UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,517
نام
میلاد
مشکل من هم در همینجاست؛ مایکل جکسون شخصیت به مراتب جنجال‌برانگیزتری نسبت به الویس و مرلین مونرو هست و نظرات پیرامون این فیگور در جامعه آمریکا Divided هست؛ اگه کارگردان بیاد کل دو ساعت روی مسئله child abuse جکسون و آخرین سال‌های زندگی‌ سگی‌اش تمرکز کنه، قطعا صدای فن‌های جکسون درمیاد و فیلم مثل «بلوند» می‌ره تو حاشیه و اگه کارگردان بیاد رو کل دو ساعت دست بزاره روی موفقیت‌های جکسون، باز اون دسته «واقعه‌نگرها» واکنش نشون می‌دن. کلا چنین فیلم‌های دوسویه‌ای نباید ساخته بشه!
به نطرم نیازی به این نوع روایت نیست
بهترین زاویه برای نمایش همچین شخصیتی رو با فیلم جابز دنی بویل دیدیم که خیلی هم یونیک بود.
کل زمان فیلم حول رونمایی از 2-3 تا محصولش شد ، اما دیدیم که چقدر جامع در اومد.در مورد مایکل هم میشه از همین روایت استفاده کرد.چون همه ما میدونیم این شخصیت جلوی دوربین ها چطوری بوده و چه کارهایی رو انجام داده ، نیاز به چندتا برش عمیق خوب از زندگی شخصیش داره
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,602
مشکل من هم در همینجاست؛ مایکل جکسون شخصیت به مراتب جنجال‌برانگیزتری نسبت به الویس و مرلین مونرو هست و نظرات پیرامون این فیگور در جامعه آمریکا Divided هست؛ اگه کارگردان بیاد کل دو ساعت روی مسئله child abuse جکسون و آخرین سال‌های زندگی‌ سگی‌اش تمرکز کنه، قطعا صدای فن‌های جکسون درمیاد و فیلم مثل «بلوند» می‌ره تو حاشیه و اگه کارگردان بیاد رو کل دو ساعت دست بزاره روی موفقیت‌های جکسون، باز اون دسته «واقعه‌نگرها» واکنش نشون می‌دن. کلا چنین فیلم‌های دوسویه‌ای نباید ساخته بشه!
یعنی میخوای بگی مایکل جکسون با اون روحیه لطیفش پدوفیلی بوده؟
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,511
نام
سپهر
یعنی میخوای بگی مایکل جکسون با اون روحیه لطیفش پدوفیلی بوده؟
به نظرم داری «تو دهنم حرف می‌زاری» که گویا با شواهد عینی دارم می‌گم جکسون چنین مشکلی داشته! پدوفیلی بودن یا نبودن جکسون یک موضوع جنجالی هست که فکر کنم چهار سال پیش HBO یک مستند در مورد با نام «ترک نورلند» ساخت. بله؛ مستند صدای فن‌های جکسون رو درآورد. واقعی یا فیک‌بودن مدارک این مستند جای بحث هست. عبارت «آخرین روزهای زندگی سگی‌اش» مستقیما به بد بودن وضعیت مالی جکسون در طی سال‌های 2007 تا 2009 بازمی‌گرده. کنسرت This is Us راهی بود برای نجات دادن جکسون از منجلاب زندگی؛ اعتیاد به داروهای خواب‌آور و فشار عصبی هم به کنار.
به نطرم نیازی به این نوع روایت نیست
بهترین زاویه برای نمایش همچین شخصیتی رو با فیلم جابز دنی بویل دیدیم که خیلی هم یونیک بود.
کل زمان فیلم حول رونمایی از 2-3 تا محصولش شد ، اما دیدیم که چقدر جامع در اومد.در مورد مایکل هم میشه از همین روایت استفاده کرد.چون همه ما میدونیم این شخصیت جلوی دوربین ها چطوری بوده و چه کارهایی رو انجام داده ، نیاز به چندتا برش عمیق خوب از زندگی شخصیش داره
پیشنهاد خوبیه ولی بدون که آنتونی فاکوآ دنی بویل نیست؛ ولی فکر نکنم فاکوآ مثل اندرو دامینیک باشه که شیلنگ بگیره روی آدم Icon!
اگه قراره دو ساعت مثل Bohemian Rhapsody و I want dance with somebody (زندگینامه ویتنی هیستون) با آهنگ و جلوه‌های ویژه زمخت روبرو شوم؛ ترجیح می‌دم که برم یوتیوب و بشینم تمام موزیک‌ ویدئو جکسون رو از اول تا آخر ببینم.

تا حالا سه نمایشی و نیمه‌نمایشی از زندگی مایکل جکسون دیدم که بهتره یه نگاهی بهشون بندازید:

Leaving Neverland 2019
Michael Jackson Searching for Neverland 2014
مستند سریالی Autopsy: The Last Hours of (قسمت اولش در مورد نحوه مرگ مایکل جکسون و آخرین لحظات زندگی‌اش هست)
 

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,797
نام
حامد
کم فیلمای تخمه تخیلی (تخمه تخیلی فیلمیست که با تخمه شکستن نگاه میکنن، در ژانر تخیلی می باشد و با تخمه سرگرم میشن جای خود فیلم!) هست که حالا اینا بهترین های گیشتن حامد جان؟ :p :D سوگیریو داری؟:D کلا کت ندارم که بخواد بره تو کتم این ژانر، انقد سوگیری بی دلیل خلاصه:D
گفتم نرمال نه ایده‌آل من. اگر دنیا و گیشه بخواد به ایده آل من باشه اولین فیلم باید lotr3 باشه بعد اونم 2 و 1ش. بعدش برام مهم نیست.
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,440
نام
علی
گفتم نرمال نه ایده‌آل من. اگر دنیا و گیشه بخواد به ایده آل من باشه اولین فیلم باید lotr3 باشه بعد اونم 2 و 1ش. بعدش برام مهم نیست.
با اینکه تخیلی باز نیستم ولی ارباب حلقه هارو محکم هستم!
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,511
نام
سپهر
Best Picture
“All Quiet on the Western Front,” Malte Grunert, Producer

“Avatar: The Way of Water,” James Cameron and Jon Landau, Producers

“The Banshees of Inisherin,” Graham Broadbent, Pete Czernin and Martin McDonagh, Producers

“Elvis,” Baz Luhrmann, Catherine Martin, Gail Berman, Patrick McCormick and Schuyler Weiss, Producers

“Everything Everywhere All at Once,” Daniel Kwan, Daniel Scheinert and Jonathan Wang, Producers

“The Fabelmans,” Kristie Macosko Krieger, Steven Spielberg and Tony Kushner, Producers

“Tár,” Todd Field, Alexandra Milchan and Scott Lambert, Producers

“Top Gun: Maverick,” Tom Cruise, Christopher McQuarrie, David Ellison and Jerry Bruckheimer, Producers

“Triangle of Sadness,” Erik Hemmendorff and Philippe Bober, Producers

“Women Talking,” Dede Gardner, Jeremy Kleiner and Frances McDormand, Producers

Best Director

Martin McDonagh (“The Banshees of Inisherin”)

Daniel Kwan, Daniel Scheinert (“Everything Everywhere All at Once”)

Steven Spielberg (“The Fabelmans”)

Todd Field (“Tár”)

Ruben Östlund (“Triangle of Sadness”)

Best Lead Actor

Austin Butler (“Elvis”)

Colin Farrell (“The Banshees of Inisherin”)

Brendan Fraser (“The Whale”)

Paul Mescal (“Aftersun”)

Bill Nighy (“Living”)

Best Lead Actress

Cate Blanchett (“Tár”)

Ana de Armas (“Blonde”)

Andrea Riseborough (“To Leslie”)

Michelle Williams (“The Fabelmans”)

Michelle Yeoh (“Everything Everywhere All at Once”)

Best Supporting Actor

Brendan Gleeson (“The Banshees of Inisherin”)

Brian Tyree Henry (“Causeway”)

Judd Hirsch (“The Fabelmans”)

Barry Keoghan (“The Banshees of Inisherin”)

Ke Huy Quan (“Everything Everywhere All at Once”)

Best Supporting Actress

Angela Bassett (“Black Panther: Wakanda Forever”)

Hong Chau (“The Whale”)

Kerry Condon (“The Banshees of Inisherin”)

Jamie Lee Curtis (“Everything Everywhere All at Once”)

Stephanie Hsu (“Everything Everywhere All at Once”)

Best Adapted Screenplay

“All Quiet on the Western Front,” Screenplay by Edward Berger, Lesley Paterson & Ian Stokell

“Glass Onion: A Knives Out Mystery,” Written by Rian Johnson

“Living,” Written by Kazuo Ishiguro

“Top Gun: Maverick,” Screenplay by Ehren Kruger and Eric Warren Singer and Christopher McQuarrie; Story by Peter Craig and Justin Marks

“Women Talking,” Screenplay by Sarah Polley

Best Original Screenplay

“The Banshees of Inisherin,” Written by Martin McDonagh

“Everything Everywhere All at Once,” Written by Daniel Kwan & Daniel Scheinert

“The Fabelmans,” Written by Steven Spielberg & Tony Kushner

“Tár,” Written by Todd Field

“Triangle of Sadness,” Written by Ruben Östlund

Best Cinematography




“All Quiet on the Western Front”, James Friend

“Bardo, False Chronicle of a Handful of Truths,” Darius Khondji

“Elvis,” Mandy Walker

“Empire of Light,” Roger Deakins

“Tár,” Florian Hoffmeister

Best Documentary Feature Film

“All That Breathes,” Shaunak Sen, Aman Mann and Teddy Leifer

“All the Beauty and the Bloodshed,” Laura Poitras, Howard Gertler, John Lyons, Nan Goldin and Yoni Golijov

“Fire of Love,” Sara Dosa, Shane Boris and Ina Fichman

“A House Made of Splinters,” Simon Lereng Wilmont and Monica Hellström

“Navalny,” Daniel Roher, Odessa Rae, Diane Becker, Melanie Miller and Shane Boris

Best Documentary Short Film

“The Elephant Whisperers,” Kartiki Gonsalves and Guneet Monga

“Haulout,” Evgenia Arbugaeva and Maxim Arbugaev

“How Do You Measure a Year?” Jay Rosenblatt

“The Martha Mitchell Effect,” Anne Alvergue and Beth Levison

“Stranger at the Gate,” Joshua Seftel and Conall Jones

Best Film Editing

“The Banshees of Inisherin,” Mikkel E.G. Nielsen

“Elvis,” Matt Villa and Jonathan Redmond

“Everything Everywhere All at Once,” Paul Rogers

“Tár,” Monika Willi

“Top Gun: Maverick,” Eddie Hamilton

Best International Feature Film

“All Quiet on the Western Front” (Germany)

“Argentina, 1985” (Argentina)

“Close” (Belgium)

“EO” (Poland)

“The Quiet Girl” (Ireland)

Best Original Song

“Applause” from “Tell It Like a Woman,” Music and Lyric by Diane Warren

“Hold My Hand” from “Top Gun: Maverick,” Music and Lyric by Lady Gaga and BloodPop

“Lift Me Up” from “Black Panther: Wakanda Forever,” Music by Tems, Rihanna, Ryan Coogler and Ludwig Goransson; Lyric by Tems and Ryan Coogler

“Naatu Naatu” from “RRR,” Music by M.M. Keeravaani; Lyric by Chandrabose

“This Is a Life” from “Everything Everywhere All at Once,” Music by Ryan Lott, David Byrne and Mitski; Lyric by Ryan Lott and David Byrne

Best Production Design

“All Quiet on the Western Front,” Production Design: Christian M. Goldbeck; Set Decoration: Ernestine Hipper

“Avatar: The Way of Water,” Production Design: Dylan Cole and Ben Procter; Set Decoration: Vanessa Cole

“Babylon,” Production Design: Florencia Martin; Set Decoration: Anthony Carlino

“Elvis,” Production Design: Catherine Martin and Karen Murphy; Set Decoration: Bev Dunn

“The Fabelmans,” Production Design: Rick Carter; Set Decoration: Karen O’Hara

Best Visual Effects

“All Quiet on the Western Front,” Frank Petzold, Viktor Müller, Markus Frank and Kamil Jafar

“Avatar: The Way of Water,” Joe Letteri, Richard Baneham, Eric Saindon and Daniel Barrett

“The Batman,” Dan Lemmon, Russell Earl, Anders Langlands and Dominic Tuohy

“Black Panther: Wakanda Forever,” Geoffrey Baumann, Craig Hammack, R. Christopher White and Dan Sudick

“Top Gun: Maverick,” Ryan Tudhope, Seth Hill, Bryan Litson and Scott R. Fisher

Best Animated Feature Film

“Guillermo del Toro’s Pinocchio,” Guillermo del Toro, Mark Gustafson, Gary Ungar and Alex Bulkley

“Marcel the Shell With Shoes On,” Dean Fleischer Camp, Elisabeth Holm, Andrew Goldman, Caroline Kaplan and Paul Mezey

“Puss in Boots: The Last Wish,” Joel Crawford and Mark Swift

“The Sea Beast,” Chris Williams and Jed Schlanger

“Turning Red,” Domee Shi and Lindsey Collins

Best Animated Short Film

“The Boy, the Mole, the Fox and the Horse,” Charlie Mackesy and Matthew Freud

“The Flying Sailor,” Amanda Forbis and Wendy Tilby

“Ice Merchants,” João Gonzalez and Bruno Caetano

“My Year of Dicks,” Sara Gunnarsdóttir and Pamela Ribon

“An Ostrich Told Me the World Is Fake and I Think I Believe It,” Lachlan Pendragon

Best Costume Design

“Babylon,” Mary Zophres

“Black Panther: Wakanda Forever,” Ruth Carter

“Elvis,” Catherine Martin

“Everything Everywhere All at Once,” Shirley Kurata

“Mrs. Harris Goes to Paris,” Jenny Beavan

Best Live Action Short

“An Irish Goodbye,” Tom Berkeley and Ross White

“Ivalu,” Anders Walter and Rebecca Pruzan

“Le Pupille,” Alice Rohrwacher and Alfonso Cuarón

“Night Ride,” Eirik Tveiten and Gaute Lid Larssen

“The Red Suitcase,” Cyrus Neshvad

Best Makeup and Hairstyling

“All Quiet on the Western Front,” Heike Merker and Linda Eisenhamerová

“The Batman,” Naomi Donne, Mike Marino and Mike Fontaine

“Black Panther: Wakanda Forever,” Camille Friend and Joel Harlow

“Elvis,” Mark Coulier, Jason Baird and Aldo Signoretti




“The Whale,” Adrien Morot, Judy Chin and Anne Marie Bradley

Best Original Score

“All Quiet on the Western Front,” Volker Bertelmann

“Babylon,” Justin Hurwitz

“The Banshees of Inisherin,” Carter Burwell

“Everything Everywhere All at Once,” Son Lux

“The Fabelmans,” John Williams

Best Sound

“All Quiet on the Western Front,” Viktor Prášil, Frank Kruse, Markus Stemler, Lars Ginzel and Stefan Korte

“Avatar: The Way of Water,” Julian Howarth, Gwendolyn Yates Whittle, Dick Bernstein, Christopher Boyes, Gary Summers and Michael Hedges

“The Batman,” Stuart Wilson, William Files, Douglas Murray and Andy Nelson

“Elvis,” David Lee, Wayne Pashley, Andy Nelson and Michael Keller

“Top Gun: Maverick,” Mark Weingarten, James H. Mather, Al Nelson, Chris Burdon and Mark Taylor


پ.ن: با Everything Everywhere All at Once خشکه حساب کردند! :D
پ.ن 2: شیلنگ‌گیری هالیوود روی بابیلون جواب داد!:-w
 
آخرین ویرایش:

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
این Everything Everywhere All at Once دقیقا چه چیز خاصی داشت که ندیدیم ؟! نامزدی در 11 بخش اسکار ؟!:-?
مساله این نیست که Everything Everywhere All at Once چی داشت.
مساله اینه که دیگه نه Hollywood چیزی داره نه اسکار. :D

فیلم هایی که حکم سرگرمی دارن بازار رو گرفتن. فیلم هایی که بار هنری دارن رو به انقراض ان.
که البته به عقیده من موزیک و سینما و ... در حالت کلی همون سرگرمی باید باشن. ملت می خوان برن سینما حال کننن.
اینی که شما یه فیلم هنری رو بخوای در N تا سینمای دنیا به نمایش بزاری خیلی توجیه نداره.
 
  • Like
Reactions: AMIR-R

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,150
نام
پویان
سلام
اسکار کیت بلانشت قطعی به نظر میاد؛ مگر خیلی بخوان به Everything Folan... بخوان حال بدن و جایزه رو بدن به مشل یو.
من باب نقش اول مرد، کلا سنتی تو اسکار هست که به نقشهای واقعی تاریخی و هم نقشهای افراد بیمار خوب جایزه میدن؛ از این جهت هم فریزر و هم بالتر شانس دارن. خودم دلم میخواد فارل ببره.
کارگردانی احتمالا سهم اسپیلبرگ خواهد بود.
بهترین فیلم هم خانواده فیبلمن به نظر من میگیره؛ فیلم خانوادگی و کاملا آمریکاییه. البته Everything Folan... هم شانس زیادی داره.
از بین فیلمای مهم 2022 همین Everything Folan... رو تابستون دیدم که اصلا خوشم نیومد و بهش تو لترباکس دو و نیم از پنج دادم.
از فیلمای اکران شده در پاییز هم فقط فیلم مک‌دونا رو دیدم؛ و 5 دقیقه آخر خانواده فیبلمن رو از تو یوتویب نگاه کردم.
بهترین اثر صوتی-تصویری برای من تو سال 2022، همون مینی‌سریال/فیلم بلند ایرما وپ ساخته اولیور آسایاس بود که تابستون دیدم.
حوصله فیلم دیدن ندارم. حوصله خیلی چیزا رو ندارم.
دلم میخواد تار رو ببینم به خاطر کیت بلانشت؛ اما طولانیه فیلم. احتمالا تو تعطیلات عید ببینمش؛ البته به قید حیات.
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
everything everywhere خیلی خوب بود و به شخصه خوشحال میشم best picture هم برنده بشه :-"
در کل بین فیلم های اکشن و ... چند سال پیش چیزی شبیهش نداشتیم، حالا اینکه از یه استدیوی کوچیک و بودجه پایین هست هم بماند.

+

decision to leave حتی نامزد هم نشده توی بخش بهترین فیلم خارجی زبان :| wtf واقعا
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,511
نام
سپهر

Worst picture

"Blonde"

"Disney’s Pinocchio"

"Good Mourning"

"The King’s Daughter"

"Morbius"

Worst actor​

Colson Baker (aka Machine Gun Kelly), "Good Mourning"

Pete Davidson, "Marmaduke"

Tom Hanks, "Disney’s Pinocchio"

Jared Leto, "Morbius"

Sylvester Stallone, "Samaritan"

Worst actress​


Ryan Kiera Armstrong, "Firestarter"

Bryce Dallas Howard, "Jurassic Park: Dominion"

Diane Keaton, "Mack & Rita"

Kaya Scodelario, "The King’s Daughter"

Alicia Silverstone, "The Requin"

Worst remake, ripoff or sequel​

"Blonde"

"365 Days: This Day" and "The Next 365 Days"

"Disney’s Pinocchio"

"Firestarter"

"Jurassic World: Dominion"

Worst supporting actress​

Adria Arjona, "Morbius"

Lorraine Bracco, "Disney’s Pinocchio"

Penelope Cruz, "The 355"

Bingbing Fan, "The 355" and "The King’s Daughter"

Mira Sorvino, "Lamborghini: The Man Behind the Legend"

Worst supporting actor​


Pete Davidson, "Good Mourning"

Tom Hanks, "Elvis"

Xavier Samuel, "Blonde"

Mod Sun, "Good Mourning"

Evan Williams, "Blonde"

Worst screen couple​

Colson Baker (Machine Gun Kelly) and Mod Sun, "Good Mourning"

Both real-life characters in the fallacious White House bedroom scene, "Blonde"

Tom Hanks and his latex-laden face (and ludicrous accent), "Elvis"

Andrew Dominik and his issues with women, "Blonde"

"365 Days: This Day" and "The Next 365 Days"

Worst director​

Judd Apatow, "The Bubble"

Colson Baker (Machine Gun Kelly) and Mod Sun, "Good Mourning"

Andrew Dominik, "Blonde"

Daniel Espinosa, "Morbius"

Robert Zemeckis, "Disney’s Pinocchio"

Worst screenplay​

"Blonde"

"Disney’s Pinocchio"

"Good Mourning"

"Jurassic World: Dominion"

پ.ن: جایزه مورد علاقه کاربران BC؛ این‌جا می‌بینید که با «بلوند» و «اندرو دامینیک» خشکه حساب کردند. :D
پ.ن 2: جنجال انتقاد زیادی در مورد نامزد شدن یک بازیگر کودک در مراسم امسال به پا شده است (تمشک‌طلایی با کسی شوخی نداره!):D
پ.ن 3: از نبود فیلم «آمستردام» در این فهرست تعجب می‌کنم.:-w
 
  • Like
Reactions: ( Layken )

TheGodfather

ALI
Gold User
Jun 21, 2011
1,070
نام
Ali
چی بگم والا!
وقتی بلوند شده فیلم بد، خب پس حتماً everything everywhere all at once شاهکاره!
و حتماً تا حالا هرچی ما توی عمرمون دیدیم آشغاله!
لعنت به کل بزرگای سینما!
اگه نبودند، می‌تونستم بپذیرم بلوند آشعاله و everything everywhere all at once خوبه!
اما چه کنیم؟ بودند و آثارشون رو دیدیم و می‌دونیم چی خوبه چی بد!
 
  • Poker Face
  • Like
Reactions: Kurt117 and Alkazar

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
چی بگم والا!
وقتی بلوند شده فیلم بد، خب پس حتماً everything everywhere all at once شاهکاره!
و حتماً تا حالا هرچی ما توی عمرمون دیدیم آشغاله!
لعنت به کل بزرگای سینما!
اگه نبودند، می‌تونستم بپذیرم بلوند آشعاله و everything everywhere all at once خوبه!
اما چه کنیم؟ بودند و آثارشون رو دیدیم و می‌دونیم چی خوبه چی بد!
من واقعاً دوست دارم بدونم چجوری بلوند از دیدت فیلم خوبیه، با توجه به اینکه بیشتر فیلم واقعی نیست.
 
  • Like
Reactions: Empyrium

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر