Movie Center

SiminSecret

کاربر سایت
pulp-fiction-h_upscayl_2x_high-fidelity-4x.png
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you​

فهرست سایت ها و ربات های دانلود فیلم و سریال که بدون سانسور هستن (آپدیت شده در تاریخ 9 آذر 1404):

رایگان:
farsiland.com = دانلود فیلم های سینمای ایران به محض پخش شدن + سریال های پخش شده از سرویس های استریم ایرانی
سیلیکس | دانلود فیلم , دانلود سریال
خانه | شوفیلیکس
دانلود رایگان فیلم و سریال | موبو مووی
www.kargadanmovie.com
آن کات مووی - مرجع بروز فیلم و سریال
دارک نما | DARKNAMA
دنیای سریال
https://almasmovie.website/
cinema-tika.com
hashtagfilm.site
کیمولند | دانلود رایگان فیلم و سریال بدون سانسور
فیلمیاتو
http://movie-zone.co/
https://bcmoviez.com/
https://www.f2medi.ir/ نیمه اشتراکی
kiamovie.ir نیمه اشتراکی
انیمه http://animebin.arshiaplus.com
https://mercimovie.info/ انیمه
boxmovie.github.io‎
https://b2n.ir/FreeMovie
https://cinemaplus-app.vercel.app

اشتراکی (پولی):

https://digimoviez.com
https://avamovie.shop/
https://30nama.com/
https://nightmovie.org
https://www.f2medi.ir/
https://9movie.tv/
https://imovies-dl.com/
https://empirebesttv.com
https://mywir57.sbs‎
https://mymoviz.co/
https://zarfilm.com
https://bamabin.com
https://bluemoviee.com
https://www.cineby.app/
https://rahamovie.top/
https://filmyar.net/
https://www.niik.fun/
https://cinemafreak.net/
https://grandcinema.tv
https://ymoviz.com/
https://serfil.cc/
http://mavimovie.com
https://www.ariomovie.site/landing
https://neterplay.com/
https://playrooz.com/
https://lucimovie.com/
https://www.lookapo.fun
https://www.nitrugen.com/
http://tiny-movie.com
https://tvpedia.tv/

ربات های رایگان تلگرامی:

@OmegaDlBot
@NT_Movie_bot
@dooqbot
@donyayeserialbot
@MegamoviBot
@TenFlixBot
@FileMovieBot
@filmgirbot
@streamwidebot
@redmoviesdl_bot
@diakomoviebot
@filmyarrbot
@viewfliexbot
@HashtagFilm2Bot
@frameamirbot
@BoxOffice_VipBot
@chibebinm1_bot
@alphadlbot نیمه اشتراکی

اپلیکیشن های تماشای آنلاین و دانلود فیلم و سریال

اپلیکیشن فیلم جذاب ببین رایگان
https://filmjazabapp.info/

اپلیکیشن فیلم و سریال خارجی رایگان بدون سانسور زد مووی
https://github.com/CluvexStudio/ZedMovie/releases

دیجی موویز:
https://digimoviez.com/app-landing/

بلبل جان
https://bolboljan.net/

مووی باز:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.idea.moviebaz24

جم مووی:
https://yek.link/gemovies.net

فیلمکیو
https://filmkio.run/wp-content/uploads/2024/02/FilmKio1.5.apk

تی وی:
https://filmkio.run/wp-content/uploads/2024/02/FilmKioTv1.1.apk

فلامینگو:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.filamingo.app
....
مووی باکس (ایرانفلیکس):
https://zil.ink/movieboxapp

لیموفیلم «نارنج»
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.narenji.org&hl=en_GB

مووی جوان
moviejavan.website

الماس مووی
https://zil.ink/almasmovieapp

فیلمجو
نسخه آیفون
https://tdmmo.xyz/login

نسخه اندروید
http://dlas3.tdmmov.xyz/f3.apk

اپلیکیشن اسکل خان
https://oskolkhan.site/OskolKhan-1.9.1.apk

ویدیو کلوب
https://go.vidiocloob.com/

کینگ مووی
https://king-movie.net/app.apk

نکست مووی
https://nextmovieapp.xyz/nextmovie.apk

اپلیکیشن دلفان

https://delfanapp.ir/

اپلیکیشن سیمبا پلاس

https://dornaplus.github.io/dorna/sigma.html

اپلیکیشن CCloud
https://github.com/code3-dev/CCloud/releases/latest

اپلیکیشن سینما پلاس
https://cinemaplus-app.vercel.app/s...hbmQgU2VyaWFsIEtpbGxlcg==&type=serie&id=29461

اپلیکیشن highfilm
https://highfilm.github.io/download/

نماشا
https://namashoapp.ir/

موویلیکس
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.expertapp.movielix

"فیلم ناز Filmnaz"
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.filmnaz.app

تیک توک
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.developerkashef.tiktokfilm

مووی چی!؟
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.arianadeveloper.movie.chi

ویدیوکلوب
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.moboplus.pro

پارادوکس مووی
https://paradoxmovie.ir/

نیک مووی
https://www.niik.fun/apps/nikmoviez.apk
.
.
.
Stremio
(از تورنت استریم میکنه)
stremio.com

تماشای آنلاین فیلم و سریال خارجی:
fmovies.co
movies2watch.tv

 
آخرین ویرایش:
در کل ساخت اون فیلم کاملا اشاراتش به فضای حاکم بر دنیاست خصوصا در اون مقطع زمانی. پایانشو که دیدی. البته اینجور فیلمها به زمان خاصی محدود نمیشن و طبعا اشارات فیلم میتونه برای جامعه اون زمان و حتی فعلی و اینده نمونه‌های بارزی داشته باشه.
حرفات درسته.البته در مورد اون مقطع زمانی کلا دهه 70 مخصوصا تو انگلستان دهه خشونت بوده و بعدم که این فیلم اکران شد بهانه ی خوبی برای مردم و دولت بود که دستشونو بذارن روش و نهایتا منجر به تصمیم کوبریک برای برداشته شدن فیلم از سینماهای انگلستان بشه.البته دلیل اینکه می گم فیلم بیشتر آینده نگرانس و شاید یکی از دلایلی باشه که تو Sci-Fi قرارش می دن اینه که دنیای افسار گسیخته و اغراق شده ای رو نشون داده که خشونت توش حرف اول رو می زنه.حتی مثلا به دکور داخل خونه ها هم توجه کنی عجیب غریبن یا حتی مدل لباسها و استفاده از لنز هم این حالت رو تشدید کرده.با این حال در مجموع قبول دارم که پیام فیلم رو به محدوده ی زمانی خاصی نمی شه نسبت داد.
در مورد لئونه هم ممنون از توضیحات.ظاهرا با ایستوود هم خیلی حال نمی کرده ادا بازیش زیاد بوده. هم فاندا هم دنیرو رو بهتر از ایستوود می دونسته.
این جایی که گفتی کتابای نایاب می فروشه؟
 
آخرین ویرایش:
من قضیه مشکل انگلستان رو نمیدونستم ولی کلا همون اول از لهجه کاراکترها داد میزد که کجا بیشتر هدف قرار گرفته که در ادامه هم معلوم میشه.
در مورد اینده نگرانه بودن هم کاملا حق باتوئه و حرفی توش نیست. کلا فیلم عجیبی بود که نمونشو ندیدم تا حالا. یه فیلم فوقالعاده بود... .
کلا نظرش تو کتاب اینه که ایستوود رو اون درست کرده.(کلا ایستوود برای اون فیلمها بازیگر مناسبی بود هرچند بنظرم کارگردان بهتری شد!) قضیه انتخاب بازیگر نقش مقابلش که توی دوتا فیلم وسترنش دوتا نقش متفاوت داشت و اسمش هم یادش نیست خیلی جالبه یا اشارش به علاقه اولیش به انتخاب دپادردیو برای نقش جیمز وودز تو روزی روزگاری در امریکا!
کتابایی که اونجا میفروشه برای این ارزونه که چاپ قدیمه و بعضا کتابای خوبی خو لاشون هست. همشون سالم بودن به غیر از بنیاد کهکشانی و زمین که ورقاش از هم جدا شده!
 
خو من الان در مورد Road To Perditon چي بگم بحث عوض شد ديگه :biggrin1: فقط بگم كه از نظر من اين فيلم نه اونقدري بده كه آكادمي جز 5 فيلم برتر سال هم ندونستش نه اونقدري خوبه كه بهترين فيلم سال 2002 بشه (شاهكار ماهكار دونستنشم كه كلا بيخيال.) از نظر من توو اون سال بايد جز 5 تاي اول ميبود چون بعد از The Pianist و LotR و The Hours چهارمين فيلم برتر سال بود ! بعله درسته من The Hours رو هم بهتر از Road To Perditon ميدونم ! داستان The Hours خيلي بيشتر از داستان Road To Perditon مورد قبولم بود ! Road To Perditon اين هندي وار بودنش كه يه عده ميان زن و بچه ي كويچك اين رو ميكشن بعد اين هيرو وار ميره با يه اسلحه همشون رو يكي يكي نفله ميكنه بدجوري اذيتم كرد ! از اينجور اتفاق ها هزار و يك بار توو فيلم هاي زندگيمون ديديم ! مهمترين چيزي كه توو فيلم من رو جذب كرد بازي و كاراكتر پل نيومن بزرگ بود كه واقعا ديدني و دلچسب بود ! توو مهمترين چيزاي غير جذاب هم واسم در كنار داستان ، بازي اين كريگ بود ، كه ضعيفترين بازي فيلم رو داشت واس من ، بيشتر بازيگريش در سطح 007 و ايناست فك كنم و از اون فراتر دوست نداره بره يا شايد تواناييش رو نداره ! (البته توو Defiance شايد به خودش اومده ولي هنوز نديديمش)

شاهکار عناوینی مثل A.I و ROAD TO PERDITION اینه که احساس برانگیز هستن ضمن اینکه ساختار بسیار خوبی هم دارن.
در مورد احساس بر انگيز بودن كه بايد بگم هر فيلمي مگه احساس آدم رو برانگيخت ميشه جز شاهكار هاي تاريخ سينما ؟! خو منم Leaving Las Vegas رو خيلي دوس دارم ولي يه برچسب شاهكار تاريخ سينما هيچوقت بهش نميزنم چون شاهكار تاريخ سينما بودن يه معلفه هايي داره كه نه Leaving Las Vegas ه من داره ، نه Road To Perditon ه جناب عالي ! در مورد اون ساختار بسيار خوبم هم كه از دليل هات برا انتخاب اين فيلم به عنوان شاهكار سينما ياد كردي بايد بگم خيلي فيلم ها هستن كه از Road To Perditon ساختار بهتري دارن كه با اين اوضاع ما بايد هر فيلم غير تجاري كه مياد از هر چهار تا يكيش رو بزاريم توو ليست شاهكار هاي تاريخ سينما !!! اينجوري اون ليست شاهكار ها هم پر ميشه از اون ور ميزنه بيرون :biggrin1:

چه بسا اثار فوقالعاده خوشساختی که فقط به درد منتقدین میخورن.
والله من كه تاحالا فيلمي نديدم كه فقط به درد منتقدين بخوره !!! :confused: چون منتقدا هم مثل ما آدمن ديگه ! هر فيلمي كه اومده يا منتقدا ازش خوششون اومده يا نيومده ، حالا اين دسته ي اول (يعني فيلم هايي كه منتقدا خوششون اومده) سه زير شاخه داره ، اونايي كه عده ي خيلي زيادي از عام ازش خوششون اومده ، دو اون فيلم هايي كه نصف عده ي اول كه گفتم از اون فيلمه خوششون اومده ، سه اون فيلمايي كه عده ي كمي از عام از فيلم خوششون اومده ، ولي اين بين هيچ فيلمي من توو زندگيم نديدم كه منتقدين خششون بياد و توو عام كسي خوشش نياد !!! اين ACO هم كه بحث ميكنيد درباره ش اتفاقا تا حدودي جز همون دسته ي سوم قرار ميگيره (ولي نه كاملا) ! حالا ميشه اسم چهار پنج تا از فيلم هايي كه فقط منتقدين ازش خوششون اومده رو بگي تا مام بفهميم؟!

هرچند بعضا از فیلمهایی مثل المانی خوب و چوپان خوب یا قدیمیترهایی مثل همین پرتقال کوکی (البته اینو ذاتا دوست دارم) خوشم میاد ولی خیلی فیلمهای اینطوری بهتره که کتاب بشن تا فیلم!
آلماني خوب كه كلا شوته هم كتابش هم فيلمش ! كتابش يه Novel متوسط و اگه ارفاق كنيم متوسط به بالا ست ، فيلمشم متوسط ! از نظر من تقريبا هم سطح همن هر دو ! من به اميد اينكه توو فيلم فيلمنامه رو يه جوري بنويسن كه باگ (!) هاي Novel رو ترميم كنن فيلم رو ديدم ولي ديدم ... هر دو واقعا به درد هم ميخورن :biggrin1: علاوه بر داستان اين انتخاب Tobey Maguire هم واس اون نقش كه به حق گند زد از نظر من به اون نقش ه بسي جالب بود كه بايد از كارگردان فيلمي مثل ترافيك كه انتخاب بازيگرش جوري بود كه كل بازيگر هاي فيلم SAG گرفتن تشكر كرد ! چوپان خوب هم كه Novel نداشت Original Screenplay بود تو هم فك كنم منظورت اينه كه كاش Novel ميشد به جاي فيلم ، كه بايد بگم اين شاهنامه هم ميشد فايده اي نداشت :biggrin1: اين فيلم فقط چند ديالوگ عالي داشت به جز اون فيلمنامه ي Eric Roth عمرا به درد يه Novel خوب نميخورد ! كاراكترهاي زايد توو فيلمنامه داشتن رژه ميرفتن اين كاركتر ها رو بعلاوه ي چند سكانس از فيلم (كه بايد حذف بشن حتما) حذف كني 60% فيلم نامه به باد ميره ! پس از همون اول يه Novel ديگه بنويسن بهتر از اينه كه خودشونو خسته كنن از رو اين ، Novel بنويسن ! ACO هم كه از نظر من با اين دو تاي اولي قابل مقايسه نيست ! از نظر من هر دو بايد ميبودن ( يعني هم فيلم هم Novel ) هيچ كدوم هم از اون يكي نه برتري داشت نه ضعف كه ما بتونيم بين دوتاشون يكي رو انتخاب كنيم ! هر دو هم بي نقص بودن !

----------------------------

ميدونم پستم طولاني شد ولي بالا گفتم مي خوام در مورد تريلر هاي مهم كه توو اين يك هفته ي اخير ديدم هم نظر خودم رو بگم .

اول تريلر The Reader . اميدوارم كرد به فيلم . اينم كه فاينز و وينزلت رودر روي هم قرار نميگيرن از نظرم باحال ميشه فيلمه ، يعني دو پارت ميشه يه جورايي فيلم و هر كدوم توو يه پارت يكه تازي ميكنن ، Plot فيلم هم به نظرم جالبه و ميتونه يه فيلم خيلي خوب رو بهمون اميد بده .

بعدي تريلر Slumdog Millionaire هستش كه بعد از ديدن اولين كليپ از اين فيلم يه ذره داشت نااميدم ميكرد به خاطر رمانس كاملا هندي كه از اون كليپه ميشد برداشت كرد ولي اين تريلر ه خيلي كمك كرد واس يه پيش بيني نسبتا درست از جو فيلم ولي مطمعنا كامل نميشه فيلم رو از رو تريلر فهميد ولي همين تريلره در اومدنش واسم لازم بود چون واسم سوال بود اون كليپ كوتاه كه اول ديدم.

سومي ، تريلر Between the Walls يا همون The Class هستش ، حقيقتش رو بخوايد اون كليپ هايي كه از جشنواره ي كن اومد بيرون و ديدم ، داشتم به يه كار متفاوت و يه ايده ي نو و يه تركيب زيباي يه جورايي مستند و درام فك ميكردم !!! و پيش بينيم اينجوري بود !!! اون كليپ هايي هم كه ديدم نصفشون تقريبا ، زبان فرانسه بود بدون زير نويس ! ولي حالا كه تريلر كامل فيلم رو ديدم با زير نويس انگليسي تنها حسي كه بهم منتقل شد حس كل كل و يكي به دو با معلم مدرسه بود ! :blink::blink::blink: آخه اين مگه چيز جالب و تازه ايه؟! :blink: من نصف دوران مدرسه ام اختصاص داشت به يكي به دو با معلم ! :blink: حالا موندم من كه زبان اون كليپ ها رو نميفهميدم ، پنج شيش ماه پيش چجوري به اين دل بسته بودم؟! چيزي يادم نمياد نميدونم چرا ! شايد فكر ميكردم شاگرد ها دارن چيزاي مهمي با معلمشون مطرح ميكنن ! اين زير نويس هايي كه زير تريلر داشتم ميخوندم همش حرفاي بچه ننه گونه بود چرا؟! :biggrin1: :blink: البته واس يه مستند تريلر ساختن هم كار سختيه حالا شايد يه مستند ه 100% هستش و ربطي به درام نداره ! بزار فيلمه بياد تا ببينيم ! من كه حالا اولين فيلمي كه دوست دارم ببينم همين فيلمه چون بدجوري من رو اينجوري كرد : :blink: .

يك كليپ يك و نيم دقيقه اي هم از Let the Right One In ديديم كه جالب بود ! و وقتي ميزاشتيش كنار تنها تريلر فيلم كه تاحالا در اومده و نقد هايي كه در مورد فيلم نوشته شده ، خيلي از چيزايي كه من از يه فيلم خوب انتظار دارم رو گويا داره فيلم ! حالا اميدوارم فيلمه گند نزنه وقتي كامل ديديمش ! ولي همين بازي جالب Kare Hedebrant توو تريلر و عكسايي كه از خود فيلم ديدم و فضاي سردي كه از فيلم ميشه توو تريلر احساس كرد به حد كافي واسم دليل هستش واس انتظار زياد واس ديدن اين فيلم !

پ.ن : اينم آخرش بگم كه پوستر سوئدي فيلم به نظرم خيلي جالب تر از پوستر انگليسيش در اومده كاش همون رو فقط عنوانش رو انگليسي ميكردن ! اون مدل پوستر انگليسي زياد هست بين پوستر فيلم هاي ترسناك توو هاليوود ! اينم پوستر سوئدي :

MV5BMTk1MjEyNTY1OF5BMl5BanBnXkFtZTcwNjc4MDY5MQ@@._V1._SX280_SY400_.jpg


------------------------------------

پ.ن : خو ماهي يك پست دادن اين چيزا رم داره ديگه ! پست ه بلند بالا شد !
 
متاسفانه:biggrin1: ACO جزو محبوبترین فیلمهای استن قرار گرفته.

من استقبال عوام رو گفتم هاااا از فيلم ! يعني فروش بليت و اينا ! مگه چقدر فروخت اون سال ACO ؟! :confused: چندمين فيلم پرفروش اون سال بود؟! 21 ميليون فروخت ديگه آره؟! اون سال مثلا The Godfather هم بود كه 250 ميليون فروخت حدودا ! هر دو هم فيلم هنري بودن و تجاري نبودن ! Godfather از ACO ي استن هم هنري تر بود حتي :biggrin1: اينم كه ميگي ACO محبوبترين فيلم استن هستش به موضوعي كه من مطرح كردم ربطي نداره اين محبوبيتي كه تو ميگي توو بين سينما دوستان نيمه حرفه اي (مثل كاربراي IMDb ) يا حرفه اي هستش وگرنه از لحاظ محبوبيت بين كل عوام فك كنم ACO از كم مورد استقبال قرار گرفته شده ها باشه چون فروش هاي فيلم هاي استن كه دقيقا اين رو نشون ميده ! Full Metal Jacket كه دو برابر اين فروخت فك كنم ، Shining هم فك كنم دو برابرش فروخت ، آخرين فيلمشم كه فك كنم نزديك هفت هشت برابرش فروخت :biggrin1: همون A Space Odyssey و اينا هم تاجايي كه يادمه حدودا سه برابر اين فروخت آره؟! با اينكه چندين سال از اين قبل تر ساخته شده بود ! تا جايي كه يادمه بين فيلم هاي مهم استن فقط اون دكتر اسرنج و اينا از اين كمتر فروخته بود ! اون محبوبيت هم كه توو IMDb ديدي (نمره ي هشت و خورده اي و اينا) نشون دهنده ي محبوبيت خيلي بالاي اين فيلم در بين عوام نيست ! گفتم كه راي دهنده هاي IMDb تقريبا سينما دوستان نميه حرفه اي محسوب ميشن ! واس اينكه اين رو بهتر درك كني واست PotC رو مثال ميزنم كه محبوبيتش بين عام مردم بيداد ميكنه تقريبا ، ولي برو توو IMDb سه تا نمره شو ازشون Average بگير ببين نمره ي PotC چند ميشه؟! بهترين راه برا فهميدن ميزان استقبال عوام از فيلم ها همون Box Office ه به نظرم ! نه كاملترين راه هااااااا كم ايراد ترينش همينه !

همه ي اينا رو بزار در كنار اينكه اصولا فيلم هاي استن فوق العاده زياد عوام جذب كن نبودن ! اون بالا هم گفتم يه دسته فيلم ها هستن مثلا 90% عوام فيلم رو ميفهمن يه عده از فيلم ها هستن 50% يه عده از فيلم ها هستن مثلا 15% ، منم ACO رو گذاشتم توو دسته ي سوم تا دسته ي دوم ، ولي همونجا هم گفتم نميشه كامل گذاشتش توو دسته ي سوم يعني يه چيزي بين دسته ي سوم و دوم ولي به سوم نزديك تر ! مثلا 30% عوام ! خيلي ها كه اصلا نرفتن فيلم رو ببين وقتي تريلر و Spot اش رو ديدن اونايي هم كه رفتن ديدن همه كه از فيلم خوششون نيومد كه؟! پس اگه اين آمار كسايي كه رفتن فيلم رو ديدن و از فيلم خوششون اومده رو بزاري كنار آمار كسايي كه ميتونستن برن فيلم رو ببينن و ازش خوششون بياد (يعني كل عوامي كه توانايي رفتن به سينما رو دارن ) ميبيني كه 30% عوام هم كه گفتم از فيلم خيلي خوششون اومده هم شايد درصد زياد از حد واقعيش باشه !
 
اول بگم من هیچ تمایلی به این بحث ندارم. یعنی الانم که دارم می نویسم حس خیلی خوبی ندارم.
محبوبیتی رو که داری می گی نمی دونستم از فروش بلیط معلوم میشه البته شما می تونی اینطوری ببینی. نکته دوم: من گفتم یکی از محبوبترین فیلمای کوبریک نه محبوبترین و نه اینکه بیام با گادفادر یا فیلمی مقایسش کنم که توش براندو و پاچینو هست. این مقایست از هنری تر بودن گادفادر و اینام برام خیلی جالبه.نکته سوم: فیلم وقتی براش مشکلات اکران پیش میاد و تا مرگ کارگردان از اکران برداشته می شه باید هم براش مشکلات مالی پیش بیاد گرچه که با توجه به بودجه ی فیلم سود خیلی خوبی کرده اونم بعد از 30 سال(در ضمن 26 میلیون).در مورد FMJ هم که کاملا داری اشتباه می کنی یه نگاه بنداز.شاینینگ هم که عامه پسند ترین فیلمشه و توش هم از جک استفاده شده پس باید بفروشه.دقت کن که تو ACO به غیر از نام کوبریک عامل دیگه ای برای فروش نیست.EWS هم که domesticاش کمتر هم شده worldwideش خوب بوده و وقتی از دو عدد تام و نیکول استفاده می شه همین انتظارم می ره استرنجلاو هم دقیقا commercial success یوده و همین فیلم بود که دستشو برای فیلم بعدی باز گذاشت .2001 هم آمارش برام خیلی جالبه.در مورد نمره IMDB من فقط IMDB رو ندیدم که می گم ثانیا انقدر IMDB رو پایین نیار یعنی چی می گی سینما دوست حرفه ای و نیمه حرفه ای مگه محبوبیت به حرفه ای و نیمه حرفه ای بودنه؟ در مورد PotC هم واقعا چه مقایسه ی عالی کردی من از اولم با فیلمی مقایسه نکردم.تنها فیلم کوبریک که commercial success نبوده Barry Lyndonه که به همین خاطرم به شاینینگ رو اورد و اگه اینطوری که می گی حساب کنم وارنر همونجا باید باهاش بهم می زد. در آخر المان هایی که کوبریک در فیلماش بکار برده صد در صد المان هایی نیستن که اسپیلبرگ بکار برده پس انتظار دیگه ای باید داشت گرچه انقدر اینور اون ور تحقیق کردم که خوشبختانه یا متاسفانه کوبریک رو در رده دومی که نوشتی و حتی در بعضی موارد در رده اول قرار بدم.این 30% و تریلر و اینایی هم که داری می گی واسم واقعا جالبه.
----------------------------------
خدایا مرا ببخش:biggrin1::((
 
آخرین ویرایش:
عزيز جان من از نظر كمي گفتم نه كيفي ! من گفتم تعداد آدمايي كه از PotC خوششون اومده بين عام ، از تعداد كسايي كه بين عام از ACO خوششون اومده زيادتره ! چون مثلا PotC صد ميليون بيليت فروخته باشه يعني 100 ميليون نفر رفته باشن فيلم رو ديده باشن و فقط حساب كنيم 40% ه اونايي كه رفتن فيلم رو ديدن از فيلم خوششون بياد ميشه 40 ميليون نفر كه از PotC خوششون اومده ، ولي اگه ACO رو حساب كنيم حتي 4 ميليون بليت اگه 95% ه :) آدمايي كه فيلم رو رفتن ديدن از فيلم خوششون بياد ميشه 3 ميليون و هشتصد هزار نفر از عام كه از فيلم خوششون اومده ! خو حالا بين عام تعداد آدمايي كه از PotC خوششون اومده بيشتره يا آدمايي كه از ACO خوششون اومده؟! ;) من تعداد اين دو دسته آدما رو با هم مقايسه كردم ! OK ؟! هيچ اصراري هم ندارم كه حرفم رو قبول كني ، قبلا اصرار نداشتم اونجوري ميشد حالا اصرار داشته باشم چي ميشه ! اينم كه تو اينقدر با نمره هاي IMDb حال ميكني به من مربوط نيست !
 
در مورد احساس بر انگيز بودن كه بايد بگم هر فيلمي مگه احساس آدم رو برانگيخت ميشه جز شاهكار هاي تاريخ سينما ؟! خو منم Leaving Las Vegas رو خيلي دوس دارم ولي يه برچسب شاهكار تاريخ سينما هيچوقت بهش نميزنم چون شاهكار تاريخ سينما بودن يه معلفه هايي داره كه نه Leaving Las Vegas ه من داره ، نه Road To Perditon ه جناب عالي ! در مورد اون ساختار بسيار خوبم هم كه از دليل هات برا انتخاب اين فيلم به عنوان شاهكار سينما ياد كردي بايد بگم خيلي فيلم ها هستن كه از Road To Perditon ساختار بهتري دارن كه با اين اوضاع ما بايد هر فيلم غير تجاري كه مياد از هر چهار تا يكيش رو بزاريم توو ليست شاهكار هاي تاريخ سينما !!! اينجوري اون ليست شاهكار ها هم پر ميشه از اون ور ميزنه بيرون :biggrin1:
خدایا.........
چقدر خوندن یه خط آزار دهندست که سریع برداشت خودتونو میکنید؟ اردلان عزیز سوالی این موضوع رو مطرح کرد و خیلی منطقی هم منظورمو گفتم ولی انگار بقیشو شما نخوندی؟!
شاهکار عناوینی مثل A.I و ROAD TO PERDITION اینه که احساس برانگیز هستن ضمن اینکه ساختار بسیار خوبی هم دارن.
این معنی شاهکار بودن نمیده بلکه گفتم شاهکاری که این دو عنوان کردن تاثیرگذاریشون بود. همین... .
والله من كه تاحالا فيلمي نديدم كه فقط به درد منتقدين بخوره !!! :confused: چون منتقدا هم مثل ما آدمن ديگه!
اینهم یه جواب منطقی دیگه از شما. من گفتم کسی آدم نیست؟!
منظورم همون دسته سوم بود ولی نه به اون معنایی که شما گفتید.
نمونش خود من که اصولا عین خیلی از دوستان فیلم رو با امتیازش از سایت‌ها نمیسنجم و عاشقش نمیشم!
منظورم اینه که اشخاصی مثل من در رده بیننده خیلی خاص قرار ندارن ولی عام هم نیستن. یعنی همونطور که فیلمهایی هستند که به درد بیننده عام میخورن و ما علاقه‌ای بهش نداریم (مثلا اخراجی‌ها‌) همونطور هم فیلمهایی هستند که بدرد بیننده خاص میخوره و با اینکه نقدهای خوبی هم ازشون میشه باز هم میلی به دیدنش برای ما نیست (مثل فیلم خود جورج کلونی). امیدوارم از این موضوع یه بحث دیگه باز نکنید.
در مورد ACO هم باید بگم که مخالفم.

آلماني خوب كه كلا شوته هم كتابش هم فيلمش ! كتابش يه Novel متوسط و اگه ارفاق كنيم متوسط به بالا ست ، فيلمشم متوسط !
شما منتقدانه به فیلم نگاه میکنید ولی بازم تاکید میکنم که من کتابشو اولا نخوندم و دوما من بیننده خاص نیستم.
نکته‌ای هم که باعث میشه من به اینطور فیلمها اشاره کنم تا دستمایه مخالفت‌های پی در پی شما قرار بگیره اینه که در رده فیلمهای همه پسند قرار نمیگیرن نه اینکه خوب یا بد هستن.(خدایا سرم.......!)
چوپان خوب هم كه Novel نداشت Original Screenplay بود تو هم فك كنم منظورت اينه كه كاش Novel ميشد به جاي فيلم ، كه بايد بگم اين شاهنامه هم ميشد فايده اي نداشت :biggrin1: اين فيلم فقط چند ديالوگ عالي داشت به جز اون فيلمنامه ي Eric Roth عمرا به درد يه Novel خوب نميخورد !
اینکه کتابی برای این فیلم درکار نبوده میدونم. منظورم هم این نبود که این فیلم باید کتاب میشد. در کل فیلمش خوب بود و با اینکه از این دست فیلمها متنفرم خوشم اومد از این یکی.
منظور از کتاب شدن هم فیلمهای خسته کننده‌ای هستش که فقط روی دیالوگهای گنده میپرن. الان هم نمونه‌ای به ذهنم نمیرسه.
اما در مورد ACO کاملا موافقم که از همه نظر بی نقص بود. (خودم هم تعجب کردم!) هرچند در مورد محبوبیتش خیلی موافق نیستم.

امیدورام از پستی که دادم ناراحت نشی ولی خداییش فقط تاکیدم این بود که درسته که من خیلی عامیانه فیلم نمیبینم ولی خواهش میکنم منو تو دسته حرفه‌ای‌ها قرار نده که بعدش بخای با رد کردن نظرهام به دسته عوام شوت کنی!

با عرض معذرت با پست آخر اردلان هم کاملا موافقم.
 
اين هندي وار بودنش كه يه عده ميان زن و بچه ي كويچك اين رو ميكشن بعد اين هيرو وار ميره با يه اسلحه همشون رو يكي يكي نفله ميكنه بدجوري اذيتم كرد
نه این داستان هندی واره، و نه پردیشن داستانش به این ترتیبیه که میگی.
اون سال مثلا The Godfather هم بود كه 250 ميليون فروخت حدودا !
البته قضیه گادفادر با پرتقال کوکی خیلی فرق میکنه.
اينا هم تاجايي كه يادمه حدودا سه برابر اين فروخت آره؟!
تو سال 68 فروش فیلما رو هم دنبال میکردی که یادته کدوم فیلم چندبرابر کدوم فیلم فروخت؟!چرا فکر میکنی افتخاری داره اینکه اینطوری بگی؟!!
************
خوب در ادامه روند دیدن فیلمای تابستون، Iron Man رو هم دیدم، راستش اونقدری که تعریف میکردن ازش جلبم نکرد. اولا اینکه فیلم روند منطقی ای نداشت بعضی جاها به نظرم و خیلی سعی میکرد با به وجد آوردن بپوشونه، منم امروزم حالم خوب نبود اصلا تو مود به وجد اومدن نبودم:دی دوما اینهمه رابرت داونی رابرت داونی میکردن، به نظرم خیلی کم تو فیلم بود، اصلا فیلم به نظرم کوتاه اومد:دی یه جایی رابرت داونی رو اون موقع با جانی دپ کارائیب مقایسه کرده بود ولی اون سایه ای که جانی دپ انداخته بود رو اون فیلما با اون تیپ تو چشمش اصلا قابل مقایسه نبود با این، تو این فیلمه من بیشتر شخصیت pepper pots رو دیدم:دی
و اینکه تو فیلمی که میخواد یه ساعت ساختن اون suit رو نشون بده، اینکه بخواد وسط فیلم یه قر داستانی هم بده:دی و بعد تو دو ساعت جاش کنه کلا زیادی به نظرم اومد!
اون موقعی که اینا اکران شدن همه میگفتن هلبوی به نسبت داستانش زمانش کم بود و آیرن من ردیف، ولی برعکس به نظرم اومد!
راستی یکی که یادم نیست کی بود گفته بود فیلم فانتزی باید مثل هلبوی تموم شه(فکر کنم نیما بود)باید بگم من منظورم هپی اندش نبود، منظورم فقط اون 5 ثانیه ی آخرش نوع نشون دادنش بود وگرنه اینکه طرف میخواد بچه دار شه چه بهتر:دی
 
بنظرم شخصیت پردازیش خیلی خوب نبود.
صددرصد!
یه بحثیم یه بار یه جایی بود که میگفتن اگه بخوان Avengers رو بسازن گویا یه سری از کاراکترها ریشه های ماورای طبیعی دارن بعد اونوقت این آیرن من چطوری توش جا میشه؟:دی گویا این ten rings هم در مورد یکی از کاراکترها در مورد ده تا حلقه هست که نمیدونم از یه دنیای دیگه اومده و اینا، الان که این فیلمو دیدم راستی میگه، با این حساب اونجرز خیلی قرو قاطی میشه:دی
 
ببخشید چون بحث در مورد المانی خوب بود بگم من یکی هم اصلا هم خوشم نیومد در ضمن کتابشم نخوندم ونظرم فقط رو فیلمه !!!
در مورد The Good Shepherd هم بگم فیلم خیلی متوسطی بود کلا شاید من از اینجور فیلما خوشم نمیاد:-"
==
عماد نظر منم در مورد هپی اندینگ hell boy بود نه اون صحنه Stop اهنگ ملودرام;)
==
البته نظراردلان رو در باره شخصیت پردازی Ironman قبول دارم ولی به نظرم دوانی تو فیلم جالب بود
البته نه در حد تیپی که دپ تو Potc بود ولی برا اولین فیلم سوپر هیرویش قانع کننده بود
==
خداییش چه فیلمایی رو با هم مقایسه میکنین ؟!!!!:eek:
پرتقال کوکی Vs گاد فادر !!!!!!!!!!! از نظر فروش هم نباید باهم مقایسه بشن :confused:
البته با ذکر اینکه از دیدن پرتقال کوکی خاطره خیلی بدی دارم:( ولی دیدنش برام خاطره انگیزه:love:
فکر کنم فیلم بعدیت Wall -e باشه که ببینی چون من هم شنبه صبح Rip ش رو میگیرم:love: بعد اینهمه انتظار چه حالی میده
==
اون Avengers هم اگه دست یه کارگردان بچه ادم نباشه یه شیر تو شیری میشه که بیا ببین ( میشه SM3 به همون گندی -البته قصد مقایسه ندارم ولی همیشه کارکترای زیاد تو یه فیلم مشکل افرین میشه! )
==
فیلم بعدی کوئن ها هم A serious man هست که یه جورایی Tba 2009 هست:biggrin1:
من که فکر نمیکنم بورن افتر ریدینگ اینقدر که میگی جالب باشه ;)
البته بازم باید دید بعد نظر داد!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or