MX vs. ATV Reflex / X360 Ver

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
سلام به همه ... :smile:

Published by: THQ
Developed by: Rainbow Studios
Release Date: Q4 2009
Genre: Racing

mxvsatv_reflex_360_rpboxart_160w.jpg


این بازی از سری بازی های ریسینگ در کوهستان و بیابون و از این جور جاهای و دارای دو نوع وسیله ی MX و ATV ... :biggrin1:

همیشه یکی از جذابیت های این سری رفتن حرکات نمایشی مختلف رو هوا بوده که خیلی هم سخت هست ...

عکس هایی از بازی :
تریلیر های بازی :

Download now
Gameplay #1
icon_video_hd.gif


Jul 30, 2009 - Single-Player Gameplay
Download now




Gameplay #2
icon_video_hd.gif


Jul 30, 2009 - Single-Player Gameplay
Download now




Gameplay #3
icon_video_hd.gif


Jul 30, 2009 - Single-Player Gameplay
Download now




Gameplay #4
icon_video_hd.gif


Jul 30, 2009 - Single-Player Gameplay
Download now




Freestyle Trailer
icon_video_hd.gif


Jul 30, 2009 - Trailer
Download now




Extreme Racing Trailer
icon_video_hd.gif


May 15, 2009 - Trailer
Download now
 

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
ممنون
همیشه از این جور بازی ها خوشم میومد !!! ( میاد )
ولی این یکی خیلی از اون یکی ها بهتره !!!
چون هم شرایط آب و هوایی مختلفی داره و هم فیزیک خوبی داره .
 

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
MX vs ATV Reflex .
(علاقه مندان به بازی های در سبک موتور رانی حتما بخوانند )

960123_20090730_790screen006.jpg

با سلام خدمت به بازی خور های عزیز در این پست با بررسی یک بازی بسیار زیبا در سبک موتور سواری وماشین رانی در خدمت شما هستم .همه شما ها باید سری های قبل این بازی را بازی کرده باشید بازی ای که در آن به شما اجازه می داد تا با وسیله نقلیه هر کاری که می خواهید بکنید . باید بگم که درپست های آینده تمامی بازی های ماشینی وموتوری جدید را بررسی خواهم کرد
به نظر من بد نبود که این سبک بازی ها را نیز در بلاگ خود داشته باشیم
شما میتوانید یک شعبده بازی انجام دهید با آمدن بازی بسیار زیبای MX vs ATV Reflex .
این بازی بسیار خوب برای شرکت THQ است واستدیوی RAINBOW مسئولیت ساخت این بازی را بر عهد دارد . این شرکت بازی را ساخته اند تا در آن بتوانید با موتور حرکاتی را انجام دهید که در زندگی واقعی کمتر دیده می شود .
این بازی دارای ید طولایی است ودر کشور های مختلف طرفداران زیادی دارد . اگر کمی به حرکات نمایشی وآکروباتیکی که در این بازی طراحی شده است دقت کنید می بینید که سری از آن ها در زنذگی واقعی هنوز انجام نشده است واز نظر برخی از منتقدان این حرکات باعث غیر واقعی بودن بازی می شود. ولی سازندگان این بازی گفته ا ند که درست است که یک سری از حرکات هنوز زده نشده است ولی این دلیل آن نیست که آن حرکات غیر واقعی هستند تمام این حرکات دارای مبنای اساسی اصول آکروباتیک است ودر زندگی واقعی وجود دارد ولی هنوز هیچ ورزشکار وراننده شجاعی پیدا نشده است که این حرکات را انجام دهد وروی آن ها کار کند . آن ها یکی از دلایل این اعلام کرده اند که ورزشکاران حاظر آن قدرت برنی لازم وتسلط لازمه را ندارند . آن ها اعلام کرده اند که حرکات بازی بسیار پیچیده است وشاید در اول کمی غیر عادی به نظر برسد . برای مثال یکی از حرکات این است که راننده با یک دست به دسته موتور تکیه زده وبدن خود را مانند یک طناب یا پرچم مواج به جلوی موتور ببرد.این حرکات حرکاتی است که شاید در واقعیت نزدیک به آن ها را دیده باشیم .البته طرفدادران این ورزش که آن ها را از ماهواره دنبال می کنند از این بازی بسیار خوششان می آید . یکی دیگر از حرکات مانند یک break dancing است (البته معنی آن را طرفداران موسیقی های رپ می دانند ) این حرکت مانند این است که در روی موتور یک رقص رپر اجرا می شود که به محض نزدیک شدن به زمین قطع می شود. همان گونه که گفتم اگر طرفدار اینتیپ بازی ها هستید حتما باید شماره قبلی این بازی را بازی کرده باشید .در شماهر قبل زدن حرکات پیچیده که با زردن سه دکمه انجام می شد کمی خطر ناک بود چرا که در هنگام زمین آمدن از پرشی که انجام داده اید اکثرا دچار مشکل می شدید. در شماره قبل باید حدود نیم ساعت قلق گیری می کردید تا بدانید که چگونه فرو آیید . در شماره قبل این بازی بد فردو آمدن از نکات منفی آن بود که در شماره reflex این ضعف از بین رفته ودرست شده است. شاید یکی از دلایلی که اسن این بازی را reflex گذاشته اند این باشد که بازی بسیار انعطاف پذیر تر شده است وحرکات کمی بهتر شبیه سازی شده است.
960123_20090730_790screen005.jpg

در هنگام نزدیک شدن به
crash out ها در پایین اسکرین یا همان صفحه شما علامت ها وجهت ها ودکمه هایی نشان داده می شود که شما باید در زمان مناسب آن ها را فشار دهید . با این کارها شما حرکت مناسب بازیکن را در هنگام پرش انتخاب می کنید .
در این بازی به جای این که با ترکیب دکمه ها وجهت ها حرکات را انجام دهید از سیستم بهتر وساده تری استفاده شده است که توضیح دادن آن بی فاید هاست چرا چون این سیستم بسیار ساده است و فقط با یک بار انجام دادن آن را می فهمید . ولی این سیستم خیلی بهتر از ترکیب دکمه ها است .
هنوز هم بهترین قسمت این بازی همان free style mode است که حتما با آن آشنایی لازمه را دارید . همان گونه که می انید این بازی قسمتی است که در آن آزاد هستید .همان گونه که از اسن این قسمت پیدا است این قسمت نیاز شدیدی به یک گیم پلی
Open world دارد . خوشبختانه این قسمت در بازی پیشرفت فوق العاده و چشم گیری داشته است . طبیعت بازی بسیار خوب طراحی شده است. یکی از محل بازی یک محل کوهستانی وخشک وخالی است . این محیط دارای ارتفاع های مختلفی است . تنوع محیط بسیار بالا است واصلا نگران تکراری شدن محیط نباشید و به راحتی در مسیر بازی حرکت کنید وحال کنید. محیط بازی خیلی خوب است وبا شما تعامل بر قرار می کند ومحیط بازی بر رانندگی شما تاثیر مستقیمی دارد. در محیط هایی مانند تگزاس که در بازی موجود است گودال هاای موجو داست که پر از اب وگل هستند به شما پیشنهاد می کنم که د آن ها وارد نشوید . زیرا عوارض زمینی بسیار بر روند مسابقه شما موثر خواهد بود.
یکی دیگر از قسمت های بازی omnicross mode است . این قسمت یکی از قسمت های ضروری هر بازی است.در این قسمت شما قادر خواهید بود با هر نوع وسیله ای که در بازی موجود است به مسابقه با یکدیگر بپردازید .
این بازی یکی از بهترین بازی هایی است که درآینده خواهدآمد .همان گونه که می دانید بازی های کمی در این سبک موجودا ست پس حتما باید این بازی را امتحان کرد.
همان گونه که شرکت سازنده وعده داده است این بازی بر روی تمامی پلتفورم ها تولید خواهد شده . پس این بازی ارزش انتظار کشیدن وخرید کردن را دارد.
منبع
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,825
نام
نـــــــویـــــــــد
يه نسخه قديمي هم داره ! MX vs. ATV Untamed كه خيلي خوب نبود ! حالا بايد ببينيم اين چي ميشه !اينم من تريلر ازش ديدم زياد فرقي نكرده بود .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر