PES 2009 ، فوتبال رسمی باشگاه لیورپول

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,138
نام
طائل
درود


کونامی یک قراردادی را اعلام کرده است که بر طبق آن ، همیار رسمی باشگاه انگلیسی لیورپول می شوند ، بنابراین PES 2009 و نسخه های بعدی PES به عنوان "بازی فوتبال ویدئویی رسمی باشگاه لیورپول" شناسایی می شود.

اکنون که کونامی همیار رسمی لیورپول شده است ، این حق را دارد که از لوگو و مارک تیم لیورپول در تمام تبلیغ داخلی و تجاری استفاده کند.همچنین تیم لیورپول ،ورزشگاه آنفیلد ، کیت ها ، لوگو و بازی کنانش به صورت لایسنس شده ی رسمی در PES 2009 پدیدار خواهند شد.همچنین بازی حضوری مرتب بر مجله ی هفتگی تیم لیورپول خواهد داشت.

Jon Murphy رهبر تیم PES می گوید: "ما خیلی خوشحال هستیم که یک "بازی ویدئیی رسمی فوتبال" شده ایم ، با چنین تیم محترم و موفق لیورپول.ما خیلی سخت کار میکنیم تا تضمین کنیم که PES 2009 با این اضافات سود رسان و مفید خواهد بود ، و کار کردن به صورت خیلی نزدیک با تیمی همچون لیورپول فقط می تواند سعی و کوشش ما را بالا ببرد.طرفداران لیورپول می توانند مشتاق خلق مجدد تیم خود با بهترین واقع گرایی باشند ، با هم شکل های تورس ،جرارد و کرگر با جزئیات باورنکردنی.

PES 2009 برای ریلیز بر روی پلتفرم های PC, Xbox 360 و PS3 در 17 اکتبر برنامه ریزی شده است ، به دنبال آن برای PS2 در 30 اکتبر و برای PSP در 6 نوامبر.ویرایش WII بازی در بهار 2009 لانچ خواهد شد.
 

Carbon

کاربر سایت
Aug 9, 2006
782
نام
مجتبی
بابا منچسترم هم لایسانس شده به خدا اگه این بازی فول و تمام لایسانس بکنه تیمارو و لیگا رو و هر کوفتی رو بهترین بازی فوتبال قرن میشه چون دستشون باز میشه هر کاری بخان میکنن یه بازی بیرون داده میشه یک عمر بشین بازی کن
راستی میگم رو باکسها یه بار عکس دروازبانم بزنن بدنیا البته نه از نوع کچلش بلکه مودار هلندیم باشه بد نی
2lm99nn.jpg
 

The Joly Joker

کاربر سایت
Aug 7, 2007
164
نام
فرشید
جناب Credo :mad: لطف کن لینک عکس امضات رو حذف کن و الا مجبور میشم به مدیران سایت اطلاع بدم.
دوستان هم از کلیک روی عکس امضای ایشون اجتناب کنن.(Risk Of Trojan)!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر