PC ا Hitman : Absolution

250px-HitmanAbsolutionPackArt.jpg


Developer : IO Interactive
Publisher : Square Enix , Eidos
Release Date :
November 20, 2012
Engine :
Glacier 2
Platform :PS3,360,PC
Gener : Stealth, Third-person shooter
[TABLE="class: infobox hproduct"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: infobox hproduct"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
تاپيك تصاوير بازي

Square Enix با ثبت حقوق تجاری Hitman : Absolution با تایید رسمی عکس منتشر شده در فروم رسمی Hitman و احتمال نمایش رسمی بازی در E3 2011 عملا بازگشت مامور 47 در آینده ای نزدیک را مسلم کرد .گفته شده باازيكن همه به صورت خفا هم اكشن ميتواند بازي كند و هوش مصنوعي دشمنان نيز تقويت شده است امكانات زيادي براي مامور 47 در نظر گرفته شده است.
سازمانی که قبلا مامور 47 براش کار میکرد به او خیانت کرده و مامور 47 در پی فرتر و نجات جان خود است او به شدت تحت تعقیب پلیسان است و حتی کسانی هم که مورد اطمینان 47 بوده اند به او خیانت کرده اند.
پس از مدتها مامور 47 خود را در جایی میبینید که برایش دسیسه کرده اند و وظیفه ی او نجات جان خود است.
اینطور که گفته شده بازی با موتور گرافیکیه Glacier 2 در دست ساخت است .
و همینطور هم که انتظار میرفت کارگردان بازی جناب اقای tore Blystad است.او در گفته است که : ما برای اولین بار در زندگی شخصیت هیتمن سرک خواهیم کشید که باعث شده است بیشتر به داستان بازی بپردازیم و او گفت: این بار شما در نقش هیتمن بیشتر از گذشته لذت خواهید برد چون در این نسخه نسبت به نسخه های دیگر متفاوت است.
IO Interactive لیسانس تکنولوژی Shroud ( شبیه سازی لباس ) را برای عنوان Hitman Absolution خریداری کرده است.
تکنولوژی Shroud باعث میشود که حالت لباس با توجه به کاراکتر مورد نظر یه صورت real-time و dynamic شبیه سازی بشود.
آقای Tore Blystadt کارگردان بازی Hitman Absolution گفت :
Shroud به ما این اجازه رو میده که در بازی کیفیت بالاتری رو به وجود بیاوریم .خوشبختانه تکنولوژی Shroud بسیار آسان بود و به راحتی در موتور گرافیکی بازی قابله استفاده شد. این روش باعث شد مامور 47 در در لباس خود بهتر جلوه کند.
آقایJoe van den Heuvel رئیس CloakWorks نیز گفت :
IO Interactive میتواند عنوان های AAA خوبی را باتوجه به E3 امسال داشته باشه
در ادامه نیز گفت : Shroud باعث میشود که عنوان Hitman Absolution از شبیه سازی گرافیکی خوبی برخوردار بشود.
یکی از جریانات داستانی بازی رایانه ای Hitman: Absolution هستیم مامور ۴۷ شخصیت اصلی این بازی رایانه ای متوجه این موضوع می شود که در کلان شهر شیکاگو در یک پرورشگاهی به نام Rosewood دختری به نام دیانا برن وود تحت مراقبت قرار دارد و چند مجرم خطرناک شیکاگویی به دلایلی قصد ترور این دختر جوان را دارند و به زودی در یک شب به این یتیم خانه یورش خواهند برد مامور ۴۷ نیز برای این که این دختر به دست این مجرمین به قتل نرسد همان شب یورش این مجرمین به ان یتیم خانه می رود و… بقیه داستان را در ویدئوی جدید این بازی رایانه ای نظاره کنید.ر این ویدئو ما شاهده یکی از جریانات داستانی بازی رایانه ای Hitman: Absolution هستیم مامور ۴۷ شخصیت اصلی این بازی رایانه ای متوجه این موضوع می شود که در کلان شهر شیکاگو در یک پرورشگاهی به نام Rosewood دختری به نام دیانا برن وود تحت مراقبت قرار دارد و چند مجرم خطرناک شیکاگویی به دلایلی قصد ترور این دختر جوان را دارند و به زودی در یک شب به این یتیم خانه یورش خواهند برد مامور ۴۷ نیز برای این که این دختر به دست این مجرمین به قتل نرسد همان شب یورش این مجرمین به ان یتیم خانه می رود و… بقیه داستان را در ویدئوی جدید این بازی رایانه ای نظاره کنی
Diana كه ماجرايي جديد براي مامور 47 ميسازد.اخرين بازي اين سري از مجموعه ادمكش سال 2006 عرضه شد و مودر اسقبال قرار گرفت .DLC بازي با نام Hitman: Sniper Challengeبراي پيش خريد كنندگان هم اكنون درسترس است
ورژن PC بازي August 1, 2012 عرضه خواهد شد .


[h=3]Hitman Absolution system requirements (minimum)[/h]
  • CPU: 2.4 GHz dual core Intel or AMD processor
  • RAM: 1GB of system memory
  • Graphics: DirectX 10 compatible card with 512 MB RAM. Nvidia 8-series or AMD Radeon 3000 series graphics cards.
  • Operating system: Windows Vista
  • DirectX compatible sound card
  • 10 GB of hard drive space
[h=3]Hitman Absolution system requirements (recommended)[/h]
  • CPU: 2.6 GHz quad core Intel or AMD processor, Core i5 or Phenom X2
  • RAM: 2GB
  • Graphics: DirectX 10 compatible card with 1GB of video memory, Nvidia 400-series or AMD 5000-series.
  • Operating system: Windows 7
  • DirectX compatible sound card
  • 10 GB of hard drive space
 
آخرین ویرایش:
بعضی مراحل مخفی رد کردن خیلی سخت میشه یا شاید هم ما از سر کار میایم خسته و بی حوصله هستیم !؟
دیشب هر کاری کردم اون مرحله ای که رفیق کفتربازمون (:دی) رو قراره بندازیمش پشت ماشین و ببریمش رو نتونستم مخفیانه اون دو تا سوژه را بکشم و آخر سر بیخیال شدم و با تار و مار کردن همه ی گاردها مرحله رو رد کردم !!
 
خیلی مسخره است.که چی بشه اینارو تو بازی قرار دادن ؟! :-& تو یکی از مراحل که طرف داره تیراندازی تمرین میکنه با همو تفنگ شاتگان خودش =)) منم نامردی نکردم و زدم ترکوندمش b-)
در این که کارکترهای عالی هستن شکی نیست ولی اینکه بیان تو یه بازی دیگه اینارو به هر عنوانی بگنجونن مسخره است.
حالا فرض رو بر این بزاریم که میخوان بگن که این سری هم دنباله داره,{کن و لینچ }میتونن به یه شکل دیگه ایی نشون بدن
شما اصولا با مفهوم Easter Egg آشنایی داری دیگه؟! /:)
کاراکترهای خود IO Interactive ـه، دوست داره تو بازی های دیگه ش صرفا محض خنده هم شده بیاره.
اولین مورد تو دنیای گیم نیست، آخرین مورد هم نخواهد بود.
بعضی مراحل مخفی رد کردن خیلی سخت میشه یا شاید هم ما از سر کار میایم خسته و بی حوصله هستیم !؟
دیشب هر کاری کردم اون مرحله ای که رفیق کفتربازمون (:دی) رو قراره بندازیمش پشت ماشین و ببریمش رو نتونستم مخفیانه اون دو تا سوژه را بکشم و آخر سر بیخیال شدم و با تار و مار کردن همه ی گاردها مرحله رو رد کردم !!
Lenny رو میگی؟
اون که خوراکه. هم گاردهاش رو میشه به روی های تصادفی نفله کرد. (مثلا اونی که میره کنار دیوار مشغول تخلیه میشه (:دی) رو میشه یه کاری کنی برق بگیره. :دی)
هم خودش رو با لباس آرایشگری بیهوش میکنی و میبریش.
 
Lenny رو میگی؟
اون که خوراکه. هم گاردهاش رو میشه به روی های تصادفی نفله کرد. (مثلا اونی که میره کنار دیوار مشغول تخلیه میشه (:دی) رو میشه یه کاری کنی برق بگیره. :دی)
هم خودش رو با لباس آرایشگری بیهوش میکنی و میبریش.

خوب اینجا واسه من ظاهراً یه باگ بود چون :
جلوی سیم یا جعبه تقسیمش که می رفتم هیچ اتفاقی نمی افتاد که بتونم اتصالیش کنم ! :دی
البته دیشب به قدری خسته بودم که حوصله بازی نداشتم شاید واقعاً به این دلیل بوده که مراحل را حس فکر کردن و مخفی رد کردن نداشتم ...
 
خوب اینجا واسه من ظاهراً یه باگ بود چون :
جلوی سیم یا جعبه تقسیمش که می رفتم هیچ اتفاقی نمی افتاد که بتونم اتصالیش کنم ! :دی
البته دیشب به قدری خسته بودم که حوصله بازی نداشتم شاید واقعاً به این دلیل بوده که مراحل را حس فکر کردن و مخفی رد کردن نداشتم ...

این مرحله باید دو نفر روکشت؟و یکی رو باید گرفت؟من همین مرحله هستم
دونفرکه عکسشون بالاس صفحه هست رو با اسلحه میکشم ولی سومی رونمیشهگرفت چون افراد زیادی دورش هستش

تخیله او نفرکنار سیم وقتی میرم اون علامت e میره چیکار بایدبکنم؟؟
ممنون
 
ارزش تکرار مراحل بازی بالاست.
فقط بازی به شدت اسکریپ شده هست.

نکته ی دیگه ای که کمی تو ذوق میزنه،غیر واقعی بودن بعضی از نکات هست.
در این دوره که سازنده ها بیشتر سعی و تلاششون این هست که بازی ها به واقعیت نزدیک باشند.جا شدن یک شات گان تو کُت 47 کمی
غیر قابل باور هست.
 
ارزش تکرار مراحل بازی بالاست.
فقط بازی به شدت اسکریپ شده هست.

نکته ی دیگه ای که کمی تو ذوق میزنه،غیر واقعی بودن بعضی از نکات هست.
در این دوره که سازنده ها بیشتر سعی و تلاششون این هست که بازی ها به واقعیت نزدیک باشند.جا شدن یک شات گان تو کُت 47 کمی
غیر قابل باور هست.

خب تا یه حدی باید تخیل رو هم پذیرفت تو بازیها مثلا اینجا چون ما تم مخفی کاری داریم ، شات گان رو نمیشه که بندازه رو کتف ! چون یکی از نکات بازی این هست که سلاح رو مخفی کنی ، پس باید یا شات گان رو بندازه رو زمین و بره یا تخیل رو قبول کرد و غیب شدنش رو پذیرفت ( هر چند من خودم هم دوست دارم تا جای ممکن بشه راه حلی منطقی پیدا کرد ) مثلا اگر مکس پین سه رو بازی کرده باشی ، مکس سلاح رو دست میگیره ، تم جالبی بود که تیم سازنده پیاده کرده بود ولی خب اونجا بحث حساسیت روی پیدا بودن یا نبودن سلاح نبود .

اینجا من فکر می کنم باید حداقل پیستول ها رو که میشه زیر لباس پنهان کرد مثل حالت واقعی طراحی میکردن و غیب نمیشد ولی واسه مثلا Assult rifle ها و سلاح های بزرگتر نمی دونم چطوری یه شخصیتی مثل هیتمن که تم مخفی کاری داره و حساسیت روی پیدا بودن سلاح وجود داره تو بازیش ، می تونه زیر لباسش مخفیشون کنه !
 
خب تا یه حدی باید تخیل رو هم پذیرفت تو بازیها مثلا اینجا چون ما تم مخفی کاری داریم ، شات گان رو نمیشه که بندازه رو کتف ! چون یکی از نکات بازی این هست که سلاح رو مخفی کنی ، پس باید یا شات گان رو بندازه رو زمین و بره یا تخیل رو قبول کرد و غیب شدنش رو پذیرفت ( هر چند من خودم هم دوست دارم تا جای ممکن بشه راه حلی منطقی پیدا کرد ) مثلا اگر مکس پین سه رو بازی کرده باشی ، مکس سلاح رو دست میگیره ، تم جالبی بود که تیم سازنده پیاده کرده بود ولی خب اونجا بحث حساسیت روی پیدا بودن یا نبودن سلاح نبود .

اینجا من فکر می کنم باید حداقل پیستول ها رو که میشه زیر لباس پنهان کرد مثل حالت واقعی طراحی میکردن و غیب نمیشد ولی واسه مثلا Assult rifle ها و سلاح های بزرگتر نمی دونم چطوری یه شخصیتی مثل هیتمن که تم مخفی کاری داره و حساسیت روی پیدا بودن سلاح وجود داره تو بازیش ، می تونه زیر لباسش مخفیشون کنه !

این قابل توجیه نیست چون تم مخفی کاری داره بتونه یک کپسول آتش نشانی توی کتش جا کنه! مثال مکس پین هم مثال خوبی بود.شاید همین جا نشدن اسلحه تو کت یه چالشی برای مخاطب به وجود می آورد که به هیجان بازی می افزود .نکته بعدی اینکه انیمیشن های ریز بازی توشون کم کاری شده.

مثلاً 47 هیچ اسلحه ای رو داخل کتش نمیذاره!! بلکه اسلحه ناگهان از تو دستش غیب میشه! یا هنگامی که با اسلحه ی سنگین Chang Cover میکنی در هنگام انجام این کار اسلحه از دست 47 غیب میشه.بهرحال اکثر گیمرها در حاله حاضر به چنین نکات ریزی دقت میکنن و خوب بود تیم سازنده که به ریز ترین جزئیات در طراحی محیط دقت کرده بود به این نکات هم دقت میکرد.

1 قرون هم پول بازی رو نمیدین بعد میشینید بحث میکنید که تفنگ و کجاش میکنه و ... اصل این بازی چیزه دیگه ای هست که اکثرا متوجه نمیشید
میخواهی چون پولی بابت بازی ندادیم تاپیک رو ببندن؟ هان نظرت چیه؟
اصل بازی هم چیزی نیست که به قول شما اکثراً متوجه نشن! اگر شما متوجه نمیشین به سوابق گیمریتون مربوطه!
 
خوب اینجا واسه من ظاهراً یه باگ بود چون :
جلوی سیم یا جعبه تقسیمش که می رفتم هیچ اتفاقی نمی افتاد که بتونم اتصالیش کنم ! :دی
البته دیشب به قدری خسته بودم که حوصله بازی نداشتم شاید واقعاً به این دلیل بوده که مراحل را حس فکر کردن و مخفی رد کردن نداشتم ...

داداش همون بغل سیم برقه یه اچار هست اون رو وردار بعد سیم برق رو شل می کنه!
 
مراحلی که تموم کردیم رو میشه دوباره از نو بریم یا باید بازی را تمام کنیم و نیوگیم بزنیم !؟
از نحوه ی تموم کردن دو تا از مراحلم اصلاً راضی نیستم ...
 
دوستان این امتیازاتی که هر مرحله به دست می یاریم به چه دردی میخوره ؟
و یه سوال دیگه هم داشتم چطور می تونم اسلحه هایی رو که در مرحله قبل به دست اوردم مرحله بعد استفاده کنم ؟؟؟
 
این قابل توجیه نیست چون تم مخفی کاری داره بتونه یک کپسول آتش نشانی توی کتش جا کنه! مثال مکس پین هم مثال خوبی بود.شاید همین جا نشدن اسلحه تو کت یه چالشی برای مخاطب به وجود می آورد که به هیجان بازی می افزود .نکته بعدی اینکه انیمیشن های ریز بازی توشون کم کاری شده.

مثلاً 47 هیچ اسلحه ای رو داخل کتش نمیذاره!! بلکه اسلحه ناگهان از تو دستش غیب میشه! یا هنگامی که با اسلحه ی سنگین Chang Cover میکنی در هنگام انجام این کار اسلحه از دست 47 غیب میشه.بهرحال اکثر گیمرها در حاله حاضر به چنین نکات ریزی دقت میکنن و خوب بود تیم سازنده که به ریز ترین جزئیات در طراحی محیط دقت کرده بود به این نکات هم دقت میکرد.

بله ، بازی نکات ریزی داره که می تونست بهشون توجه بشه و به این شکل ضایع پیاده نشه مثل مثالی که اشاره کردی و هنگام جابجا شدن بین کاورها سلاح یا هر چیزی که دستش باشه غیب میشه ! اما خب بحث بر سر اینکه جا نشدن سلاح توی کت یا زیر لباس چالش ایجاد می کنه یا نه موضوع گسترده ای هست که به عوامل مختلفی از جمله ایده تیم سازنده در سبک طراحی بازی هم مرتبط میشه .

اگر مامور 47 قادر به حمل سلاح های متوسط از لحاظ سایز ( SMG یا Assault Rifle ها ) نبود هم بحثی هست که باید دید به چه شکلی میشه در چارچوب تم کلی بازی که تیم سازنده می خواد پیاده کنه پیاده سازیش کرد .

در رابطه با بقیه اشیاء هم باز همین موضوع مطرح هست . مخفی کردنشون و عبور از یک کمپ گارد و دوباره ظاهر کردنشون رو بزاریم مقابل عدم قابلیت جا دادن این اشیاء توی کت ! و باز نیاز به عبور از همون کمپ گارد و باقی مسائلش .

در کل من به شخصه دفاعی از کمبودهای این سبک طراحی نمی کنم که مسلما مشکلات واضح خودش رو هم داره و از طرفی پذیرش تا حدودی تخیل در بازیها رو هم معقول می دونم ( با در نظر گرفتن این اصل که توجه به همین موضوعات کوچک گاه روی نکات اصلی بازی تاثیرات مشخصی میذارن ) .
 
بازی را تمام کردم روی درجه hard خیلی عالی بود مخصوصا پایانش!! خیلی خوب بود. در کل از هیتمن های 1-2-3 کمی ساده تر بود حتی در درجه pursuit (یک بار تست زدم) ولی عالی بود و ارزش چند بار تکرار را دارد!
داستان بازی طوری تموم میشه که کاملا مشهوده ادامه دارد! و در سری بعدی درگیری با پلیس ها است!!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or