Miyamoto وعده تغییر داد.

T1SHTΛЯ

کاربر سایت
Dec 10, 2007
1,296
1310027-080716_miyamoto_and_mario_vmed_2p.widec_1_.jpg


Shigeru Miyamoto سازنده موفق ترین سری بازی های ویدیویی از جمله Mario , Donkey Kong , The Legend of Zelda ,
F-Zero, Star Fox, Pikmin و سری دستگاه بازی Wii در گفتگویی با NY Times صحبت هایی در زمینه دیدگاه های جدید شرکت Nintendo در مورد بازی های آنلاین بیان کردند و درباره اینکه چرا این غول بازیسازی ژاپنی قابلیت های آنلاین را در کنسول خانگی خود برای مدت طولانی نادیده گرفته بود نظرات خود را اعلام کردند.

طراح و تحلیلگر ارشد شرکت Nintendo می گوید :
" برای مدت زمان طولانی در نینتندو ما تمرکز کافی روی بازی آنلاین نداشتیم ، چرا که برای سال های متمادی انجام این کار را محدود به تعدادی از مخاطبان کرده بودیم که می توانستند از قابلیت های آن استفاده کنند اما در حال حاضر ما می بینیم که بسیاری از مردم به اینترنت متصل می شوند که این حجم زیادی از امکانات را فراهم می آورد و هم اکنون Nintendo امکانات فوق العاده ای را در عرصه آنلاین دنبال می کند و در مسیر حرکت خود پیگیر این قضیه می باشد. "


img_features_02.png



ایشان در پاسخ به این سوال که چرا Wii U به اندازه Wii فروش نداشته و آیا شما از این قضیه ناامید شده اید ، گفتند :
" من فکر می کنم Wii U هنوز وقت دارد ، ما واقعا یک وسیله ایده آل که به وسیله آن در خانه اعضای خانواده گرد هم آیند و به تماشای صفحه نمایش آن بپردازند را به تصویر کشیدیم و به طور حتم من در کوتاه مدت با یک جهش کوچک آن را خواهم دید."

Miyamoto در پاسخ به این سوال که بسیاری از مردم در داشتن تلفن ها و تبلت ها رقابت می کنند و اینکه Wii U هم قابلیت های مشابهی دارد اما وضعیت کنونی آن مشخص نیست ، گفت:
"وسایل سرگرمی یک پیشه غیر قابل پیش بینی است ، صنایع سرگرمی همین چیزی است که از مکانی به مکانی دیگر حرکت می کند ، پارک Disneyland هم یک شکل از سرگرمی است ، نرم افزارهای قابل دانلود برای smartphone شما که بوسیله آن می توانید بازی کنید هم یک سرگرمی است ، وضعیت نینتدو بیش از این ها است ، ما نمی دانیم که صنعت سرگرمی در مراحل بعدی ما را کجا می برد."

20110909223213!DK_Donkey_Kong.jpg


ایشان در پاسخ این سوال که شما در طول بیش از 35 سال موفقیت های زیادی داشتید ، احساس شما در زمان ساختDonkey Kong در مقایسه با مجموعه های دیگرتان چه بوده؟ ، گفتند:
"من واقعاً تابحال در مورد آن فکر نکرده ام ، دو گونه افراد وجود دارند ، افرادی که می گویند : ما می توانیم موفقیت را تکرار کنیم و افرادی که می گویند : ما هرگز نمی توانیم دوباره رنگ موفقیت را ببینیم. چیزی که من همیشه می گویم: ما می توانیم قواعد خودمان را بسازیم . هیچ کس آن را انجام نداده . ما به تنهایی نیز می توانیم موفق شویم.

Miyamoto بیان کرد که از تاخیر Pikmin 3 نگران است و امید دارد که این بازی همراه Wii U اکران شود.

20120613pikmin3.jpg


منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر