Need for Speed: Pro Street

سلام
جدید ترین بازی از سری NFS که با نام 2008 فعلا در سایت ها معرفی شده


پوسترهایی از دمو این بازی











دانلود دمو

بعد از دیدن دمو نظرم راجع به این قسمت حدس هایی از مسابقات جدید هست
انتهای این دمو نشون میده که مسابقات با هیجان بیشتری برگزار میشه
امیدوارم این شماره تحولی در این سری از بازی ها داشته باشه
گرافیک بازی رو نمی شه فعلا در موردش صحبت کرد
ولی با ورود کسنول های جدید گرافیک بالاتری رو میشه در نظر داشت


 
بنظر شما این تو ÷یسته
e3-2007-nfs-prostreet-screens-20070709022116310_thumb_ign.jpg

e3-2007-nfs-prostreet-screens-20070709022121466_thumb_ign.jpg
e3-2007-nfs-prostreet-screens-20070709022126044_thumb_ign.jpg
 
هر ماشين از 15000 تا 20000 polygon تشكيل شده. در ضمن location هاي بازي هم برگرفته از location هاي واقعي هستند كه يك تيم بزرگ مسئول گرفتن عكس از اين location ها بودند. تكنيك smok هم از NASCAR امسال گرفته شده.
 
به نظر من نباید به این شرکت و بازیهای سری nfs شک کنید چون انها امتحان خود را تا حالا به خوبی پس دادند باید منتظر یک بازی جالب دیگر از این سری باشیم.
 
چند هفته پيش Need for speed planet يه نامه به Developer اين بازي فرستاد كه جواب اين نامه ديروز توسط كارگزدان اين بازي آقاي John Doyle داده شد . Q & A به شرح زير ميباشند:

ً1- آيا سپرها و درها هنگام صدمه ديدن ماشين از آن جدا ميشوند؟
سپرها ، Hood و Spoiler از ماشين جدا ميشوند اما درها فقط اثر صدمه را نشان ميدهند و دچار فرو رفتگي ميشوند.

2- فيزيك در بازي چقدر در بازي نقش داره؟ ( چه تاثيري در گيم پلي دارد؟)
فيزيك در اين سال بسيار دقيق و واقعي شده. ما سيستم رو به طور كامل بازنويسي كرديم و اين بسيار بزرگ است. شما ميتوانيد تجربه خارج از بازي را در بازي بكار ببريد .

3- آيا وقتي ماشين صدمه ميبيند در Performance ماشين تغييرات منطقي بوجود مي ايد؟ مثلا اگر Spoiler دچار آسيب شود در Downforce و handeling تغييرات ايجاد ميشود؟
بله براي هر دو. اگر به ماشين صدمه وارد شود ، aero (آيروديناميك) ماشين دچار مشكل ميشود و در top speed شما به طور حتم تاثير ميگزارد. ما بسيار با دقت در مورد Tuneing كار ميكنيم هرچند damage زدن به ديگران نبايد براي گوشمالي دادن اونا باشه ! ما ميخواهيم gamer ها در بازي به صورت متجاوزكارانه بازي نكنند و مراقب ماشين خود باشند !

4- آيا فيزيك در drift و drag با circuit يكسان است يا فرق ميكند؟ اگر فرق ميكند ، چقدر؟
فيزيك در تمام mode ها يكسان است ، اين Gamer ها هستند كه يكسان نيستند .

5- آيا damagي كه به ماشين ها وارد ميشه اندازه گيري ميشه؟ اگر ماشين صدمه ببيند ، از ان دود بيرون مي ايد و آهسته تر راه ميرود؟ يا آتش ميگيرد و ديگر راه نميرود؟
امسال شما ميتوانيد ماشين خود را كاملا از بين ببريد . damage نبايد تنبيه تلقي بشود . NFS PS يك بازي simulator نيست. با damage بايد با خونسردي برخورد كرد. damage ميتونه شما رو از دور رقايت حذف كنه و اين زماني هست كه بايد ماشين رو تعمير كنيد.

.
.
.
.
.
.
8- آيا فيزيك اجازه ميده كه ما ماشين رو روي دوتا چرخ ببريم اگر با سرعت زياد دور بزنيم؟
كاملاً ! من هميشه اين كار را وقتي با سرعت پيچ رو رد ميكردم انجام ميدادم.

9-آيا موتور ماشين و قتي در RPM بالا براي چند لحظه كار كند ، ميسوزد؟
اين اتفاق فقط در Drag خواهد افتاد.

10- آيا لاستيك ها بعد از چند وقت كار كردن فرسوده ميشوند؟
نه ، هرگز ، اين بازي براي Fun است نه يك simulator كه شما رو به چالش بيندازد.


اينها رو ترجمه كردم. شرمنده اگه خوب اين كارو انجام ندادم.
 
ليست ماشين هايي كه حضورشون مسجل شده :

2006 Audi S4
2008 BMW M3
1995 Mazda RX-7
1999 Mitsubishi Eclipse
2006 Mitsubishi Lancer EVOLUTION IX MR-edition
Nissan GT-R PROTO
1970 Plymouth Hemi Cuda
1986 Toyota Corolla GT-S AE86
2006 Volkswagen Golf GTI
ليست ماشين هايي كه هنوز حضورشون مشخص نشده :

2001 Acura Integra Type-R
1992 BMW M3
1967 Camaro SS
1989 Nissan 240SX
2003 Nissan 350Z
1999 Nissan Skyline R34 GT-R

ليست شايعه ماشين هاي موجود در بازي.

1997 Acura RSX/Honda Integra
2006 Aston Martin DB9
2006 Aston Martin DBR9
2006 Audi RS6
2008 Audi TT
2007 Audi S3
1968 Chevy Camaro SS
2006 Chevy Cobalt SS
2006 Chevy Corvette C6
2007 Chevy Corvette Z06
1971 Dodge Challenger
1969 Dodge Charger
2006 Dodge Charger
1996 Dodge Viper SRT-10 GT-S
1992 Ford Escort Cosworth RS
2003 Infiniti G35
2006 Lexus IS350
2006 Lotus Elise
2007 Mazda Mazda Speed MX5
2003 Mazda RX-8
2006 Mazda Speed 3
2007 Pontiac Solstice GXP
2004 Porsche 911 (997)
2006 Porsche 911 Turbo S
2004 Porsche Carrera GT
2006 Saturn Sky
2007 SEAT Leon Cupra
2006 Scion tC
1994 Toyota Supra​

اينم يه ويدئو از طريقه ضبط صداي موتور ماشين ها.
http://www.1up.com/do/feature?cId=3160078

حتما ببينيد. خيلي جالبه.
 
يك سري اطلاعات جديد از NFS : PS

1- در اين بازي 4 mode داريم : drift, drag , GRIP , speed chaleng
اين GRIP متمئناً يه چيزي تو مايه هاي Cricuit هست اما با تعداد Lap هاي متفاوت.

2- از 26 كارخانه در سراسر دنيا ماشين وجود دارد كه در اين بين 8 تا Super - car هم موجود ميباشد.

3-بخش visual tuning كه در NFS : U2 شاهد آن بوديم باز هم برگشته است تا در Performance ماشين ها تغييرات ايجاد كند.

در يكي از سايت ها يه نفر از John Doyle كارگردان بازي پرسيد ما شايعه اي در مورد وجود motorbikes مانند PGR 4 دز بازي شنيديم ؛ آيا حقيقت دارد ؟

جواب وي به اين سوال بدينگونه بود : در سالي كه گذشت ما خيلي روي اين مساله فكر كرديم و هميشه يك مشكل داشتيم و ان اين بود كه NFS يك بازي سريع است و ما نميخواهيم ببينيم كه بازيباز در تصادف ها زخمي ميشود . اگر در بازي ما motorbikes داشته باشيم جلوگيري از صدمه ديدن آن هنگامي كه در حال پرش است بسيار سخت خواهد بود . اين قضيه نياز به يك فيزيك كامل خواهد داشت . من واقعا منتظر هستم تا ببينم بچه هاي PGR چگونه اين كار را انجام ميدهند و اين بايد يك تجربه بسيار فوق العاده در اين سبك از بازي ها باشد .
 
آدمی که مشکل داشته باشه از حرف زدنش معلوم میشه. همون پستی که از من Quote کردی رو دوباره با دقت بخون توش نوشتم بازی رو 100% تموم کردم. در ضمن شما از EA مزاحم شدی یا باهاشون نسبت فامیلی داری که بهت برمیخوره ؟


دوست ندارم بن شم وگرنه جوابتو میدادم :sick:
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or