MotoGP 13 معرفی شد

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
9o1msxypi844hyismcrj.jpg

MotoGP 13 معرفی شد

امسال هم استودیوی Milestone با نسخه جدید از سری بازی های MotoGP میزبان طرفداران خواهد بود، به همین جهت امروز این استودیو اولین تریلر از این عنوان را منتشر کرد.
سرعت، هیجان و نوآوری مبنای نسخه جدید این بازی در سال 2013 خواهد بود و برای اولین بار این سری از بازی ها بر روی کنسول PS VITA نیز منتشر خواهد شد.
Milestone وعده یک فصل کامل از مسابقات MotoGP را داده است، که در کنار آن می توانید از یک گرافیک فوق العاده و آدرنالین مضاعف بهره مند شود.
افزون بر این، در فصل 2013 MotoGP شما می توانید یک تست انحصاری IRTA را تجربه کنید و یا این که در مسابقات سریع Daredevil شرکت کنید.
علاوه بر این به واسطه اصلاحاتی که در بخش career صورت گرفته، می توانید از اولین لحظه شروع تا خط پایان در کالبد یک موتور سوار حرفه ای قرار بگیرید، به همین جهت شما می توانید در این نسخه، هم از دید سوم شخص و هم از دید اول شخص به انجام بازی بپردازید.

جدای این که به واسطه بکارگیری یک موتور جدید در این نسخه می بایست شاهد پیشرفت در بخش هایی همچون گرافیک، فیزیک، نمای بصری موتورسیکلت ها و محیط های بازی باشیم، در این نسخه قرار است که خون تازه ای هم در رگ های بخش multiplayer بازی جاری گردد.


MotoGP 13 در اواخر امسال برای X360, PS3 ,PC و PS VITA منتشر خواهد شد.



اولین تصویر رسمی از این بازی


منبع
 
آخرین ویرایش:

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
امیدواریم یه امسال روگند نزنن . تا حالاکه به خاطر فیزیک غیر طبیعی بازی ، بازی رو نگرفتم . خدا کنه این اخر نسلی درستش کنن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر