MK vs DC: تصاویر جدید از جوکر، لو کنگ و...

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
تصاویر جدید از گیم پلی MK vs DC یا حضور جوکر، لو کنگ و گرین لنترن:

http://www.gamersyde.com/news_6979_en.html

1633_0007.jpg


1633_0001.jpg


1633_0003.jpg
 

KINDMAN

کاربر سایت
Sep 16, 2007
758
نام
Autumn Man
به قول فریدون درود(هرچند از این به بعدفقط درود!)
ودستت درد نکنه یاشار.
خنده JOKER رو داری؟!
گرافیک بازی خیلی خوبه و هی داره بهتر هم میشه ولی بنظرم این افکت خونو بردارن سنگینتره!
خصوصا اینکه با افکتهای دیگه مثل افکت انفجار تو عکس دومی که خودش خیلی بده! در تضاد هستش.
نظرت چیه؟(یا خوووووووووووون باشه یا همین نباشه!:cheesygri)
 

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
به قول فریدون درود(هرچند از این به بعدفقط درود!)
ودستت درد نکنه یاشار.
خنده JOKER رو داری؟!
گرافیک بازی خیلی خوبه و هی داره بهتر هم میشه ولی بنظرم این افکت خونو بردارن سنگینتره!
خصوصا اینکه با افکتهای دیگه مثل افکت انفجار تو عکس دومی که خودش خیلی بده! در تضاد هستش.
نظرت چیه؟(یا خوووووووووووون باشه یا همین نباشه!:cheesygri)
شدید پایم اما به نظر من، یا خوووووووووووونم باشه یا اصلا بازی تعطیل شه. همبن الان هم هنوز خیلی از طرفدارای MK بازی رو به خاطر Tش بایکوت کردن. خاک تو سر این DC ترسو که از M فرار می کنه...

3 عکس جدید از Kano، نفس... ببخشید Raiden :love: (با مدل کلاسیک MK2) و البته باز هم نفس یعنی Deathstroke.
15qoyvn.jpg
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
سه تا عکس اول و بقیه تصاویر GamerSyde از نسخه قابل بازی توی لایپزیگ گرفته شدن و بله، خود گیم پلی هستند. منظور شما چه؟ Aliasing ندارن؟

منظورم اینه که اصلا در بازی دندانه و لبه دیده نمیشه .
و مفهوم aa وجود نداره .
 

KINDMAN

کاربر سایت
Sep 16, 2007
758
نام
Autumn Man
بالاخره باید از یه جایی مشکل UE3.0 با Anti Aliasing حل میشد یا نه!
از طرفی قبلا هم ضعف AA رو با Anisotropic ******ing (البته اگر اشتباه نکنم شایدم تکنیک دیگه ای هست چون من از این چیزا تغریبا سر در نمیارم!) کمتر میکردن که البته نشونه بارزش درخشش لبه ها بود که الان هم هست!(البته تار شدن تغریبا حل شده ضمن اینکه معلومه AA در حد اکثرش روی کناسیل فعلی یعنی 4X فعاله.البته از روی 2 تا عکس حدس زدن کار غلطیه ولی خوب همش حدسه نه بیشتر.....)
ضمنا با توجه به سبک بازی و محدودیت فضا از بار پردازشی محیط کمتر شده و به جزئیات اضافه شده که نتیجش حقیقتا دیدنی از اب درومده خصوصا برای مدل سازی کاراکترها و باز هم خصوصا مدل کسایی مثل Cat Woman و Scorpion.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
منظورم را نفهمیدین تو این تصاویر اصلا مفهوم aa نیست . حتی 4x هم نیست شاید بشه گفت 16x aa وجود داره !
هرچی باشه در 4xaa هم میشه دندانه و شکستگی دید .
اینا از داخل خود بازی به نظرم نمیتونه باشه . حتی این تصاویر با تصاویر قبلی که خیلی هم از روش نمیگذره خیلی تفاوت داره .
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,031
نام
نیما
بالاخره باید از یه جایی مشکل UE3.0 با Anti Aliasing حل میشد یا نه!
از طرفی قبلا هم ضعف AA رو با Anisotropic ******ing (البته اگر اشتباه نکنم شایدم تکنیک دیگه ای هست چون من از این چیزا تغریبا سر در نمیارم!) کمتر میکردن که البته نشونه بارزش درخشش لبه ها بود که الان هم هست!(البته تار شدن تغریبا حل شده ضمن اینکه معلومه AA در حد اکثرش روی کناسیل فعلی یعنی 4X فعاله.البته از روی 2 تا عکس حدس زدن کار غلطیه ولی خوب همش حدسه نه بیشتر.....)
ضمنا با توجه به سبک بازی و محدودیت فضا از بار پردازشی محیط کمتر شده و به جزئیات اضافه شده که نتیجش حقیقتا دیدنی از اب درومده خصوصا برای مدل سازی کاراکترها و باز هم خصوصا مدل کسایی مثل Cat Woman و Scorpion.

Anisotropic F****iltrering ربطی به Anti Aliasing نداره !
اون یه تکنیک دیگه هست که اگه فعال باشه و مقدارش بالا باشه ( 4x - 8x - 16x ) باعث میشه بافتهای سطوحی که از دوربین بازی دور هستند شفاف تر بشن ، اگه غیر فعال باشه و یا مقدارش کم باشه بافتهای دورتر مات و کدر میشن و یک اختلاف آشکار بین بافتهای نزدیکتر و بافتهای دور از نظر کیفیت و شفافیت به وجود میاد .

 

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
منظورم را نفهمیدین تو این تصاویر اصلا مفهوم aa نیست . حتی 4x هم نیست شاید بشه گفت 16x aa وجود داره !
هرچی باشه در 4xaa هم میشه دندانه و شکستگی دید .
اینا از داخل خود بازی به نظرم نمیتونه باشه . حتی این تصاویر با تصاویر قبلی که خیلی هم از روش نمیگذره خیلی تفاوت داره .
ولله نمی دونم اما IGN که تو پریویو ش گفته بود گرافیک بازی خیلی تمیز و Polish شدس.

یکی به اینا NINJA GAIDEN 2 بده بفهمن خونبازی یعنی چی :cheesygri:laughing:
اینا قبل از اینکه Ninja Gaiden بخواد به خون فکر بکنه، خون تو بازی رو اختراع کردن. MK اولین بازی واقعا خشن تاریخ (حداقل در سطح عموم) یه و اولین بازی M هم هست که باعث خلق سازمان ESRB در آمریکا شد و این ها اگر می خواستند می تونستن بازی رو شدیدا خشن در بایرن اما DC دستور داده که بازیی که قهرمانای اونا رو داره باید حداکثر T باشه.
 

KINDMAN

کاربر سایت
Sep 16, 2007
758
نام
Autumn Man
اون یه تکنیک دیگه هست که اگه فعال باشه و مقدارش بالا باشه ( 4x - 8x - 16x ) باعث میشه بافتهای سطوحی که از دوربین بازی دور هستند شفاف تر بشن ، اگه غیر فعال باشه و یا مقدارش کم باشه بافتهای دورتر مات و کدر میشن و یک اختلاف آشکار بین بافتهای نزدیکتر و بافتهای دور از نظر کیفیت و شفافیت به وجود میاد .

ممنون نیما جان من به غیر از چهارتا تکنیک کلی و شناختشون و شناخت انجینها از گرافیک کلی هیچی از تکنیکها نمیدونم و دلیلشم یه روزی یه جای دیگه میگم!

اما در مورد Anisotropic F***iltrering باید بگم که در هر صورت بنظرم میاد این تکنیک در نتیجه نهایی و کم کردن لبه های تیز تاثیر داره.
نمونه بارزش در turok بود که کم و بیش طبق سنت دیرینه UE3.0 با AA مشکل داشت ولی با زیاد کردن این فاکتور لبه ها با نوعی بلوری شدن و تا حدودی درخشش بعضا ناهنجار! محو میشد.
البته شاید این نکته مربوط به بخش های دیگه AA باشه که خودت اسامیشونو بهتر میدونی ولی من نتیجه رو با Anisotropic دیدم و به هیچ فاکتور دیگه ای ور نرفتم.
دلیلش رو میدونی؟!
منظورم را نفهمیدین تو این تصاویر اصلا مفهوم aa نیست . حتی 4x هم نیست شاید بشه گفت 16x aa وجود داره !
هرچی باشه در 4xaa هم میشه دندانه و شکستگی دید .
اینا از داخل خود بازی به نظرم نمیتونه باشه . حتی این تصاویر با تصاویر قبلی که خیلی هم از روش نمیگذره خیلی تفاوت داره .
در اینکه این تصاویر مربوط به گرافیک بازی هستش شک نکنید ولی با توجه به اینکه خودم میدونم که AA در UE3.0 یه تکنیک مشکل ساز بوده (هرچند بهتر شده) میشه اینطور تصور کرد که لبه های تیز عمدا محو شدن ولی باز هم تاکید میکنم که اینها عکسهایی از گرافیک خود بازی هستن که همونطور که گفتم در زمینه هایی مثل افکت انفجار JOKER در یکی از عکسها و در عکس اول در زمینه افکت مه موجود روی زمین که زیاد حجم دار بنظر نمیرسه و خصوصا افکت خون کلی ایراد دارن ولی گرافیک در کل خوب و جالب هستش.......
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
این ها اگر می خواستند می تونستن بازی رو شدیدا خشن در بایرن اما DC دستور داده که بازیی که قهرمانای اونا رو داره باید حداکثر T باشه.
یاشار جان حالا خبری از MK بعدی هست ؟! توی سایتها و ... که به جز یه مشت حرف و حدیث چیز واقعآ رسمی ای پیدا نکردم. میدونم که خب بالاخره MK بعدی هم ساخته میشه ولی ادبون نگفته به زودی این کار رو میکنه یا یکی دو سال دیگه ؟ ( آخه این یکی کلآ MK حساب نمیشه که :D )
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,031
نام
نیما
ممنون نیما جان من به غیر از چهارتا تکنیک کلی و شناختشون و شناخت انجینها از گرافیک کلی هیچی از تکنیکها نمیدونم و دلیلشم یه روزی یه جای دیگه میگم!

اما در مورد Anisotropic F***iltrering باید بگم که در هر صورت بنظرم میاد این تکنیک در نتیجه نهایی و کم کردن لبه های تیز تاثیر داره.
نمونه بارزش در turok بود که کم و بیش طبق سنت دیرینه UE3.0 با AA مشکل داشت ولی با زیاد کردن این فاکتور لبه ها با نوعی بلوری شدن و تا حدودی درخشش بعضا ناهنجار! محو میشد.
البته شاید این نکته مربوط به بخش های دیگه AA باشه که خودت اسامیشونو بهتر میدونی ولی من نتیجه رو با Anisotropic دیدم و به هیچ فاکتور دیگه ای ور نرفتم.
دلیلش رو میدونی؟!

والا AF هیچ نقشی توی لبه های دندونه دار یا همون Aliasing نداره و توی سطوح تاثیر میذاره .

اینجا رو ببین کاملا نقش AF رو متوجه میشی ... میبینی که بین 0x AF تا 16x AF لبه های دندونه دار تغییری نکردن .

اما در مورد درخشش و شفافیت لبه ها ، یک تنظیم دیگه هست به اسم Antialiasing Transparency که باعث میشه لبه ها شفاف تر بشن .
 

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
یاشار جان حالا خبری از MK بعدی هست ؟! توی سایتها و ... که به جز یه مشت حرف و حدیث چیز واقعآ رسمی ای پیدا نکردم. میدونم که خب بالاخره MK بعدی هم ساخته میشه ولی ادبون نگفته به زودی این کار رو میکنه یا یکی دو سال دیگه ؟ ( آخه این یکی کلآ MK حساب نمیشه که :D )

تنها چیزی که معلومه اینه که MK بعدی یه بازی M خواهد بود (بون تایید کرد که بازی بعدی Mه) اما اینکه کی میاد و چطوریه معلوم نیست. احتمال اینکه یه Spin-off به سبک MK: SM باشه هم هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر