نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:
اخه ساختن شبیه ساز فوتبال تجربه میخواد
کونامی و EA سال های ساله دارن روی این سبک سرمایه و نیرو میذارن هرچقدرم ضعیف باشن بازار رو دو قطبی کردن
اگه مایکرو بخواد فوتبال بسازه به نفعش هست کلا کونامی رو بخره و PES رو یه سر و سامون اساسی بده اخه کسی دیگه ای نیست که براش فوتبال بسازه و تجربه این دو کمپانی رو داشته باشه
هرچند کلا فکر نکنم این قضیه ساخت فوتبال عملی بشه
مایکرو بتونه 2 کنسولش رو با قیمت پایین و قدرت بالا عرضه کنه و ضرر فروش رو به جون بخره و بازی هاش متا بالای 90 بگیرن راحت قشر زیادی رو جذب کرده حالا اگر زرنگ باشه و کنسولش رو زودتر از سونی بده بازار دستش جلو میفته

مایکروسافت شیش مدل کنسول ارزون قیمت و قوی تر از پلی استیشن 5 تو اروپا عرضه نکنه بعید میدونم این حالت تک قطبی اون منطقه تغییر کنه. برای بدست اوردن پول هر جامعه نیازی که دارند رو باید رفع کنی.

همونطوری که امریکایی ها تشنه شوتر هستند، اروپایی ها هم خواستار بازیهای ادونچر و مخصوصا فوتبال هستند. و درباره PES هم جدا از مسائل فنی ولی اینقدر اسم و رسمش تو سالهای اخیر اسیب دیده که حتی اگر توسط مایکروسافت خریداری بشه (در حالی که کونامی بهترین سال مالی خودش رو برای دومین بار متوالی پشت سر گذاشت و یکی از دلایلش مای کلاب پس بوده)! بازم باید از صفر روی برند جدید ش کار کنند.

پس حتی تو سالهای اوجش هم از لحاظ اسم و رسم نمیتونست تو فروش با فیفا رقابت کنه. همین الان فیفا هرسال از سال قبل بدتر هست ولی تاپیکش رو دنبال کن تو بازیسنتر
 
  • Like
Reactions: X B I T B
امیدوارم استودیو undead و و سازنده happy هم تقویت بشن پتانسیل خوبی دارن هردو
 
رابرت رایان، گیم دیزاینر سابق ناتی داگ که در ساخت بازی های TLOU 1 & 2 و Uncharted 3 مشارکت داشته، به استودیو The Initiative پیوست. (بر اساس پروفایل لینکدین)

پ.ن: معلوم نیست دارند اون تو چی میسازند با این همه افراد کله گنده. یه بروس استریلی مونده فقط تو سانتا مونیکا.
عالی میشه اگر استریلی جذب بشه
شاید بهترین game director نسل قبل باشه
 
امیدوارم استودیو undead و و سازنده happy هم تقویت بشن پتانسیل خوبی دارن هردو

استودیو Undead Labs الان بیشتر استخدامهاش رو انجام داده و حدود 100 نفر نیرو داره (زمان ساخت SoD2 کمتر از 60 نفر بودن). یسری از اعضای استودیو ArenaNet رو گرفتن و خود استودیو هم از اعضای سابق ArenaNet تشکیل شده بوده از ابتدا.

Undead Labs - A message for our friends at ArenaNet

البته احتمالش هست تا ساخت عنوان بعدیشون که SoD3 هست باز هم استخدام و جذب داشته باشن :D
 
استودیو Undead Labs الان بیشتر استخدامهاش رو انجام داده و حدود 100 نفر نیرو داره (زمان ساخت SoD2 کمتر از 60 نفر بودن). یسری از اعضای استودیو ArenaNet رو گرفتن و خود استودیو هم از اعضای سابق ArenaNet تشکیل شده بوده از ابتدا.

Undead Labs - A message for our friends at ArenaNet

البته احتمالش هست تا ساخت عنوان بعدیشون که SoD3 هست باز هم استخدام و جذب داشته باشن :D


اگه میخواد سمت aaa بره باید 200 تا نیرو بگیره
 
استودیو Undead Labs الان بیشتر استخدامهاش رو انجام داده و حدود 100 نفر نیرو داره (زمان ساخت SoD2 کمتر از 60 نفر بودن). یسری از اعضای استودیو ArenaNet رو گرفتن و خود استودیو هم از اعضای سابق ArenaNet تشکیل شده بوده از ابتدا.

Undead Labs - A message for our friends at ArenaNet

البته احتمالش هست تا ساخت عنوان بعدیشون که SoD3 هست باز هم استخدام و جذب داشته باشن :D
خیلی خوب میشه که برن سمت ساخت بازی هایی مثل L4D یا World War Z که حداقل از این سنت مسخره دوشیدن آی پی فاصله بگیرند ... خدارو چه دیدی شاید تونستن یه بازی داستان محور عالی هم بسازند
 
راستی اکتیویژن قراردادش با سونی چند سال دیگه تموم میشه؟
مایکرو هر طور شده برای نسل بعد باید حق تبلیغات کالاف رو به دست بگیره
 
اگه میخواد سمت aaa بره باید 200 تا نیرو بگیره

تیم 100 نفره هم با زمان و بودجه کافی میتونه AAA بسازه. ساکرپانچ موقع ساخت اینفیمس 2014 فک کنم 100 نفر بود یا T10 تا همین چند وقت پیش تیم اصلیش زیر 100 نفر بود (80 یا 90 نفر).

خیلی خوب میشه که برن سمت ساخت بازی هایی مثل L4D یا World War Z که حداقل از این سنت مسخره دوشیدن آی پی فاصله بگیرند ... خدارو چه دیدی شاید تونستن یه بازی داستان محور عالی هم بسازند

اینها تو کار بازی داستان محور نیستن. بازی خودشون رو بسازن و ایده خودشون رو بهتر و کاملتر بسازن بهتره.

راستی اکتیویژن قراردادش با سونی چند سال دیگه تموم میشه؟
مایکرو هر طور شده برای نسل بعد باید حق تبلیغات کالاف رو به دست بگیره

شایعه شده تموم شده انگار، و نمایش نسخه جدیدش تو کنفرانس مایکرو هست.
 
شایعه شده تموم شده انگار، و نمایش نسخه جدیدش تو کنفرانس مایکرو هست
از 2015 دیگه تمام نمایش هاش با سونی بود بعید نیست قراردادشون تموم شده باشه
مایکرو باید مثل نسل هفت دوباره حق تبلیغات کالاف رو هر طور شده بگیره
 
متنفرم از اینکه Cod رو دوباره تو کنفرانس مایکرو ببینم
این یعنی 10 دقیقه از وقت کنفرانس برای همچین بازی میره:دی من حاضرم بازی ایندی تو این تایم ببینم اما cod نباشه:دی
شما یادتون نمیاد، Cod ،AC و فیفا تقریبا 20 الی 25 دقیقه از وقت 90دقیقه ای کنفرانس رو می گرفتن؟ً!
 
  • Like
Reactions: Tolkien
پس همون حرف اول من میشه ، برن سمت یه تجربه چند نفره جدید

ساخت SoD3 قطعی هست برادر، سر موضوعی که قطعی هست دیگه بحث نکنیم :D ضمن اینکه فقط عوض کردن یا نکردن اسم بازی مهم نیست. ولی میتونیم سر این صحبت کنیم که قرار هست چه اتفاقی برای نسخه سوم بیافته.

این استودیو تو ساخت بازی آنلاین تبحر داشته و داره ولی بعد از موفقیت نسخه اول (با تیم 10-15 نفره) و درخواست طرفدارهای سری رفت سراغ نسخه دوم و ساختش (با تیم 50~ نفره) که خب به دلیل بلند پروازانه بودن پروژه و 3 برابر شدن پروژه نسبت به نسخه اول نتونستن ایده‌های خیلی جدیدتری توی بازی بیارن ولی با این حال مد Co-Op چهار نفره با ایده‌های مختص به خود بازی رو اضافه کردن با یه مد Horde مانند (تو آپدیت ‌های بعدی) و نقشه سه برابری و خیلی اصلاحات تو بخشهای مختلف بازی و ...

الان هم تو نسخه سوم احتمالا قابلیت‌های بخش آنلاین بازی رو بیشتر میکنن و ایده‌های جدیدتر و بهتری رو به کار میبرن و ... در کل اینکه میگی برن سمت تجربه چند نفره برنامه اصلی استودیو بود که برن سراغ یه بازی MMO مانند ولی الان با محبوبیت سری بین طرفدارا احتمالا سعی میکنن یه ترکیبی از هر دو تا کار رو انجام بدن :D

الان هم با وجود این تیم 100 نفره که ممکنه بزرگتر هم بشه در آینده و سابقه اعضاش و مشاوره و کمک فنی که از بقیه استودیوهای مایکروسافت میتونن بگیرن (کوالیشن، Rare، تیم DirectX و ... با خود ردموند و 343 و ... هم فقط 20 دقیقه فاصله دارن) و تکنولوژی‌ها و امکانات مایکروسافت که خیلی راحتتر میتونن استفاده کنن (فقط از تیم تضمین کیفیت و تست بازیهای مایکروسافت بتونن استفاده کنن میتونن باگ‌های بازی رو کلی کاهش بدن و بازخوردهای بهتری بگیرن از پلیرهای حرفه‌ای، بقیه امکانات بماند) قطعا یه کار بلند پروازانه‌تر با مشکلات کمتر ارائه میدن.
 
متنفرم از اینکه Cod رو دوباره تو کنفرانس مایکرو ببینم
این یعنی 10 دقیقه از وقت کنفرانس برای همچین بازی میره:D من حاضرم بازی ایندی تو این تایم ببینم اما cod نباشه:D
شما یادتون نمیاد، Cod ،AC و فیفا تقریبا 20 الی 25 دقیقه از وقت 90دقیقه ای کنفرانس رو می گرفتن؟ً!
این یک روی سکه هست اون روی دیگه اینه که طرفدارهای سری کد که اتفاقا تعدادشون کم هم نیست توی فروش کنسول تاثیر مستقیم دارن سونی و مایکرو نمیان برای دل من و شما کنفرانس بزارن که :D میبینن پول تو چیه میرن سمت همون کار , این محتوای انحصاری کردن هم شاید در ظاهر چیزه چیپی باشه ولی بعضی وقت ها از یک بازی انحصاری هم تاثیرگذارتره نمونش همون بخش لجند آلتیمیت تیم فیفا که قبلا انحصاری اکس باکس بود . بنظرم برای شروع نسل جدید این جور آی پی ها برای تبلیغ کنسول اهمیت زیادی دارن .
 
این یک روی سکه هست اون روی دیگه اینه که طرفدارهای سری کد که اتفاقا تعدادشون کم هم نیست توی فروش کنسول تاثیر مستقیم دارن سونی و مایکرو نمیان برای دل من و شما کنفرانس بزارن که :D میبینن پول تو چیه میرن سمت همون کار , این محتوای انحصاری کردن هم شاید در ظاهر چیزه چیپی باشه ولی بعضی وقت ها از یک بازی انحصاری هم تاثیرگذارتره نمونش همون بخش لجند آلتیمیت تیم فیفا که قبلا انحصاری اکس باکس بود . بنظرم برای شروع نسل جدید این جور آی پی ها برای تبلیغ کنسول اهمیت زیادی دارن .
بله همه ی اینهارو میدونم فقط یک نکته وجود داره، من دلم نمی خواد ببینمشون :دی
مورد بعدی هم اینکه مایکرو الان 3-4 سالی میشه که دیگه دنبال محتوای انحصاری نیست و اینو هم اسپنسر چندباری گفته. پس این بخش هم منتفیه:دی
 
  • Like
Reactions: Tolkien
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or