Overwatch




Developer: Blizzard Entertainment
Publisher: Blizzard Entertainment
Designers: Jeremy Craig - Michael Elliott - Scott Mercer
Programmers: Mike Elliott - John LeFleur
Overwatch تازه‌ترین ساخته استودیو Blizzard Entertainment عنوانی‌ در سبک شوتر آنلاین (Multiplayer First-Person Shooter) و بر پایه حرکت‌های تیمی (Team - Base) محسوب می‌شود که پیش زمینه داستانی خود را فضایی فانتزی در آینده و بر مبنای بحرانی جهانی در نظر گرفته است. با توجه به جزییات اعلام شده هر شخصیت زمینه داستانی خود را داشته که با خط اصلی داستان ترکیب خواهد شد.

Overwatch با دارا بودن شخصیت‌های مختلف که هر یک در کلاس (نقش) جداگانه‌ای قرار می‌گیرند، عنوانی Hero - Base محسوب می شود. ترکیب این شخصیت‎ها با فعالیت‌های تیمی، بخش اصلی گیم‌پلی این عنوان را تشکیل خواهد داد.



کلاس‌هایی که برای شخصیت‌های بازی در نظر گرفته شده است، به طور کلی به سه دسته Tank - Damage - Support تقسیم‌بندی می‌‌شود که در حال حاضر 28 شخصیت در مجموع سه کلاس بازی قرار دارند.


در ارتباط با مدهای بازی در مجموع می‌توان به 7 مد اشاره داشت که 4 مد در بخش‌های Competitive و Quick Play و 3 مد دیگر در بخش‌های Arcade و Game Browser در دسترس خواهد بود.

مدهای بخش Competitive و Quick Play شامل Assault - Control - Escort - Hybrid است و در دیگر سمت Capture The Flag - Deathmatch و Elimination در دسترس خواهد بود.

برای هر یک از مدهای بازی، نقشه‌ای متناسب با ساختار هر مد در نظر گرفته شده است که این نقشه در بخش‌های مختلف بازی، متفاوت خواهد بود.


Overwatch Wiki
Play Overwatch
 
آخرین ویرایش:

amir_k2m

کاربر سایت
Jul 3, 2011
1,684
نام
امیر
بازی 2گیگ آپدیت داده
تغییری که دیدم اسکین های آبی که خبرش هم پخش شده بود اضافه شده و اینکه کیل اکشنهارو برداشتن:|
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
ای یابا راحی نیست بتونم درستش کنم .... من همینطوریم با هزار بدبختی اپدیت بازی رو گیر اوردم ... فروشنده دزدم گیگی 1000. تومن پام خساب کرد.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,467
نام
محمد
این PvE جدیدی که گذاشتن خیلی خوبه، از اون که واسه هالووین بود چند لول بالاتره :D نکته مثبتش هم حق انتخاب شخصیت های مختلف هست، یعنی به جز حالت اصلی که 4 شخصیت ثابت داریم، یه بخش دیگه هم گذاشتن که هر چی دوست داریم انتخاب کنیم. فقط چون توی یه دونه مپ جریان داره احتمالا بعد از یه مدت تکراری میشه ولی من چند دست بازی کردم انصافا خیلی حال داد :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
دوستان سیستم امتیاز دهی season چطوریه؟اضلا سر درنمیارم من!
یه بار نشداا تو تیم قوی باشیم مود سیزنو -ـ-

نمیدونم چرا برای یه عده همین اش و همین کاسه است ... منم یه بار تو تیم رنک بالا نبودم .... هر بارم بودم یا بازی کنسل شد ... یا تیممون 5 نفره شد .... امتیازایی هم که اخر بازی میده ثابت نیست .
............................................

اونت جدید ... رو یه ده تا باکس باز کردم هنوز اسکین نداده ....

های لایت های دیوا همون قبلا هم از همه بهتر بود ... این هایلایت سلفی که تو این اونت اضافه شده .... دیگه اصلا یه چیز اسپشیالیه ... روانیه .... همون اول کار دار و ندارم رو دادم خریدمش
 
  • Like
Reactions: dooni

Taikatalvi

کاربر سایت
Apr 15, 2017
15
دوستان سیستم امتیاز دهی season چطوریه؟اضلا سر درنمیارم من!
یه بار نشداا تو تیم قوی باشیم مود سیزنو -ـ-
درود سیستم امتیاز دهی بر اساس برد و باخته معمولی ترین امتیازی که از هر مچ میتونید بگیرید ۲۵ تاست فکر میکنم شما بر اساس تعدا بازیایی که پشت هم میبازید یا پشت هم میبرید اون عدد که کم یا زیاد میشه به رنکتون متفاوته یعنی مثلا اگه شما ۵ تا پشت سر هم ببرید هر بازی بعد اون به شما ۵۰ تا میده این روند افزایشی تا ۸۰ تا ادامه داره باختم به همین صورته
بنظرم بهتره برای این که رنک اپ کنید بهتر با چنتا از دوستاتون کلا بازی کنید D:
چون وقتی سولو میرید انگار دارید ریسک میکنید ممکنه هم تیمی ویدو میکر پیک بده یا هانزو یا اینکه کلا همکاری نکنه یا عوض نکنه یا اصلا ترول کنه :))
 
  • Like
Reactions: dooni

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
اورواچ بیشتر از یک میلیارد دلار برای بیلزارد درامد زایی کرده ... حالا نمیدونم سود بود یا صرفا درامد

خداییش نوش جونشون ... بهترین fps نسل 8 و جز 5 تا شوتر تاریخه بازی ...

بازی باعث شد من هیچ حس و حال و یا کمبود بازی دیگه ای رو حس کنم ... ولی تاثیر منفیش اینه که از کار و زندگی افتادم ... تو یک ماه و نیم 250 ساعت بازی کردم ، اصلا هم سیراب نمیشم از این شراب ناب
 

amir_k2m

کاربر سایت
Jul 3, 2011
1,684
نام
امیر
این امار کجاست؟!
تعداد بازیکنانی که این رویداد رو بازی کردن رو کنسول بیشتر از pc بوده
lvxm_c395273b-7bed-4c42-b0c9-ad929b8911c2.jpg
 
  • Like
Reactions: aliahmadi2

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر