Movie Center

SiminSecret

کاربر سایت
pulp-fiction-h_upscayl_2x_high-fidelity-4x.png
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you​

فهرست سایت ها و ربات های دانلود فیلم و سریال که بدون سانسور هستن (آپدیت شده در تاریخ 9 آذر 1404):

رایگان:
farsiland.com = دانلود فیلم های سینمای ایران به محض پخش شدن + سریال های پخش شده از سرویس های استریم ایرانی
سیلیکس | دانلود فیلم , دانلود سریال
خانه | شوفیلیکس
دانلود رایگان فیلم و سریال | موبو مووی
www.kargadanmovie.com
آن کات مووی - مرجع بروز فیلم و سریال
دارک نما | DARKNAMA
دنیای سریال
https://almasmovie.website/
cinema-tika.com
hashtagfilm.site
کیمولند | دانلود رایگان فیلم و سریال بدون سانسور
فیلمیاتو
http://movie-zone.co/
https://bcmoviez.com/
https://www.f2medi.ir/ نیمه اشتراکی
kiamovie.ir نیمه اشتراکی
انیمه http://animebin.arshiaplus.com
https://mercimovie.info/ انیمه
boxmovie.github.io‎
https://b2n.ir/FreeMovie
https://cinemaplus-app.vercel.app

اشتراکی (پولی):

https://digimoviez.com
https://avamovie.shop/
https://30nama.com/
https://nightmovie.org
https://www.f2medi.ir/
https://9movie.tv/
https://imovies-dl.com/
https://empirebesttv.com
https://mywir57.sbs‎
https://mymoviz.co/
https://zarfilm.com
https://bamabin.com
https://bluemoviee.com
https://www.cineby.app/
https://rahamovie.top/
https://filmyar.net/
https://www.niik.fun/
https://cinemafreak.net/
https://grandcinema.tv
https://ymoviz.com/
https://serfil.cc/
http://mavimovie.com
https://www.ariomovie.site/landing
https://neterplay.com/
https://playrooz.com/
https://lucimovie.com/
https://www.lookapo.fun
https://www.nitrugen.com/
http://tiny-movie.com
https://tvpedia.tv/

ربات های رایگان تلگرامی:

@OmegaDlBot
@NT_Movie_bot
@dooqbot
@donyayeserialbot
@MegamoviBot
@TenFlixBot
@FileMovieBot
@filmgirbot
@streamwidebot
@redmoviesdl_bot
@diakomoviebot
@filmyarrbot
@viewfliexbot
@HashtagFilm2Bot
@frameamirbot
@BoxOffice_VipBot
@chibebinm1_bot
@alphadlbot نیمه اشتراکی

اپلیکیشن های تماشای آنلاین و دانلود فیلم و سریال

اپلیکیشن فیلم جذاب ببین رایگان
https://filmjazabapp.info/

اپلیکیشن فیلم و سریال خارجی رایگان بدون سانسور زد مووی
https://github.com/CluvexStudio/ZedMovie/releases

دیجی موویز:
https://digimoviez.com/app-landing/

بلبل جان
https://bolboljan.net/

مووی باز:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.idea.moviebaz24

جم مووی:
https://yek.link/gemovies.net

فیلمکیو
https://filmkio.run/wp-content/uploads/2024/02/FilmKio1.5.apk

تی وی:
https://filmkio.run/wp-content/uploads/2024/02/FilmKioTv1.1.apk

فلامینگو:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.filamingo.app
....
مووی باکس (ایرانفلیکس):
https://zil.ink/movieboxapp

لیموفیلم «نارنج»
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.narenji.org&hl=en_GB

مووی جوان
moviejavan.website

الماس مووی
https://zil.ink/almasmovieapp

فیلمجو
نسخه آیفون
https://tdmmo.xyz/login

نسخه اندروید
http://dlas3.tdmmov.xyz/f3.apk

اپلیکیشن اسکل خان
https://oskolkhan.site/OskolKhan-1.9.1.apk

ویدیو کلوب
https://go.vidiocloob.com/

کینگ مووی
https://king-movie.net/app.apk

نکست مووی
https://nextmovieapp.xyz/nextmovie.apk

اپلیکیشن دلفان

https://delfanapp.ir/

اپلیکیشن سیمبا پلاس

https://dornaplus.github.io/dorna/sigma.html

اپلیکیشن CCloud
https://github.com/code3-dev/CCloud/releases/latest

اپلیکیشن سینما پلاس
https://cinemaplus-app.vercel.app/s...hbmQgU2VyaWFsIEtpbGxlcg==&type=serie&id=29461

اپلیکیشن highfilm
https://highfilm.github.io/download/

نماشا
https://namashoapp.ir/

موویلیکس
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.expertapp.movielix

"فیلم ناز Filmnaz"
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.filmnaz.app

تیک توک
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.developerkashef.tiktokfilm

مووی چی!؟
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.arianadeveloper.movie.chi

ویدیوکلوب
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.moboplus.pro

پارادوکس مووی
https://paradoxmovie.ir/

نیک مووی
https://www.niik.fun/apps/nikmoviez.apk
.
.
.
Stremio
(از تورنت استریم میکنه)
stremio.com

تماشای آنلاین فیلم و سریال خارجی:
fmovies.co
movies2watch.tv

 
آخرین ویرایش:
مشکل از اینجا نشات میگیره که "عزیزان" و مخصوصا جوانانی که درصد بالایی از اونها در فضای مجازی در حال فعالیت هستن و در کنار این، خود رو شکل یافته از "انتخاب" میدونن و نه سنت، قشری رو از یاد میبرن که بعد از 24 ساعت کار در روز، وارد Movie Store میشن و پولی رو که بخاطرش کار کردن، میدن بالای فیلمی که در عوض، بتونه "سرگرم"شون کنه.
و وقتی ما از این اصل و واقعیت که "فیلم"، قرار بود و هست مارو سرگرم کنه غافل بشیم. وارد این گمراهیه آشکار میشیم که فیلم‌ها برای "مای خاص" اومدن، حتی اگه حوصله سر بر باشن بازم اشکال نداره، چراکه ما میفهمیم و قراره اون مو رو از ماست جدا کنیم.
نخیر، این بدبختی و فلاکت فیلم هست که نتونه شمارو سرگرم کنه و با نشاندن شما پای نمایشگر -توجه کنید "نشاندن شما"، و نه انتخاب شما برای نشستن"- بتونه در پس اون دلیلی که شمارو پای نمایشگر آورد، حال حرف، ارزش، عقیده و و و رو، با شما درمیون بذاره. چه به عنوان زیر سوال بردنش، چه تمجید و هرچیز دیگه ای.
درمقابل پول بدید، وقت بذارید، سرگرم نشید، مزخرف هم تحویل بگیرید، دیگه خیلی بد میشه.
پس اگر من میگم "هیچکس"، علاقه‌ی خودم رو به تمام مردم دنیا پوشش ندادم. تلاشی برای نشون دادن قشری از مردم دنیا بوده که قادر به دیدنش، نیستید.

موضوع بعد اینکه، چه چیزی این مبحث رو به شما القا کرده که تلاشی در جریانه که صحبت من از قبال محیط و افرادش، جدی گرفته بشه؟ و چه امری همچین موضوعی رو تبدیل به "ارزش" کرده که بخواد تلاشی براش صورت بگیره و در ادامه ی اون شما توصیه‌ای در رابطه باهاش، برای من داشته باشی؟ :دی
بعضی وقتا اونقدر در بند تصویرسازی‌ها و پیش‌قضاوت‌هامون قرار میگیریم که قدرت عکس العمل درست رو از دست میدیم. انشاالله که کسی دچار این امر نشه.

تعریفی که شما داری ارائه می کنی یه تعریف کاملا کاپیتالیستی از سینماست که به شدت اشتباهه . سینما میتونه رسالتی بسیار بزرگتر از سرگم کردن چند ساعته یه تماشاگر رو داشته باشه . این تعریفی که شما از سینما می کنی همون واژه (( Movie )) هست که همیشه منتقدان فرانسوی با تحقیر ازش یاد می کنن .
در تاریخ سینما فیلم سازان بیشماری مثل : درایر ، ازو ، برسون ، تارکوفسکی ، ماله ، روسولینی ، آنتونیونی ، کیارستمی و ... ثابت کردن که سینما خیلی خیلی فراتر از یه سرگرمی چند ساعته اس و این که اکثر مردم دنیا فقط از سینما دنبال سرگرمی هستن شاید صرفا یه جهت گیری سرمایه مدار باشه جهت سود بیشتر و بس .
البته هر کس باید اختیار این رو داشته باشه که فیلم مورد نظرش رو انتخاب کنه .

فراستی البته توی بوزار فرانسه مدرک دانشگاهی گرفته و همونطور که همه میدونیم بوزار رفتن پولی نیست بر اساس استعداد و توانایی های یک فرد و کنکور علمی بوزار پذیرش صورت می گیره.
این که نقداش همه منفی هستن (حتی نقدش به فیلم محمد هم چندان مثبت نیست) از همین نشئات میگیره که فکر می کنه چون از بوزار مدرک گرفته باید یه تفاوتی کنه با بقیه.

بین عزیز . این بحث رو من قبلا هم کردم . چیزی که در ظاهر امر می کبینیم اینه که فراستی خیلی خیلی در حوزه تئوری سینما با سواده . کسی هست که ادعا می کنه رولان بارث رو می شناسه ، دریدا رو می شناسه ، ژیل دلوز ، کریستین متز ، ژان میتری ، پیتر وولن ، ژاک لکان و ... رو میشناسه و آثارشونو مطالعه کرده .

از اونجایی که شاید فقط 10 درصد از آثار متفکرانی که در بالا اشاره کردم به فارسی ترجمه شده و اون هم ترجمه های بدرد نخور و غیر حرفه ای . این آقا فعلا می تونه در حوزه تئوری سینما یکه تازی کنه و هیچ کس هم حریفش نباشه .

کسی که واقعا با آثار این نظریه پردازان آشنا باشه ، مطمعنا یه متر و معیار های به شدت سفت و محکمی داره که هر فیلمی با این معیار ها قرار نیست خوب باشه . متاسفانه در این چند سال اخیر فراستی فقط review مینویسه و از نقدهای مفصل خبری نیست . شما اگه به نقدهای دهه 60 و 70 فراستی در نشریات یه سری بزنی می فهمی که این آقا با دلیل و مدرک خوب و بد بودن فیلم ها رو ثابت می کنه . نمونه ی خیلی خوبش نقد فیلم (( لیلا )) مهرجویی بود که سال 75 منتشر شد و کاملا در جهت عکس تعریف و تمجید های بی اساس فیلم از جانب اکثر منتقدان بود . در این نقد فراستی فیلم رو به طور کامل موشکافی کرده و اثبات کرده که فیلم خوبی نیست .

منتقدهای درست و حسابی سینمای ایران مثل : بابک احمدی ، مجید اسلامی ، روبرت صافاریان و ... هم هیچ گاه در برنامه های تلویزیونی شرکت نخواهند کرد و هیچ گاه یه بحث درست و حسابی بین فراستی و یه منتقد خوب دیگه صورت نگرفته . طرف مقابل فراستی همیشه یه جوجه منتقد بوده که جلوی این آدم هیچ حرفی نداره بزنه .

از اونجایی که منتقدای خوب سینمای ایران هم معمولا با فلسفه میونه خوبی ندارند ، بعید بدونم جلوی بحث های نظری این آقا حرفی واسه گفتن داشته باشند .

تنها کسی که در ایران در رشته تئوری سینما مدرک Phd داره دکتر الستی هست که در دانشگاه تهران تدریس می کنه و متاسفانه اصلا هم اهل شرکت در برنامه های تلویزیونی نیست . تنها کسانی که شاید بتونه فراستی رو به چالش بکشه ایشون باشه .

در کل خواستم بگم که فراستی فعلا بسیار باسواده ، مگر این که خلافش ثابت بشه که هنوز نشده و مدرک باسواد بودنش هم کتابای (( لذت نقد )) و (( دیالکتیک نقد )) هست که تالیف کرده .
 
خاک بر سر دیزنی ! آخه چرا خاطرات خوش ما با سری دزدان دریایی کرائیب رو هی خراب میکنه !
اون از هر قسمت کارگردان عوض کردنش، اینم از انتخاب گلشیفته ! فقط امیدوارم نقشش خیلی بلند نباشه و از پس نقشش بر بیاد.
بهترین گزینه برای کارگردانی این سری همون گور وربینسکی بود که نمیدونم دیزنی چرا کنارش گذاشت. به نظرم قسمت سوم هم خیلی خوب بود.
ینی فکر میکنی اون خاطرات دوباره تکرار میشدن ؟ قشنگ معلوم بود تو قسمت چهارم داستان و میخوان به آب ببندن :( این فیلم تو همون سه گانه تموم شد رفت ...
 
خاک بر سر دیزنی ! آخه چرا خاطرات خوش ما با سری دزدان دریایی کرائیب رو هی خراب میکنه !
اون از هر قسمت کارگردان عوض کردنش، اینم از انتخاب گلشیفته ! فقط امیدوارم نقشش خیلی بلند نباشه و از پس نقشش بر بیاد.
بهترین گزینه برای کارگردانی این سری همون گور وربینسکی بود که نمیدونم دیزنی چرا کنارش گذاشت. به نظرم قسمت سوم هم خیلی خوب بود.

الان فقط با اومدن گلشیفته خاطراتت به فنا رفت؟ فکر نکنم بازیگر بدی هم باشه که اینطوری میتوپین بهش. تو چندتا فیلم هم اینو ثابت کرده.
 
به نظر من گنده ترین مشکل فراستی اینه که فکر می کنه هر مخاطبی که داره به حرفاش گوش میده یا نقداش رو میخونه علاقه مند به یادگیری حرفه ای سینماست، برای این که بیشتر مشخص شه برای من چقدر آزار دهندست این حرکتش می تونم به این تشبیهش کنم که بیاین مثلاً در مورد نظریه ی نسبیت یه مستند کلی برای عوام بسازین(کاری که خیلی انجام میشه و برنامه های Scientific خیلی خوب و پرباری برای عوام ساخته میشه به ساده ترین لحن) و بیاین تمام پیچیدگی های فرمولی و کانسپت رو یه جا به خورد بیننده بدین به جای این که ساده یه شمای کلی که هدف اصلی اون مستند هست رو بدید! فراستی هم همینه، حتی اگر در نظر بگیریم که آدم خیلی باسوادیه وقتی به سینما مربوط میشه، به عنوان یه شخصیت که داره برای عوام می نویسه آدم فوق العاده کم درک و کم سوادیه چون درک نکرده باید چی کار کنه.:دی ایشون اگر فکر می کنه کسر شأنش میشه پای تلویزیون حرفاشو ساده تر بزنه تا یکی مثل من هم رغبت کنه به حرفاش گوش کنه می تونه به خیلی های دیگه که از ایشون هم به شدت باسوادترن و دارن یا توی دانشگاه ها درس میدن یا کارهای خودشون رو به دور از تلویزیون و برنامه های تلویزیونی می کنن اقتدا کنه و توی صفحه نمایش خونه من آفتابیش نشه.:دی
 
الان فقط با اومدن گلشیفته خاطراتت به فنا رفت؟ فکر نکنم بازیگر بدی هم باشه که اینطوری میتوپین بهش. تو چندتا فیلم هم اینو ثابت کرده.

اتفاقا من ازش خوشم میاد و بازیش تو فیلم میم مثل مادر رو هیچوقت یادم نمیره و به نظرم تو Body of Lies هم خوب بازی کرد ولی هیچ جوره نمیتونم تو قامت یه دزد دریایی، یه کشتیران و ... تصورش کنم.
امیدوارم که نقشش بهش بیاد ولی خیلی امیدوار نیستم.
به نظرم حتی پنلوپه کروز هم با اینکه بازیگر بزرگیه ولی مناسب این سری نبود‌.
این نظر شخصیمه ولی به نظرم هرکسی مناسب بازی در این سری نیست.
امیدوارم تونسته باشم منظورم رو رسونده باشم (هرچند تو پست قبلیم زیاده روی کردم).
ادامه دادن سه گانه به نظر من اشتباه بود هیج جور تو کت بنده نمیره اون سه گانه بازم ادامه براش بیاد همین باعث شد نتونم با قسمت چهارم ارتباط برقرار کنم با این یکی هم قطعا همین طوره ...
از لحاظ داستانی شاید حق با تو باشه ولی این سری فن بیس عظیمی داره و دیزنی نمیتونه ازش بگذره. هرچند اگه فیلم خوبی ازش بسازند، من که استقبال میکنم.
 
فراستی البته توی بوزار فرانسه مدرک دانشگاهی گرفته و همونطور که همه میدونیم بوزار رفتن پولی نیست بر اساس استعداد و توانایی های یک فرد و کنکور علمی بوزار پذیرش صورت می گیره.
این که نقداش همه منفی هستن (حتی نقدش به فیلم محمد هم چندان مثبت نیست) از همین نشئات میگیره که فکر می کنه چون از بوزار مدرک گرفته باید یه تفاوتی کنه با بقیه.

این فراستی رو نمیشه هیچ رقمه فهمید ولی به صورت کاملا اتفاقی نقد کوتاه و مثبتی در مورد فیلم در دنیای تو ساعت چند است نوشته که نظر منم بهش نزدیکه :دی

در دنیای تو ساعت چند است؟
فیلم کوچک آدمیزادی آرام و بی‌ادا است اما با حس. حسی از یک عشق قدیمی و تمیز انسانی. عشق یک‌طرفه و بی‌پاسخ اما امکان‌پذیر و باورپذیر.

در هجمه این همه تنش و عصبیت، بزهکاری، خیانت و فساد و خل‌بازی فیلم‌های این جشنواره، در دنیای تو...، غنیمتی است کمیاب که به کل از این جشنواره و سینمای مریضش جدا می‌ایستد و چه خوب.
تنها فیلم جشنواره است که وقتی از سینما بیرون می‌آییم - بویژه که باران هم نم‌نم می‌بارد– حالمان خوب می‌شود و حس نرم انسانی‌ای داریم. این، اولین فیلم نوستالژیک زنده – نه مرده - عاشقانه سینمای پس از انقلاب است که اصلا بد نیست. می‌توانست بهتر باشد. کمی قصه کم دارد: قصه حمید، قصه علی و فرهاد و...
یادآوری‌هایش، گاهی مخدوش است و معلوم نیست خاطره از نگاه کیست.
فیلم زمان ندارد. می‌توانست متعلق به 20سال پیش باشد یا 20سال آینده. این، خوب نیست. هر چه زمان‌مندتر و مکان‌مندتر، بهتر و ملموس‌تر.
خانه، کوچه و خیابان از کار در آمده‌اند؛ بازار رشت اما گاهی توریستی شده.
بازی مصفا، خیلی خوب است و اندازه. حاتمی هم به فیلم می‌خورد.
پایان فیلم درست است و متناسب؛ بدون اداهای رایج. تدوین خوب نیست و بعضی حرکت‌های دوربین.
موسیقی اما خوب است و دل انگیز که به فیلم و فضای نوستالژیک آن می‌آید. چه ترکیب خوبی از موسیقی کلاسیک با محلی و چه ترانه قشنگی در آخر فیلم. آفرین به کریستف رضاعی.

این خط آخر و راست میگه خدایی :دی
 
به نظر من گنده ترین مشکل فراستی اینه که فکر می کنه هر مخاطبی که داره به حرفاش گوش میده یا نقداش رو میخونه علاقه مند به یادگیری حرفه ای سینماست، برای این که بیشتر مشخص شه برای من چقدر آزار دهندست این حرکتش می تونم به این تشبیهش کنم که بیاین مثلاً در مورد نظریه ی نسبیت یه مستند کلی برای عوام بسازین(کاری که خیلی انجام میشه و برنامه های Scientific خیلی خوب و پرباری برای عوام ساخته میشه به ساده ترین لحن) و بیاین تمام پیچیدگی های فرمولی و کانسپت رو یه جا به خورد بیننده بدین به جای این که ساده یه شمای کلی که هدف اصلی اون مستند هست رو بدید! فراستی هم همینه، حتی اگر در نظر بگیریم که آدم خیلی باسوادیه وقتی به سینما مربوط میشه، به عنوان یه شخصیت که داره برای عوام می نویسه آدم فوق العاده کم درک و کم سوادیه چون درک نکرده باید چی کار کنه.:دی ایشون اگر فکر می کنه کسر شأنش میشه پای تلویزیون حرفاشو ساده تر بزنه تا یکی مثل من هم رغبت کنه به حرفاش گوش کنه می تونه به خیلی های دیگه که از ایشون هم به شدت باسوادترن و دارن یا توی دانشگاه ها درس میدن یا کارهای خودشون رو به دور از تلویزیون و برنامه های تلویزیونی می کنن اقتدا کنه و توی صفحه نمایش خونه من آفتابیش نشه.:دی

من یه جا خوندم که خودش بر خلاف نظر تو فک میکنه :دی

شاید این تصور برای خیلیها پیش بیاید که مسعود فراستی با این مخالفهایش برای خودش پز و ژست درست کرده؛ واقعا اینطور است؟
حتما همین طور است. چون این پز واقعی است. من سی سال قبل از «هفت» هم کتاب و نقد دارم که تندتر از حرفهای امروزم است. اتفاقا من در «هفت» خودم را سانسور میکردم چون مخاطبم عام بود و «لذت نقد» برای مخاطب خاص است. لحنم را هم کنترل میکردم البته تا جایی که طرف مقابلم دیالوگ می فهمید. آنجایی که نمی فهمید لحنم یک مقدار تند میشد.
 
این فراستی رو نمیشه هیچ رقمه فهمید ولی به صورت کاملا اتفاقی نقد کوتاه و مثبتی در مورد فیلم در دنیای تو ساعت چند است نوشته که نظر منم بهش نزدیکه :دی



این خط آخر و راست میگه خدایی :دی
جزو معدود نقدهای استاد هست که خیلی از بخش هاش به نظر من نزدیکه! :دی (شاید تنها نقدش!)
کلاً این فیلم "در دنیای تو ساعت چند است؟" یه حالتی داره که بعید میدونم کسی ازش بدش بیاد. یعنی حتی اون هایی که قیافه خفن میگیرن و هر فیلمی رو میکوبن هم احتمالاً بعد از دیدن این فیلم حس خوبی پیدا میکنن. واقعاً چیز زیبا و دوست داشتنی ای بود و دیدنش رو به همه پیشنهاد میکنم و امیدوارم اکران خوبی هم داشته باشه، نه اینکه کلهم دو تا سالن کوچیک بهش اختصاص بدن.
 
سلام علیکم ...









باز اون جامپ کاتا، باز اون فَـست موشِـنا، باز اون چرخش ِ قابا، باز اون لهجه انگلیسی مسخره، باز اون دیالوگای محشر، باز اون شخصیت پردازیای معرکه ...
باز یه گای ریچی ـه سَر ِ حالِ روپائه درجه یکِ مَـشتی ...
وسطِ این همه آدم فِـیکُ تقلبی، اَ مَـدود اورژینالاس ...

Official Trailer
The_Man_from_U.N.C.L.E._poster.jpg
 
Whiplash 2014

وای بچه ها عجب فیلمی بودش خداوکیلی یعنی مدت ها بود فیلم به این قشنگی تمیزی ندیده بودم ریتم فیلم واقعا شاهکار کنترل میشدش یعنی یک ساعت چهل پنچ دقیقه فیلم برام مثل مثل 5 دقیقه گذشت.
تنها چیزی که میتونم بگم این فیلم به معنی واقعی کلمه درام بودش

بین بچه های فیلم باز هر کی ندیده صد در صد توصیه میکنم نگاش کنید برای مخاطب عام هم فیلم خیلی خوبی هست
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or