Phil Spencer: نمی توانیم اطمینان دهیم Gears of War انحصاری Xbox باشد

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Fenris Wolf

کاربر سایت
GOWXboxOne.jpg
Gears of War در سال اول لانچ Xbox 360 توسط Epic Games برای این کنسول توسعه داد شد وآخرین نسخه بازی برای Xbox 360 با نام Gears of War Judgment در اوایل 2013 منتشر شد. بازی هایی که در ابتدا انحصاری Xbox 360 بودند شامل Mass Effect و Dead Rising بودند که مولتی پلتفرم شدند و به نظر فقط Gears of War باقی مانده است.


Phil Spencer معاون رئیس استدیو های مایکروسافت به Kotaku گفت:"


نمی توانیم به طرفدارن Xbox اطمینان دهیم که نسخه بعدی در انحصار برند Xbox باشد. من نمیتوانم چیزی در مورد Gears of War بگویم زیر این بازی فرنچیز Epic Games است. و من نمی توانم درمورد فرنچیزهای دیگر اطمینان بدهم.
من طرفدارا بزرگ این فرنچیز هستم. من فکر می کنم هنوز پتانسیل زیادیی در این فرنچیز باقی مانده است. ما دیروز یک بحث داخلی در این مورد داشته ایم. ما درمورد برخی از کارهایی که می توانیم با Gears انجام بدهیم بحث کردیم. مشخصا من مدیران Epic یعنی که شامل Tim Sweeney, Mark Rein, Jay Wilbur هستند را به خوبی می شناسم. پس بنابراین فعلا چیزی برای تایید کردن نداریم, بله خوب من میگویم چیزی مهمی را برای تایید و برسی نداریم. من متوجه اهمیت این فرنچیز برای پلتفرم Xbox و گیمران هستم. من می گویم اول گیمران, باید کاری کنیم که این فرنچیز رو به جلو حرکت کند.
این بازی برای Epic Games می باشد و ما باید با آنان در این مورد صحبت کنیم و برای همکاری ببینیم آنان چه کاری می خواهند آنجام بدهند. شما باید بدانید که آنان در حال حاضر برروی بخش های دیگر کاری خود تمرکز کرده اند."

Kotaku درمورد انحصاری بودن نسخه بعدی برای برند Xbox از Epic Games سوال کرد ولی آنان پاسخی ندادند. Phil Spencer هم درمورد وضیعت فعلی بازی و نظر Epic Games پاسخی نداد.

منبع :
 
وای وای الان مثلا اپیک بازی ساز درجه 2 حساب میشه و سانتا مونیکا درجه 1 ؟! که نشه مقایسش کرد ؟! دیگه تو این نسل حداقل کارنامه اپیک خیلی درخشانتره تو این قضیه !

یه quote اینجا بزار که محمد جان گفته باشه اپیک درجه 2 و سانتا مونیکا درجه یکه؟!! با خودتون چند چندین؟

اینکه یه بازی 3rd پارتی برای کنسول رقیب هم بیاد که این همه جنجال نداره دوست من، حالا باز یه عده میان میگن ارث بابای مایکروه و حکم حیثیت رو داره براش.
اونجا و هرجای دنیا پول حرف اول رو میزنه.
 
این یعنی فعلا با EPIC سر معامله به توافق نرسیدیمــ! مطمئنا اپیک به خاطر فروش خوب PS4 (فقط در 2 کشور، نه در 13 کشور!) پول زیادی بابت انحصاری موندنــ Geow درخواست کرده! Geow 4 با UN4 چه شود...!!
 
علاوه بر اینکه سازنده های اصلیش نساختنش , تنها یک اسپین اف بوده از سری اصلی.اسپین اف God Of War Ascension رو یادت نرفته که اتفاقا خود سانتا مونیکا ساختتش و همینطور فروشش رو؟فروش God Of War Ascension که بسیار کم هم بوده و از نظر موفقیت و امتیاز هم که زد کل سری رو داغون کرد!!!ببخشید EPIC باید احمق باشه که از یه اسپین افی که خودشم نساختتش!(یعنی تیم اصلی پشتش نبوده) انتظار فروشی برابر نسخه ی سوم داشته باشه (که به تنهایی از تمامی انحصاری های سونی و مایکروسافت به جزء Halo و GT جلوتره.).اصلا غیر منطقی هست اینطور فکر کنیم که بخاطر فروش کمش EPIC اینکارو کرده.پول ساخت این بازی و قرار داد انحصاری موندش رو مایکروسافت داره میده و اگر قرار باشه کسی ضرر کنه از فروش کم یک بازی مستقیما اون مایکروسافت هست (که اول پول رو داده و حالا منتظره ببینه برمیگرده یا نه) نه EPIC ی (که اول پول رو گرفته و اصلا برگشت یا برنگشتنش نمی تونه انچنان براش مهم باشه.)

Gears of War از دید من بهترین عنوان 360 بود و شکی درش نیست، خود من هم تنها دلیلم برای خرید 360 همین سری بود، ولی خواهشا برای تایید حرفتون این همه بازی بزرگ رو زیر سوال نبر! GOW فقط از GTـه PS3 سرتره؟ اخه یه بازیه شوتر چه طوری از بازی ریسینگ بهتره؟ چه مواردی رو مقایسه کردید که به این نتیجه رسیدید؟
 
الان مثلا اپیک بازی ساز درجه 2 حساب میشه و سانتا مونیکا درجه 1 ؟! که نشه مقایسش کرد ؟! دیگه تو این نسل حداقل کارنامه اپیک خیلی درخشانتره تو این قضیه !

منظور حرفم رو نگرفتی.سانتا مونیکا یکی از استدیوهای سونی هست .حقوق کارمنداش رو سونی داره میده {حالا کاری ندارم هر چه فروش و بازی بهتر باشه تشویقی هم میگیرن}
ولی اپیک چی؟
حقوق کارمنداش رو ماکروسافت داره میده؟

تازه 1 ماهه اسم People Can Fly تغییر پیدا کرده به Epic Games Poland میخوای ثابت کنی بازی را همون اپیک ساخته چون اسم استودیو تغییر پیدا کرده به اپیک Poland ؟!

الان این حرفت یعنی چی؟
میخوای ثابت کنی اصلا epic game نقشی در ساخت geow:j نداشته دیگه .از نظر شما People Can Fly اصلا زیر مجموعه اپیک گیم حساب نمیشه دیگه.

حالا اگه همین بازی متای 90 کسب کرده بود و فروشش خوب بود بعضیا کلا فنداسیون اپیک گیمز رو People Can Fly میدونستن ولی حالا که اینطور شده
People Can Fly اصلا هیچ ربطی به اپیک نداره.


- - -ویرایش - - -
 
آخرین ویرایش:
اپیکی ها که توی تویتر داشتن غش و ضعف میرفتن برا PS4 :d پس دیدن بازی های آینده این شرکت روی PS4 چیز دور از انتظاری نیست !
 
یعنی فرض کنید برا pc هم بدن بازی رو

از همین الان من دارم تفاوت فاحش بین دو تا کنسول نسل بعد و pc رو حس میکنم !

چه شوووووووووووووووووووود !
 
اینا هم دل دارن ! دوس دارن بازیشون بعد از 8 سال 1080p اجرا بشه :d:ninja:
 
آخرین ویرایش:
چقدر من من کرده:| :|
نمی توانیم به طرفدارن Xbox اطمینان دهیم که نسخه بعدی در انحصار برند Xbox باشد.
من
نمیتوانم چیزی در مورد Gears of War بگویم زیر این بازی فرنچیز Epic Games است. و
من
نمی توانم درمورد فرنچیزهای دیگر اطمینان بدهم.
من
طرفدارا بزرگ این فرنچیز هستم.
من
فکر می کنم هنوز پتانسیل زیادیی در این فرنچیز باقی مانده است.
ما
دیروز یک بحث داخلی در این مورد داشته ایم.
ما
درمورد برخی از کارهایی که می توانیم با Gears انجام بدهیم بحث کردیم. مشخصا
من
مدیران Epic یعنی که شامل Tim Sweeney, Mark Rein, Jay Wilbur هستند را به خوبی می شناسم. پس بنابراین فعلا چیزی برای تایید کردن نداریم, بله خوب
من
میگویم چیزی مهمی را برای تایید و برسی نداریم.
من
متوجه اهمیت این فرنچیز برای پلتفرم Xbox و گیمران هستم.
من
می گویم اول گیمران, باید کاری کنیم که این فرنچیز رو به جلو حرکت کند.
این بازی برای Epic Games می باشد و ما باید با آنان در این مورد صحبت کنیم و برای همکاری ببینیم آنان چه کاری می خواهند آنجام بدهند. شما باید بدانید که آنان در حال حاضر برروی بخش های دیگر کاری خود تمرکز کرده اند."
:|
 
این فقط یه صحبت خنده داره اپیک و مایکرو همیشه باهم هستند و به نظر از دست دادن Gears یه خیال الکی هست.
اخرین تیر در تاریکی ;)

البته امیدوارم یه کالکشن از سه شماره اول واسه PS4 بدن بیرون اگه قرار باشه از انحصار در بیاد!
بنظرم رو ps3 بدن بیشتر استقبال بشه و الان کلی ps3 دسته مردمه تا ps4 و به طبع فروش بیشتری داره.
یه کالکشن از 360 بنظرم رو ps3 باید بیاد و نسخه اصلی روی 4 :d
---------------------
سری گرز و الن و لست اودیسه تنها بازیایی هستند که واقعن دوست دارم تجربشون کنم اونم رو ps ;;)
 
الان شما یعنی استدیو سانتا مونیکا رو با یه شرکت بازی سازی مثل اپیک مقایسه کردی؟

پس با فلافل فروشی مقایسش کنه؟

پ ن :گیرزی که کلیفی و بچه ها نسازنش برای من 1 ریال ارزش نداره
 
پس با فلافل فروشی مقایسش کنه؟

پ ن :گیرزی که کلیفی و بچه ها نسازنش برای من 1 ریال ارزش نداره

بابا منظورش این بود سانتا فرست پارتیه! اپیک برای مایکرو نیست و ایپی گیرز هم متعلق به مایکرو نیست باز! پس میتونه مولتی بشه!

10 دفه هم توضیح داده شد!
 
حالا چه گیری دادین به PS4؟
اول باید بازی رو برای PC بدن بعد می تونن واسه هر پلتفورم دیگه هم که خواستن بسازند مشکلی نداره! حتی اون موقع که این بازی در انحصار XBOX بود باید برای PC هم میومد [-(
 
بابا منظورش این بود سانتا فرست پارتیه! اپیک برای مایکرو نیست و ایپی گیرز هم متعلق به مایکرو نیست باز! پس میتونه مولتی بشه!

10 دفه هم توضیح داده شد!

نه بحث judgment بود اون دوستمون هم گفت gow آخری از نظر موفقیت و امتیاز fail شد
8030 گفت نباید این دو استدیو رو با هم مقایسه کرد که من دلیلش رو متوجه نشدم
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or