Ori and the Blind Forest | PC


w3lwsmjnj92p0sknfr8x.jpg


Ori and the Blind Forest

سازنده: Moon Studios
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox 360 , Xbox One و PC
تاریخ انتشار: March 11, 2015



شاهکار Moon Studio فردا برای PC منتشر میشه. عنوانی در سبک پلتفرمر که ماجرای موجودی شبح مانند را روایت میکنه. امتیاز های خیلی خوبی هم گرفته و همه منتظرن تا تجربه اش کنن. تاپیکش رو زدم تا اطلاعات در مورد بازی اینجا قرار بگیره.


Ori and the Blind Forest اولین بار توسط کمپانی مایکروسافت ، در نمایشگاه گیمزکام 2014 ، برای کنسول نسل هشتمی Xbox One و پلتفرم PC معرفی شد.



تصاویری از گیم پلی:





 

A.Pato7

کاربر سایت
Jul 6, 2011
965
ببخشید اما اگه الگو برداری اگه نباشه که اصلا نمیشه بازی ساخت تقریبا ! اما عین و کپی بردرای محض هست که چندان خوب نیست
البته منم انتقاد نکردم:d چندجا دقیقا یاد Dust افتادم مثلا نحوه ی به دست آوردن Skill های جدید که باید یه سری مکان های خاص رو پیدا کنی، یا مثلا باز شدن درها با یه سری کریستال های خاص و چندتا چیز دیگه:d

چقدر حرکات Ori نازه:x:d:x
 

sam2fisher

کاربر سایت
Sep 13, 2008
707
امثال این بازی تونستن این صنعتو نجات بدن موسیقی بینظیر بازی با احساسات گیمر گرافیک هنری زیبا که واقعا شبیه تابلو نقاشی لحظه های احساسی بازی گیمپلی روان و جذاب واقعا شاهکاره .اگه کسی تونست موسیقی بازیو کامل لینک بزاره ممنون میشم
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,001
نام
آریا
چقدر زیبا بود این بازی! بدون شک جزو بهترین تجربیات عمر گیمری من بود و هیچ وقت فراموشش نمیکنم. طراحی هنری در بالاترین حالت ممکن، به شکلی که آدم با دیدن محیط ها و مناظر و کاراکترها و ... روحش صفا پیدا میکنه. بازی بیشتر شبیه یه تابلوی نقاشی خوش آب و رنگ و چشم نواز هست تا یه گرافیک کامپیوتری. موسیقی های کم نظیری که جزو زیباترین های این سال ها هستن و در کنار کیفیت فوق العاده ای که دارن، به بهترین شکل ممکن با جو و فضای بازی ترکیب شدن. داستان جالب که با شروع خیره کننده ای آغاز میشه (بدون شک یکی از بهترین آغازهای دنیای بازی) و در ادامه هم به زیبایی دنبال میشه و با یه پایان محشر تموم میشه. همه این ها در کنار گیم پلی درجه یک و به شدت خوش ساخت که بازیکن رو به بدجوری ارضا میکنه. گیم پلی ای که درجه سختی بسیار خوب و دلچسبی داره و الکی آسون نیست و بعضی جاها هم خیلی سخت میشه. به طوری که بنده 307 بار در طول بازی مُردم! :D (البته 40،50 تاش فقط برای 2 تا بخش خاص بود!) گیم پلی بازی عمق خیلی خوبی داره و در کنار بخش های پلتفورمر درجه یک که با روح و روان آدم بازی میکنه، با قابلیت های متنوع ترکیب شده و ایده های جالبی هم توی اون وجود داره، مثل استفاده از گوی های آبی که هم برای ذخیره بازی به کار میرن و هم برای کارهای دیگه و بعضی جاها آدم رو مجبور به مدیریت میکنن. جاهایی که باید با سرعت فرار کنیم هم با اون موسیقی هاشون جداً زیبا بودن. قدرت دفع شلیک های دشمن و استفاده از اون برای ترکوندن دشمن یا پرتاب هم ایده خیلی خوبی بود.
در مجموع Ori and the Blind Forest شاهکاری هست که کسی نباید از دستش بده. اگه اهل بازی های پلتفورمر نیستین هم تجربه ـش کنین، ولی اگه هستین که دیگه از دست دادن این بازی واقعاً کار اشتباهیه. حتی اگه شده کلیه ـتون رو بفروشین، ولی بازی رو تجربه کنین و لذتش رو ببرین!

این هم از آمار بازی:



یدونه از اون آبی ها رو هر کاری کردم نتونستم بدست بیارم و یه جای عجیب غریبی بود! :D بقیه ـشون رو هم گذاشته بودم بعداً بگیرم ولی نشد دیگه.
 
آخرین ویرایش:

emad_hs

کاربر سایت
Aug 12, 2012
113
اقا ما تمومش کردیم ولی نمیشه سیو رو دوباره بازی کرد باید از اول بری خیلی بده اینطوری که کی میخواد بره این همه راه رو :(
 

Kian007

کاربر سایت
May 18, 2014
811
نام
---->کیان<----
اون جاش که موجوداتی که سبزن و میچرخن رو باید چیکار کنم؟؟؟ اونجایی که بالا یه چیزی هست که لیزر میزنه. گرفتین دیگه...؟
 

shm744

کاربر سایت
May 8, 2008
391
نام
شهام سمیع عادل
بهترین بازی پلتفرمر عمرم رو بازی کردم واقعا شاهکار به تمام معنا ...
اگه کسی از دوستان متوجه شد چطور می شه دوباره سیو رو بازی کرد وآیا اصلا می شه یا نه حتما یه اطلاعی به ما بده ...
خدا خیرش بده ...
می خوام بازی رو 100 درصد کنم اما انگار دیگه نمی شه ...
 

masood0899

کاربر سایت
Jan 9, 2015
65
نام
مسعود
بازیه خیلی خوبیه معلومه خیلی براش زحمت کشیدن فقط یه جاهاییش دیگه زیادی سخت میشه !مثلا همین جاش که المنت ابو ازاد میکنی اب همه جا سرازیر میشه باید بری بالا من پدرم در اومد اخرم از شدت عصبانیت دسته رو پرت کردم نمیدونم کجا افتاد!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر