نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
دوستان کسی از رزومه و کم و کیف dalala سازنده bl چیزی میدونه؟
میشه بهشون امیدوار بود؟؟؟؟
 
  • Like
Reactions: X B I T B

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
View attachment 107842

:D

حالا یـ سوال چرا این مشکلات تو دموی اولیه GI نبود ؟ حتما هم بعدش هم که بازی منتشر شد میخوای بگی از بازی ابسیدن انتظار انیمیشن های ناتی داگی داشتی :D در کل هرکی ندونه من یکی میدونم سابرددیت بازی بخاطر همین انحصاری شدن هایپش فروکش کرد یا اصلا چرا بخوایم جای دور بریم همین بازی سنتر خودمون در کل این چپ افتادن با بازی به خاطر یـ استور بی منطق ترین چیزی بوده که تا حالا تو عمرم دیدم ...
نمایش GDC بازی اصلا خوب نبود. فاجعه بار بود درواقع. کوئستی که نشون دادن به حدی کوتاه بود که انگار به جای جوک قرار داده بودنش تو نمایش. حتی یه Voiceover ساده هم براش آماده سازی نکرده بودن. مبارزات با وجود تمرکز زیادی که بر روشون هست کاملا خشک و حوصله سر بر بودن، سیستم فوبیا با وجود اون همه تبلیغ صرفا یه سیستم پرک ساده بود، سلاح های Science ای که نشون دادن واقعا خیلی جالب نبودن. و مهم تر از هرچیزی، مپ نشون داده شده به طرز عجیبی خالی بود. درواقع به حدی خالی و کند بود که انگار یه محیط Placeholder برای تست مکانیک های بازی هست تا جزئی از خود اثر. هیچ نشانی از تعامل درش دیده نمیشد و کل نمایش هم صرفا این بود که "دادا ببین چقدر باحال داریم همرو میکشیم؟".
من واقعا به بازی امید دارم و آبزیدین هم یکی از مورد علاقه ترین استودیو های من هست، اما نمایش قبلیش واقعا خوب نبود، همه ایرادات معمول بازی های استودیو رو داشت، اما در عوض قریب به هیچکدوم از نقاط قوتشون رو نداشت. با این حال نمایش اولیه بازی خیلی خوب بود، امیدوارم کیفیت بازی همون باشه و این نمایش دوم صرفا از روی عدم داشتن وقت کافی بوده باشه. با اینکه Outer Worlds تو هایپ لیست من جاش رو با Vampire عوض کرده، اما به نظرم به شرط اینکه چنین ایرادات ناراحت کننده رو تا ریلیز آخر حل کنن پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین نقش آفرینی های سال رو داره.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
نمایش GDC بازی اصلا خوب نبود. فاجعه بار بود درواقع. کوئستی که نشون دادن به حدی کوتاه بود که انگار به جای جوک قرار داده بودنش تو نمایش. حتی یه Voiceover ساده هم براش آماده سازی نکرده بودن. مبارزات با وجود تمرکز زیادی که بر روشون هست کاملا خشک و حوصله سر بر بودن، سیستم فوبیا با وجود اون همه تبلیغ صرفا یه سیستم پرک ساده بود، سلاح های Science ای که نشون دادن واقعا خیلی جالب نبودن. و مهم تر از هرچیزی، مپ نشون داده شده به طرز عجیبی خالی بود. درواقع به حدی خالی و کند بود که انگار یه محیط Placeholder برای تست مکانیک های بازی هست تا جزئی از خود اثر. هیچ نشانی از تعامل درش دیده نمیشد و کل نمایش هم صرفا این بود که "دادا ببین چقدر باحال داریم همرو میکشیم؟".
من واقعا به بازی امید دارم و آبزیدین هم یکی از مورد علاقه ترین استودیو های من هست، اما نمایش قبلیش واقعا خوب نبود، همه ایرادات معمول بازی های استودیو رو داشت، اما در عوض قریب به هیچکدوم از نقاط قوتشون رو نداشت. با این حال نمایش اولیه بازی خیلی خوب بود، امیدوارم کیفیت بازی همون باشه و این نمایش دوم صرفا از روی عدم داشتن وقت کافی بوده باشه. با اینکه Outer Worlds تو هایپ لیست من جاش رو با Vampire عوض کرده، اما به نظرم به شرط اینکه چنین ایرادات ناراحت کننده رو تا ریلیز آخر حل کنن پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین نقش آفرینی های سال رو داره.
نمایش بازی تو PAX بود و خوب معلوم بود مال بیلد ناقص بازی هستش نمایش هم دقیقا فکاهی بود عملا و من کسی رو هم ندیدم که واقعا سر اون نمایش بخواد گیر بده به بازی ! دیگه به قول خودت همه چیزش شبیه به Placeholder واسه تست بود بعدم یـ چیزی که هستش خود من تهش در حد یـ متای 80 روش حساب باز کردم اون اوایل همه زدیم رویا پردازی کردیم که میخواد در حد Fallout بزرگ باشه فلان و بیسار ولی بعدش خودشون گفتن زیاد توقع ها رو بالا نبرید در کل من جواب او دوستمون رو دادم که از بعد انحصاری شدن بازی دیدش منفی شده به بازی و خوب قشنگ پیداست همه الان دارن میگردن بازی رو بکوبن
در کل نمایش E3 بازی میاد اون وقت میشه در مورد نقاط ضعفی که گفتی بحث کرد ....
 
  • Like
Reactions: X B I T B

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
نمایش GDC بازی اصلا خوب نبود. فاجعه بار بود درواقع.
لایف ایز استرینج فکر میکرد تمام نمایشش واسه GI بود منم دیگه کژژش ندادم :D. یه جوری داغون بود که فنهای دو اتشه ابسیدین صداشون در اومد ولی خب.... لایف ایز استرینج سعی میکنه یه جوری قضیه رآ به انحصاری شدنش واسه EGS ربط بده! بگه ما هیتریم :D.

--------------------------

صحبت Halo infinite شد گفتم بد نیست یادی کنیم از بهترین و اخرین هیلوی که عرضه شد!


دوتا نکته خیلی عالی داره. اینکه شما بدون دیدن حتی یک فریم میتونید ازش لذت ببرید :D (موسیقی ساخت Martin O'Donnell) دوم اینکه با شنیدنش میدونید یه اتفاق خیلی بدی در پیشه که قرار نیست ختم به خیر بشه (تاثیر هنر Martin O'Donnell).
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
لایف ایز استرینج فکر میکرد تمام نمایشش واسه GI بود منم دیگه کژژش ندادم :D. یه جوری داغون بود که فنهای دو اتشه ابسیدین صداشون در اومد ولی خب.... لایف ایز استرینج سعی میکنه یه جوری قضیه رآ به انحصاری شدنش واسه EGS ربط بده! بگه ما هیتریم :D.
احمد هستم اقا فریدون :D خدایی دیگه باید من پرت باشم که هیتی که بعد انحصاری شدن بازی شکل گرفت رو ندیده باشم خلاصه الان وضعیت جوری شده که بیشتر میخواید مو رو از ماست بکشید بیرون اونم از ی نمایش که بیشتر شبیه پارودی بود تا نمایش :D فقط نمیدنم چرا یهو بعد خبر انحصاری شدن بازی نقاط ضعفش بیرن اومد به قول شما اونم یهویی تا قبلش خبری نبود ...
 
آخرین ویرایش:

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
خیلی جالب شد، مایکروسافت پشتیبانی از اپ های WIN32 رو به استور ویندوز اصافه کرده و تو E3 بیشتر دربارش حرف میزنند ( اون اپ Game service رو یادتون باشه) .
Supporting Win32 Games on Windows 10
We want creators to be inspired to bring their best content to Windows 10, and we want Windows 10 to be the place where gamers come to discover their next favorite PC game. We recognize that Win32 is the app format that game developers love to use and gamers love to play, so we are excited to share that we will be enabling full support for native Win32 games to the Microsoft Store on Windows. This will unlock more options for developers and gamers alike, allowing for the customization and control they’ve come to expect from the open Windows gaming ecosystem.
When I think about the role we play as a company to support and evolve gaming on Windows, it’s critical that we make decisions that reinforce the open nature of the PC, focusing on how best to unite players on all devices around the games they love. That philosophy will guide us as we introduce new ways to discover and play games on Windows.
These are just a few of our steps in a journey to contribute to gaming on Windows 10. We know that PC gamers want to see games, so I hope you’ll join us at our annual Xbox E3 2019 Briefing on Sunday, June 9 to hear more, including the amazing lineup of new games and offers coming to PC players.
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
خیلی جالب شد، مایکروسافت پشتیبانی از اپ های WIN32 رو به استور ویندوز اصافه کرده و تو E3 بیشتر دربارش حرف میزنند ( اون اپ Game service رو یادتون باشه) .
Supporting Win32 Games on Windows 10
We want creators to be inspired to bring their best content to Windows 10, and we want Windows 10 to be the place where gamers come to discover their next favorite PC game. We recognize that Win32 is the app format that game developers love to use and gamers love to play, so we are excited to share that we will be enabling full support for native Win32 games to the Microsoft Store on Windows. This will unlock more options for developers and gamers alike, allowing for the customization and control they’ve come to expect from the open Windows gaming ecosystem.
When I think about the role we play as a company to support and evolve gaming on Windows, it’s critical that we make decisions that reinforce the open nature of the PC, focusing on how best to unite players on all devices around the games they love. That philosophy will guide us as we introduce new ways to discover and play games on Windows.
These are just a few of our steps in a journey to contribute to gaming on Windows 10. We know that PC gamers want to see games, so I hope you’ll join us at our annual Xbox E3 2019 Briefing on Sunday, June 9 to hear more, including the amazing lineup of new games and offers coming to PC players.
یعنی اتفاقاتی ممکنه بیوفته؟؟
 
  • Like
Reactions: Tolkien

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
لعنتی این ی هفته هم نمیرسه ببینیم چ خبره میشه بالاخره :D:D:bash::bash::bash::bash:
ببینیم ماکرو چه آشی برامون پخته:D
 
  • Like
Reactions: X B I T B

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
یعنی اتفاقاتی ممکنه بیوفته؟؟
خب بزار تو دو بخش توضیح بدم ، ولی مقدمش این میشه که عمو فیل تو XO 2018 'گفت که درک میکنه استور ویندوز چه چیز بدرد نخوری هست و قراره یه تکون اساسی به استور بدن
بخش اول مربوط میشه به UWP که سرویسای اکس باکس شاملش میشه، یکیش که تا حالا منتشر شده اکس باکس گیم بار هست، ویکی دیگه هم گیم سرویس هست که شایعه شده بین بازی های کنسول و ویندوز ارتباط برقرار میکنه ، سومی هم اجرای بازی هایی هست که مستقیما با فرمت بازی های مخصوص اکس باکس ساخته شدن و روی Windows Core اجرا میشن.
بخش دوم هم مربوط به همین اپ های Win32 هست که نمیدونم مستقیما یا با پل Project Centennial پورت میشن یا پشتیبانی کاملی از اونا تو استور به وجود اومده ... که احتمال اولی بیشتره
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر