Mirror's Edge Catalyst


بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه دوم از IP محبوب Mirror's Edge در کنفرانس E3 2013 کمپانی EA معرفی شد ! چندین دقیقه بعد نیز صفحه رسمی فیـــــسبوک بازی با آپدیتی اعلام کرد که بازی تنها بر روی 3 پلتفرم PC , Xbox One , PS4 عرضه خواهد شد . خانم Sara Jansson تهیه کننده ارشد بازی در سایت اصلی بازی متنی را به اشتراک گذاشتند که علاوه بر تشکر از فن های بازی و حمایتشان و ... تایید کردند که شخصیت بازی همان Faith قهرمان نسخه اول بازیست !





لینک تیزر در یوتیــــوب : u6PXba8X6N8

--------



Mirror’s Edge Catalyst is Coming February 23, 2016

Experience the Rise of an Iconic Heroine and the Future of Action Adventure Games in First Person


LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)--DICE™, an Electronic Arts Inc. (NASDAQ:EA) studio, today announced that Mirror’s Edge™ Catalyst will be available February 23, 2016 in North America and starting February 25, 2016 in Europe. Mirror’s Edge Catalyst immerses players in the origin story of Faith, and her rise from a careless young woman to a heroine who opens the eyes of an entire city. Featuring fluid movement and combat in a massive city where you can run free and explore, Mirror’s Edge Catalyst adds a new level of immersion to action adventure games by putting you in the first person perspective. You are not just watching Faith’s fight for freedom, you will experience it through her eyes. To watch the reveal trailer from E3 2015 for Mirror’s Edge Catalyst, please visit: <4ec0>Mirror's Edge™ Catalyst - Official Site.

“When we set out to bring Mirror’s Edge to a new generation of gamers, we knew we wanted to deliver on the potential of the first game – building an iconic heroine in Faith, bringing a beautiful, stylized world to life, and delivering fluid first person action,” says Sara Jansson, Senior Producer at DICE. “In Mirror’s Edge Catalyst, you will get to feel what it’s like to glide across the skyline of the city. You will get to know what it feels like to be a projectile who plows through your opponents. And you will get to experience Faith’s story.”

In Mirror’s Edge Catalyst, you will experience the rise of Faith, a daring Runner who uncovers a hidden truth within the walls of the city of Glass. Through her journey, Faith will explore every corner of the city, from the highest, most pristine skyscrapers, to the dark and gritty tunnels that lie beneath. Players will need to master the environment, using their momentum and timing their combat to fight the oppression of the ruling elite, uncovering the dark secrets behind the city’s beautiful façade. Mirror’s Edge Catalyst gives players the freedom to explore the entire city, discovering a variety of new activities, like ‘Dash’, races from point A to B, environmental puzzles and story missions to complete at their own pace.

For players that want to show off their perfect technique or how well they’ve mastered the city can pre-order Mirror’s Edge Catalyst to receive the Combat Runner Kit or Speed Runner Kit*, respectively. The Combat Runner Kit includes unique in-game items including a combat-themed Projection Shader, changing how a player appears in their friend’s game world, a Runner Tag to stand out in the leaderboards, and a unique background to customize a player’s Screen Hacks. The Speed Runner Kit also comes equipped with a Projection Shader, Runner Tag and unique Screen Hack background, but the features are more themed to the speed of their skill.

Mirror’s Edge Catalyst will be available at retail and for digital download on Xbox One, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, PlayStation®4 computer entertainment system and Origin™ for PC. To join the conversation on Mirror’s Edge Catalyst, please visit www.facebook.com/mirrorsedge or follow us on Twitter® at www.twitter.com/mirrorsedge.


بازی در 23 فبریه 2016 ( 4 اسفند 94 ) عرضه میشه .
 
آخرین ویرایش:
دقیقا منم همش منتظره این gamescom بودم که gamepaly بازی رو ببینم . خیلی همیشه دوست داشتم منتظره نسخه جدیدش باشیم . خیلی طول کشید ولی خب فک کنم ارزشش رو داشت ! یکی از چیزهایی که نسبت به بازی دوست داشتم بخشه هنریه خیلی خاصش و رنگ امیزی بود که تو gameplay بازی هم حتی ازش استفاده شده بود . به نظرم عنوانه خاصیه برایه خودش D:
موسقی بازی رو یادته ؟ Still alive ? شاهکاره D: بعده این همه سال هنوز تو selection اصلیم هست D:
بدبختی اینجا نسخه CE هم 100 دلار بیشتره ولی 100% ارزشش رو داره به نظرم خیلی شیکه Collector بازی D:

طراحی هنری بازی که اصلا امضاشه
واقعا ارزشش رو داشت این همه صبر و خونه دل
گیم پلی مراحلی که باید فرار میکردیم از پلیسها ، استرسش که دیگه قابل وصف نیست
-
پسر منو کجاها بردی :((
موزیک بازی یک شاهکار به تمام معنا بود
برا دوستانی که موزیک بازی رو یادشون نیست اپلود کردم : Still alive.mp3
 
نمایش بازی خیلی خوب بود فقط این مشت و لگد زدنش و پرت شدن دشمنا خیلی مصنوعی بود.......
یعنی انگار مثلا دشمنا هرکدومشون فوقش 10 کیلو وزن داشتن و خیلی سریع و پفکی می افتادن یه گوشه:d.البته مشخصه برای حفظ سرعت بازی اینکارو کردن ولی خوب ای کاش یکم بیشتر روش کار بشه

.
 
طراحی هنری بازی که اصلا امضاشه
واقعا ارزشش رو داشت این همه صبر و خونه دل
گیم پلی مراحلی که باید فرار میکردیم از پلیسها ، استرسش که دیگه قابل وصف نیست
-
پسر منو کجاها بردی :((
موزیک بازی یک شاهکار به تمام معنا بود
برا دوستانی که موزیک بازی رو یادشون نیست اپلود کردم : Still alive.mp3
اين اهنگ واقها عاليه

به نقل از ign ظاهرا dice به صورته رسمي تاييد كرده بازي reboot هست و هيچ ربطي به نسخه قبل نداره
 
من دیروز نشستم برای بار هزارم نسخه اول رو تمام کردم :d.اصلا یه گیرایی خاصی داره.امیدوارم بیشتر رو بخش مبارزاتش و شوتینگ و داستانش کار کنن.ولی از نظر گیم پلی و طراحی بصری خیالام راحته یه چیزی در حد همون نسخه اول تحویل بدن راضی هستم !!
 
من دیروز نشستم برای بار هزارم نسخه اول رو تمام کردم :d.اصلا یه گیرایی خاصی داره.امیدوارم بیشتر رو بخش مبارزاتش و شوتینگ و داستانش کار کنن.ولی از نظر گیم پلی و طراحی بصری خیالام راحته یه چیزی در حد همون نسخه اول تحویل بدن راضی هستم !!
نه دیگه از Shooting خبری نیست. گفتن کلا از بازی برش داشتن و قابلیت استفاده از اسلحه وجود نداره
داستانش هم که طرف تو ign صحبت میکرد خودش تعریف میکرد که خیلی خوبه و در مورده گذشته faith اینا چیزهایه زیادی رو متوجه میشیم. در ضمن بازی هم کاملا reboot هست و ربطی به قسمته قبلی اصلا نداره D: .
احتمالا faith دیگه احله ادم کشی نباشه ×_×
به نظرم shooting اش تو بازی قبلی بدترین قسمت بازی بود. حداقل تو ذهنه من که اینطوری مونده . کنترلش و اینا خیلی عجیب و بد بود
 
عجب نمایش خوفناکی داشت :دی ! خصوصا صحنه های پایانی که داشت شیرجه میزد تو شیشه ، عکس خودش رو شیشه افتاد واقعا حال کردم :دی فکر کنم اون ویدیو رو تاحالا 10 بار دیدم :دی
 
نه دیگه از Shooting خبری نیست. گفتن کلا از بازی برش داشتن و قابلیت استفاده از اسلحه وجود نداره
داستانش هم که طرف تو ign صحبت میکرد خودش تعریف میکرد که خیلی خوبه و در مورده گذشته faith اینا چیزهایه زیادی رو متوجه میشیم. در ضمن بازی هم کاملا reboot هست و ربطی به قسمته قبلی اصلا نداره D: .
احتمالا faith دیگه احله ادم کشی نباشه ×_×
به نظرم shooting اش تو بازی قبلی بدترین قسمت بازی بود. حداقل تو ذهنه من که اینطوری مونده . کنترلش و اینا خیلی عجیب و بد بود

اتفاقا من از شوتینگش خوشم اومد. جوری نبود که بهش وابسته شی و جوری هم نبود که بگیم بده. یک بالانس خوبی داشت به عنوان یک وسیله جانبی...
 
نه دیگه از Shooting خبری نیست. گفتن کلا از بازی برش داشتن و قابلیت استفاده از اسلحه وجود نداره
داستانش هم که طرف تو ign صحبت میکرد خودش تعریف میکرد که خیلی خوبه و در مورده گذشته faith اینا چیزهایه زیادی رو متوجه میشیم. در ضمن بازی هم کاملا reboot هست و ربطی به قسمته قبلی اصلا نداره D: .
احتمالا faith دیگه احله ادم کشی نباشه ×_×
به نظرم shooting اش تو بازی قبلی بدترین قسمت بازی بود. حداقل تو ذهنه من که اینطوری مونده . کنترلش و اینا خیلی عجیب و بد بود

من 3 بار فرصت شد کلا بازی رو تموم کنم تو هیچ یک از این سه بار طرف اسلحه نمیرفتم. بار اول بخاطر اچیومنتش بود که نباید در کل بازی کسی رو نمیکشتی ولی دفعات بعد هم با اینکه اچیومنت رو گرفته بودم بازم از اسلحه استفاده نمیکردم و همش فرار و بر قرار ترجیح میدادم. :d
--------------------------------
سبک طراحی هنری بازی واقعا مجذوب کننده بود. به بهترین شکل ممکن طراحی محیط نسخه قبل رو ارتقا دادن و در عین حال که کاملا نو هست همچنان حس و حال نسخه قبلی رو القا میکرد.
 
یه چیز بدی که تو تریلرش بود این بود که تو راه که داشت میرفت طرف ساختمونه داشت با اون یارو تلفنی حرف میزد بعد از در و دیوار که بالا میرفت همزمان آه و اوهم میکرد ! یعنی هم دیالوگاش داشت پخش میشد هم آه و اوهش :)))

Tunngle ID : masood0899
 
عجب نمایش خوفناکی داشت :دی ! خصوصا صحنه های پایانی که داشت شیرجه میزد تو شیشه ، عکس خودش رو شیشه افتاد واقعا حال کردم :دی فکر کنم اون ویدیو رو تاحالا 10 بار دیدم :دی
اره اون قسمتش خیلی Epic بود D: یه حالت slow motion هم گرفت که بازتابش رو ببین قشنگ لول :/
فیزیکه شیشه خورد شدنش رو دید ؟ ×_× عالیه لول

اتفاقا من از شوتینگش خوشم اومد. جوری نبود که بهش وابسته شی و جوری هم نبود که بگیم بده. یک بالانس خوبی داشت به عنوان یک وسیله جانبی...
باید یه بار دانلود کنم دوباره برم . اون چیزی که ذهنم مونده اصلا جالب نبود. ولی الان با این همه سیستم حرکات و ... که براش گذاشتن و سرعتی که داره به نظرم دیگه احساس نمیشه. حسه action و tactical بودن هم بالا میبره D:
در کل زیاد به استایله Faith نمیاد احله تیر زدن و ادم کشی باشه D: ( نه به هوایه جنسیتش ) کلا به هوایه شخصیتش از نظره کلی.

من 3 بار فرصت شد کلا بازی رو تموم کنم تو هیچ یک از این سه بار طرف اسلحه نمیرفتم. بار اول بخاطر اچیومنتش بود که نباید در کل بازی کسی رو نمیکشتی ولی دفعات بعد هم با اینکه اچیومنت رو گرفته بودم بازم از اسلحه استفاده نمیکردم و همش فرار و بر قرار ترجیح میدادم. :d
--------------------------------
سبک طراحی هنری بازی واقعا مجذوب کننده بود. به بهترین شکل ممکن طراحی محیط نسخه قبل رو ارتقا دادن و در عین حال که کاملا نو هست همچنان حس و حال نسخه قبلی رو القا میکرد.
دقیقا ! حال بیشتر بود. الانم که طوری درست کردن که دیگه اصلا نیازی به اسلحه نباشه D: یعنی سرعته خودش واقعا بالا بود D:

دقیقا . از نظره هنری یک سر و گردن بالا رفته. خیلی خاصه نمیدونم با چی میشه مقایسش کرد . ولی خیلی جالبه اینکه از رنگهایی که به نسبت خوده محیط contrast بالایی دارن برای هدایت بازیباز استفاده کرد. یعنی بخشه هنری بازی تاثیره مستقیم رو فرهنگه دنیا و همچنین gameplay اش داره . خیلی شیک و simplistic و عالیه D: چیزه خاصیه برا خودش واقعا.
 
باید یه بار دانلود کنم دوباره برم . اون چیزی که ذهنم مونده اصلا جالب نبود. ولی الان با این همه سیستم حرکات و ... که براش گذاشتن و سرعتی که داره به نظرم دیگه احساس نمیشه. حسه action و tactical بودن هم بالا میبره D:
.

نمیخواد دانلود کنی خودم بهت میگم
تو بازش زوم روی مگسک اسلحه وجود نداشت فقط میتونستید از نقطه ای که روی تصویر گذاشته میشد برای تنظیم تیراندازی استفاده کنی ، اسلحه های مختلف آنچنان روی رفلکس بدن Faith تاثیر متفاوت نداشت (بی تاثیر هم نبود البته) که ینظرم قابل ایراد گیری نیست چون بنظرم گیمر نباید اسلحه برداره تو بازی حتی روی Hard ، اصلا چه معنی داره ;)

-----------

بازیش طوری توی ذهنم ثبت شده بعد 5 سال که آخرین بار بازیش کردم هنوز یادمه
ببین عشق و علاقه تا کجا :crying1:
 
نه نبود ، یه اچیومنت داشت که بدون کشتن کسی بازیو تموم کنی ، لارم نبود اسلحه دست بگیری :d

اتفاقا فکر کنم یکی دو جاش اجباری بود ولی روی اچیومنتش تاثیری نداشت. یکیش فکر کنم اون جایی بود که باید با اسنایپر میزدیم و آشوب بپا میکردیم. :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or