PC ا Hitman : Absolution

250px-HitmanAbsolutionPackArt.jpg


Developer : IO Interactive
Publisher : Square Enix , Eidos
Release Date :
November 20, 2012
Engine :
Glacier 2
Platform :PS3,360,PC
Gener : Stealth, Third-person shooter
[TABLE="class: infobox hproduct"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: infobox hproduct"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
تاپيك تصاوير بازي

Square Enix با ثبت حقوق تجاری Hitman : Absolution با تایید رسمی عکس منتشر شده در فروم رسمی Hitman و احتمال نمایش رسمی بازی در E3 2011 عملا بازگشت مامور 47 در آینده ای نزدیک را مسلم کرد .گفته شده باازيكن همه به صورت خفا هم اكشن ميتواند بازي كند و هوش مصنوعي دشمنان نيز تقويت شده است امكانات زيادي براي مامور 47 در نظر گرفته شده است.
سازمانی که قبلا مامور 47 براش کار میکرد به او خیانت کرده و مامور 47 در پی فرتر و نجات جان خود است او به شدت تحت تعقیب پلیسان است و حتی کسانی هم که مورد اطمینان 47 بوده اند به او خیانت کرده اند.
پس از مدتها مامور 47 خود را در جایی میبینید که برایش دسیسه کرده اند و وظیفه ی او نجات جان خود است.
اینطور که گفته شده بازی با موتور گرافیکیه Glacier 2 در دست ساخت است .
و همینطور هم که انتظار میرفت کارگردان بازی جناب اقای tore Blystad است.او در گفته است که : ما برای اولین بار در زندگی شخصیت هیتمن سرک خواهیم کشید که باعث شده است بیشتر به داستان بازی بپردازیم و او گفت: این بار شما در نقش هیتمن بیشتر از گذشته لذت خواهید برد چون در این نسخه نسبت به نسخه های دیگر متفاوت است.
IO Interactive لیسانس تکنولوژی Shroud ( شبیه سازی لباس ) را برای عنوان Hitman Absolution خریداری کرده است.
تکنولوژی Shroud باعث میشود که حالت لباس با توجه به کاراکتر مورد نظر یه صورت real-time و dynamic شبیه سازی بشود.
آقای Tore Blystadt کارگردان بازی Hitman Absolution گفت :
Shroud به ما این اجازه رو میده که در بازی کیفیت بالاتری رو به وجود بیاوریم .خوشبختانه تکنولوژی Shroud بسیار آسان بود و به راحتی در موتور گرافیکی بازی قابله استفاده شد. این روش باعث شد مامور 47 در در لباس خود بهتر جلوه کند.
آقایJoe van den Heuvel رئیس CloakWorks نیز گفت :
IO Interactive میتواند عنوان های AAA خوبی را باتوجه به E3 امسال داشته باشه
در ادامه نیز گفت : Shroud باعث میشود که عنوان Hitman Absolution از شبیه سازی گرافیکی خوبی برخوردار بشود.
یکی از جریانات داستانی بازی رایانه ای Hitman: Absolution هستیم مامور ۴۷ شخصیت اصلی این بازی رایانه ای متوجه این موضوع می شود که در کلان شهر شیکاگو در یک پرورشگاهی به نام Rosewood دختری به نام دیانا برن وود تحت مراقبت قرار دارد و چند مجرم خطرناک شیکاگویی به دلایلی قصد ترور این دختر جوان را دارند و به زودی در یک شب به این یتیم خانه یورش خواهند برد مامور ۴۷ نیز برای این که این دختر به دست این مجرمین به قتل نرسد همان شب یورش این مجرمین به ان یتیم خانه می رود و… بقیه داستان را در ویدئوی جدید این بازی رایانه ای نظاره کنید.ر این ویدئو ما شاهده یکی از جریانات داستانی بازی رایانه ای Hitman: Absolution هستیم مامور ۴۷ شخصیت اصلی این بازی رایانه ای متوجه این موضوع می شود که در کلان شهر شیکاگو در یک پرورشگاهی به نام Rosewood دختری به نام دیانا برن وود تحت مراقبت قرار دارد و چند مجرم خطرناک شیکاگویی به دلایلی قصد ترور این دختر جوان را دارند و به زودی در یک شب به این یتیم خانه یورش خواهند برد مامور ۴۷ نیز برای این که این دختر به دست این مجرمین به قتل نرسد همان شب یورش این مجرمین به ان یتیم خانه می رود و… بقیه داستان را در ویدئوی جدید این بازی رایانه ای نظاره کنی
Diana كه ماجرايي جديد براي مامور 47 ميسازد.اخرين بازي اين سري از مجموعه ادمكش سال 2006 عرضه شد و مودر اسقبال قرار گرفت .DLC بازي با نام Hitman: Sniper Challengeبراي پيش خريد كنندگان هم اكنون درسترس است
ورژن PC بازي August 1, 2012 عرضه خواهد شد .


[h=3]Hitman Absolution system requirements (minimum)[/h]
  • CPU: 2.4 GHz dual core Intel or AMD processor
  • RAM: 1GB of system memory
  • Graphics: DirectX 10 compatible card with 512 MB RAM. Nvidia 8-series or AMD Radeon 3000 series graphics cards.
  • Operating system: Windows Vista
  • DirectX compatible sound card
  • 10 GB of hard drive space
[h=3]Hitman Absolution system requirements (recommended)[/h]
  • CPU: 2.6 GHz quad core Intel or AMD processor, Core i5 or Phenom X2
  • RAM: 2GB
  • Graphics: DirectX 10 compatible card with 1GB of video memory, Nvidia 400-series or AMD 5000-series.
  • Operating system: Windows 7
  • DirectX compatible sound card
  • 10 GB of hard drive space
 
آخرین ویرایش:
یک پیشنهاد گرفته شده از بررسی تکنیکی توسط دیجیتال فاندری :

اگر سیستم بالا ( High-end ) ندارید سعی کنید MSAA رو بیشتر از 2x نذارید چون فشار زیادی روی سیستم میاره این گزینه .

Upping the level of MSAA beyond 2x works wonders in cleaning things up further, and at 1080p resolution the overall level of presentation is excellent. The only downside is that multi-sampling incurs a massive performance hit at higher levels - anything more than 2x MSAA requires a decent mid-range enthusiast GPU with a large amount of video RAM and bandwidth
--------------------------------
نسخه PC نسبت به نسخه های کنسولی بهینه تر ( پولیش شده تر ) هست . اما سخت افزار قوی برای گرفتن 60 فریم نیاز داره به حدی که روی رزولوشن 1280*720 هم گرفتن 60 فریم ثابت ممکن نیست !!


While the PC release is visually the most polished of the three versions, in terms of performance, a solid 60FPS appears to be out of the question for older gaming rigs. Even playing at 720p - where we wouldn't usually expect to see any major issues - we see our Core i5 750 and GTX 460 system struggle to maintain a consistent frame-rate, with between 20-60FPS being rendered depending on scene complexity and the level of visual effects on offer
-------------------------------
و در نهایت اینکه اگر می خواین که بازی واستون رووون باشه بهتر هست بی خیال گزینه MSAA بشید . off کنید


Lowering the level of MSAA from 4x increases bottom level performance, but it's only when we drop the use of multisampling completely that we see major gains in smoothness, making a perpetual 60FPS possible. Performance can be highly variable on less capable machines and in this respect the ability to apply a 30FPS cap to frame-rates would have worked wonders in giving us more stable refresh with fewer large fluctuations in smoothness​
.
 
چرا اینا همه ی بازیهارو پورت میکنن اصلا ؟! )xخب یه بار عینه آدم بسازن از اول دیگه که این مشکلات پیش نیاد ، فقط این بازی هم نیست اکثر بازیها برای پی سی این طوری شده
 
چرا اینا همه ی بازیهارو پورت میکنن اصلا ؟! )xخب یه بار عینه آدم بسازن از اول دیگه که این مشکلات پیش نیاد ، فقط این بازی هم نیست اکثر بازیها برای پی سی این طوری شده

به این دلیل که دیگه شرکت ها مثل گذشته به ساخت بازی به چشم هنر نگاه نمی کنند و در واقع فقط به خاطر درآمد و کسب قدرت هست که بازی میسازند... !

تنها راهی که میشه جلوی ساخت بازی های پورت شده رو گرفت اینه که افرادی که بازی ها رو بصورت اورجینال (چه بصورت دیجیتالی و چه بصورت فیزیکی) تهیه میکنند , اینجور بازی ها رو به صور کرک شده تهیه و بازی کنند و از خرید نسخه ی اورجینال اجتناب کنند و در واقع با این حرکت پاسخ سازندگانی که نسخه ی pc رو حساب نمیکنند و فقط یه پورت تحویل میدند که فروشی هم روی این پلتفورم داشته باشند داده میشه !

ولی متاسفانه اینجوری نیست و نسخه های پورت شده هم فروش خوبی میکنند که در اینصورت هم سازندگان دلیلی بر ساخت بازی بصورت جداگانه روی pc نمی بینند !

در هر صورت اگه تو نسل حاضر کنسول ها برای سازندگان جا نیافته که باید نسخه ی pc همانند کنسول ها بصورت جداگانه ساخته بشه , در نسل بعد کنسولها هم پورت نسخه های pc رو خواهیم داشت...
 
آخرین ویرایش:
یه نکته رو بگم بازی اصلا پورت نشده به صورت کامل از DX11 استفاده میکنه با یه آپشن کامل گرافیکی و تکسچرها و افکت های فک انداز که اگه رو کنسولی اجرا بشه در جا آتیشش میزنه! عکس های زیر ببیند متوجه میشد که گرافیک بازی واقعا خوبه!


مشکل اینه که اصلا بازی Optimize نکردن و فکر نکردن طیف مختلف سخت افزار روی PC وجود داره با این وضعیت خیلی ها نمیتونن بازی کنن حتی رو رزولوشن های پایین مثل 720p تو اون بنچ مارک ها که گذاشتم علاوه بر 690 سی پی یو استفاده شده هم 3930K بوده! در حال حاضر هم فقط میشه به آپدیت و درایور های جدید امید داشت که وضعیت بهتر کنه...
 
آخرین ویرایش:
امروز گرفتم بازیو صبح یه یه ساعتی بازی کردم با گرافیک 6790 و.... رو آخرین تنظیمات بازی 15 فریم گرفتم اوردم پایین تر روی high فریمم دور ور 35-40 هست بازی از لحاظ گرافیکی شاهکاره و کم و کاستی نداره ولی فریمش داغونه
یه چیزی هم بگم که نور پردازی بازی عجیب خفنه ولی بعضی از بافت ها کیفیت ندارند و نورپردازری روشون یه جوریه که انگار خیلی با کیفیت هستند!!! دقیقا تکنیکی که در mass effect 3 بکار برده شد
 
Ambientaccolusion و aa رو کلا خاموش کنید از آخرین درایور استفاده کنید .
باز اگه فریمتون تغییری نکرد tesselation رو هم خاموش کنید .
همینطور shadow رو روی medium یا low بزارید .
گول بنچمارک خود بازی رو نخورید .
چون هیچ ربطی به خود بازی نداره . فقط دهن پرکنه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or