Moonrise عنوان جدید Undead Labs معرفی شد!

am3

کاربر سایت
Jan 11, 2013
205
نام
amir
38407140718250433498_8.jpg


به تازگی استدیو Undead Labs که همگان آن را با State Of Decay می شناسند؛ اولین اطلاعت از IP جدید خود را پخش کرد. این ip بر خلاف عنوان قبلی فاصله ی بسیاری با یک Opern World Zombie دارد؛ این بار با یک عنوان creature-collection RPG با نام Moonrise طرف خواهیم بود. Moonrise در آینده بر روی موبایل ها منتشر خواهد شد. این عنوان RPG ذهن را به سمت فرانچایز های نینتندو و Pokemon می اندازد، در بازی این دسترسی را دارید تا صدها موجوداتی که Solari خطاب می شوند را جمع آوری کنید. Solari ها دارای قابلیت رشد و تکامل هستند (شباهت بسیاری به همان Pokemon ها دارند). اما بر خلاف Pokemon، مبارزات در Moonrise کاملا Real-Time است. به گفته ی جف استراین Jeff Strain بنیان گزار Undead، مبارزه Real-Time یکی از چندین المانی است که این عناون را از استایل خسته کننده State Of Decay متفاوت می سازد. در یک پست وبلاگ "مکانیک پیشرفت کردن پیچیده" و "دقت بر روی محوریت سیستم" دو المان دیگر برای متفاوت بودن است. اما تا کنون او تنها بر روی مبارزه Real-Time تاکید بسیاری داشته است.
لازم به ذکر است که Undead برای انتشار Moonrise دست به همکاری با استدیو ناشر عناوین free to play موبایل یعنی Kabam زده است. می توان گفت Kabam تا کنون موفق بوده است چرا که عناوین بسیار خوبی بر روی موبایل همچون دو عنوان Kingdoms of Camelot و The Hobbit: Kingdoms of Middle-earth در کارنامه خود دارد. Aaron Loeb معوان شرکت Kabam می گوید: "همانند تمامی بازی های که تا کنون ساخته ایم، Moonrise عنوانیست که گیمر ها بر روی آن متمرکز شده اند."
تاکنون سه اسکرین شات از Monnrise منتشر شده است که می توانید آن ها را در ادامه مشاهده کنید.



Moonrise برای ipad، iphone و دستگاه های مجهز به android در دسترس خواهد بود. همین طور قبل از لانچ این عنوان، بتای آن منتشر می شود. تاریخ انتشار دقیق نیز هنوز اعلام نشده است اما می دانیم که بتا در نزدیکی سال 2016 منتشر خواهد شد.

State of Decay Dev's New Game Is a Pokemon-Esque RPG Called Moonrise -- Gamespot
 

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
RealTime دیگه فکر کردن سخت تر هم میشه به نظرم , چون زمان کم میاد احتمالا (البته شاید بشه گفت چالش برانگیزتر هم میشه)

اما نوبتی زمان به انداز کافی برای فکر کردن هست

البته باید دیده بشه و ببینیم چطوره بازیش

البته من مخالف استراتژی realtime نیستم (من تقریبا از هر دوش خوشم میاد یعنی هم نوبتی و هم realtime)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر