PlayStation Physint

پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
1physint.png
حسی در راه است, حسی فیزیکی

سازنده: Kojima Productions
ناشر: SIE
سبک: action espionage
پلتفرم: PS5 (به احتمال زیاد PS6)
تاریخ عرضه: TBA (حداقل 2030)​

هیدئو کوجیما به دنیای بازی های مخفی کاری باز خواهد گشت!, Physint بازی جدیدی است که به عنوان ادامه معنوی سری متال گیر عمل خواهد کرد.
براساس گفته کوجیما این پروژه که "نسل بعدی عناوین اکشن مخفی کاری است" هم یک بازی بوده و در عین حال فیلم هم هست, پروژه با همکاری کلومبیا پیکچرز ساخته شده و از بهترین تکنولوژی روز بهره میبرد, به گفته کوجیما وقتی که به تجربه بازی میپردازید اگر کسی از کنارتان رد شود خیال میکند که دارید فیلم میبینید, هرچند که هنوز مطمئن نیست این ایده تا کجا پیش خواهد رفت.

کوجیما در دو سال آینده سالگرد 40 سالگی اش در صنعت را جشن خواهد گرفت و توسعه کامل پروژه پس از اتمام ساخت دث استرندینگ 2 آغاز خواهد شد.
کوجیما درباره اینکه چرا تصمیم به ساخت این بازی گرفته توضیح داد که او در طی هشت سال گذشته درخواست های زیادی برای ساخت متال گیری دیگر دریافت کرده, و پس از اینکه در سال 2020 بیمار شد تصمیم به ساخت عنوان مخفی کاری دیگری گرفته است.
همانطور که در تصاویر مشخص است بازی از تکنولوژی پیشرفته ای برای ساخت صورت بازیگران استفاده میکند. تکنولوژی ای که هنوز به مرحله نهایی نرسیده.

معنای فیزینت چیست؟
فیزینت یا هوش فیزیکی (physical intelligence) به توانایی سیستم ها اشاره داد, خصوصا سیستم های مصنوعی همچون روبات و ماشین برای درک و ارتباط با دنیای فیزیکی. که شامل یکپارچه سازی حسگر ها, محرک ها و سیستم های کنترل برای درک و دستکاری اشیا و محیط ها به طور موثر است. فیزینت ماشین ها را به سازگاری با شرایط متغییر باز میدارد تا تصمیمات مستقل بگیرد و به انجام عملیات های پیچیده در دنیای واقعی بپردازد.
البته با توجه به سبک بازی, کلمه intelligence میتواند به معنی اطلاعات نیز باشد که در نتیجه معناای دوگانه (هوش فیزیکی/اطلاعات فیزیکی) به نام بازی می بخشد.

هیدئو کوجیما اعلام کرد که در حال به علت قرار داشتن باز در مراحل اولیه به تنهایی برروی آن کار کرده . ممکن است در طول ساخت بازی, اقتباسی سینمایی نیز از آن ساخته شود.

بازیگران؟
با توجه به علاقه زیاد کوجیما به هالیوود و وضعیت فعلی صنعت گیم در استفاده از چهره هنرپیشگان, انتظاراتی از حضور چهره های سینمایی در این عنوان میرود و تاکنون حضور سه هنرپیشه
تایید شده است. بازیگر ژاپنی مینامی هانابه, بازیگر محبوب کره ای دان لی (ما دونگ سوک) و بازیگر استرالیایی چارلی فریزر.

باقی هنرپیشگان مخصوصا شخصیت اصلی هنوز معرفی نشده اند, اما براساس پوستر جدید شینکاوا بنظر میرسد که رابرت پتینسون یا ادی ردمین هنرپیشه این شخصیت باشند.
1000008521.jpg
تصاویر
1physint.jpg 2physint.jpg
1000008516.jpg 1000008522.png

تریلرها
تریلر معرفی پروژه
 
آخرین ویرایش:
مایکروسافت که اکثر بازی ها رو کنسل کرد، OD رو نگه داشت با اینکه ظاهرا OD بازی نیش تری نسبت به بقیه کار های کوجیما هم هست. بعد اون اوایل که DS اومده بود، ملت ریخته بودن که آی بیاید بازیسنتر رو به آتیش بکشیم سونی چک سفید امضا داده به کوجیما و پول هاش رو داره تو چاه میریزه و... :D
OD که کنسل نمی شه... تهش باز یک ناشر دیگه کوجیما پیدا می کنه:دی

اما در مورد مایکروسافت همیشه باید از واژه««فعلا»»استفاده کنیم:دی
 
کوجیما گفت این دختر ژاپنی که آورده کراش خودشه!:))
یک فناوری جدید خلق کردن تا فقط پوست ایشون رو با تمام زیبایی ها و لطافت ها اسکن کنه.

بنده خدا فکر کنم از دختر های غربی خسته شده.:)
 
دقیقاً مثل یه بچه، ذوق‌زده‌ام و از هیجان دلم داره ضعف میره :D وای خدا! دستپخت جدید سنسی کوجیما تو سبک مخفی‌کاری و action espionage، جدی جدی داره به واقعیت تبدیل میشه. از اون طرف، OD هم خیلی‌خیلی خفن میزنه!
چقدر خوش‌شانسیم که کوجیما تو این سن و سال نه تنها هنوز هم داره با تمام توان و در بالاترین سطح، به بازیسازی ادامه میده بلکه پشت سر هم، ip جدید رو می‌کنه!
 
آخرین ویرایش:
پوستر بازی ـرو آدم میبینه ناخودآگاه هایپ میشه ، یکی ز سورپرایز های خوب امروز به به ، راستی پاییز ـتون شادباد
:x
:x
:x

خواستم عکس پوستر رو والپیپر ـشو پیدا کنم بذارم روی Desktop اما پیدا نکردم هیچ جا واسه همین یه چیزی تو 5 دقیقه خودم درست کردم ، مطمئنم شما بهتر از اینو میتونید درست کنید ولی خوب میذارم اگه دوست داشتید :

1physint.jpg 2physint.jpg 4physint.jpg

~o) ~o) ~o)
 
پوستر بازی ـرو آدم میبینه ناخودآگاه هایپ میشه ، یکی ز سورپرایز های خوب امروز به به ، راستی پاییز ـتون شادباد
:x
:x
:x

خواستم عکس پوستر رو والپیپر ـشو پیدا کنم بذارم روی Desktop اما پیدا نکردم هیچ جا واسه همین یه چیزی تو 5 دقیقه خودم درست کردم ، مطمئنم شما بهتر از اینو میتونید درست کنید ولی خوب میذارم اگه دوست داشتید :

View attachment 393911 View attachment 393912 View attachment 393913

~o) ~o) ~o)
حیف یک قرن دیگه میاد.
اما خدایی کوجیما فقط باید بازی های اینطوری و ترسناک بسازه.

من خودم اصلا با DS ها نمیتونم کنار بیام.
 
گیم پلی مشخص شده چطوریه ؟ کاش استاد تمرکزش رو میذاشت رو نوشتن داستان و عکس گرفتن از پای بازیگرها و میذاشت یک نفر دیگه گیم پلی رو طراحی و کار کنه که حداقل موقع بازی لازم نباشه از شدت خواب قوطی قوطی انرژی زا خورد .
 
گیم پلی مشخص شده چطوریه ؟ کاش استاد تمرکزش رو میذاشت رو نوشتن داستان و عکس گرفتن از پای بازیگرها و میذاشت یک نفر دیگه گیم پلی رو طراحی و کار کنه که حداقل موقع بازی لازم نباشه از شدت خواب قوطی قوطی انرژی زا خورد .
مظلوم MGSV. :(
حالا Death Stranding بحثش جداست و گیم‌پلی نرمال نداره و سلیقه‌ای هست، ولی MGSV هرچقدر از نظر داستان و حس ناقص بودن اعصاب‌مون رو خرد کرد، از نظر گیم‌پلی جزو قله‌های صنعت بازی محسوب می‌شه. :دی یعنی سال ۲۰۱۵ یه چیزی ساختن که هنوز بعد از یک دهه کمتر رقیبی داره و اگه دقیقاً همون رو بچپونن توی Physint، کوچیک‌ترین نگرانی‌ای بابت گیم‌پلی نخواهیم داشت. :دی
 
مظلوم MGSV. :(
حالا Death Stranding بحثش جداست و گیم‌پلی نرمال نداره و سلیقه‌ای هست، ولی MGSV هرچقدر از نظر داستان و حس ناقص بودن اعصاب‌مون رو خرد کرد، از نظر گیم‌پلی جزو قله‌های صنعت بازی محسوب می‌شه. :دی یعنی سال ۲۰۱۵ یه چیزی ساختن که هنوز بعد از یک دهه کمتر رقیبی داره و اگه دقیقاً همون رو بچپونن توی Physint، کوچیک‌ترین نگرانی‌ای بابت گیم‌پلی نخواهیم داشت. :دی
امیدوارم خطی باشه.
هر MGS گیمپلی خاص خودش رو داشت. ولی امیدوارم صرفا MGSV رو تکرار نکنه.
 
کسی از دوستان به پوستر دقت کرده ؟؟ زوم کنید . ۹۰ درصد احتمال میدم بازیگرش ادی ردمون هست همون بازیگر سریال شغال و جانوران شگفت انگیز و..
 
1000008546.jpg
1000008541.jpg
1000008540.jpg
خب این کیفیت نهایی نیست... و یک cgi پری رندر تو انجین بازی بوده و تغییر می کنه...(چون ظاهرا این تکنولوژی که دارن روش کار می کنند نهایی نشده)
وگرنه الان اپیک گیمز نشون داده با یک موبایل می شه با متاهیومن خروجی خیلی خوبی گرفت...
.
پ ن: هنوز انجین بازی هم حتی مشخص نشده:دی صرفا اشاره شده از تکنولوژی اپیک استفاده می کنه، همین کارو هم با دسیما سر DS2 کرده بود... حالا باید صبر کنیم ببینیم اصلا انجین بازی آنریل خواهد بود،یا دسیما یا انجین سایر استدیو های سونی، یا حتی یک انجین داخلی داره می سازه:دی
 
View attachment 393972
View attachment 393973
View attachment 393974
خب این کیفیت نهایی نیست... و یک cgi پری رندر تو انجین بازی بوده و تغییر می کنه...(چون ظاهرا این تکنولوژی که دارن روش کار می کنند نهایی نشده)
وگرنه الان اپیک گیمز نشون داده با یک موبایل می شه با متاهیومن خروجی خیلی خوبی گرفت...
.
پ ن: هنوز انجین بازی هم حتی مشخص نشده:دی صرفا اشاره شده از تکنولوژی اپیک استفاده می کنه، همین کارو هم با دسیما سر DS2 کرده بود... حالا باید صبر کنیم ببینیم اصلا انجین بازی آنریل خواهد بود،یا دسیما یا انجین سایر استدیو های سونی، یا حتی یک انجین داخلی داره می سازه:دی
انجین 100 درصد همون دسیماست.
از MetaHuman برای طراحی و انیمشنهای صورت و... رو فقط استفاده میکنن که خب همونطور که گفتی چیز جدیدی نیست و محدودیتی تو استفاده در انجینهای دیگه رو نداره.

سمت آنریل نرن که خیلی ناراحت میشم.
حالا تا ببینیم CDPR با ویچر4 و ویژگیهای جدید UE5 چیکار میکنه.
تا قبل اون همون بهتر که قیافه نحسش رو تو این بازیهای مهم نبینیم:دی

دسیما با همین نورپردازی Baked و استاتیک ولی زیباش میچربه به کلیت UE5.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or