نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
آره ميخوان بازي we much happy رو نمايش بدن...ابسيدين كه دستش بنده تو بقيه استديو هاي خريداري شده هم فقط نينجا تئوري تا حدي سطح بالا حساب ميشه كه بشه در حد جمله بالا روش حساب كرد اونم تا حدي...ديگه بالاخره بايد يه چيزايي از خودشون بگن كه فعلا حس كنيم حضور دارن :D
بله بله InXile خیلی استودیوی بیخودی هست، مثلا Wasteland واقعا بازی داغونی بود :D The Initiative هم که از نظر تلنت الان خفنترین استودیوی دنیا داره میشه هم هیچی پشمه :D
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
هنوزم میگم همون طور که EA ریسپاون رو تصاحب کرد مایکروسافت هم میتونست اما خودش نخواست قبول کن این ها میتونستن مثل همون کمپانی چینی یا EA پیشنهاد بدن اما نخواستن که بدن و این استودیو به راحتی از دست رفت
اگر دلیل مایکروسافت برای همکاری نکردن دوباره با اینسامنیاک یا کرایتک حق و حقوق IPهست خب مثال بهتر بیا بزنیم
مگه IP کوانتوم بریک متعلق به خود مایکروسافت نیست؟؟ خب از انتشار همین بازی 3 سال گذشته چرا حرکتی نمیزنن برای نسخه بعدی بازی؟؟
اگر بحث این هست که مایکروسافت فقط IP های متعلق به خودش رو سرمایه گذاری میکنه خب الان کوانتوم بریک هم متعلق به خودش هست هم رمدی قطعا مایل به ادامه هست رمدی هم نخواست بسازه استودیو زیاده برای ساخت
اما کو؟؟ شما توی این 3 سال حرکتی دیدی از جانب مایکروسافت؟؟ این که دیگه IP متعلق به خودش هست
بالا مثال اوردم بایونتا یک مثال عالی هست
پلانتونیوم با دریافت هزینه ساخت ار نینتندو این بازی رو که نسخه اولش مولتی بود انحصاری کرد
چرا همین اقدام از طرف اسپنسر و مایکروسافت انجام نمیشه؟چرا کرایسیس ساخته نمیشه خب مشخصه کرایتک پولی در بساط نداره و ناشر باشه قطعا تمایل دارن به ساخت کی هست که از پول بدش بیاد
هنوزم میگم اگر فقط بخوان تکیه محض به فرست پارتی ها بکنن و از هزینه برای انحصاری های ترد پارتی سر باز بزنن در سال نمیتونن تعداد زیادی بازی انحصاری عرضه کنن
دقیقا نکته درستیه یکجوری انحصاری زمانی هم تاکتیکی بود که عملا جواب نداد و بازخورد منفیش زیاد بود فقط کوتاه مدت هایپ میکرد از اونور سونی با استودیو های ژاپنی هم ارتباط محکمی داره و بازی های سبک Darksouls مثل Nioh و Bloodborne نمونه های موفقی بودن .. البته رمدی و.. زیاد نتونستن سودی برای ماکرو داشته باشن کوانتوم بریک هایپش فقط زیاد بود ولی بازی مثل sunset یک اشتباه بود که ادامش ندادن خیلی میتونست این بازی پتانسیل خوبی داشته باشه رفتن وقتشون هدر دادن برای scalebound یا مجبور شدن بازی که از قبل معلوم بود نتیجه خوبی نداره مثل crackdown کامل کنن حتی به نظر من بازی ای مثل Dead rising 3 که من خودم ۹۰ درصدش کردم اینا هم ارزش سرمایه گذاری نداشت واقعا شاید اگر این بازی تمرکز میکرد رو مولتی پلیر خوب میتونست مخاطب بیشتری جذب کنه خلاصه تصمیمات اشتباه زیاد بود یکجاهایی اسپنسر یکجورایی وام دار شده بود مثلا Crackdown مجبور بود انجام بده خداکنه فقط نسل بعد دوباره اشتباه نکننن بیان فوکوس کنن رو بازی های مولتی و انلاین باید تجربه شده باشه که بازی های داستان محور چه مخاطبی دارن که حتی ea هم میاد starwars سینگل میزنه !!
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
بله بله InXile خیلی استودیوی بیخودی هست، مثلا Wasteland واقعا بازی داغونی بود :D The Initiative هم که از نظر تلنت الان خفنترین استودیوی دنیا داره میشه هم هیچی پشمه :D
Initiative استديوي خريداري شده نيست تاسيس شدست :D مايكرو از خريداري شده ها نام برده نه اين استديو...
Inxile هم استديو خوبيه ولي خارج از فن بازي تو سالهاي اخير واقعا به نظرت در حد استديويي هست كه چيزي بمون نشون بده كه نديديم؟ الان ابسيدين مگه چيزي بمون نشون داد كه قلبمون وايساد و بازيسازيو متحول كرد؟ inxile هم بازيش اثر گذاريش در همون حده
————————
خودمونو گول نزنيم تو استديو هاي خريداري شده فقط يه استديو در حد اون جملس:Dاونم پلي گرانده...حتي نينجا تئوريم با اين شايعات بازي تمام انلاينش معلوم نيست چه سر انجامي پيدا كنه (شايد rare...)
البته نظر فيل اسپنسر با ما متفاوته :D از ديده ادمي كه حتي بعد از عرضه cd3 و Sot جوري حرف ميزنه كه انگار همون بازياي هيجان انگيزي كه قولشونو داده بوده عرضه كرده احتمالا بازي بعدي compulsion هم دنيا رو تغير ميده...(اينو ميگم چون گفته بازيهاي استديو هاي خريداري شده نگفته بازي پلي گراند و نينجا تئوري !!! )
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,248
نام
سروش
Initiative استديوي خريداري شده نيست تاسيس شدست :D مايكرو از خريداري شده ها نام برده نه اين استديو...
Inxile هم استديو خوبيه ولي خارج از فن بازي تو سالهاي اخير واقعا به نظرت در حد استديويي هست كه چيزي بمون نشون بده كه نديديم؟ الان ابسيدين مگه چيزي بمون نشون داد كه قلبمون وايساد و بازيسازيو متحول كرد؟ inxile هم بازيش اثر گذاريش در همون حده
————————
خودمونو گول نزنيم تو استديو هاي خريداري شده فقط يه استديو در حد اون جملس:Dاونم پلي گرانده...حتي نينجا تئوريم با اين شايعات بازي تمام انلاينش معلوم نيست چه سر انجامي پيدا كنه (شايد rare...)
البته نظر فيل اسپنسر با ما متفاوته :D از ديده ادمي كه حتي بعد از عرضه cd3 و Sot جوري حرف ميزنه كه انگار همون بازياي هيجان انگيزي كه قولشونو داده بوده عرضه كرده احتمالا بازي بعدي compulsion هم دنيا رو تغير ميده...(اينو ميگم چون گفته بازيهاي استديو هاي خريداري شده نگفته بازي پلي گراند و نينجا تئوري !!! )

ابسیدین دقیقا همین کارو کرد، حداقل با من the outer worlds مورد انتظارترین بازی سال برای منه :D
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
ابسیدین دقیقا همین کارو کرد، حداقل با من the outer worlds مورد انتظارترین بازی سال برای منه :D
اوتر ورلد از بازياي مورد انتظار خودمم هست...اما مورد انتظار بود با تكان دهنده بودن متفاوته :D اوتر ورلد چيزي نيست كه زمان عرضش دنيا زير و رو بشه در نهايت ميتونه يه بازي خيلي خوب باشه...
———————
 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
اوتر ورلد از بازياي مورد انتظار خودمم هست...اما مورد انتظار بود با تكان دهنده بودن متفاوته :D اوتر ورلد چيزي نيست كه زمان عرضش دنيا زير و رو بشه در نهايت ميتونه يه بازي خيلي خوب باشه...
———————

الان کدوم بازی سونی دنیا رو زیر و رو کرده؟ :D
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
الان کدوم بازی سونی دنیا رو زیر و رو کرده؟ :D
كاري به the last of us و mgs1,2,3,4 و god of war نداريم :D كاريم نداريم كه لست و گاد سره رد دد و جي تي اي رو تو مراسماي مربوط به بازيه سال بريدن( اين كه بازيايي بدي كه از بازياي راكستار بازخورداي بهتري بگيره زير و رو كردن ميشه !)
كاري به ico و shadow of colossus نداريم كه بازسازيشون بعد ١٤،١٥ سال بهتر از بازياي حال حاضر در ميان
نميخوام خيلي وارد دنيايps1 و ps2 بشم ولي تا دلت بخواد انحصاريه ناب و جريان ساز تو اون دوران ساخته شده
امااااا اگه بخوام يه مثال از زير و رو كردن بزنم...يه مثال از چيزي بزنم كه قبل از اون تا به حال ديده نشده ميتونم از ديمن سولز نام ببرم=P~
و من الله توفيق :D
 
  • Smile
Reactions: esm nadaram

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
حالا که مایکرو به جای بازی جدیدا داره استدیو معرفی می‌کنه (!) بشدت امیدوارم این استدیوها رو پرورش بده و یه غولی ازشون دربیاره...چیزی که خیلی توی انجامش ضعف داره و چندین ساله که اکثرا برعکسش رو انجام داده...
من این بار به هدف مایکروسافت برای تقویت فرست پارتی‌ها تا حدودی اعتماد دارم ولی اینکه در واقع بتونن این کار رو انجام بدن رو اصلا نمیشه پیش‌بینی کرد.
بیشتر از این استدیوهای خریداری شده هم، کنجکاوِ آینده‌ی استدیوهای قدیمی‌شون هستم...اینکه آیا همون استدیوها قراره تا آخر عمرشون روی همون ipها کار کنن یا بالاخره یه ip جدید مثل Horizon از طرف استدیوهای باتجربه‌ی مایکرو می‌بینیم؟...
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
كاري به the last of us و mgs1,2,3,4 و god of war نداريم :D كاريم نداريم كه لست و گاد سره رد دد و جي تي اي رو تو مراسماي مربوط به بازيه سال بريدن( اين كه بازيايي بدي كه از بازياي راكستار بازخورداي بهتري بگيره زير و رو كردن ميشه !)
كاري به ico و shadow of colossus نداريم كه بازسازيشون بعد ١٤،١٥ سال بهتر از بازياي حال حاضر در ميان
نميخوام خيلي وارد دنيايps1 و ps2 بشم ولي تا دلت بخواد انحصاريه ناب و جريان ساز تو اون دوران ساخته شده
امااااا اگه بخوام يه مثال از زير و رو كردن بزنم...يه مثال از چيزي بزنم كه قبل از اون تا به حال ديده نشده ميتونم از ديمن سولز نام ببرم=P~
و من الله توفيق :D

دیمن سولز رو که سونی نساخته، فرام ساخته و اون هم خودش داره همش تو این سبک می‌سازه این چند ساله.

بعد یک اشاره ای به جریانی که اینها ساختن بکنی هم ممنون میشم و اینکه چه چیزی به دنیای گیم اضافه کردن. جایزه و امتیاز و... شد جریان سازی؟ :D ریلی؟
 

amir nakhaee

کاربر سایت
Dec 13, 2013
1,802
نام
امیر
دیمن سولز رو که سونی نساخته، فرام ساخته و اون هم خودش داره همش تو این سبک می‌سازه این چند ساله.

بعد یک اشاره ای به جریانی که اینها ساختن بکنی هم ممنون میشم و اینکه چه چیزی به دنیای گیم اضافه کردن. جایزه و امتیاز و... شد جریان سازی؟ :D ریلی؟
اگه به این حرفا باشه ، Halo و Gears رو هم بانجی و اپیک ساختن نه مایکروسافت :D

تاثیر سری بازیایی مثل Uncharted و Tlou و حتی همین God 2018 رو نحوه روایت داستانی و گیمپلی دیگه چیز گفتنی نیست ! چندبار و از چند بازیساز باید تاثیرشونو بشنویم ؟:D

بین استدیو هایی که مایکروسافت تازگی خریده و هنوز بازیاشون معرفی نشده ، initiative و playground توانایی game changer بودن رو دارن ولی باقیشون در حال حاضر در این سطح نیستن :D این ی فکته و واقعا چیزی نیست که بشه زد زیرش :D
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
اگه به این حرفا باشه ، Halo و Gears رو هم بانجی و اپیک ساختن نه مایکروسافت :D

تاثیر سری بازیایی مثل Uncharted و Tlou و حتی همین God 2018 رو نحوه روایت داستانی و گیمپلی دیگه چیز گفتنی نیست ! چندبار و از چند بازیساز باید تاثیرشونو بشنویم ؟:D

بین استدیو هایی که مایکروسافت تازگی خریده و هنوز بازیاشون معرفی نشده ، initiative و playground توانایی game changer بودن رو دارن ولی باقیشون در حال حاضر در این سطح نیستن :D این ی فکته و واقعا چیزی نیست که بشه زد زیرش :D

شما یکم تاریخ هیلو رو بخونی متوجه میشی که چه اتفاقاتی افتاده. :D بانجی هم وقتی ساخته زیر مجموعه مایکروسافت بوده و بعد از جدایی هم دستنی رو داده که می‌دونیم چی بوده دیگه :D

بعد وقتی میگید گیم چنجر بوده و... باید یه تاثیری رو دنیای گیم گذاشته باشه، یه چیزی اضافه کرده باشه. الان این بازی‌هایی که نام میبری رو میتونی بگی چی اضافه کردن؟
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
MGS رو همه ميدونيم چقدر رو سبك مخفي كاري موثر بوده و چقدر رو روايت داستان سينماتيك تاثير گذاشته ! از كات سينايي كه مستقيما به گيم پلي وصل ميشدن تو سال ٢٠٠٥ بگم واستون؟
گرن توريسمو هاي كلاسيك رو ميدونيم پايه گذار ريسينگ سيمولاتر به شكل امروزيشون بودن
ديمن سولز در هر صورت با همكاري سوني ژاپن ساخته شده و يه سبك جديد به نام souls like رو پايه گذاري كرده...اگه ابداع يك سبك جديد تو قرن ٢١ جريان سازي نيست پس لابد ديسك بازي بايد واستون نون بگيره تا جريان ساز باشه :D
The last of us... راستش چيزه انقلابي اي نداشته...اما زير و رو كن تر از اين بازيم داشتيم مگه؟ اصن مگه بازي داشتيم كه حتي تو صنعتاي ديگه مث فيلم سازيم الگو بشن؟ لست او اس شايد انقلاب نباشه اما يه كلاس درس از ريتم روايت موسيقي و گيم پليه ! همه چيز در بالاترين سطح
نكنه شما فك كردي منظور اسپنسر اينه كه قراره يه چيزي شبيه اويل ٤ بهتون نشون بده كه بشه بازيا رو به قبل از اون و بعد از اون تقسيم كرد؟
خير بازيا تا حدي تكامل يافتن كه انقلاب ديگه توشون به معني بازي كردن شوتر اول شخص با دسته نيست ! انقلاب تو اين سالها يني از اول بازي تا اخر بازي تو يه پلان روايت بشه بتوني هيچ كاتي :D
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
MGS رو همه ميدونيم چقدر رو سبك مخفي كاري موثر بوده و چقدر رو روايت داستان سينماتيك تاثير گذاشته ! از كات سينايي كه مستقيما به گيم پلي وصل ميشدن تو سال ٢٠٠٥ بگم واستون؟
گرن توريسمو هاي كلاسيك رو ميدونيم پايه گذار ريسينگ سيمولاتر به شكل امروزيشون بودن
ديمن سولز در هر صورت با همكاري سوني ژاپن ساخته شده و يه سبك جديد به نام souls like رو پايه گذاري كرده...اگه ابداع يك سبك جديد تو قرن ٢١ جريان سازي نيست پس لابد ديسك بازي بايد واستون نون بگيره تا جريان ساز باشه :D
The last of us... راستش چيزه انقلابي اي نداشته...اما زير و رو كن تر از اين بازيم داشتيم مگه؟ اصن مگه بازي داشتيم كه حتي تو صنعتاي ديگه مث فيلم سازيم الگو بشن؟ لست او اس شايد انقلاب نباشه اما يه كلاس درس از ريتم روايت موسيقي و گيم پليه ! همه چيز در بالاترين سطح
نكنه شما فك كردي منظور اسپنسر اينه كه قراره يه چيزي شبيه اويل ٤ بهتون نشون بده كه بشه بازيا رو به قبل از اون و بعد از اون تقسيم كرد؟
خير بازيا تا حدي تكامل يافتن كه انقلاب ديگه توشون به معني بازي كردن شوتر اول شخص با دسته نيست ! انقلاب تو اين سالها يني از اول بازي تا اخر بازي تو يه پلان روايت بشه بتوني هيچ كاتي :D

این همه‌ای که میگین کیان دقیقا؟ چون من که نمیدونم اینهایی که میگی چجوری و از کجا و ... :D

بعد کات سین وصل میشه به گیم پلی الان این گیم چنجر هست؟ :D یا اینکه یه استودیو مدام یه سبک بازی خودش رو می‌سازه جریان سازی هست؟

GT قبول هست البته.غیر از اون بقیش بازی با کلمات هست :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,504
نام
محمد
دوستان لطفا تو این تاپیک صرفا در مورد بازی های مایکروسافت یا بازی هایی که روی کنسول های مایکروسافت عرضه شدن یا میشن بحث بشه، با تشکر :D بحث های مقایسه ای ارتباطی با این تاپیک نداره.
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
تاثير متال گير تو سبك روايت امروزي كاملا واضحه...اگه متال گير نبود شايد تا مدتها همچنان با دمو هاي cg اول و اخر بازي و گفتگوهاي نوشتاري سر و كله ميزديم نه ميان پرده هاي ريل تايم پر هزينه! اين چيزه كم ارزشي نيست
اين كه ديمن سولزو رو يه عنوان جريان ساز نميدونين مشكل خودتونه :D بازي به غايت براي خيلي ها از جمله خودم و بقيه طرفداران سولز مهم ترين بازيه صد سال اخيره :| و به طور كلي هم تاثيري كه گذاشته قابل چشم پوشي نيست...وقتي بازي ها به سمت هر چه ساده تر شدن ميرفتن يه منجي ظهور ميكنه و از صدقه سر اونه ك الان سولز ها هالو نايت ها ني او ها دد سلز ها و امثالهم رو داريم ! حتي بازيهاي مين استريم هم از سادگي مطلق جدا شدن...
تك پلان بودن بازي هم از نظر فني انقلابه هم از نظر روايي حتي در سينمام انقلاب حساب ميشه ! يه نگاه به بردمن بندازين...
این همه‌ای که میگین کیان دقیقا؟ چون من که نمیدونم اینهایی که میگی چجوری و از کجا و ... :D

بعد کات سین وصل میشه به گیم پلی الان این گیم چنجر هست؟ :D یا اینکه یه استودیو مدام یه سبک بازی خودش رو می‌سازه جریان سازی هست؟

GT قبول هست البته.غیر از اون بقیش بازی با کلمات هست :D
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر