Nordic Games دو IP شرکت Atari را خریداری کرد

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
Desperados.jpg


اخیراً خبری در مورد Nordic Games مبنی بر این که این ناشر، توانسته است دو IP شرکت ورشکسته شده‌ی Atari را خریداری کند. چند وقت پیش Atari عناوین خود را به حراج گذاشت که بر اساس اطلاعات منتشر شده، Nordic Games موفق به خرید دو IP به نام‌های Desperados و Silver شده است. در نامه‌ای که VG247 برای این شرکت ارسال کرده‌است، Nordic Games تائید کرد که این دو عنوان را برای مدت زمان نامشخصی در اختیار خواهد داشت.
لازم به ذکر است که عنوان Desprados یک عنوان تاکتیکی-مخفی‌کاری (Stealth-Tactics) بود که توسط شرکت Spellbound ساخته شده بود که روایتگر غرب وحشی بود. اولین نسخه از این سری در سال 2001 تحت عنوان Wanted Dead or Alive عرضه و دنباله‌ی آن در سال 2006 با نام ‘Cooper’s Revenge’ انتشار یافت.
عنوان دیگر Silver نام دارد که توسط استودیو Infogrames ساخته شد. این بازی یک عنوان اکشن-نقش‌آفرینی (Action-RPG) بود که در سال 1999 بر روی پلتفرم‌های متفاوتی از جمله PC، MAC و Dreamcast عرضه شد.
آیا شما این بازی‌ها را به خاطر دارید؟ آیا این قدم مثبت است؟ منتظر نظرات شما هستیم.

منبع
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
این ND جدیدا خیلی داره IP میخره:d جالب اینجاست که میگه ما اصلا سازنده نیستیم و بیشتر ناشریم. من حیرونم اینا پول از کجا در میارن:d با این حال IP های فوق العاده ای رو خریده
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
اینارو ول کن، IP میخری که چی‌، بشین Darksiders بساز، من Darksiders می‌خوام :D
البته این Silver هم هست، تحریک می‌کنه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر