NintenFans

Elvish Hero

Channeling La Masia
کاربر سایت
Sep 23, 2005
4,143
سلام...
با توجه به اینکه الان بحث داغ بحث نسل بعده و با توجه به اینکه شناخت کمی از این شکرت در ایران هست و کمتر کسی میدونه اصل این شرکتم هست لازم دیدم که یه تاپیک بزنم تا این شرکت پرافتخار رو که شاید بشه گفت حتی بهترین شرکت بازیسازی هست که هیچوقت شکست اونطوری تجربه نکرد رو معرفی کنم.(یا کنیم به همرا دوستان اگه همکاری کنن!)
خوب اول از افتخار بازیسازی این شرکت یعنی زلدا شرو میکنیم:
Ocarina Of Time:بهترین بازیه تاریخ از لحاظ بسیاری از گیمرها و سایت ها و مجلات.دارای امتیاز کامل از سایهای گیم اسپات و گیم اسپای و آی جی ان و مجله فامیتسو و همه این سایتهای معتبر و مجله های معتبر.با میانیگن امتیاز 98.1درصد از سایتها و مجله ها که رکوردیه که به نظر نمیرسه تکرار شه.بازی از گیم پلی فوق العاده و داستان بسیار عالی و کنترل وحشتناک و گرافیک عجیبی در سال98 بهره میبره.بطوریکه شما هیچ بازیی رو در سال ورود این بازی نمیتونین پیدا کنین که بهترین بازی سال شده باشه از طرف هر کسی جز این بازی.بازیی که واقعا باید بازی کنین.بازیی که یه نینتندو64 می ارزه.
The Wind Waker:دوما بازیه این سری از لحاظ موفقیت.بازیی که اینم یه گیم کیوب می ارزه به راحتی.دارای امتیاز 9.3 از گیم اسپات و 9.6 از آی جی ان و 97 از گیم اسپای.با میانگین 95 از سایتها و مجلات.این بازی رو چون خودم بازی نکردم نمیتونم نظری بدم ولی اونقدر می ارزه که اورجینالش رو باید خرید!با گرافیک سبک Cel-Shade.یکی از بهترین بازیهایه گیم کیوب.
Majora's Mask:امتیاز 9.9 از آی جی ان و 8.3 از گیم اسپات و امتیاز کامل از اکثر سایتها و مجله ها.باز هم روی نینتندو64.البته این بازی با این که بازیه فوق العاده ایبود به موفقیت اوکارینا برسه چونکه در دوره ی افت نیتندو64 اومد.
بهترین نسخه ی کنسول دستیه این بازی هم Link To The past بوده که برای گیم بوی ادونس اومده و 9.2 از گیم اسپات و و 10 از آی جی ان . میانگین93 درصد.
الان هم دو نسخه از این بازی داره ساخته میشه که یکیش برای روولوشن و اون یکی تویلایت پرینسس هست که دلیل اصلیه یه آدم میتونه باشه برای خرید گیم کیوب چون اینطور که به نظر میرسه قراره موفقیت اوکارینا آو تایم رو تکرار کنه یا بیشتر.
یه چیز دیگه در مورد نینتندو اینه که اگه توی سایت گیم رنکینگز سرچ کنین میبینین که بهترین امتیازی تاریخو چه بازی هایی آوردن!
تو 5 تای اول 4 تاش ماله کنسولهای نینتندو هست.تو 4 تای اولم 3 تاش دستپخته خود نینتندو هس(هر چند متروید پرایم ماله یه استودیوییه که زیر نظر نینتندوئه نه ماله خود نینتندو ولی تقریبا یکی از استودیوهای نینتندو به حساب میاد)
تو پستای بعدیم راجه به بازیهای ماریو و متروید پرایم و بانجوکوزو و اینا یکم توضیح میدم.
 

arash_13

کاربر سایت
Sep 28, 2005
250
سلام
تایپک خوبی میشه
راستی این A Link To The Past اول برای کنسول SNES بوده که بعدا در سال 2002 برای GBA هم زدن. البته من برای GBA رو ندیدم ولی برای SNES شاهکاری بوده زمان خودش! و میشه گفت به همراه Chrono Trigger (شاهکار اسکوار!) و Super Mario World بهترین بازیهای SNES بودن . منتظر توضیحات بعدی هم هستم مخصوصا متروید پرایم چون چیز زیادی ازش نمیدونم فقط چند تا دمو دیدم ازش
خودمم متاسفانه زیاد وقت ندارم تا شنبه . کلی درس و بدبختی و گرفتاری! ولی بعد شنبه میام . البته مطلب نوشتن که بلد نیستم ولی حالا ببینیم چی میشه!
 

arash_13

کاربر سایت
Sep 28, 2005
250
با سلام
سری بازی Donkey Kong از بازیهای معروف و خیلی محبوب کنسولهای شرکت نینتندو هست که برای انواع کنسولهای خانگی و دستی این شرکت نسخه های زیادی از این سری بازی اومده که به نظر من سه نسخه ای که با نام Donkey Kong Country برای کنسول SNES اومد بهترین های این سری هستند . و شاید بشه گفت از بهترین های سبک2D Platformer در طول تاریخ !
خب همونطور که گفتم از این سری بازی نسخه های زیادی اومده که من اینجا معروفاش رو میگم:
Donkey Kong Country 1, 2 ,3 : در سال های 1994 , 1995 , 1996 برای کنسول SNES به بازار اومدن . یک پلتفورمر دو بعدی با گرافیک عالی (نسبت به سایر بازیهای این کنسول) و گیم پلی بی نظیر! این سه بازی امتیازهای بسیار خوبی هم از سایتهای مختلف گرفتند . DKC 1 با میانگین امتیاز 93 درصد . DKC 2 با 95 درصد و DKC 3 هم 86 درصد .( البته اون زمان GameSpot و GameSpy و ... فکر کنم نبودن!)
اینم بگم که این سه بازی در سال های 2003 , 2004 , 2005 برای کنسول دستی GBA هم ساخته شدن که اونجا هم نسبتا موفق بودن
dkc2.jpg


Donkey Kong 64 : بعد از اومدن کنسول N64 ادامه سری DK هم مثل اکثر بازیهای معروف نینتندو برای این کنسول ساخته شد. Donkey Kong 64 در سال 1999 برای N64 به بازار اومد و از بهترین بازیهای این کنسول به حساب میاد . باز هم یه شاهکار در سبک Platformer از Rare اما این بار با گرافیک سه بعدی! این بازی از GameSpot و IGN امتیاز 9 رو گرفت و میانگین امتیازهاش 87 درصد است
DK64.jpg


Donkey Kong Jungle Beat : از سری Donkey Kong چند نسخه برای کنسول GameCube هم اومده که البته من بازی نکردم ولی مثل اینکه چندان بازیهای موفقی نبودن . بهترین نسخه از این بازی برای GameCube میشه گفت همین Donkey Kong Jungle Beat باشه که البته به صورت دوبعدی است.این بازی در سال 2005 اومد و میانگین امتیازاتش 82 است.
dk.jpg


یک نسخه جدید هم از این بازی برای کنسول Revolution در حال ساخت است که اطلاعات زیادی در موردش ندارم
 

Elvish Hero

Channeling La Masia
کاربر سایت
Sep 23, 2005
4,143
تو این پستم میخوام دو تا از ابتکارای ناب نینتندو رو که معمولا به اسم دو شرکت دیگه در میره بگم:
Xbox Live:مهمترین مزیت کنسول مایکروسافت یعنی قابلیت آنلاین و سرور بزرگی که داره برای دانلود مپ و آهنگ و مالتی پلیر و اینا.شاید باورتون نشه(شایدم بشه!)اگه بگم یه چیزی تو همین مایه ها 4 سال قبل از ورود ایکس باکس یعنی زمانی که فکر کنم حتی طرح ایکس باکسم اونطوری کامل نشده بود برای نینتندو64 وجود داشت!یعنی سروری که میشد ازش آهنگ و مپ دانلود کرد و روی هارد نینتندو 64(البته یه نسخه از نینتندو64 به اسم دی دی)به اضافه ی یه سری بازی که قابلیت مالتی پلیر داشتن.البته اون موقع چونکه حدود 7-8 تا بازی بیشتر با این قابلیت تولید نشد خیلی مورد توجه قرار نگرفت.تا اینکه توی این نسل مث اینکه داره یه سیستم آنلاین توپ برای روولوشن میسازه.
Analog Controller:این سیستمم که برای بار اول سال 96 توی دسته های نینتندو 64 استفاده شد حالا امکان نداره که کنسولی بدون آنالوگ ساخته شه.ر صورتی که بعضی حاها آنالوگ رو خلاقیت سونی میدونن!!به خاطر همینم هست که الان دوباره شایعاتی هست که امکان داره این سیستم ژایروسکوپ که توی کنترلر های روولوشن هست برای بقیه کسنول ها هم در نظز گرفته شه(چه این نسل چه نسلای بعدی).و این یعنی حلاقیت محض نینتندو که همیشه دنیای بازی رو جلو میبره در صورتی که بعضی از دوستان کم لطفی میکنن!!
در ضمن اینم عکسای اون زلدا هایی که توی پست اول زدم:
Ocarina Of Time:
1.jpg
7.jpg

The Wind Waker:
2.jpg
4.jpg

Majora's Mask:
4.jpg
6.jpg

A link To The Past:
2.jpg
1.jpg

یه خبر که همین الان دیدمش اینکه کنسول نینتندو دی اس تا الان 13.5 میلیون فروش داشته تو کل جهان!!یعنی تو این مدت یه آمار فوق العاده برای یه کنسول دستی.از کجا معلوم شاید تونست حتی رکورد پی اس2 رو بزنه!!
یکمم توضیح در مورد کنسول نینتندو64:
اولین کنسول با پردازش 64 بیت که اواخر سال 1996 ریلیز میشه.یه سری عنوان بسیار بزرگ داره مثلOcarina Of Time(98.1%),Super Mario 64(96.3%),Golden Eye 007(94.9%),Perfect Dark(94.5%), Majora's Mask(93.3%),Paper Mario(89%),Conker's Bad Fur Day(89.6%).Banjo Koozie(GS:9.5)
این کنسول که یکی از موفق ترین کنسول ها هستشش در اون زمان تونست بیشتر از 32 میلیون دستگاه بفروشه.این کسنول اصلش توسط کارتریج تغذیه میشد ولی بعد از ورود سونی به بازار سعی در استفاده از سیدی داشت که خیلی موفقیت آمیز نبود.اگه موفقیت آمیز بود شاید فروشش بیشتر از این میشد حتی.شاید هم همکاریه سونی توی ساخت سیدی رام برای این کنسول بود که باعث شد سونی هم وارد دنیای بازی شه.
 

xboy

کاربر سایت
Oct 22, 2005
98
من توي يك سايت نسبتا معتبر گيم خارجي خودم كنسول رولوشن 3 برابر نينتندو گيم كوب قدرت داره مي خواستم بدون راسته يا نه چون كه نينتندو هيچ وقت توي سخت افزار كم نم اورد از زمان نينتندو64 همين بوده
 

Elvish Hero

Channeling La Masia
کاربر سایت
Sep 23, 2005
4,143
من خودم این خبرو شنیدم قبلا که میگفتن نمیدونم 360 پونزده برابر ایکس باکس قدرت داره پی اس3 هم بیست تای پی اس2 ولی روو فقط 3 برابر گیم کیوب.ولی به نظرم چیز چرتیه!چون فکر نکنم 360پونزده برار ایکس باکس قدرت داشته باشه!!بعدشم اینکه سخت افزار روولوشن تاپ سیکرت هستش!!و برای اولین بار طبق آخرین خبر قراره ساعت نه و نیم صبح(Pacific Time)روز نهم ماه می توی کالیفرنیا سالن کداک(Kodak Theater)که مراسم اسکارم همونجا برگزار میشه رو بشه.
مورد دومم اینکه چیزی که مشخصه اینه که روولوشن سخت افزار قویتری نسبت به اون دو تا کنسول دیگه نداره.مگه تو یه قاب دی وی دی به قیمت زیر 250 دلار(شایعه هستش فعل ولی شایعه س بسیار قوی ای هستش)چقدر چیز میشه گذاشت؟اینم بدونین که انقلاب نینتندو توی سخت افزار نیست....
 

arash_13

کاربر سایت
Sep 28, 2005
250
این کنسول که یکی از موفق ترین کنسول ها هستشش در اون زمان تونست بیشتر از 32 میلیون دستگاه بفروشه.این کسنول اصلش توسط کارتریج تغذیه میشد ولی بعد از ورود سونی به بازار سعی در استفاده از سیدی داشت که خیلی موفقیت آمیز نبود.اگه موفقیت آمیز بود شاید فروشش بیشتر از این میشد حتی.شاید هم همکاریه سونی توی ساخت سیدی رام برای این کنسول بود که باعث شد سونی هم وارد دنیای بازی شه
عماد جان شرمنده امیدوارم ناراحت نشید ولی فکر میکنم منظور شما SNES باشه . کنسول PlayStation قبل از N64 اومد . سونی برای ساخت سی دی رام برای کنسول SNES با نینتندو همکاری کرد که البته بعدا پروژه کنسل شد . میشه گفت سونی خیلی چیز هارو در ساخت کنسول از نینتندو یاد گرفته! در واقع یعنی اگه نینتندو نبود پلی استیشنی هم نبود!!!! (البته شوخی هست طرفدارهای سونی ناراحت نشوند!)
البته برای N64 هم قرار بود یه اضافه شونده به نام DD64 ساخته بشه که البته اینم شکست خورد

این یه عکس از کارتریج بهترین بازی تاریخ:
n64.jpg


اینم اولین نسخه از سری افسانه زلدا که در سال 1986 برای NES ساخته شد
zelda1.jpg


یه نسخه هم در اوایل سال 2005 اومد برای GBA با نام The Minish Cap که از طرف اکثر سایتها به عنوان بهترین بازی GBA در سال 2005 معرفی شد . خودم تازه شروع کردم بازیشو ولی خیلی قشنگه .
mc.jpg
 

Elvish Hero

Channeling La Masia
کاربر سایت
Sep 23, 2005
4,143
اوخ اوخ درست گفتی آرش.آقا شرمنده اشتب زدم!ناراحتی نداره که بابا!سیدی رام رو برای سوپر نینتندو ساخت راس میگی...
 

Elvish Hero

Channeling La Masia
کاربر سایت
Sep 23, 2005
4,143
سلام...
بخش سخت افزار گیم اسپات به نظر سنجی چن وقته گذاشته راجه به کنترلرهای روولوشن:
i9400_untitled.JPG

از توی 45000 نفری که شرکت کردن آمار این شده:
1.بسیار خفن!باعث میشه من به انواعه گیم پلی های جدیدی که با این دسته ها امکان بازی کردنشون هست فکر کنم.
2.بازم یه چیز(علامت) دیگه که نشون میده نینتندو داره داره روال پایه و سنتی بازی سازی رو ترک میکنه.
3.راجه به چی حرف میزنی؟!
که با توجه به آمار بالا میشه گفت بسیار خوب هستش.شاید اگه تو صفحه ی اول گیم اسپات
بود افراد بیشتری هم رای میدادن.
 

arash_13

کاربر سایت
Sep 28, 2005
250
نوشته شده توسط pandora tomorrow:
اقا این زلدا چیه که همه ی عالم دیوونشن؟؟؟چه سبکیه؟ چه جوریاس؟؟؟چه کردی که این همه طرفدار داره....
سبکش اکشن ادونچر البته یه جورایی شاید RPG هم بشه گفت . مثلا بعضی از ورژن های قدیمی مثل همون A Link To The Past سبکشون RPG بود .
در مورد اینکه چرا اینقدر طرفدار داره هم فکر میکنم بیشتر به خاطر Game Play بی نظیرش باشه . وقتی مثلا من میشینم ocarina of time که برای 8 سال پیشه رو بازی میکنم و هنوز هم برام جالبه و خسته نمیشم دیگه فکر میکنم معلوم باشه که چه جور بازی هست
البته اینم بگم بازی شاید یکم بچه گونه به نظر بیاد مخصوصا این ورژن های دو بعدیش . تو بازی از کشت و کشتار و خون و خون ریزی و .... خبری نیست!! (مثل بقیه بازی های نینتندو)
ولی جدا میگم سعی کنید هر طور شده یه نسخه از سری زلدا رو بازی کنید حالا فرقی نمیکنه Majora's Mask یا Ocarina of Time یا Wind Waker یا ............
شاید طرفدار نینتندو شدید :cheesygri
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,787
نام
امین
سبکش اکشن ادونچر البته یه جورایی شاید RPG هم بشه گفت . مثلا بعضی از ورژن های قدیمی مثل همون A Link To The Past سبکشون RPG بود .
در مورد اینکه چرا اینقدر طرفدار داره هم فکر میکنم بیشتر به خاطر Game Play بی نظیرش باشه . وقتی مثلا من میشینم ocarina of time که برای 8 سال پیشه رو بازی میکنم و هنوز هم برام جالبه و خسته نمیشم دیگه فکر میکنم معلوم باشه که چه جور بازی هست
البته اینم بگم بازی شاید یکم بچه گونه به نظر بیاد مخصوصا این ورژن های دو بعدیش . تو بازی از کشت و کشتار و خون و خون ریزی و .... خبری نیست!! (مثل بقیه بازی های نینتندو)
ولی جدا میگم سعی کنید هر طور شده یه نسخه از سری زلدا رو بازی کنید حالا فرقی نمیکنه Majora's Mask یا Ocarina of Time یا Wind Waker یا ............
شاید طرفدار نینتندو شدید
cheesygrin.gif
ممنون از توضیحاتت ولی من از این سبک ها خوشم نمیاد
redface.gif

فقط عزیزم هدفت تو بازی چیه؟منظورم اینه که داشتانش چیه و تو بازی بایذ چی کار کنی....
 

arash_13

کاربر سایت
Sep 28, 2005
250
نوشته شده توسط pandora tomorrow:
ممنون از توضیحاتت ولی من از این سبک ها خوشم نمیاد
redface.gif

فقط عزیزم هدفت تو بازی چیه؟منظورم اینه که داشتانش چیه و تو بازی بایذ چی کار کنی....
ببین امین جان (اگه درست گفته باشم؟) کلا بازیهای نینتندو هدف هاشون مثل هم است تقریبا !
باید شاهزاده خانوم ها رو نجات بدی ! :mrgreen: تو بازی ماریو این ماریو هست که میره پرنسس پیچ رو از دست بوزر نجات میده تو افسانه زلدا هم لینک باید پرنسس زلدا رو نجات بده ! البته فکر نکنی داستانش خیلی سطحی و پیش پا افتاده هست . نه اصلا حداقل سریlegend of zelda داستان خیلی قشنگی داره ولی خب هدف اصلی همون نجات زلدا است
راستی یه تاپیک در مورد این بازی هستش که یکی از دوستان زحمت کشیدن و در مورد این بازی توضیح دادن میخوای یه سر اونجا بزن
بحث درباره افسانه زلدا
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,787
نام
امین
ببین امین جان (اگه درست گفته باشم؟) کلا بازیهای نینتندو هدف هاشون مثل هم است تقریبا !
باید شاهزاده خانوم ها رو نجات بدی !
mrgreen.gif
تو بازی ماریو این ماریو هست که میره پرنسس پیچ رو از دست بوزر نجات میده تو افسانه زلدا هم لینک باید پرنسس زلدا رو نجات بده ! البته فکر نکنی داستانش خیلی سطحی و پیش پا افتاده هست . نه اصلا حداقل سریlegend of zelda داستان خیلی قشنگی داره ولی خب هدف اصلی همون نجات زلدا است
راستی یه تاپیک در مورد این بازی هستش که یکی از دوستان زحمت کشیدن و در مورد این بازی توضیح دادن میخوای یه سر اونجا بزن
بحث درباره افسانه زلدا
سلام.
اره اسمم امین هست.نوکرت هم هستم...
چه جالب ...یعنی نیوتندو بازم به این داستان ها گیر داده...ولی من بازم با اینکه داستان کلیشه ایی هست باهاش حال میکنم . یعنی با ماریو که حال کردم پس حتما با اینم حال میکنم.
 

Elvish Hero

Channeling La Masia
کاربر سایت
Sep 23, 2005
4,143
البته آرش کار درستی نکرد ماریو رو با زلدا از نظر داستان مقایسه کرد.ماریو داستانش واسه اینه که یه چیزی باشه!ولی در صورتی که داستان زلدا واقعا عالیه.اینطوری نیست که بدووین برین زلدا رو از یه جایی نجات بدین!البته خیلی هم قضیه نجات زلدا نیست.در واقع تو همین اوکارینا شما طبق راهنمایی های زلدا کار میکنین هر چند که نجات زلدا هم تو دستورکارتون هست!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر