Microsoft Press Confrence| E3 2013

  • Thread starter Thread starter Frobary
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Frobary

Loyal Member
خب کم کم داریم به زمان کنفرانس E3 مایکروسافت نزدیک میشیم. مایکروسافت مانور زیادی روی E3 امسال داده و به نظر میاد قراره بازی های بزرگی رو نمایش بده، طبق گفته مایکروسافت 15 بازی انحصاری مخصوص Xbox One (هاردکور، کینکت، آرکید) قراره تو کنفرانس نمایش داده بشن. تو این تاپیک اخبار و اطلاعات در مورد کنفرانس قرار می گیره.

44881963803178384072.jpg


زمان برگزاری کنفرانس: دوشنبه 20 خرداد ساعت 21:00 به وقت ایران
مدت زمان کنفرانس: 90 دقیقه
زمان سنج تا لحظه شروع کنفرانس

بازی های تایید شده جهت نمایش در کنفرانس
Forza Motorsport 5/Turn 10/Microsoft Studios
Quantum Break/Remedy/Microsoft Studios
Ryse/Crytek/Microsoft Studios

استودیوهایی که تایید شده بازی خود را نمایش خواهند داد
Black Tusk Studios
Rare

شبکه های پوشش دهنده مراسم
XBOX
Twitch
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: g4mer
جایی نگفتن که LocoCycle جز اون 15 تا انحصاری هست چون قبلا معرفی شده، همون طور که Fantasia هم جز اون 15 تا نیست، در ضمن فیل اسپنسر دقیقا گفت "بیشتر از 15 تا انحصاری واسه لانچ" :دی
 
آخرین ویرایش:
یعنی من حدود دو ساله با اینترنت محدود دارم live بازی میکنم و ماهانه کمتر از 20 تومن هزینه میکنم تو خارج بودم خبر ندارم :d
 
من نمی دونم این چیش خنده داره اما فکر می کنم گیمر آنلاین رو بعد از گاس کردن دوم سوم دبستان بتونی معنی اش رو بفهمی

الان یک نت 1 مگابیتی رو خیلی راحت می تونید با کمتر از 40 تومن از مخابرات بگیرید، سرویس های محدود هم که 128 می گیری 300 تا بهت سرعت می ده

همین الانش شما وقتی مثلا Co-op VS AI توی بازی هایی مثل LoL, Dota2 , ... باز می کنید اطلاعات bot ها به صورت cloud دارن پردازش می شن زیر فشار اینترنت ماندید ای ملت؟؟؟؟

من نمی گم سرعت اینترنت ایران خوبه، نه، افتضاحه اما ساختار cloud computing جوریه که روز به روز بهینه تر می شه، مایکروسافت شرکت پیشرو در cloud computing اه، همین الانش من با نت 1 مگ بسیار راحت از windows azure کار می کنم

چه شما چه دوستان دیگه اگر باز هم نهفمدین دیگه از بنده کاری بر نمیاد متاسفانه :d

@Fratos

من که یک سالم واسه تو توضیح بدم انتظار ندارم بفهمی، سخت نگیر
اون نت 1 مگی 1 به 8 با پینگ نابود به درد همون مخابرات میخوره نه Cloud Gaming.

سرویس 128 محدود هم علاوه بر اینکه باید برای مگابایت به مگابایتش برنامه ریزی کنی که هر ماه خداد تومن پول ترافیک ندی خیلی بخوان حال بدن 60-70 کیلوبایت سرعت بده نه 300 تا.

همین الانش که خبری از گرافیک و فیزیک و AI نسل بعدی و پردازش های سنگین ترش نیست 90% افراد برا آنلاین بازی کردن نیاز به محاسبات ذهنی قوانین فیزیک دارن تا بتونن با این وضع لگ و تاخیر مولتی بازی کنن...

یا شما تو ایران زندگی نمی کنی و فقط یه چیزی در مورد اینجا شنیدی یا بدجوری چشمت رو رو به حقایق بستی.
 
اصلا کاری به باقیه بحث ندارم ولی من همین الان دارم اینترنت 1 مگابیت از مخابرات سرعت 100 و قیمت 35 تومن میگیرم.همچین چیزی وجود داره یعنی:d
 
من نمی دونم این چیش خنده داره اما فکر می کنم گیمر آنلاین رو بعد از گاس کردن دوم سوم دبستان بتونی معنی اش رو بفهمی

الان یک نت 1 مگابیتی رو خیلی راحت می تونید با کمتر از 40 تومن از مخابرات بگیرید، سرویس های محدود هم که 128 می گیری 300 تا بهت سرعت می ده

همین الانش شما وقتی مثلا Co-op VS AI توی بازی هایی مثل LoL, Dota2 , ... باز می کنید اطلاعات bot ها به صورت cloud دارن پردازش می شن زیر فشار اینترنت ماندید ای ملت؟؟؟؟

من نمی گم سرعت اینترنت ایران خوبه، نه، افتضاحه اما ساختار cloud computing جوریه که روز به روز بهینه تر می شه، مایکروسافت شرکت پیشرو در cloud computing اه، همین الانش من با نت 1 مگ بسیار راحت از windows azure کار می کنم

چه شما چه دوستان دیگه اگر باز هم نهفمدین دیگه از بنده کاری بر نمیاد متاسفانه :d

@Fratos

من که یک سالم واسه تو توضیح بدم انتظار ندارم بفهمی، سخت نگیر


عزیز دل، درسته که دسترسی به اینترنت 2 مگابیتی تا 2 سال دیگه توی ایران خیلی عادی خواهد بود، اما چند تا مشکل اساسی وجود داره این وسط!
اول این که اینترنت باید ثُبات کافی و لازم رو داشته باشه، نه این که نزدیک انتصابات که می‌شه دو ماه قبلش و دو ماه بعدش اینترنت نابود شه! اینترنتی که نوسان داشته باشه مسلماً روی تجربه‎ی بازی تاثیر گذاره.
ازین گذشته، مشکل دوم و اصلی مطرح می‎شه، اونم اینه که برای کسی که می‌خواد شب و روز بازی کنه، احتیاج به یک اینترنت 2مگابییتی، بدون محدودیت حجمی خواهد بود. خرید اینترنت 2 مگابیتی بدون محدودیت کلی هزینه در بر داره! که اونم باید ماهیانه پرداخت شه.

اینترنت 2 مگابیتی بدون محدودیت حجمی، شاید تا 10 سال دیگه هم توی ایران برای 99%ـه گیمرها قابل تهیه نباشه. کی می‎تونه ماهی 200 تومن پول اینترنت بده آخه!؟

در هر صورت، کسایی که توی ایران زندگی می‎کنن، تحت هیچ شرایطی نباید از این سیستم مایکروسافت حمایت کنن، چون همه جوره به ضرر ماست. حالا اگه شما جای دیگه زندگی می‌کنید و اینترنت با سرعت بالا و بدون محدودیت حجمی دارید و از پس هزینش به راحتی بر میاید، اون بحثش جداست.
 
اصلا کاری به باقیه بحث ندارم ولی من همین الان دارم اینترنت 1 مگابیت از مخابرات سرعت 100 و قیمت 35 تومن میگیرم.همچین چیزی وجود داره یعنی:d

با پینگ 400 اونوقت .... =))

----------------


ترو قران چشاتونو یکم باز کنید ینترنت ایران بعد چند تا کشور بدترین اینترنته دنیا داره بعد یه سری میان میگن نه اینترنت ایران خیلی خوبه ما 6 مگ تو خونمون داریم تازه اونم نامحدود !!!!!!!!
 
با پینگ 400 اونوقت .... =))

----------------


ترو قران چشاتونو یکم باز کنید ینترنت ایران بعد چند تا کشور بدترین اینترنته دنیا داره بعد یه سری میان میگن نه اینترنت ایران خیلی خوبه ما 6 مگ تو خونمون داریم تازه اونم نامحدود !!!!!!!!

ترو قران من دارم همینجا زندگی میکنم و مثل همه هم از وضع اینترنت ایران خبر دارم و با همین شرایط آنلاین بازی میکنم
 
ترو قران من دارم همینجا زندگی میکنم و مثل همه هم از وضع اینترنت ایران خبر دارم و با همین شرایط آنلاین بازی میکنم

داداش منم دارم با سرعت 20 آنلاین میزنم منظور من اینه که الکی بچه ها نیان بگن سرعت اینترنت اله وله

دوستان بحث بسه نذاریم تاپیک منحرف بشه
 
@Fratos

من که یک سالم واسه تو توضیح بدم انتظار ندارم بفهمی، سخت نگیر
هرکسی که کوچکترین ارتباطی داره با نت و استفاده از نت توی ایرانی این رو میده که ما یه نت Unstable داریم با بدترین پینگ و با گرون ترین قیمت که همه اینها رو باید اضافه کنیم به Share شدنش. به عنوان مثال اینترنت 2 مگی که من از شهراد میگیرم بین 8 نفر و اینترنت 1 مگ مخابراتی که میگیرم بین 10 نفر Share هست. یعنی درعمل ما داریم سرویس 128 کیلوبایت میگیریم به اسم 1 مگ.

حالا با توجه به این وضعیت که از بچه 10 تا پیرمرد 90 ساله ازش مطلع هست و درک و تحلیلش نیاز به داشتن phd نداره; شما اومدی جک قرن رو گفتی وسط این تاپیک و همه رو نفهم فرض کردی الی خودت.

پ.ن. شما اگر با اینترنتی ایران که به کاربرهای خانگی داده میشه تونستی از Gaikai و Onlive استفاده کنی، من از برج میلاد میپرم پائین.
 
Lionhead تایید کرد که Fable: Anniversary رو تو E3 نمایش میده، البته نگفتن تو کنفرانس نمایش میدن یا نه، فقط گفته شده بازی تو E3 حضور داره. اینم گفتن راستی :دی
?Word on the street is that there may also be an E3 stowaway… Who could it be
چه شود E3 با Lionhead، فقط جون مادرتون هر چی میخواین نشون بدین MMO نباشه :دی در ضمن تقریبا مشخص شده که Lionhead دو تا تیم کامل داره چون رو اون بخشی که روی Fable کار میکنه اسم Team Fable گذاشتن :دی البته این اخبار این چند وقت اخیر شور و هیجان E3 رو ازمون گرفته، خاک تو سر مایکروسافت :|
 
آخرین ویرایش:
Lionhead تایید کرد که Fable: Anniversary رو تو E3 نمایش میده، البته نگفتن تو کنفرانس نمایش میدن یا نه، فقط گفته شده بازی تو E3 حضور داره. اینم گفتن راستی :دی

چه شود E3 با Lionhead، فقط جون مادرتون هر چی میخواین نشون بدین MMO نباشه :دی در ضمن تقریبا مشخص شده که Lionhead دو تا تیم کامل داره چون رو اون بخشی که روی Fable کار میکنه اسم Team Fable گذاشتن :دی البته این اخبار این چند وقت اخیر شور و هیجان E3 رو ازمون گرفته، خاک تو سر مایکروسافت :|
شما مطمئنی که فن مایکروسافتی؟؟؟؟
ادم دیگه به چشمش هم نمیتونه اعتماد کنه :|
 
من نمی دونم این چیش خنده داره اما فکر می کنم گیمر آنلاین رو بعد از پاس کردن دوم سوم دبستان بتونی معنی اش رو بفهمی

الان یک نت 1 مگابیتی رو خیلی راحت می تونید با کمتر از 40 تومن از مخابرات بگیرید، سرویس های محدود هم که 128 می گیری 300 تا بهت سرعت می ده

همین الانش شما وقتی مثلا Co-op VS AI توی بازی هایی مثل LoL, Dota2 , ... باز می کنید اطلاعات bot ها به صورت cloud دارن پردازش می شن زیر فشار اینترنت ماندید ای ملت؟؟؟؟

من نمی گم سرعت اینترنت ایران خوبه، نه، افتضاحه اما ساختار cloud computing جوریه که روز به روز بهینه تر می شه، مایکروسافت شرکت پیشرو در cloud computing اه، همین الانش من با نت 1 مگ بسیار راحت از windows azure کار می کنم

چه شما چه دوستان دیگه اگر باز هم نهفمدین دیگه از بنده کاری بر نمیاد متاسفانه :d

@Fratos

من که یک سالم واسه تو توضیح بدم انتظار ندارم بفهمی، سخت نگیر

بازی ای که ممکنه n تا NPC توش باشه رو با LOL مقایسه می کنی؟؟؟ اینا گفتن فیزیک و اینجور شر و ور ها هم رو کلود هست . اگه حرف تو درست باشه و در حد LoL باشه سرعت 4-5 کیلو بایت کا فیه :))
همچین میگی به یک نت 5 مگ اینگار اینجا اروپا ـه خواهشا یه چیزی بنویس که هرکی میبینه بهت تو دلش فحش نده...
تو انلاین کم لگ میزنه بازی های کنسولی هم بره پیشش.
اینم از شاهکار ماکروساقت ببینیم سونی بدتر از این میشه یا نه
 
هرکسی که کوچکترین ارتباطی داره با نت و استفاده از نت توی ایرانی این رو میده که ما یه نت Unstable داریم با بدترین پینگ و با گرون ترین قیمت که همه اینها رو باید اضافه کنیم به Share شدنش. به عنوان مثال اینترنت 2 مگی که من از شهراد میگیرم بین 8 نفر و اینترنت 1 مگ مخابراتی که میگیرم بین 10 نفر Share هست. یعنی درعمل ما داریم سرویس 128 کیلوبایت میگیریم به اسم 1 مگ.

حالا با توجه به این وضعیت که از بچه 10 تا پیرمرد 90 ساله ازش مطلع هست و درک و تحلیلش نیاز به داشتن phd نداره; شما اومدی جک قرن رو گفتی وسط این تاپیک و همه رو نفهم فرض کردی الی خودت.

پ.ن. شما اگر با اینترنتی ایران که به کاربرهای خانگی داده میشه تونستی از Gaikai و Onlive استفاده کنی، من از برج میلاد میپرم پائین.

با آموزش مبانی شبکه در خدمت شما هستیم

بیت: ک.چکترین واحد اطلاعات که در مبنای باینری تعریف می شود و مقدار 0 یا 1 را به خود اختصاص می دهد
بایت: هر 8 بیت را یک بایت می گویند این تعریف غلطه
بایت: کوچکترین واحد قابل آدرس دهی

نکته: در شبکه تمام سرعت ها و اطلاعات با بیت اعلام می شود، چرا که ممکن است یکی از Nod ها از bcd استفاده کند و دیگری از octet

نحوه ارائه سرویس های شیر توسط شرکت های سرویس دهنده:
وقتی شما سرویس اینترنتی به عنوان شیر با ضریب دریافت می کنید، بدین معنی هست که یک لینک اینترنت به گونه ای بین n استفاده کننده که n عددی است صحیح و مثبت پخش می شود که به طور متوسط سرعت ikbs ای که شرکت سرویس دهنده اعلام کرده به هر استفاده کننده برسد

مثالی می زنم: شرکت مخابرات تهران اقدام به ارائه سرویس های یک مگابیتی می کند، همانطور که در بالا اشاره شد در علم شبکه اصلا بایت معنی ندارد، شرکت مخابرات تهران ضریب این اشتراک را 1 به 10 اعلام می کند، در نتیجه شرکت مخابرات تهران یک لینک 10 مگابیتی را به صورت dedicate برای 10 نود اختصاص داده و لینک در بین این 10 نود طوری شیر می شود که به طور متوسط به هر کدام 1 مگابیت پهنای باند برسد

در تمامی دنیا سرویس های شیر در کنار سرویس های dedicate ارائه می شود چرا که در سرویس های dedicate ضریب اشتراک معنی نداشته و حفظ فاکتور هایی همانند QoS بسیار مهم است و به طبع هزینه بر

نتیجه اخلاقی: اگر فکر می کنید در هر جای دینا نه ایران نت 1 مگ گرفتید اما روی سیستمتون 128 کیلوبایت بیشتر سرعت دانلود نمی ده سرتون کلاه رفته اشتباه می کنید، مشکل از سواد شماست

نتیجه اخلاقی 2: من از همون پست اول گفتم از اینترنت ایران دفاع نمی کنم اما این به این معنی نیست که اینترنت ایران پاسخگوی سیستم cloud اه microsoft نیست، سیستم cloud مایکروسافت یکی از بهینه ترین سیستم های cloud اه جهان اه.

نتیجه اخلافی 3:Gaikai زو که سونی خرید و کلا این سرویس اصلا درست حسابی راه نیفتاد که بخواد کسی ازش درست درمون استفاده کنه، onlive هم که پولیه اما همین الان video بگیرم که دارم با نت 2 مگ خانه که هیچ، اکانت 1 مگ رفیقم gameglobe بازی می کنم لطف می کنی دیگه لاگین نکنی توی این سایت؟؟؟


حرف من اینه: در افتضاح بودن اینترنت ایران شکی نیست اما مساله بهینه شدن روز اقزون سرویس های cloud برای این که با حداقل سرعت حداکثر خدمات رو ارائه بدن اه، اینترنت ایران افتضاحه اما سرویس های cloud زیادی بهینه ان :)

نتیجه اخلاقی the final ediiton: اگه بازم نفهمیدی ، نفهمیدی دیگه چی کارت کنم :-??
 
بنده خودم تو ISP کار می کنم از چند چون قضایا کاملا اطلاع دارم
با این سرعت های معمول تو ایران کلود ملود تعطیله مگر اینکه جیبه پر پول یا پارتیه کتو کلفت داشته باشید وگرنه به این راحتی که ash@ash میگه نیست

به هیچ وجه اینترنت دیگر کشورها (منظورم اوگاندا نیست) رو با مال ایران مقایسه نکنید
بنده منزل از اینترنت مخابرات استفاده میکنم (کوزه گر از کوزه شکسته) برای اینکه پول به این شرکت های کلاه بردار حجم فروش کم فروش نمیدم (همچنین شرکتی که توش کار میکنم)
 
با آموزش مبانی شبکه در خدمت شما هستیم

بیت: ک.چکترین واحد اطلاعات که در مبنای باینری تعریف می شود و مقدار 0 یا 1 را به خود اختصاص می دهد
بایت: هر 8 بیت را یک بایت می گویند این تعریف غلطه
بایت: کوچکترین واحد قابل آدرس دهی

نکته: در شبکه تمام سرعت ها و اطلاعات با بیت اعلام می شود، چرا که ممکن است یکی از Nod ها از bcd استفاده کند و دیگری از octet

نحوه ارائه سرویس های شیر توسط شرکت های سرویس دهنده:
وقتی شما سرویس اینترنتی به عنوان شیر با ضریب دریافت می کنید، بدین معنی هست که یک لینک اینترنت به گونه ای بین n استفاده کننده که n عددی است صحیح و مثبت پخش می شود که به طور متوسط سرعت ikbs ای که شرکت سرویس دهنده اعلام کرده به هر استفاده کننده برسد

مثالی می زنم: شرکت مخابرات تهران اقدام به ارائه سرویس های یک مگابیتی می کند، همانطور که در بالا اشاره شد در علم شبکه اصلا بایت معنی ندارد، شرکت مخابرات تهران ضریب این اشتراک را 1 به 10 اعلام می کند، در نتیجه شرکت مخابرات تهران یک لینک 10 مگابیتی را به صورت dedicate برای 10 نود اختصاص داده و لینک در بین این 10 نود طوری شیر می شود که به طور متوسط به هر کدام 1 مگابیت پهنای باند برسد

در تمامی دنیا سرویس های شیر در کنار سرویس های dedicate ارائه می شود چرا که در سرویس های dedicate ضریب اشتراک معنی نداشته و حفظ فاکتور هایی همانند QoS بسیار مهم است و به طبع هزینه بر

نتیجه اخلاقی: اگر فکر می کنید در هر جای دینا نه ایران نت 1 مگ گرفتید اما روی سیستمتون 128 کیلوبایت بیشتر سرعت دانلود نمی ده سرتون کلاه رفته اشتباه می کنید، مشکل از سواد شماست

نتیجه اخلاقی 2: من از همون پست اول گفتم از اینترنت ایران دفاع نمی کنم اما این به این معنی نیست که اینترنت ایران پاسخگوی سیستم cloud اه microsoft نیست، سیستم cloud مایکروسافت یکی از بهینه ترین سیستم های cloud اه جهان اه.

نتیجه اخلافی 3:Gaikai زو که سونی خرید و کلا این سرویس اصلا درست حسابی راه نیفتاد که بخواد کسی ازش درست درمون استفاده کنه، onlive هم که پولیه اما همین الان video بگیرم که دارم با نت 2 مگ خانه که هیچ، اکانت 1 مگ رفیقم gameglobe بازی می کنم لطف می کنی دیگه لاگین نکنی توی این سایت؟؟؟


حرف من اینه: در افتضاح بودن اینترنت ایران شکی نیست اما مساله بهینه شدن روز اقزون سرویس های cloud برای این که با حداقل سرعت حداکثر خدمات رو ارائه بدن اه، اینترنت ایران افتضاحه اما سرویس های cloud زیادی بهینه ان :)

نتیجه اخلاقی the final ediiton: اگه بازم نفهمیدی ، نفهمیدی دیگه چی کارت کنم :-??
شما هر موقع بازی کردی یک فیلم یا عکس بگیر به ما هم نشون بده،مگر نه با این حرفها چیزی ثابت نمیشه
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or