Mortal Kombat X

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
71715810804437942614.jpg

و بالاخره MK X معرفی شد! >:)
اطلاعات بیشتر...به زودی:-"

کاراکترهای قابل بازی :


از سمت راست و ردیف بالا :
Ermac
Sub-Zero
Raiden
Kano
Scorpion
Quan Chi
Reptile
Kung Lao
D'vorah
Ferra/Torr
Kotal Kahn
Cassie Cage
Kitana
Goro l(Preorder)l

مکان های مبارزه :



Cove



Snow Forest



Outworld Marketplace



Jungle



Refugee Camp



Destroyed City

داستان :
گفته شده که داستان بازی ادامه ی MK9 خواهد بود و یک بازه ی زمانی 25 ساله رو پوشش خواهد داد.

گیم پلی :
اولین چیزی که توی تریلر معرفی به چشم میخورد، تعامل با محیط بود و تاثیرش بر روی مبارزه! این مورد از بازی دیگه ی همین سازندگان یعنی Injustice ، وارد این بازی هم شده!
مورد بعدی اینکه گفته شده که یکی از مکانیزم های جدید بازی Character Variations نام داره، و قضیه اینه که هر کاراکتر 3 Variations قابل انتخاب داره! و هر Variations شامل قدرت ها و حرکات و سلاح های مخصوص خودش هست! :d
بخش Challenge Tower هم برای این نسخه تایید شده، که گویا هم چلنج های آنلاین روزانه رو شامل میشه،هم مثل سابق، و همینطور نقش Ladderـهایی با حالت های خاص رو ایفا میکنه!

حضور Krypt (قبرستون :x ) هم برای بازی تایید شده!

در مورد بخش مولتی هم قابلیت انتخاب یکی از 5 Faction هست :


که با گرفتن امتیاز از روش های مختلف(چه بخش Single Player و مخصوصا MP ! ) و برنده شدن Faction ، به گروه برنده امتیازات و جوایزی داده میشه! (مشخصا منظور توی بازی هاست دیگه XP و آواتار برای بخش مولتی و ... :-" )


و اینکه، بازی 2015 خواهد آمد!
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman
دوستان کاتسین ها بازی مثل اینکه 30 فریم هست درسته ؟کاتسین های بخش داستانی رو نمیگم منظورم x-ray و fatalitie هست!! چون IGN یه سری ویدیو 60 فریم گذاشته احساس میکنم تو اون قسمت ها بازی 30 فریم میشه

منم متوجه شدم. ولی اگه دقت کنی وقتی تصویر تاریک میشه برای Fatalityـها و X-Rayـها، نورپردازی و مدلِ کرکترها بهتر میشه. نسخه قبلی هم روی کنسول همین شکلی بود.
بازیهای فایتینگ چون به هیچ عنوان نباید در طول گیم پلی زیر 60 فریم بیان، سازنده مجبوره بیس بازی رو یه جوری بسازه که اصلاً زیر 60 فریم نیاد. در نتیجه ممکنه تو خیلی جاها کنسول بتونه حتی تا 100 فریم هم بازی رو اجرا کنه، ولی وقتی دو تا انفجار و ... وسط بازی رخ میده به 60-70 فریم برسه. وسط بازی هم نمیشه مُدام مدل کرکترها و جزئیات محیط کم و زیاد شه. در نتیجه بیس بازی رو جوری میسازن که در بدترین حالت هم که کلی انفجار و اتفاق در حال رُخ دادنه، فریم بازی +60 باشه. همین باعث میشه در مجموع گرافیک برای یه بازی که فقط دو تا کرکتر در حال مبارزه تو یه محیطِ کوچیک داره، خیلی خوب نباشه.
ولی وقتی Fatality و X-Ray بزنید، چون دیگه کنترل کرکتر دست شما نیست و 60 فریم نبودنِ بازی تو اون لحظات تاثیری توی گیم پلی نداره، جزئیات مُدل کرکترها و نورپردازی بهتر میشه و در ازاش فریم به 30 کاهش پیدا میکنه.
 
گرافیک بازی ازون چیزی که فکر می کردم بهتره . خیلی بهتره . یه جاهایی حس می کنم گرافیک کاتسینها پایینتر از خود گیمپلیه _ حالا نمی دونم چشام مشکل داره یا ...:d
 
2 مگابیت / شاتل

خوب نتیجه گیری من از بخش آنلاین بازی :

بازی من ریجن 2 هست.
هم با اکانت ریجن 2 و هم با اکانت ریجن 1 بازی کردم و پینگ مناسب داشت بدون مشکل چندین باز در هر کدام انجام دادم ( نتیجه گیری من این هست که به ریجن اکانت شما کاری نداره )

مثلاً اسکرین شات زیر مربوط به اکانت ریجن 1 هست که وضعیت پینگ را با حریف انتخاب شده مشاهده می کنید :

p60xj6tiz3u3y1mm6ff6.jpg
خیالم راحت شد من 10 مگم میتونم راحت بازی کنم خدا رو شکر درست کردن انلاینو
 
دوستان یه سوال؟ ریجین آل همون یکه؟؟ اگه آل بگیرم دوتاش حساب نمیشه:d
بعدش ممکنه تگ تیم دوباره برگرده؟ بدون تگ تیم این بازی حال نمیده:|
دوستان واقعا کسی نیست جواب سوال منو بده؟؟؟؟؟ چند بار تا حالا پرسیدم ولی هیچکی جواب نمیده:|

- - -ویرایش - - -

همین الان یهویی king of the hill mkx
viewer.php
[/URL][/IMG]

دوست عزیز لگ نداشتی؟ ریجین چند؟؟؟؟؟
 
منم متوجه شدم. ولی اگه دقت کنی وقتی تصویر تاریک میشه برای Fatalityـها و X-Rayـها، نورپردازی و مدلِ کرکترها بهتر میشه. نسخه قبلی هم روی کنسول همین شکلی بود.
بازیهای فایتینگ چون به هیچ عنوان نباید در طول گیم پلی زیر 60 فریم بیان، سازنده مجبوره بیس بازی رو یه جوری بسازه که اصلاً زیر 60 فریم نیاد. در نتیجه ممکنه تو خیلی جاها کنسول بتونه حتی تا 100 فریم هم بازی رو اجرا کنه، ولی وقتی دو تا انفجار و ... وسط بازی رخ میده به 60-70 فریم برسه. وسط بازی هم نمیشه مُدام مدل کرکترها و جزئیات محیط کم و زیاد شه. در نتیجه بیس بازی رو جوری میسازن که در بدترین حالت هم که کلی انفجار و اتفاق در حال رُخ دادنه، فریم بازی +60 باشه. همین باعث میشه در مجموع گرافیک برای یه بازی که فقط دو تا کرکتر در حال مبارزه تو یه محیطِ کوچیک داره، خیلی خوب نباشه.
ولی وقتی Fatality و X-Ray بزنید، چون دیگه کنترل کرکتر دست شما نیست و 60 فریم نبودنِ بازی تو اون لحظات تاثیری توی گیم پلی نداره، جزئیات مُدل کرکترها و نورپردازی بهتر میشه و در ازاش فریم به 30 کاهش پیدا میکنه.
نسخه قبلی رو من مطمعنم زمان x-rayو fatality ثابت 60 فریم بود.
درکل به نظرم بهتر بود کیفیت کاسین ها و گیمپلی در یه حد بود ولی هر دو 60 فریم بودن یه جوری شده این حالتی.احساس خوبی نمیده !!!​

 
آخرین ویرایش:
منم یه مقدار بازی کردم و به نظرم کمبو زدن توی بازی سخت نیست بلکه از اون سیستم هر دم بیل و بی قانو قبلی در حد یه قدم کوچیک به استانداردهای این سبک نزدیک شده. مثل قبل Chain و Link ها همینجوری رو هوا نیست ، مثل فایتینگ های ژاپنی (SF و KOF و ...) باید از لایت به هوی (Heavy) برید تا ضربات مختلف به هم Link بشن ، دیگه مثل قبل نمی تونید توقع داشته باشید یه ضربه با Start Up طولانی رو بزنید و بعد اونو به یه ضربه ی لایت و سریع تر وصل کنید. یه چند دستی با ساب زیرو بازی کردم و دوشواری نداشت. این مورد به نظرم حرکت مثبتی بوده و از ضربات شانسی پلیرهای تازه کار جلوگیری میشه. مورد بعدی هم این بود که توی Move List های کرکترها ، Sample Combo ـیی ندیدم. حالا نمی دونم مثل MK9 جایی هست که چنین چیزی رو داشته باشه یا نه ، ولی همین حالت فعلی رو ترجیح میدم و اینکه خود پلیرها برن دنبال کمبو ها بهتره تا مثل MK9 همه رو بچینه جلوت !

اینم یکی از بهترین صحنه هایی بود که بین X-Ray ها دیدم !!!

بچه تو این نسخه میدونستید دیالوگ های شخصیت ها قبل از شروع فایت بستگی به این داره که دشمنشون کی باشه؟:-o
یعنی هر شخصیت برای همه شخصیت ها یه چیز نمیگه بلکه برای هر شخصیت درمورد یه چیز صحبت میکنه
خیلی عاااااااالی هست این بازی ترکووووووووووووندن
واقعا زحمت کشیدن
من خودم دیدم تو 10 20 تا فیلم که دیدم امروزم رفتم خونه رفیقم باهم بازی کردیم دیدیم:d
اول شک دشایم گفتیم مگه میشه یعنی تا این حد؟بعد که گشتیم دونه دونه شخصیت هارو اوردیم دیدیم:-o

شما احیاناً نسل های قبل فایتینگ ژاپنی بازی کردید ؟ مثلاً MvC3 ؟!
 
منم یه مقدار بازی کردم و به نظرم کمبو زدن توی بازی سخت نیست بلکه از اون سیستم هر دم بیل و بی قانو قبلی در حد یه قدم کوچیک به استانداردهای این سبک نزدیک شده. مثل قبل Chain و Link ها همینجوری رو هوا نیست ، مثل فایتینگ های ژاپنی (SF و KOF و ...) باید از لایت به هوی (Heavy) برید تا ضربات مختلف به هم Link بشن ، دیگه مثل قبل نمی تونید توقع داشته باشید یه ضربه با Start Up طولانی رو بزنید و بعد اونو به یه ضربه ی لایت و سریع تر وصل کنید. یه چند دستی با ساب زیرو بازی کردم و دوشواری نداشت. این مورد به نظرم حرکت مثبتی بوده و از ضربات شانسی پلیرهای تازه کار جلوگیری میشه. مورد بعدی هم این بود که توی Move List های کرکترها ، Sample Combo ـیی ندیدم. حالا نمی دونم مثل MK9 جایی هست که چنین چیزی رو داشته باشه یا نه ، ولی همین حالت فعلی رو ترجیح میدم و اینکه خود پلیرها برن دنبال کمبو ها بهتره تا مثل MK9 همه رو بچینه جلوت !

اینم یکی از بهترین صحنه هایی بود که بین X-Ray ها دیدم !!!



شما احیاناً نسل های قبل فایتینگ ژاپنی بازی کردید ؟ مثلاً MvC3 ؟!

لعنت به این xray هروقت خودم میزنم یا یکی دیگه تا 5 دقیقه کل بدنم درد میکنه:دی:دی:دی:دی :| :| :|
ولی من دقیقا نمیدونم وقتی روی یه شخصیت مونث (:دی) اجرا میکنه دقیقا چه اتفاقی می افته!:دی :دی
راستی در مورد پاره پوره نشدنم کاملا اشتباه میکردی امروز رفتم practice فقط برای همین 10 بار Xray کیتانا رو زدم بعدش دیدم بدبخت ارمک پاره پوره شده:دی :دی :دی
 
نسخه قبلی رو من مطمعنم زمان x-rayو fatality ثابت 60 فریم بود.
درکل به نظرم بهتر بود کیفیت کاسین ها و گیمپلی در یه حد بود ولی هر دو 60 فریم بودن یه جوری شده این حالتی.احساس خوبی نمیده !!!​

نسخه ی قبلی تو X-Ray ها فریم روی 30 میومد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or