Neil Druckmann: خط داستانی فیلم شبیه بازی است و بخش هایی متفاوت از آن.

  • Thread starter Thread starter AM!R
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

AM!R

کاربر سایت
اخیرا اعلام شد نسخه ی فیلم عنوان انحصاری PlayStation یعنی The Last of Us در دست ساخت قرار گرفته است ، طبق سخنان Neil Druckmann
خط داستانی فیلم شباهت هایی به بازی دارد و قسمت هایی از آن متفاوت با داستان بازی می باشد.

[TABLE="class: grid, width: 1, align: center"]
[TR]
[TD]
77637178257387338245.jpg

[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

وی طی صحبت هایی که داشت عنوان کرد :
در حدود 2 ساعتی که یک فیلم میتواند داشته باشد طبیعی است که نمیتوان نحوه ی روایت داستانی ای که یک بازی حدودا 15 ساعتی داشته است را در فیلم گنجاند .
وی در ادامه اضافه کرد که :
در داستان بازی وقایع خیلی زیادی اتفاق می افتد و این خیلی سخت است که بتوان کل آن را در یک فیلم جا داد ، حتی بخش های سینمایی (کات سین ها) آن را نیز نمیشود جای داد ، حال چه رسد به اینکه بخواهیم کل گیم پلی بازی را به همراه همه ی دیالوگ های در فیلم جای دهیم!
وی همچنین اشاره ای به محدود بودن زمان برای پرداختن به یک سری مسائل دارد :
ساخت یک فیلم حدودا 2 ساعتی از روی یک بازی 15 ساعتی ،خود به خود تمرکز بر روی رابطه ی دو شخصیت اصلی بازی یعنی Joel و Ellie را کمتر می کند.
اما سوال اصلی این است که تمرکز اصلی داستان روی چیست؟ کاملا واضح است ، درباره ی Joel و Ellie است...
خط داستانی فیلم شباهت هایی به بازی دارد و قسمت هایی از آن متفاوت با داستان بازی می باشد. چیزی که میتونه موفقیت فیلم رو تضمین کنه تمرکز روی دو شخصیت هستش و در ادامه حذف سایر مسائل حاشیه ای است ، البته کاهش بعضی چیزها از فیلم سخت است ، ولی من سعی کردم تمرکز اصلی را بر روی این شخصیت ها قرار دهم...
نیل دراکمن در مورد نحوه ی روایت داستان بازی ها و فیلم ها می گوید :
انتظار می رود که نحوه ی روایت داستان در بازی های کامپیوتری نسبت به فیلم و کتاب اندکی متفاوت و در سطح پایین تری قرار دارد ؛ این تصور ماست ولی
حقیقت این است که این مورد در برخی بازی های حتی از سایر رسانه ها نیز سبقت گرفته است.
...
همچنین وی اشاره ای به برخی برتری های بازی های کامپیوتری نسبت به سایر رسانه ها دارد...

نویسندگی این فیلم بر عهده ی Neil Druckmann و تهیه کننده ی آن Sam Raimi اعلام شده اما کارگردان آن و بازیگران آن هنوز مشخص نشده است گرچه قبلا
اشلی جانسون اعلام آمادگی برای ایفای نقش الی در فیلم آن کرده بود؛که به دنبال آن تروی بیکر هم برای نقش کلیکر ها تمایل نشان داده بود!...
منابع:
Code:
http://www.latestnews*explorer.com/johnson-i-want-the-tlou-movie-actor-to-love-ellie/

Code:
http://www.latestnews*explorer.com/tlou-movie-will-be-different/
 
آخرین ویرایش:
به نظر من از این اثر اصلاً نمیشه فیلمی ساخت:دی این تعامل شما با بازی باعث شده بود رابطه بین جوئل و الی خیلی خوب توی بازی حس شه.
رابطه این دو با دیالوگ ها و کات سین ها توصیف و به ما متقل شده بود. سهم گیمپلی کمتر بود تو تعامل.
 
رابطه این دو با دیالوگ ها و کات سین ها توصیف و به ما متقل شده بود. سهم گیمپلی کمتر بود تو تعامل.

نه اتفاقاً، توی گیم پلی خیلی بیشتر به آدم منتقل می شد رابطه ی این دوتا، سر همون دیالوگ هایی که با مثلث مشخص میشد، یا وقتی الی در مورد چیزای روزمره با جوئل صحبت می کرد. در کل در این که کات سین ها این دو شخصیت رو توصیف می کردن اصلاً حرفی نیست، ولی رابطه ی این دوتا به صورتی کاملاً هوشمندانه موقع بازی کردن روایت میشد.
 
کلا به نظرم سخت واسه فیلمش روایت داستانی مثه بازیش خلق کرد.....چون روایت داستان تو بازی خارق العاده بود ولی تو فیلم؟:-/

کلا باید فرم روایتی رو عوض کنن اونوقت نمیدونم بازم جواب میده یا نه(البته داستان خامش هم که عالیه)


.
 
نه اتفاقاً، توی گیم پلی خیلی بیشتر به آدم منتقل می شد رابطه ی این دوتا، سر همون دیالوگ هایی که با مثلث مشخص میشد، یا وقتی الی در مورد چیزای روزمره با جوئل صحبت می کرد. در کل در این که کات سین ها این دو شخصیت رو توصیف می کردن اصلاً حرفی نیست، ولی رابطه ی این دوتا به صورتی کاملاً هوشمندانه موقع بازی کردن روایت میشد.
از چه طریقی رابطه این دو بیان میشد؟ از طریق دیالوگای ردو بدل شده بین این دو . منظور منم از دیالوگ همین بود. چه تو کات سین چه تو گیمپلی.

چیزی که مهمه آیا دو ساعت واسه روایت داستان این دو کافیه؟ به نظر من که نیست. البته گفتن داستان فیلم جدا از بازی هست ولی باز 2 ساعت واسه ایجاد اون حسی که بازی ایجاد کرد کافی نیست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or