Movie Center

SiminSecret

کاربر سایت
pulp-fiction-h_upscayl_2x_high-fidelity-4x.png
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you​

فهرست سایت ها و ربات های دانلود فیلم و سریال که بدون سانسور هستن (آپدیت شده در تاریخ 9 آذر 1404):

رایگان:
farsiland.com = دانلود فیلم های سینمای ایران به محض پخش شدن + سریال های پخش شده از سرویس های استریم ایرانی
سیلیکس | دانلود فیلم , دانلود سریال
خانه | شوفیلیکس
دانلود رایگان فیلم و سریال | موبو مووی
www.kargadanmovie.com
آن کات مووی - مرجع بروز فیلم و سریال
دارک نما | DARKNAMA
دنیای سریال
https://almasmovie.website/
cinema-tika.com
hashtagfilm.site
کیمولند | دانلود رایگان فیلم و سریال بدون سانسور
فیلمیاتو
http://movie-zone.co/
https://bcmoviez.com/
https://www.f2medi.ir/ نیمه اشتراکی
kiamovie.ir نیمه اشتراکی
انیمه http://animebin.arshiaplus.com
https://mercimovie.info/ انیمه
boxmovie.github.io‎
https://b2n.ir/FreeMovie
https://cinemaplus-app.vercel.app

اشتراکی (پولی):

https://digimoviez.com
https://avamovie.shop/
https://30nama.com/
https://nightmovie.org
https://www.f2medi.ir/
https://9movie.tv/
https://imovies-dl.com/
https://empirebesttv.com
https://mywir57.sbs‎
https://mymoviz.co/
https://zarfilm.com
https://bamabin.com
https://bluemoviee.com
https://www.cineby.app/
https://rahamovie.top/
https://filmyar.net/
https://www.niik.fun/
https://cinemafreak.net/
https://grandcinema.tv
https://ymoviz.com/
https://serfil.cc/
http://mavimovie.com
https://www.ariomovie.site/landing
https://neterplay.com/
https://playrooz.com/
https://lucimovie.com/
https://www.lookapo.fun
https://www.nitrugen.com/
http://tiny-movie.com
https://tvpedia.tv/

ربات های رایگان تلگرامی:

@OmegaDlBot
@NT_Movie_bot
@dooqbot
@donyayeserialbot
@MegamoviBot
@TenFlixBot
@FileMovieBot
@filmgirbot
@streamwidebot
@redmoviesdl_bot
@diakomoviebot
@filmyarrbot
@viewfliexbot
@HashtagFilm2Bot
@frameamirbot
@BoxOffice_VipBot
@chibebinm1_bot
@alphadlbot نیمه اشتراکی

اپلیکیشن های تماشای آنلاین و دانلود فیلم و سریال

اپلیکیشن فیلم جذاب ببین رایگان
https://filmjazabapp.info/

اپلیکیشن فیلم و سریال خارجی رایگان بدون سانسور زد مووی
https://github.com/CluvexStudio/ZedMovie/releases

دیجی موویز:
https://digimoviez.com/app-landing/

بلبل جان
https://bolboljan.net/

مووی باز:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.idea.moviebaz24

جم مووی:
https://yek.link/gemovies.net

فیلمکیو
https://filmkio.run/wp-content/uploads/2024/02/FilmKio1.5.apk

تی وی:
https://filmkio.run/wp-content/uploads/2024/02/FilmKioTv1.1.apk

فلامینگو:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.filamingo.app
....
مووی باکس (ایرانفلیکس):
https://zil.ink/movieboxapp

لیموفیلم «نارنج»
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.narenji.org&hl=en_GB

مووی جوان
moviejavan.website

الماس مووی
https://zil.ink/almasmovieapp

فیلمجو
نسخه آیفون
https://tdmmo.xyz/login

نسخه اندروید
http://dlas3.tdmmov.xyz/f3.apk

اپلیکیشن اسکل خان
https://oskolkhan.site/OskolKhan-1.9.1.apk

ویدیو کلوب
https://go.vidiocloob.com/

کینگ مووی
https://king-movie.net/app.apk

نکست مووی
https://nextmovieapp.xyz/nextmovie.apk

اپلیکیشن دلفان

https://delfanapp.ir/

اپلیکیشن سیمبا پلاس

https://dornaplus.github.io/dorna/sigma.html

اپلیکیشن CCloud
https://github.com/code3-dev/CCloud/releases/latest

اپلیکیشن سینما پلاس
https://cinemaplus-app.vercel.app/s...hbmQgU2VyaWFsIEtpbGxlcg==&type=serie&id=29461

اپلیکیشن highfilm
https://highfilm.github.io/download/

نماشا
https://namashoapp.ir/

موویلیکس
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.expertapp.movielix

"فیلم ناز Filmnaz"
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.filmnaz.app

تیک توک
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.developerkashef.tiktokfilm

مووی چی!؟
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.arianadeveloper.movie.chi

ویدیوکلوب
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.moboplus.pro

پارادوکس مووی
https://paradoxmovie.ir/

نیک مووی
https://www.niik.fun/apps/nikmoviez.apk
.
.
.
Stremio
(از تورنت استریم میکنه)
stremio.com

تماشای آنلاین فیلم و سریال خارجی:
fmovies.co
movies2watch.tv

 
آخرین ویرایش:
از نظر تکنیکی خیلی برام خاص نیست. شجاعت پازولینی در مرحله اول برای خلق قشنگترین استعاره برای دنیا رو تحسین میکنم بیشتر. و خود ِ استعاره ها رو. عظمت و تلخی فیلم برام اون لحظه ایه که
آخر فیلم دوتا نگهبانا با هم میرقصن و در مورد فیلان و بهمان زندگی صحبت میکنن.
همینه واقعا. جدای از این سه کار، ما چه غلطی میکنیم تو این زندگی؟ یا مشغول سـکـسیم، یا مشغول خوردن، یا مشغول خون ریختن. به جا اینکه پری مری نشون بده برا نشون دادن این چیزا، اومده خود ِ قضیه رو ریخته وسط داریه. خوبه دیگه؟ خوب نیست؟
 
سالو هیچی نیست. باور کنید هیچی نداره. من برای صحنه های "خوبش" زدم جلو. جدا نمیدونم چرا الکی بزرگش میکنن. Hannibal Holocaust ازین لحاظ موفقتره.
 
همین منتقد های که دوستان میگن اواتار رو پشمم حساب نکردن اینارو انتخاب کردن برو خودت سرچ کن....ای بابا برباد رفته هم؟؟؟الان فهمیدم شما ها از اوناین که میگن اسکار میگین فقط کن میگن امریکا میگین اروپا.....والا امریکا فیلم شاهکار زیاد داره حالا کن زیاد به امریکا محل نمیذاره دلیل نمیشه شما همه فیلم های امریکا روندیده اشغال بدونین..وقتی شما تایتانیک رو به چشم یه اشغال میبینن بعد نگاش میکنین دیگه چه انتظاری میشه داشت!!!!!امسالم درخت زندگی که امریکایه انتخاب کردن هرچند خیلی ها اعتراض کردن.درخت زندگی خوبه یا اینم اشغاله؟؟پالپ فیکشن هم فکر کنم کن رو برد اونم خوبه؟؟؟دیگه چی خوبه بگین ماهم بفهمیم از این جاهلیت رهای یابیم!!!!

---------- نوشته در 02:17 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 01:48 AM ارسال شده بود ----------

سالو هیچی نیست. باور کنید هیچی نداره. من برای صحنه های "خوبش" زدم جلو. جدا نمیدونم چرا الکی بزرگش میکنن. Hannibal Holocaust ازین لحاظ موفقتره.
اتفاقا این فیلم یه شاهکاره جوری واقعی نشون میده که منو عصبی میکرد سالو زشتی های این دنیا رو به شکل شدید و ازاردهنده نشون میداد که واقعیتش همینجوری خدای همین ایران خودمون یه روز ازادش کن مثل سالو میشه...برا همین میگم اواتار یه چیزی میخواد که ایرونی ها ندارن شاید بعضی ها گرفتن چی میگم...تو تایتانیک هم زشتی ها رو نشون میده ولی نه ایجوری مثلا اون صحنه که جک و رز به طرف انبار کشتی میرن که س.ک.س کنن به اون صحنه دقت کنین دارن به طرف یه کوره اتیش میدون خب این چی میخواد بگه؟؟اون عشق نیست هوسه ولی وقتی اخر فیلم جک جون خودشو برای رز داد اون عشق واقعی شد و در اخر فیلم هر دو رفتن بهشت و بهشت همون قسمت درجه1کشتی بود تو بهشت همه فقیر و پولدارها برابر بودن و همه تو قسمت درجه1 یا همون بهشت
 
آواتار فعلا ولش کنید من بالاحره به زور نسخه بی کیفیت War Horse پیدا کردم :d
لامصب عجب فیلمی بود فکر نمیکردم انقدر خوب در اومده باشه شاید بهترین کار اسپیلبرگ نبود ولی واقعا فیلم خوبی بود به نظرم نمراتش یکم بی انصافی کردن براش آدم جوگیر میکنه کاراکتر اسبه خیلی خوب در اومده بود آدم باورش میکرد.آخرای فیلم خیلی احساسی می شد کلا خوب از پسش بر اومده بود و به نظرم از بهترین فیلم ها سال بود اگه بخوام تاپ 10 بدم جز 5تا فیلم برتر 2011 میزارمش
البته هنوز هیوگو به نظرم از بقیه فیلم هایی که دیدم بهتر بوده
فیلم جدید فینچر هم نصفش دیدم این فینچر رسما ثابت کرد جز نوابغ دیوانه سینماست عقلش سالم نیست این فینچر :|
 
مثلا اون صحنه که جک و رز به طرف انبار کشتی میرن که س.ک.س کنن به اون صحنه دقت کنین دارن به طرف یه کوره اتیش میدون خب این چی میخواد بگه؟؟اون عشق نیست هوسه ولی وقتی اخر فیلم جک جون خودشو برای رز داد اون عشق واقعی شد و در اخر فیلم هر دو رفتن بهشت و بهشت همون قسمت درجه1کشتی بود تو بهشت همه فقیر و پولدارها برابر بودن و همه تو قسمت درجه1 یا همون بهشت
...
خیلیا ازپلات یا (شاید ساب پلات) رمانتیک تایتانیک انتقاد می کنن در حالیکه یه رمانس بزرگتر در طول فیلموگرافی کامرون وجود داره. تایتانیک فقط درباره عشق دو کاراکتر در یه کشتی نیست. درباره رابطه عاشقانه کارگردان با تکنولوژی هم هست.
کامرون تایتاینک رو بعنوان یه شگفتی مدرن نشون می ده. یه کشتی اقیانوس پیمای زیبا. براق و با برآمدگی ها و قوسهای دل انگیز. دوربین عملا کشتی رو نوازش می کنه. در غروب آفتاب و نور ستاره ها و سایه رنگهای مایل به صورتیش حمام می کنه. فقط جایی برای رمانس نیست. تجسم رمانسه. سمبولی از عشق کامرون به تکنولوژی. خود اسم تایتانیک اشاره به یجور خلقت تقریبا خدایی و آسمانی داره. البته مسلما کشتی به تیکه یخ برخورد می کنه و به سرعت غرق می شه و دوربین کامرون هم با لذت به ماشینی که پایین می ره و چند صد نفر از مسافرهاش هم با خودش می بره نگاه می کنه. فقط یه حادثه دریایی نیست. خود رستاخیزه. ماشین علیه خالق اش عصیان می کنه.
هسته تمام فیلمهای کامرون یه چیزه:ماشینهای زیبایی که علیه سازنده شون شورش می کنن. کامرون شیفته ماشینه. آدمیه که در طول حرفه اش به ما از همون رباتهایی هشدار می ده که خلق و بهشون تکیه می کنه. یه چیز می گه و یه کار دیگه می کنه. چیزی که عجیبه اینه که فیلم آخر کامرون نه فقط همین پیام رو تکرار می کنه بلکه جلوتر هم می ره به سمت یجور آرمانشهر گرایی هیپی وار. آواتار دنیایی رو نشون می ده که alienها از ساقه مغزیشون عملا برای وصل شدن به درختها, حیوانات و طبیعت استفاده می کنن. برای کامرون تکنولوژی نه تنها خبیثه بلکه مانع اتصال ما به طبیعت هم می شه. کامرون با alienهایی که به یه شبکه بیولوژیکی وصل می شن, کابلها و مودمها و روترها و تلفنها و کامپیوترهای دنیای مدرن رو برداشته و به معادل بیولوژیکیشون تبدیل کرده. درختها و ریشه ها و بدن هایی که توسط لوله های ارگانیک به هم متصل می شن. alienها حتی کل تاریخشون هم روی یه هارد به فرم یه درخت غول پیکر ذخیره کردن. یعنی که باید در "بیرون" مثلا به دنبال اینترنت باشین. همه چی باید وابسته به اتصال فیزیکی به طبیعت باشه نه اتصال مجازی توسط ماشین.
ولی همین اهلی سازی طبیعت همیشه خطرناک بوده. دنیای طبیعی یجور آرمانشهر نیست که بتویم با هارمونی بهش برگردیم. انسان همیشه در جنگ با طبیعت بوده و طبیعت خودش یه سیستم متعادل نیست. توده ای از لاشه های ناسازگاره دائما در حال سازگار شدن همیشه در حال تغییر. اینجور پرستش طبیعت, نیاز تبدیل کردنش به یجور آرمانشهر عرفانی همون نوع طرز تفکر سردرگمیه که در دهه 60 به نام designer Buddhism محبوب شد(بودیسمی که افراد با توجه به شرایط دوره خودشون تعلیمات بودا رو با هدف خودشون وفق می دن نه برعکس و هنوزم همینطوره)
دلیلی که آواتار موفقه بخاطر اینه که کامرون وحشیهای نجیبش رو رمانتیزه می کنه. بصورت مخلوقاتی خوش نیت و عرفانی که با سرزمینشون یکی هستن بتصویر می کشه. همین رو مثلا با هرتزوگ یا ملیک مقایسه کنین که دائما این ایده آل رمانتیک از طبیعت رو در هم می شکنن.
بعد این حالت طعنه آمیز وجود داره که تمام فیلمهای کامرون داستانهای اخطار آمیز درباره تکنولوژین. ولی برای فیلمی که انقدر طرفدار کلروفیله فقط ازش دورویی متصاعد می شه. به طبیعت متصل شین توسط جنگلهای CGIیی و عینک سه بعدی؟ مثل اینه که بیل گیتس بگه به درختها بپیوندین ولی با ویندوز ویستا چون ویستاهای واقعی اونجاست.
با جنگلهای گرافیکی و کشتیهای CGIاش این فیلمها برعکس اون چیزی که کامرون می گه دقیقا ویترینی برای تکنولوژین. اصلا بازبینی رابطه مون با تکنولوژی رو زیر سوال نمی برن. بیشتر ما رو به درون Hyperreality هل می دن. تصوری رو بهمون می فروشن که "تکنولوژی طبیعت بیشتری به ما ارائه می ده تا خود طبیعت"(همون وسواسی که الان خیلیا نسبت به گرافیک بازیها دارن) تکنولوژی طبیعت بدون دردسره. طبیعتیه که توسط ماشین تصفیه شده. این دقیقا ضد پیام کامرونه. مردم با عینک سه بعدیشون بیشتر و بیشتر به درون پاندورا فرو می رن. بیشتر به "درون" عقب نشینی می کنن تا اینکه به بیرون وصل شن. و چرا نه...برای انسان قرن بیست و یکمی طبیعت به اندازه کافی واقعی نیست. فاقد معنی تصویر خیالیه.'Avatar' brings depression and suicidal thoughts to some moviegoers
مشخصه که کامرون در Aliens و ترمیناتور در اوج بوده و فیلمهای بعدیش بیش از پیش بچگانه. دنیاهای خشن درجه R ترمیناتور و Aliens الان زیادی niche شدن. کارگردان تسلیم ماشینی شده که همون دلار قدرتمنده. همینطور که کامرون از حالت بی مووی و مردانگی فیلمای اولیه اش دورتر می شه همینطورم بنظرم کاراش ساده لوح تر شده.
همینه واقعا. جدای از این سه کار، ما چه غلطی میکنیم تو این زندگی؟ یا مشغول سـکـسیم، یا مشغول خوردن، یا مشغول خون ریختن. به جا اینکه پری مری نشون بده برا نشون دادن این چیزا، اومده خود ِ قضیه رو ریخته وسط داریه. خوبه دیگه؟ خوب نیست؟
Artists must now create works so extreme that they become unacceptable to the New State," - Pasolini
منظور پازولینی از new state احتمالا همون late capitalism یا سرمایه داری پسینه. کاری مثه سالو رو نمی شه مصرف کرد. پازولینی امیدش آشکار کردن این بود که چطور قدرت از انسانیت جداست, چطور همه رو تبدیل به شیء می کنه و ذات غیر انسانی هدونیسم و مصرف گرایی مدرن. نمایش s*x در فیلم کاملا مردانه است. صنعتی شده است. پازولینی خودش همجنسگرا بوده و رویکردش نسبت به فیلمبرداری s*x احتمالا بزرگترین دلیل انزجار آور بودن فیلمه.
 
آخرین ویرایش:
سلام علیکم...


آقا این "در سرزمین خون و عسل" چقد مضخرفه...

آخه یکی نیس بگه لامصبا این که دیگه تاریخ معاصره، اینو دیگه چرا تحریف میکنید...بابا هنو فیلماش هس...هنو یه سری رو از زیر خاک بیرون نیاوردن...ما رو چی فرض کردن اینا ؟!!!


بعله، وقتی آنجلینا، گارگردان(!) بشه، همینه دیگه... از ننگ این فیلم و این سینما ،فینچر باید بره بمیره به قرآن !
 
این Warhorse دقیقا چه جذابیتی داره؟من البته تریلری ازش ندیدم ولی فیلم با محوریت یک حیوون، اونم یک اسب من رو به وقتی که بچه بودم میبره.
 
با بخشی از حرفات موافقم ولی نظر من اینه..کامرون همه اینارو بهونه کرده تا زشتی و زیبایی این دنیا رو نشون از اون اول فیلم که جک تو قمار برنده میشه و بلیط مرگشو میبره تا اخر فیلم همش داره درس اخلاقی میده.تایتانیک دنیا ماست که به 3بخش تقسیم شده فقیر متوسط و پولدار از همون اول فیلم یه فقیر رو نشون میده که دارن مثل حیون معاینش میکنن برا شپش صحنه بعد یه سگ پولدار رو به شکل باشکوهی نشون میده که وارد کشتی میشه و از همون اول میگه این کشتی نیست این دنیا ماست(3ساله فیلم و ندیدم بیشتر یادم نمیاد) در اخر هم قیامت میشه و کشتی نابود میشه بعد وقتی رز میمیره به قسمت درجه1کشتی میره درو براش باز میکنن میتونین ادم خوب ها رو ببینین وفقیر پولدار ها باهم هستن و میخواد بگه تو بهشت همه برابر هستن برعکس این دنیایه کثیف و....بیشتر جزءیات رو نگفتم چون خیلی وقته فیلم رو ندیدم اون چیزی که توم گفتی میتونه جنبه دیگه ش باشه ولی این کلیه..............

---------- نوشته در 09:13 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 08:41 PM ارسال شده بود ----------

اواتار هم چیزی که مشخصه همین اشاره به سیاست های کثیف امریکا در کشورهای جهان سومی و خاورمیانه و کشتار سرخ پوستان و...این چیزا که همه میدونن بیخیالش...در مورد ناوی ها موجودات به ظاهر عجیبی نیستن و سعی کرده شبیه انسان باشه چون پاندورا هم همین دنیایه ماست اون ارتباط بین درخت وموجودات همون که تو گفتی اینترنت و..ولی این یه پیام محیط زیست که همه ما به سیارمون وابسته یم و مثل ناوی ها باید مراقبش باشیم...اشارهای به بی ایمانی انسان ها میکنه ایوا اشاره به خدا داره اونا میگن نباید از ایوا چیزی بخوای جوابتو نمیده مثل خیلی از ادم های بی ایمان که فکر میکنن هر لحظه از خدا کمک خواستن باید باشه و وقتی نیست بی ایمان میشن ولی وقتی جیک سولی از ته دل ازش میخواد در اخرین لحظه حتی وحشی ترین حیوان پاندورا رام میشه و به کمکش میان....اونجا هم یه اشاره ی به زندگی و بهشت داره وقتی دمشو به درخت وصل میکنه صدایی خنده مردها رومیشنوه اونجا اشاره به بهشت داره که همه اونجا شادن و...اکثر صحنه ها رو یادم رفته باید دوباره ببینم بیشتر توضیح میدم

---------- نوشته در 09:34 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:13 PM ارسال شده بود ----------

درضمن اون صحنه که جیک سولی تو پاندورا گم میشه و هوا تاریکه میخواد اتیش روشن کنه میره یه کبریت میاره!!!یعنی 140سال دیگه ما هنوز از کبریت استفاده میکنیم؟؟نه این به صورت خیلی ساده داره میگه این فیلم در مورد انسان و زمین2009نه2154........درمورد عشق کامرون به تکنولوژی هم موافقم کامرون از بچگی ارزو ساختن فیلم اوتار رو داشت و ایدش از بچگی به ذهنش رسید وکل زندگیشو داد تا بتونه اواتار رو بسازه و من فکر نکنم اون عاشق پول باشه اگه پول پرست بود این همه سال بعد تایتانیک بهش پیشنهاد شد قبول نکرد فقط دنبال عشقش که اوتار بود رفت...هیچکس هم فکر نمیکرد اوتار موفق بشه کامرون گفته بود من همه زندگیمو گذاشتم روش اگه شکست بخوره تنها راه خودکشیه ریسک به این بزرگی کرد که چیزی که از بچگی ارزوشو داشت بسازه نمیدونم چطور فکر میکنی بخاطر پول این فیلم ساخت اصلا این حرف درست نیست کاملا مشخصه حتی یه احمقم همچین ریسکی نمیکنه
 
با بخشی از حرفات موافقم ولی نظر من اینه..کامرون همه اینارو بهونه کرده تا زشتی و زیبایی این دنیا رو نشون از اون اول فیلم که جک تو قمار برنده میشه و بلیط مرگشو میبره تا اخر فیلم همش داره درس اخلاقی میده.تایتانیک دنیا ماست که به 3بخش تقسیم شده فقیر متوسط و پولدار از همون اول فیلم یه فقیر رو نشون میده که دارن مثل حیون معاینش میکنن برا شپش صحنه بعد یه سگ پولدار رو به شکل باشکوهی نشون میده که وارد کشتی میشه و از همون اول میگه این کشتی نیست این دنیا ماست(3ساله فیلم و ندیدم بیشتر یادم نمیاد) در اخر هم قیامت میشه و کشتی نابود میشه بعد وقتی رز میمیره به قسمت درجه1کشتی میره درو براش باز میکنن میتونین ادم خوب ها رو ببینین وفقیر پولدار ها باهم هستن و میخواد بگه تو بهشت همه برابر هستن برعکس این دنیایه کثیف و....بیشتر جزءیات رو نگفتم چون خیلی وقته فیلم رو ندیدم اون چیزی که توم گفتی میتونه جنبه دیگه ش باشه ولی این کلیه..............

---------- نوشته در 09:13 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 08:41 PM ارسال شده بود ----------

اواتار هم چیزی که مشخصه همین اشاره به سیاست های کثیف امریکا در کشورهای جهان سومی و خاورمیانه و کشتار سرخ پوستان و...این چیزا که همه میدونن بیخیالش...در مورد ناوی ها موجودات به ظاهر عجیبی نیستن و سعی کرده شبیه انسان باشه چون پاندورا هم همین دنیایه ماست اون ارتباط بین درخت وموجودات همون که تو گفتی اینترنت و..ولی این یه پیام محیط زیست که همه ما به سیارمون وابسته یم و مثل ناوی ها باید مراقبش باشیم...اشارهای به بی ایمانی انسان ها میکنه ایوا اشاره به خدا داره اونا میگن نباید از ایوا چیزی بخوای جوابتو نمیده مثل خیلی از ادم های بی ایمان که فکر میکنن هر لحظه از خدا کمک خواستن باید باشه و وقتی نیست بی ایمان میشن ولی وقتی جیک سولی از ته دل ازش میخواد در اخرین لحظه حتی وحشی ترین حیوان پاندورا رام میشه و به کمکش میان....اونجا هم یه اشاره ی به زندگی و بهشت داره وقتی دمشو به درخت وصل میکنه صدایی خنده مردها رومیشنوه اونجا اشاره به بهشت داره که همه اونجا شادن و...اکثر صحنه ها رو یادم رفته باید دوباره ببینم بیشتر توضیح میدم

---------- نوشته در 09:34 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:13 PM ارسال شده بود ----------

درضمن اون صحنه که جیک سولی تو پاندورا گم میشه و هوا تاریکه میخواد اتیش روشن کنه میره یه کبریت میاره!!!یعنی 140سال دیگه ما هنوز از کبریت استفاده میکنیم؟؟نه این به صورت خیلی ساده داره میگه این فیلم در مورد انسان و زمین2009نه2154........درمورد عشق کامرون به تکنولوژی هم موافقم کامرون از بچگی ارزو ساختن فیلم اوتار رو داشت و ایدش از بچگی به ذهنش رسید وکل زندگیشو داد تا بتونه اواتار رو بسازه و من فکر نکنم اون عاشق پول باشه اگه پول پرست بود این همه سال بعد تایتانیک بهش پیشنهاد شد قبول نکرد فقط دنبال عشقش که اوتار بود رفت...هیچکس هم فکر نمیکرد اوتار موفق بشه کامرون گفته بود من همه زندگیمو گذاشتم روش اگه شکست بخوره تنها راه خودکشیه ریسک به این بزرگی کرد که چیزی که از بچگی ارزوشو داشت بسازه نمیدونم چطور فکر میکنی بخاطر پول این فیلم ساخت اصلا این حرف درست نیست کاملا مشخصه حتی یه احمقم همچین ریسکی نمیکنه

الان شما دارید اَوِتار رو تحلیل میکنید؟
 
الان شما دارید اَوِتار رو تحلیل میکنید؟
پ ن پ دیروز با یه شیلنگ که 1ساعت جلو نور خورشید قرار گرفته بود و حساب شل شده بود زدن رو دستم داغون شده این همه نوشتم تمرین میکنم که دستم به روزهای اوجش بازگرده!!!!!!دادش فقط اون چیزی رو که فهمیدم گفتم
 
واتار هم چیزی که مشخصه همین اشاره به سیاست های کثیف امریکا در کشورهای جهان سومی و خاورمیانه و کشتار سرخ پوستان و...این چیزا که همه میدونن بیخیالش..

این ها حرف نیستند قلقلک هستند . عامل خنده هستند . باعث شادی هستند . هر هر هر
 
کامرون گفته بود من همه زندگیمو گذاشتم روش اگه شکست بخوره تنها راه خودکشیه ریسک به این بزرگی کرد که چیزی که از بچگی ارزوشو داشت بسازه
همینکه نهایتا کامرون اجازه ساخت فیلم رو به خودش داده نشون می ده اونقدری که می گی ریسک بالایی نداشته. حتی ساخت یک فیلم کوچیک شاید ریسکش بیشتر از آواتار باشه. فیلمی مثل آواتار در 3000 تا 5000 سینما برای هفته ها و ماهها اکران می شه در حالیکه مثلا یک فیلم کم بودجه مستقل یا خارجی باید خوش شانس باشه برای اینکه در تعداد محدودی سینما برای یه هفته اکران شه. تو دوره ای که فیلمهای بلاک باستر کاملا بر پرده های سینما چیره شدن کامرون نیازی نداره خیلی دلواپس ریسکش باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • bezad
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or