Ni no Kuni : Wrath of The White Witch

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Hamed Vincent

کاربر سایت
Dec 15, 2007
1,391
نام
حــــــامــد
attachment.php






سلام ...


اولین سوالی که با اومدن به این تاپیک ذهنتون رو معطوف خودش میکنه اینه که Ni no Kuni چیه ؟

خب برای جواب این سوال باید شما رو با مفهوم JRPG آشنا کنم ...

JRPG یا به عبارت بهتر Japaneese Role Playing Game به دسته ای از بازیهای گفته می شود که از الگوی خطی مبارزات Turn-Based پیروی می کنند اما با مضامین بومی شده ژاپنی ...

این
Turn-Based ـهای ژاپنی در گذشته دوران طلایی داشتند ولی درگذر زمان محدودیت هایی نظیر Old-School شدن گیم پلی خطی آنها و نوآوری کم باعث شده که به عقیده وب سایتهایی نظیر GameTrailers , IGN دوران رکودشان فرا برسد. هر چند عقیده شخصی نگارنده بر این منوال است که هم اکنون در دوره تثبیت به سر می برند.

گواه مطلب من در عناوینی است که اخیراً در این زمینه عرضه شده اند ؛
White Knight Chronicles II , Resonance of Fate , Nier تجسمی تازه در روند روح گیم پلی این دست بازی ها بودند ولی به دلیل مهجور ماندن استقبالی از آنان نشد ، Atelier Totori , Rorona , Meruru , Tales of Graces f همان صداقت انیمه ای خود را حفظ کرده بودند و بیشتر تلاش داشتند نوآوری هایی در زمینه مبارزات به وجود بیاورند همانطور که Eternal Sonata پیش از این با روایت جذاب خود در این زمینه سربلند بیرون آمده بود ، Disgaea 3 , Disgaea 4 همان کالبد قدیمی JRPG را ادامه داده بودند و برای علاقمندان قدیمی چند صد ساعت گشتن در Tower ـهــا را به ارمغان آورده بودند. البته باید حساب Final Fantasy XIII را که شیوه غیرخطی را برگزیده و برای مخاطب غربی استریلیزه شده بود را از جمع بازیهای محبوبمان جدا کنیم ...




attachment.php






Ni no Kuni : Wrath of The White Witch
بازگشت به مسیر پرافتخار گذشته است.
یک JRPG اصیل ...


داستان بازی روایت پسرکی 15 ساله به نام الیور است که قصه دلنشین خود را با سفری به دنیایی موازی آغاز می کند تا جادوگری را بیابد که به کمک او ، مادرش را از مرگ نجات دهد. الیور در طی سفر خود در این دنیا با موجوداتی غیرمعمولی دوست می شود و با کمکشان در مسیر خود با مخلوقات اهریمنی مبارزه خواهد کرد.

این بازی محصولی از 2 استودیوی شگفت انگیز است.
Level 5 پیش از این با White Knight Chronicles I , II اثبات کرده بود برای عرضه JRPG در Next-Generation نه بهترین که یکی از برترین هاست.
محیط و فضاسازی این بازی نیز دستپخت
Studio Ghibli است که یکی از تیمهای حرفه ای کار در حیطه انیمه می باشد. چه چیزی بهتر از اینکه موسیقی بازی نیز توسط Composer انیمیشن های این استودیو یعنی Joe Hisaishi انجام شده است. خالق نواهای بی نظیری برای پرنسس مونونوکه ، قلعه متحرک هاول ، Spirited Away و ... در کارهای این استودیو .

آیا خود را برای گشت و گذار در سرزمین های فراخ و شگفت انگیز این بازی و محیط انیمه ای بی نظیرش در 25 ژانویه 2013 آماده کرده اید !؟





attachment.php






Playable Demo این بازی با حجم 2.85GB هم اکنون از استور آمریکا قابل دریافت می باشد.

 

Attachments

  • boxshot.jpg
    boxshot.jpg
    52.1 KB · مشاهده: 74
  • ni 1.jpg
    ni 1.jpg
    101.5 KB · مشاهده: 73
  • ni 2.jpg
    ni 2.jpg
    140.9 KB · مشاهده: 77

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
سپاسگذارم حامد جان :D خیلی منتظر این بازیم
اولین JRPG این نسل که میخوام بازی کنم هم خوشحالم هم متاسفم !
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر