PC ا Hitman : Absolution

250px-HitmanAbsolutionPackArt.jpg


Developer : IO Interactive
Publisher : Square Enix , Eidos
Release Date :
November 20, 2012
Engine :
Glacier 2
Platform :PS3,360,PC
Gener : Stealth, Third-person shooter
[TABLE="class: infobox hproduct"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: infobox hproduct"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
تاپيك تصاوير بازي

Square Enix با ثبت حقوق تجاری Hitman : Absolution با تایید رسمی عکس منتشر شده در فروم رسمی Hitman و احتمال نمایش رسمی بازی در E3 2011 عملا بازگشت مامور 47 در آینده ای نزدیک را مسلم کرد .گفته شده باازيكن همه به صورت خفا هم اكشن ميتواند بازي كند و هوش مصنوعي دشمنان نيز تقويت شده است امكانات زيادي براي مامور 47 در نظر گرفته شده است.
سازمانی که قبلا مامور 47 براش کار میکرد به او خیانت کرده و مامور 47 در پی فرتر و نجات جان خود است او به شدت تحت تعقیب پلیسان است و حتی کسانی هم که مورد اطمینان 47 بوده اند به او خیانت کرده اند.
پس از مدتها مامور 47 خود را در جایی میبینید که برایش دسیسه کرده اند و وظیفه ی او نجات جان خود است.
اینطور که گفته شده بازی با موتور گرافیکیه Glacier 2 در دست ساخت است .
و همینطور هم که انتظار میرفت کارگردان بازی جناب اقای tore Blystad است.او در گفته است که : ما برای اولین بار در زندگی شخصیت هیتمن سرک خواهیم کشید که باعث شده است بیشتر به داستان بازی بپردازیم و او گفت: این بار شما در نقش هیتمن بیشتر از گذشته لذت خواهید برد چون در این نسخه نسبت به نسخه های دیگر متفاوت است.
IO Interactive لیسانس تکنولوژی Shroud ( شبیه سازی لباس ) را برای عنوان Hitman Absolution خریداری کرده است.
تکنولوژی Shroud باعث میشود که حالت لباس با توجه به کاراکتر مورد نظر یه صورت real-time و dynamic شبیه سازی بشود.
آقای Tore Blystadt کارگردان بازی Hitman Absolution گفت :
Shroud به ما این اجازه رو میده که در بازی کیفیت بالاتری رو به وجود بیاوریم .خوشبختانه تکنولوژی Shroud بسیار آسان بود و به راحتی در موتور گرافیکی بازی قابله استفاده شد. این روش باعث شد مامور 47 در در لباس خود بهتر جلوه کند.
آقایJoe van den Heuvel رئیس CloakWorks نیز گفت :
IO Interactive میتواند عنوان های AAA خوبی را باتوجه به E3 امسال داشته باشه
در ادامه نیز گفت : Shroud باعث میشود که عنوان Hitman Absolution از شبیه سازی گرافیکی خوبی برخوردار بشود.
یکی از جریانات داستانی بازی رایانه ای Hitman: Absolution هستیم مامور ۴۷ شخصیت اصلی این بازی رایانه ای متوجه این موضوع می شود که در کلان شهر شیکاگو در یک پرورشگاهی به نام Rosewood دختری به نام دیانا برن وود تحت مراقبت قرار دارد و چند مجرم خطرناک شیکاگویی به دلایلی قصد ترور این دختر جوان را دارند و به زودی در یک شب به این یتیم خانه یورش خواهند برد مامور ۴۷ نیز برای این که این دختر به دست این مجرمین به قتل نرسد همان شب یورش این مجرمین به ان یتیم خانه می رود و… بقیه داستان را در ویدئوی جدید این بازی رایانه ای نظاره کنید.ر این ویدئو ما شاهده یکی از جریانات داستانی بازی رایانه ای Hitman: Absolution هستیم مامور ۴۷ شخصیت اصلی این بازی رایانه ای متوجه این موضوع می شود که در کلان شهر شیکاگو در یک پرورشگاهی به نام Rosewood دختری به نام دیانا برن وود تحت مراقبت قرار دارد و چند مجرم خطرناک شیکاگویی به دلایلی قصد ترور این دختر جوان را دارند و به زودی در یک شب به این یتیم خانه یورش خواهند برد مامور ۴۷ نیز برای این که این دختر به دست این مجرمین به قتل نرسد همان شب یورش این مجرمین به ان یتیم خانه می رود و… بقیه داستان را در ویدئوی جدید این بازی رایانه ای نظاره کنی
Diana كه ماجرايي جديد براي مامور 47 ميسازد.اخرين بازي اين سري از مجموعه ادمكش سال 2006 عرضه شد و مودر اسقبال قرار گرفت .DLC بازي با نام Hitman: Sniper Challengeبراي پيش خريد كنندگان هم اكنون درسترس است
ورژن PC بازي August 1, 2012 عرضه خواهد شد .


[h=3]Hitman Absolution system requirements (minimum)[/h]
  • CPU: 2.4 GHz dual core Intel or AMD processor
  • RAM: 1GB of system memory
  • Graphics: DirectX 10 compatible card with 512 MB RAM. Nvidia 8-series or AMD Radeon 3000 series graphics cards.
  • Operating system: Windows Vista
  • DirectX compatible sound card
  • 10 GB of hard drive space
[h=3]Hitman Absolution system requirements (recommended)[/h]
  • CPU: 2.6 GHz quad core Intel or AMD processor, Core i5 or Phenom X2
  • RAM: 2GB
  • Graphics: DirectX 10 compatible card with 1GB of video memory, Nvidia 400-series or AMD 5000-series.
  • Operating system: Windows 7
  • DirectX compatible sound card
  • 10 GB of hard drive space
 
آخرین ویرایش:
عجب تریلری !!! هم اکشن بود هم سایلنت کیل، البته تو نسخه های قبلی همینجوری بود،بعضی مراحل، یعنی هم می تونستی همرو به رگبار ببندی هم با سایلنت کیل بری جلو، در کل من خوشم اومد از تریلر جدید و مطمئنم که هیتمن همون سبک قدیمی رو خواهد داشت !
 
با اینکه تریلرش کاملا CG بود اما واقعا ظریف کاری گرافیکی در تریلرش واقعا معلوم بود .
از افکت جاری شدن قطرات آب از دوش حمام واقعا لذت بردم کاملا عین واقعیت بود :
94153795011356267515.jpg
و واقعا مضمون این بود که سبک بازی سنت و رسم خودشو به طور کامل حفظ کرده ، هیجان ، سرعت ، مخفی کاری ؛ بازی شاهکار به نظر میرسه .
فقط یه سوال : ؟
اون زنه چی گفت آخر تریلر ، من چیزی متوجه نشدم ، یه جمله ای به اشتباه میشنوم که معنی نمیبینم :
who she seven ?!
?!?!
 
یه مصاحبه جدید منتشر شده
تیکه های مهمش رو میزارم چون جدا جالبه

در مورد داستان
[LTR]"It's a bigger game a more diverse game," he said. "It has a storyline that is more tied into the game levels itself. It's kind of a personal story for 47. What ever he experiences through the game is much closer to the player."[/LTR]

در مورد هوش مصنوعی دشمنان
[LTR]Blystad tells us that enemies have been developed to be not just smarter, but more complex in the way they approach a situation. "They have an intelligence spectrum to give them more emotions and sense," he says.[/LTR]

یکی از قسمت های مهم حرفاش در مورد تغییر قیافه دادن و لباس مبدل پوشیدنه

[LTR] "Disguises and impersonations are something that have always been a key feature in the game," he said. "That has been taken to a new level in this game."

Initially, that doesn't seem to be the case. Agent 47, dressed as a cop, walks into a room filled with potheads and weed growers. They seem not to really notice him, instead concentrating on the huge force of police outside, thinking it's for them.

""We're so busted dude," one says. "****ing pigs."

People are running around with pot plants, hiding them, one person seems to be trying to flush an entire plant, still in its pot, down the toilet.

Hitman Absolution Promises an Evolution in Agent 47 Kills, Skills and Personality Finally, a guy laying back in a couch, his eyes at half-mast, noticed 47.

"Whoa, nice get up man," he says. "Very disco."

Agent 47 picks up a nearby bong and slams a cop in the face with it as he walks in the front door. The cop that walked in with the first is instantly on alert, but Agent 47 takes him out with a quick melee attack.

"In the old games it was very black and white," Blystad tells me. "When they saw through your disguise it was instantly blown.

"Now it is much more like ripples in water. If you alert someone it will gradually spread out to a level, but if you can retain it, you can keep the disguise."
[/LTR]

داره میگه که بازی های قبل وقتی کسی هویت 47 رو می فهمید کار تموم بود و دیگه همه میریختن سرت ولی این دفه فرق داره و اگه هویت لو بره درسته توی کل محیط این موضوع می پیچه ولی اگه بشه وضعیت رو حفظ کرد میشه به شکل مخفی باقی موند و توی لباس فرم به بازی ادامه داد( مثلا ماموری که فهمیده رو سریع یه جوری با یه وسیله ای زد و ساکت کرد)
این چیزی بود که من فکر می کنم توی بازی های قبل باعث میشد که لذت بازی از بین بره و هی من مجبور بشم لود کنم و از دوباره این قسمت رو برم ولی الان دیگه نیازی نیست از جو بازی خارج بشم بلکه الان واسه حفظ و پوشیده موندن موقعیت باید یه حرکت سریع و تند انجام بدم که باعث بشه هویت 47 لو نره که خودش به نظرم تجربه بازی رو چند برابر لذت بخش تر می کنه


1.jpg.jpg



[LTR]Walking out the door and down a hallway, Agent 47 walks to an elevator as a bunch of cops start walking up the stairs. On the main floor the elevator opens to a lobby packed, packed, with cops and SWAT.

He walks directly toward them and then turns toward a table loaded with donuts and assault rifles. He has the option to pick up the assault rifle, but instead Agent 47 uses his instinct mode to try and avoid detection. This time with the button is pushed we don't see escape paths, enemies and weapons highlighted, instead Agent 47 quickly turns to the table and grabs a donut. Head down, he silently eats it, his back to the cops.

One of the cops takes an interest in Agent 47, calls out to him.

"Hey I know you. You're Foster. I thought you left the force years ago."

"I never left," Agent 47 says as he turns and walks out of the building and into the crowds of a downtown Chicago evening.
[/LTR]
دقیقا داره در مورد این عکس صحبت می شه و روش های مختلف به اتمام رسوندن ماموریت
همون عکسی که سرش بحث شد و من گفتم که این ربطی به اکشن بازی نداره و داره آپشن های مختلف رو نشون میده
این قسمتش خیلی باحاله
در این قسمت 47 با لباس پلیس توی یه آسانسور هست که در یه طبقه وایمیسه که یه لابی هست که پر از پلیس و SWAT
47 به طرفشون میره که بین راه یه پیشخون هست که روش یه سری شیرینی هست و کنارش یه اسلحه (assault rifle)
اون می تونه اسلحه رو برداره ولی به جاش از حالت instinct mode استفاده می کنه ولی این بار چیزی بهش نشون نمی ده نه راه فرار و نه دشمن ها یا اسلحه هادر حالت هایلایت شده ( همه چیز به عهده بازیکننده گذاشته می شه که چطور ماموریت رو تموم کنه) حالا 47 به طرف میز میره و یه شیرینی برمیداره و به راهش ادامه میده و در حالی که پشتش به پلیس هاست شرینی رو به آرومی می خوره

یکی از پلیس توجهش به اون جلب می شه و بهش می گه : "هی! من تو رو می شناسم. تو Foster هستی. من فکر می کردم چند سال پیش تیم رو ول کردی"(Hey I know you. You're Foster. I thought you left the force years ago)

من هیچ موقع ول نکردم.(I never left) مامور 47 این رو می گه و از ساختمان خارج میشه و در میون جمع مردم Chicago که بیرون ساختمان ایستادن ناپدید میشه

خداییش انتهای بازی هست . من عاشق این تریپ کارهای هیتمن هستم:دی
 
  • Like
Reactions: kayne
من اون تيزر رو كي داونلود كرده بودم يادم رفته بود ببينم :d
الانه ديدمش !!
خيلي خوشم اومد !!
ولي اكشن هيتمن زيادي بالا بود ..
هيتمن كي گلدون ميزد تو سره كسي؟ :d
ولي خيلي خوب بود .. بيچاره دايانا
 
امیدوارم فقط قابلیت های جدید بهش اضافه نکنن ! اگه همون گیم پلی کلاسیک خودش رو حفظ کنه خیلی بهتره !

تو این تریلر خیلی ناامید کننده بود که هیتمن دشمن هاشو به درو دیوار می کوبید و به جای استفاده از ابزارهای مخصوصش شده بود آرنولد ! دوست دارم مثل نسخه های قبلی وقتی یه اشتباهی کنی کارت تموم باشه و مجبور بشی از اول بازی کنی ! همه جذابیت هیتمن به این بود که یه اشتباه هم نباید میکردی و به خاطر همین گیمر با وسواس و دقت خیلی زیادی بازی میکرد که همین باعث میشد گیمر غرق جو و محیط بازی بشه

اگه این حس تو هیتمن نباشه دیگه هیتمن نیست که !
اصلا دوست ندارم وقتی تو بازی یکی از دشمن ها متوجه شد سریع با مشت و لگد بزنم بکشمش ! من هنوز دوست دارم وقتی یکی از دشمن ها خبردار شد 2 راه بیشتر واسم نمونه ! یکی اینکه بازی رو دوباره لود کنم . دوم اینکه برم یه گوشه قایم بشم و هرکی اومد بکشمش ! نه اینکه سر اون یارو که خبردار شده رو بکوبم به دیوار و برم 2 قدم جلوتر همه چیز عادی و طبیعی باشه ...
 
امیدوارم فقط قابلیت های جدید بهش اضافه نکنن ! اگه همون گیم پلی کلاسیک خودش رو حفظ کنه خیلی بهتره !

تو این تریلر خیلی ناامید کننده بود که هیتمن دشمن هاشو به درو دیوار می کوبید و به جای استفاده از ابزارهای مخصوصش شده بود آرنولد ! دوست دارم مثل نسخه های قبلی وقتی یه اشتباهی کنی کارت تموم باشه و مجبور بشی از اول بازی کنی ! همه جذابیت هیتمن به این بود که یه اشتباه هم نباید میکردی و به خاطر همین گیمر با وسواس و دقت خیلی زیادی بازی میکرد که همین باعث میشد گیمر غرق جو و محیط بازی بشه

اگه این حس تو هیتمن نباشه دیگه هیتمن نیست که !
اصلا دوست ندارم وقتی تو بازی یکی از دشمن ها متوجه شد سریع با مشت و لگد بزنم بکشمش ! من هنوز دوست دارم وقتی یکی از دشمن ها خبردار شد 2 راه بیشتر واسم نمونه ! یکی بازی رو دوباره لود کنم . دوم اینکه برم یه گوشه قایم بشم و هرکی اومد بکشمش ! نه اینکه سر اون یارو که خبردار شده رو بکوبم به دیوار و برم 2 قدم جلوتر همه چیز عادی و طبیعی باشه ...
دقیقا.اصلا هیتمن باید اینجوری باشه.مگر نه دیگه بازی خیلی اسون میشه.من اصلا به این هیتمن جدید امید ندارم(دوستان به خدا نظر شخصی هست)
 
امیدوارم فقط قابلیت های جدید بهش اضافه نکنن ! اگه همون گیم پلی کلاسیک خودش رو حفظ کنه خیلی بهتره !

تو این تریلر خیلی ناامید کننده بود که هیتمن دشمن هاشو به درو دیوار می کوبید و به جای استفاده از ابزارهای مخصوصش شده بود آرنولد ! دوست دارم مثل نسخه های قبلی وقتی یه اشتباهی کنی کارت تموم باشه و مجبور بشی از اول بازی کنی ! همه جذابیت هیتمن به این بود که یه اشتباه هم نباید میکردی و به خاطر همین گیمر با وسواس و دقت خیلی زیادی بازی میکرد که همین باعث میشد گیمر غرق جو و محیط بازی بشه

اگه این حس تو هیتمن نباشه دیگه هیتمن نیست که !
اصلا دوست ندارم وقتی تو بازی یکی از دشمن ها متوجه شد سریع با مشت و لگد بزنم بکشمش ! من هنوز دوست دارم وقتی یکی از دشمن ها خبردار شد 2 راه بیشتر واسم نمونه ! یکی اینکه بازی رو دوباره لود کنم . دوم اینکه برم یه گوشه قایم بشم و هرکی اومد بکشمش ! نه اینکه سر اون یارو که خبردار شده رو بکوبم به دیوار و برم 2 قدم جلوتر همه چیز عادی و طبیعی باشه ...
کاملا با نظرت موافقم آخه هیتمن رو کاورگیری؟! البته اینجور که میگفتی اگه یه اشتباه کنی باید از اول بری هم نیست! مثلا توی نسخه چهارم میشد هم مخفی کاری بری و هم میشد اکشن انجامش بدی چون دشمن های بازی "بینهایت" نبودن برعکس نسخه اول! من مطمئنم این شماره جدید بازی خوبی میشه اما ممکنه Hitman نشه!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or