Ninja Gaiden 3- Razor's Edge

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی

Ninja_Gaiden_3_Razor%27s_Edge_box_art.png


مدها: تکنفره آنلاین Co-op
سازنده تیم نینجا
ناشر نینتندو
گروهی یک سری چیزها از Ryu می‌خواهند و رئیس این گروه هم با اسم رمز Lords of Alchemy صدا میشه او به Ryu هفت روز برای انجام کاری فرصت می‌دهد. Mizuki و RYU در سفری Ayane را ملاقات می‌کنند میزوکی به Ryu یک تیروکمان جدید اهدا می‌کنه Ryu در جستجو Regent of the Mask است ryu توهماتی هم دارد بازی بعد از داستان Ninja Gaiden Sigma 2 اتفاق می‌افتد.
بازی تقریبا 4 شخصیت قابل بازی با حساب DLC ها دارد 1-Ryu و Ayane دو نفر بعد هم Kasumi و Momiji از گروه JSDF هم Mizuki McLoud حضور داره در کل بازی دارای 10 کاراکتر اصلی هست .


یک سری تکنیک به بازی اضافه شده و بازی رو 30 فریم راحت اجرا ‌میشه بازی بهبود پیدا کرده NG 3 هست از اون در سیستم مبارزاتی خیلی بهتره یک سری سلاح جدید و کمبوها و قدرت‌های جدید با استفاده از گیم پد میشه سلاح‌ها رو تعویض کرد. خون ریزی و قطع عوض cut به در بازی هست و خیلی هم این قطع عضو حال می‌دهد:d Lunar Staff و Dual Katanas جزو سلاح های بازی هستند که در نسخه قبلی نبودند. و هم چنین Dragon Sword :x با استفاده از گیم پد میشه شخصیت رو لباسش رو costumes سازی کرد. قدرت های اینفرنو و طوفان باد و یک قدرت دیگر که اسمش رو نمی دونم در بازی هست. بازیکن با جمع آوری امتیاز می‌تونه کاراکتر رو ارتقا بده مثل حرکات ویژه و نوار سلامت و ارتقا سلاح و قدرت‌ها. در بازی چیزی هست که اسمش Ninja Skills و که با هر حمله و زدن کمبوهای بیشتر امتیاز به شما می‌دهد. مهارت ها هم شامل FALCON'S EYE و SABAKI چند مهارت دیگر می‌شود.

بازی به صورت آنلاین فقط Co-op داره اون هم با Ayane که کات سکانس‌های جدید رو داراست و حرکاتش مثل Ninja Gaiden Sigma 2 هست. Co-op بازی هم 3 بخش داره که من وقتش رو نداشتم انجامش بدم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر