Movie Center

SiminSecret

کاربر سایت
pulp-fiction-h_upscayl_2x_high-fidelity-4x.png
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you​

فهرست سایت ها و ربات های دانلود فیلم و سریال که بدون سانسور هستن (آپدیت شده در تاریخ 9 آذر 1404):

رایگان:
farsiland.com = دانلود فیلم های سینمای ایران به محض پخش شدن + سریال های پخش شده از سرویس های استریم ایرانی
سیلیکس | دانلود فیلم , دانلود سریال
خانه | شوفیلیکس
دانلود رایگان فیلم و سریال | موبو مووی
www.kargadanmovie.com
آن کات مووی - مرجع بروز فیلم و سریال
دارک نما | DARKNAMA
دنیای سریال
https://almasmovie.website/
cinema-tika.com
hashtagfilm.site
کیمولند | دانلود رایگان فیلم و سریال بدون سانسور
فیلمیاتو
http://movie-zone.co/
https://bcmoviez.com/
https://www.f2medi.ir/ نیمه اشتراکی
kiamovie.ir نیمه اشتراکی
انیمه http://animebin.arshiaplus.com
https://mercimovie.info/ انیمه
boxmovie.github.io‎
https://b2n.ir/FreeMovie
https://cinemaplus-app.vercel.app

اشتراکی (پولی):

https://digimoviez.com
https://avamovie.shop/
https://30nama.com/
https://nightmovie.org
https://www.f2medi.ir/
https://9movie.tv/
https://imovies-dl.com/
https://empirebesttv.com
https://mywir57.sbs‎
https://mymoviz.co/
https://zarfilm.com
https://bamabin.com
https://bluemoviee.com
https://www.cineby.app/
https://rahamovie.top/
https://filmyar.net/
https://www.niik.fun/
https://cinemafreak.net/
https://grandcinema.tv
https://ymoviz.com/
https://serfil.cc/
http://mavimovie.com
https://www.ariomovie.site/landing
https://neterplay.com/
https://playrooz.com/
https://lucimovie.com/
https://www.lookapo.fun
https://www.nitrugen.com/
http://tiny-movie.com
https://tvpedia.tv/

ربات های رایگان تلگرامی:

@OmegaDlBot
@NT_Movie_bot
@dooqbot
@donyayeserialbot
@MegamoviBot
@TenFlixBot
@FileMovieBot
@filmgirbot
@streamwidebot
@redmoviesdl_bot
@diakomoviebot
@filmyarrbot
@viewfliexbot
@HashtagFilm2Bot
@frameamirbot
@BoxOffice_VipBot
@chibebinm1_bot
@alphadlbot نیمه اشتراکی

اپلیکیشن های تماشای آنلاین و دانلود فیلم و سریال

اپلیکیشن فیلم جذاب ببین رایگان
https://filmjazabapp.info/

اپلیکیشن فیلم و سریال خارجی رایگان بدون سانسور زد مووی
https://github.com/CluvexStudio/ZedMovie/releases

دیجی موویز:
https://digimoviez.com/app-landing/

بلبل جان
https://bolboljan.net/

مووی باز:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.idea.moviebaz24

جم مووی:
https://yek.link/gemovies.net

فیلمکیو
https://filmkio.run/wp-content/uploads/2024/02/FilmKio1.5.apk

تی وی:
https://filmkio.run/wp-content/uploads/2024/02/FilmKioTv1.1.apk

فلامینگو:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.filamingo.app
....
مووی باکس (ایرانفلیکس):
https://zil.ink/movieboxapp

لیموفیلم «نارنج»
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.narenji.org&hl=en_GB

مووی جوان
moviejavan.website

الماس مووی
https://zil.ink/almasmovieapp

فیلمجو
نسخه آیفون
https://tdmmo.xyz/login

نسخه اندروید
http://dlas3.tdmmov.xyz/f3.apk

اپلیکیشن اسکل خان
https://oskolkhan.site/OskolKhan-1.9.1.apk

ویدیو کلوب
https://go.vidiocloob.com/

کینگ مووی
https://king-movie.net/app.apk

نکست مووی
https://nextmovieapp.xyz/nextmovie.apk

اپلیکیشن دلفان

https://delfanapp.ir/

اپلیکیشن سیمبا پلاس

https://dornaplus.github.io/dorna/sigma.html

اپلیکیشن CCloud
https://github.com/code3-dev/CCloud/releases/latest

اپلیکیشن سینما پلاس
https://cinemaplus-app.vercel.app/s...hbmQgU2VyaWFsIEtpbGxlcg==&type=serie&id=29461

اپلیکیشن highfilm
https://highfilm.github.io/download/

نماشا
https://namashoapp.ir/

موویلیکس
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.expertapp.movielix

"فیلم ناز Filmnaz"
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.filmnaz.app

تیک توک
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.developerkashef.tiktokfilm

مووی چی!؟
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.arianadeveloper.movie.chi

ویدیوکلوب
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.moboplus.pro

پارادوکس مووی
https://paradoxmovie.ir/

نیک مووی
https://www.niik.fun/apps/nikmoviez.apk
.
.
.
Stremio
(از تورنت استریم میکنه)
stremio.com

تماشای آنلاین فیلم و سریال خارجی:
fmovies.co
movies2watch.tv

 
آخرین ویرایش:
اینکه حتماً این سایت منبع من باشه اینطور نیست، امثال سایت نقد فارسی زیاد هست
به سادگی میشه اخباری که به فارسی ترجمه شده و در سایت های مختلف پخش شده از طریق گوگل پیدا کنی با یه سرچ ساده.
کاربرهایی هستن که تو این سایتهای وطنی خبرها را ترجمه می کنند و بر روی فروم قرار میدن و بیشتر هم منبع خارجی ذکر
نمی کنند یا ارجاع میدن به یه سایت وطنی دیگه.
اونجا سایت تخصصی فیلم هست و اینجا سایت تخصصی بازی و لزومی نیست که هرکس تو یه تاپیک ساده مثلا در مورد فیلم و سینما در سایتی که به بازی ربط داره یه متن خبری سنگین و تکمیل بزاره با چندتا منبع .
خیلی از افرادی که تو این تاپیک هستند شاید پست من (که هدف اطلاع رسانی هست) براشون قدیمی باشه اما میخونن یا خبر داشتن یا با خبر میشن. منابع خارجی هست که خیلی اطلاع جامعتری از فیلم ها قرار میده مثل hollywoodreporter و imdb.
این نکته هم توجه کن که شاید کاربری که تو اون سایت وطنی خبر ترجمه قرار میده، یکی از بچه های اینجا باشه.;)
دوسته عزيز خبرا رو ميذارى خيليم خوبن ولى بهانه اوردن نداره ديگه؟؟الان اين خط اخر رو كه اصلا نفهميدم منظور چيه ولى در كل يه بنده خداية زحمت كشيده شما هم بنويس از طرف اون ديگه.
 
ولى بهانه اوردن نداره ديگه؟؟
بهانه!!!؟؟ آقای عزیز ، مگر تمام افرادی که اینجا پست میدن به منبع اشاره می کنند؟ مگر شما یا یه شخص دیگه پستی در مورد یه خبر سینمایی ارسال می کنید به منبع اون اشاره می کنید؟ یه خبری جایی میخونی ، دوستداری اینجا هم به دیگران اطلاع بدی. اینجا هم مدیر و ناظم داره اگر چنانچه لازم ببینن برای هر مطلب(به غیر از تحلیل شخصی) یه منبع قرار داده بشه و شامل همه بشه من هم تابع همون قانون میشم.
الان اين خط اخر رو كه اصلا نفهميدم منظور چيه ولى در كل يه بنده خداية زحمت كشيده شما هم بنويس از طرف اون ديگه.
منظورم اینه که شاید همین مطلب که در اون سایت میبینی ، من نوشته باشم. آیا لازمه از خودم اجازه کتبی بیارم ؟! اینطور باشه کاربرای خارجی باید بریزن تو این سایتای خاورمیانه بگن چرا مطالب ما را کپی می کنید و از ما اجازه نمیگیرید.
 
دیروز هابیت رو دیدم و هنوز هم تحت تاثیر این فیلم هستم....در یک کلام فوق العاده بود! البته من انتظار داشتم مثل ارباب حلقه ها جنگ و ..... ببینم که ندیدم دلیل این انتظار بیجا هم نخوندن کتابهاست:d فکر کنم یه دو سه بار دیگه ببینم فیلمو. باید با کیفیت فول اچ دی ببینه ادم این فیلم رو تا بفهمه یعنی چی؟:bighug:
 
دوستان اهل فن میشه منو کمک کنید؟
تصادف اثر کراننبرگ دیدم.یه چیزایی هم فهمیدم:d ولی اگر میشه نقد یا یک توضیح روانشناختی از فیلم بدید ممنون میشم
 
اولین تصویر از Tauriel در THE HOBBIT: THE DESOLATION SMAUG
70869233485535733799.jpg
نمی دونم چرا وقتی دیدمش یاد zelda افتادم.
 
اینکه بعضی ها می خوان کیفیت کار نولان رو پایین بدونن دقیقا ایرادیه که به خودشون وارده چون نولان هم نظر مثبت منتقد ها رو داره و هم عوام. 95 درصد دنیا نمی تونن در دیدگاه مشترکشون اشتباه کنن
95% مردم جهان نظر مثبت دارن نسبت به نولان؟
ولی جور دیگه ای هم می شه نگاه کرد. ارزش قائل شدن برای کاری که بطور گسترده پذیرفته شده همیشه آسونه. ولی تعداد کمی برای کاری اریجینال وقتی که هنوز جدیده ارزش قائلن چه برسه به اینکه اون کار حتی منتشر هم نشده باشه. "طرف خانه سوان"(Swann's Way) ـه مارسل پروست رو درنظر بگیر. اثر پروست توسط هیچ ناشری پذیرفته نشد و توسط تمام منتقدین بزرگ دوران خودش مورد توهین و بی احترامی واقع شد. بعد از رد کردن های بیشمار اثر, پروست نهایتا Swann's Way رو با هزینه خودش منتشر کرد. امروزه شاهکار پروست بعنوان یکی از بهترین آثار ادبی پذیرفته شده.
منظورم اینه که سخت ترین کار برای یک منتقد (و بیننده ها) اینه که حتی قبل از پذیرفته شدن یک اثر برای اون ارزش قائل بشن.

... البته من فکر می کنم در آینده Attention spanـه انسان در حد ماهی قرمز پسرفت قابل توجه ایی داشته باشه که شاید کسی مثل مایکل بی بعنوان شکسپیر آینده شناخته بشه. او پروست و همینگوی ما خواهد بود و ما اشک های شور خود را برای لذت های فجیعی که برای مغزهای جهش یافته در حد ماهی مان فراهم کرده می ریزیم.
crazy.gif

-------------------------------------------------------------------
در مورد نولان من فکر می کنم بتمنش از Bill O'Reilly راستگراتره. قبلا خونده بودم که برای فیلم سوم از The Wire, The Prince Of The City, The Battle Of Algiers و دیکنز تاثیر گرفته. ولی نمی شه از Wire و دیکنز تاثیر گرفت و The Dark Knight Rises رو ساخت چون کاری که اون فیلمها کردن اینجا دقیقا وارونه شده.
 
ولی جور دیگه ای هم می شه نگاه کرد. ارزش قائل شدن برای کاری که بطور گسترده پذیرفته شده همیشه آسونه.
این درسته اردلان، ولی نمیشه انکار کرد که نولان سینمای Conventional خیلی خوبی داره، و دلیل نمیشه که اگه یکی کاراش پیشرو نباشه بهش منفی نگاه کنیم.
البته به نظر منم فیلماش بیشتر از چیزی که هستن ادعا میکنن، ولی به خودی خود فیلماش کم چیزایی نیستن، حتی شاید اگه تاریخ مصرف دار به نظر برسن (که در این زمینه هم به نظرم فقط زمان میتونه قضاوت کنه). فیلمای نولان شاید manipulative باشن ولی تو جهت خیلی بهتری حرکت میکنن تا یه چرندی مثل slumdog.
حالا نمیدونم منظور خاصی داشتی از آوردن اسم مایکل بی و نولان کنار هم یا نه، ولی اگه ربطی هم داشته این دو تا بهم، یه رابطه کاملا عمودیه، یعنی نولان در بدترین حالت ورژن خیلی خیلی مترقی مایکل بی هستش، و اینکه فیلماش شاید موندگار نباشن دلیل بر بودنشون نیست، فیلد کاریشون فرق میکنه، کاری که فیلمای نولان میکنه اینه که در لحظه و به شدت میخواد ذهن آدمو درگیر کنه، و این درگیری خیلی دووم نمیاره، ولی بازم این چیزی نیست که بشه بهش گفت ضعف.
در مورد نولان من فکر می کنم بتمنش از Bill O'Reilly راستگراتره. قبلا خونده بودم که برای فیلم سوم از The Wire, The Prince Of The City, The Battle Of Algiers و دیکنز تاثیر گرفته. ولی نمی شه از Wire و دیکنز تاثیر گرفت و The Dark Knight Rises رو ساخت چون کاری که اون فیلمها کردن اینجا دقیقا وارونه شده.
منظورت از راستگرا به طور کلیه، یا جمهوریخواها؟!! اگه به طور کلی باشه که خوب خیلی فیلما اینطورین، حالا چون همونطور که گفتم به نظر فیلماش بیشتر از چیزی که هستن ادعا میکنن شاید این تو چش باشه.
اگه هم جمهوریخواهیه که دیگه میشه همون دنبال نشونه گشتن و اینا که میگفتن بتمن تو فیلم دوم شبیه کارای جرج بوش رو کرد و اینا که من ترجیح میدم تو اون وادی ها خیلی فکر نکنم چون امروز جلیلی هم تو مناظره تو همون وادی ها داشت فکر میکرد:دی
 
حالا نمیدونم منظور خاصی داشتی از آوردن اسم مایکل بی و نولان کنار هم یا نه
نه همینطوری مثال زدم.
کاری که فیلمای نولان میکنه اینه که در لحظه و به شدت میخواد ذهن آدمو درگیر کنه
اصلا این روزا اکثر بلاک باسترها بنظرم اینطوری شدن و فیلمهایی که روزنبام بهشون می گفت سینمای "set piece" کمتر شدن. اکثر بلاک باسترها, set-pieceها رو رها کردن و در عوض بیننده رو با اطلاعات بمباران می کنن. یجور پسا-سینمای دوران فضای سایبره. بلاک باسترها الان بیننده ها رو شدیدا با پلات سرگرم می کنن. سی سال قبل بیننده ها از پیش افتادن ایندیانا جونز از یه تخته سنگ عظیم حیرت می کردن ولی الان با روایت های تودرتو و پلات هایی با غلظت زیاد. می دونی یجورایی مثل چک کردن ایمیل و تماشای یوتیوب و چرخیدن تو فیسبوک و خلاصه cyber-surf کردن بطور همزمان.
اگه هم جمهوریخواهیه که دیگه میشه همون دنبال نشونه گشتن و اینا که میگفتن بتمن تو فیلم دوم شبیه کارای جرج بوش رو کرد و اینا که من ترجیح میدم تو اون وادی ها خیلی فکر نکنم چون امروز جلیلی هم تو مناظره تو همون وادی ها داشت فکر میکرد
بتمن های نولان شاید فیلمهای سیاسی نباشن و نولان می تونه ادعا کنه که فیلمش هیچکاری نمی کنه و فقط یک داستان رو تعریف می کنه. ولی مثل همه فیلمها, بتمن نولان در لِول های مختلف عمل می کنه و حتی خود فیلمساز ممکنه از بعضی از لول های فیلم ناگاه باشه ولی با حالت انکار بهشون باور داشته باشه. نیازی نیست بطور افراطی وارد نشانه شناسی فیلم شد. رفرنس های سیاسی تریلوژی تقریبا واضحه.

قسمت محبوب من از TDKR جاییه که Gotham City به شکلی جادویی به یک گولاگ سرد تبدیل می شه وقتی همه ی غول های وال استریت و پیمانکاران نظامی جاشون بطور غیرمنصفانه ای با تروریست های با سلاح اتمی ـه evil عوض می شه فقط برای اینکه توسط بتمن بیرون انداخته بشن. یک دلال اسلحه/سهام که آینده تولید انرژی پاک رو کنترل می کنه ولی از سهیم کردنش با مردم امتناع می کنه و اینکه اختفا, اقدامات اجراییش و سهام black ops اش(همزمان در حالیکه evilهای هم شهر و هم سیاستمداران دو رو اش رو از مردمی مخفی می کنه که سزاوار اینن که شب ها با ایده ی درستکاری ـه Gotham به خواب برن) به من یادآوری می کنه که اگه آمریکایی بودم چرا دوبار به جرج بوش رای می دادم و هر شب True Lies تماشا می کردم.

بتمن نولان می گه ایده آلیسم همیشه به mobocracy منجر می شه و اینکه حفظ وام های بیلیون دلاری, جنایات جنگی, فساد و بی عدالتی خیلی بهتر از عکس قضیه است: تروریست ها با تفنگ و آنارشیست هایی با lockjaw. ولی من هرج و مرج آنارشیستیه جوکر رو هم در مقابل تعهد منسوخ بتمن به سیستمی فاسد از قانون و نظم رو انتخاب میکنم. نه فقط این, پرسه زنی های روانی و برج های سوخته شده از پول جوکر خیلی سرگرم کننده تر از Batmobileـه جنگیه مولتی میلیون دلاریه بتمنه. من شدیدا منتظر دنباله فیلمم که در اون بتمن با مارگارت تاچر تشکیل تیم بده.
The problem with Batman’s politics on law, order, class, and power lies in Nolan’s insistence on his films’ self-serious politicking that aims to condescend rather than instigate dialogue with its audience. Christopher Nolan’s films work better as straightforward heist films with intriguing characters, and discussion often revolves around just that. However, this film’s stubborn resolve for political relevance leaves The Dark Knight Rises problematic, as the filmmakers barely hide the underlying marketing ploy to capitalize on the past year of protest and revolution as movie-of-the-moment pretense. Instead, Nolan and his screenwriter David S. Goyer’s Occupy-inspired visual metaphors of haggard, class-conscious marchers serve as murky, propagandist allegorizing instead of worthwhile cinematic discourse. The film paints its populist movement under Bane as disruptive chaos that leads to rule by madmen, ultimately concluding in a realignment of the status quo under Gotham’s distant, moneyed elite and a (if Batman Begins has anything to tell us) crooked police force. Obviously, the dubious framing of populist movement as destructive mobocracy betrays the film’s awkward politics that couldn’t be any more removed from reality. Nolan continues his despotic portrayal of the torture-happy, secret surveillance-prone Batman (in the context of both post-9/11 politics and Occupy) with aplomb, ultimately concluding with his billionaire hero securing the very structure that preserves his wealth. Rather than reorganizing Gotham’s deteriorating political structure responsible for the city’s extreme wealth disparity, The Dark Knight Rises merely conceals the workings of politics and law in an attempt to restore the status quo (unlike a more levelheaded film like Watchmen, in which Alan Moore’s characters doubted the fabrication of truth and power). Instead, Nolan and Goyer’s anti-populist slant remains messily convoluted, and if were to extend Goyer’s Occupy rhetoric here, The Dark Knight Rises represents a kind of naïve fantasy tale spun for the 1%.

Bane’s declaration that he rules on behalf of Gotham’s impoverished serves as empowerment for a city devoid of hope. Such language indicates the French Revolution angle of the film more so than the Occupy imagery, with Nolan’s pathetic masses easily controlled by a Robespierre-like reign of terror. The Dark Knight Rises offers an unbelievably ridiculous solution to fix Nolan’s three-film politicizing, ultimately concluding with his kindly corporate billionaire donning his flying rodent latex once again as a symbol of justice (?). Frankly, the Batman films have always been extremely self-serious and cynically gritty to a fault, and David S. Goyer’s contradictory screenwriting worsens the entire ordeal. The entire film plays out like a revenge fantasy against Gotham’s fraudulent, moneyed elite who harbor no sympathy for the masses who live in crime-ridden slums; of course, the leader who champions the poor is Bane, the villain. Selina Kyle chastises the excessively wealthy to a seemingly understanding Bruce Wayne, and yet Batman upholds the structure that creates these irresponsible billionaires. Commissioner James Gordon (Gary Oldman) abhors the corruption of law and order within Gotham City, but Nolan chooses to fetishize the police force. The film’s shadowy hero advocates for justice and morality, yet operates outside the law with techniques that border on Guantanamo torture. Simply put, The Dark Knight Rises never has a solid stance on anything it presents – Nolan and Goyer seem unwilling (or worse, unable) to choose on a single point to center their narrative on.
The Dark Knight Rises
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Sam _Fisher

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or