نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
985
نام
Esmaiel
والا من دقیق نمیدونم ولی شنیدم که موتور اصلا از نظر ساختاری توان پردازش های سنگین رو نداره مخصوصا OW واسه همین هیشکی تو سطح AAA یا حتی AA های سه بعدی سراغش نمیره وگرنه چه دلیلی داره همه سمت UE غش کنن ؟ یونیتی الان کامیونیتی قوی هم داره و خوبم هم ساپورت میشه ولی خوب بالاخره یـ چیزیش هست که حتی یـ عنوان دهن پر کن تا حالا باهاش ساخته نشده !

البته خود Unreal Engine هم برای عناوین Open World همچین هم ایده آل نیست و کم پیش میاد تو این سبک ازش استفاده بشه . تنها عناوینی ک از این انجین تو این چند سال استفاده کردن و ب نسبت عناوین بزرگی هم بودن Batman و Days Gone بودن . بماند ک Unreal Engine ـه بتمن با اون سطح تغییراتی ک سازنده توش اعمال کرد عملا یه انجین جدید بود و بخش اعظمی از کدهاش از نو نوشته شده بودن و Days Gone هم سازنده قبلا گفته بود مجبور شدن تغییراتی توی انجین اعمال کنن

Days Gone Uses A Modified Unreal Engine 4, Features A ‘Very Strong Narrative’

همونطور ک حتمن میدونین تقریبا تمامی عناوین Open World انجین اختصاصی برا خودشون دارن

پ.ن : خودم Unity رو خیلی دوست دارم چون انجین یوزر فرندلی هست و کار کردن باهاش لذت بخشه !
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
هیچ کدوم از این استدیو هایی که گفتین ادونچر ساز خفن نیستن
اصلا در گیری فن ها با اسپنسر از همین جا شروع شد که بازی های ادونچر و روایتی و سینمایی رو اکس باکس خیلی کمه و توان رقابتم ندارن خیلیاشون
حالا بازی اکشن باشه یا اینتراکتیو باشه مهم نیست
مایکرو نیاز به افرادی مث استریلی هنیگ لیک کیج و... داره
البته شرایط هم بد رقم خورد و افرادی مث کلیف بی رد دادن و رفتن گند زدن به همه زندگیشون :D
 
  • Like
Reactions: X B I T B and g4mer

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
مایکروسافت بهترین روش رو برای توسعه زیرساخت های استودیو هاش و ساختن بازی در نظر گرفته. یعنی اگه هر چی سیاست داشتن رو بذاریم کنار، این یه مورد واقعا عالیه.
الان صنعت داره اون شکل و شمایل کلیش تغییر میکنه. دیگه ساخت AAA ها واقعا هزینه برداره و یه جهش عظیم با فورتنایت به سمت بازی های آنلاین محور برداشته.
از اون طرف هم استودیوها و تیم های مستثل هستن که این چند ساله ( خصوصا خصوصا شروعش بعد از اون قسمت آرکید توی ایکس باکس لایو 360)جا پای زیادی برا خودشون درست کردن.
این وسط استودیوهای AA ساز و سکند پارتی هستن که به نظرم اینده بازی های داستان گو و خلاق رو به دست میگیرن. یه جوریایی یه پل بین بازیسازای مستقل و اون استودیوهای بزرگ تر هستن. هم ایده های خودشون رو دارن و زیاد از طرف ناشر فشار روشون نیست ولی نیاز به ساپورت دارن. تو ژاپن این حرکت شروع شد و استودیویی مثل پلاتینیوم پیشگام این نوع از ساخت بازی بوده. حالا مایکروسافت اگه خوب ببینید، دقیقا اومده دست گذاشته بیشتر رو این استودیوها. بعد از خریده شدن نینجاتئوری، خودم و خیلی ها نگران اعمال زور از بالا بودیم که فیل اسپنسر اومد و گفت که آزادی استودیو ها براشون باقی میمونه و هیچ زوری نیست و نه تنها اینو عملی کرد، ساپورت و کمک فنی هم بهشون میده.
یه هاب درست شده که همه جوره به نفع بازیسازا هست و قطعا بازیکنا. سیاستی که مایکروسافت این چند ساله گرفته واقعا عالیه. امیدوارم همین راهو ادامه بدن.
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
این شایعه های استدیو را خیلی جدی نگیرید. همون پارسال هم ماکروسافت 6 استدیویی که خرید فقط Playground و Obsidian نسبتا بزرگ بودن (بالای 100 نفر). الان بیاد دوتا استدیوی بالای 200 نفر خرید کنه؟ اونم یکیش را از یک ناشر ؟

رلیک الان یک تیمش داره AOE4 را میسازه و اون یکی تیم هم COH3. یک تیم سوم هم تازه ایجاد کردن. همین چند روز پیش هم خریده شدن 2Point Studio توسط سگا را بهشون تبریک گفتن توی توویتر. خلاصه خیلی بعیده رلیک را ماکروسافت بخره. کلا توی تاپیک ResetEra یک سری ویش لیست را هر ازگاهی تبدیل به شایعه میکنن بعد دوباره برمیگرده به خود ERA.

من فکر میکنم نهایتا دوتا استدیو دیگه ماکروسافت اضافه خواهد کرد. که یکیش استدیو کوچیک خواهد بود و اون یکی یک استدیو بزرگ قابل خرید در بحران (مثل همین IO) و بعدش کلا پرونده استدیو خریدن ماکرو بسته میشه. کلا هم زیاد دیگه منطقی نیست چون به لحاظ تعداد دیگه ماکرو به حد کافی استدیو داره.

اگر برآوردشون این باشه که طی 5 سال آینده سرویس استریم قرار هست سهم بزرگتری از بازار رو بگیره مجبور هستن یه حجم خیلی خوب و با کیفیت از بازیها رو براش آماده کنن که این نیازشون به استودیوهای درجه یک و تراز اول رو بیشتر میکنه. الان 13 تا استودیو خوبه ولی بیشتر از این هم میشه امسال بدون شک.

بعد استودیوهایی هم که خریدن درسته زیر 100 بودن ولی همشون میرن بالای 100 نفر. اینگزایل که اولین هدفش رسیدن به 100 نفر بوده و تا حد زیادی بهش نزدیک شده (در آینده بزرگتر هم میشن قطعا). آندد لبز به 100 نفر رسیده الان (از زیر 60 نفر)، نینجا تئوری باید 120-140 نفر باشه الان. آبسیدین بین 180 تا 200 نفر هست و ... فقط از وضعیت کامپالشن گیمز خبری در دست نیست :D

حالا اگر از همون اول یه استودیو پدر مادر دار باشه که به اندازه کافی نیرو داشته باشه و آنچنان قیمتی هم نداشته باشه خب قطعا برای خریدش اقدام میکنن. :D
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
کاش حداقل یه سورپرایز داشته باشه کنفرانس
اینکه قراره پلی گراند و نینجا تئوری معرفی داشته باشن که همه میدونیم
گیم پلی هیلو و گرز5 هم که بازم از قبل مشخصه
یه سورپرایزی که هیچکس انتظارش رو نداشته باشه
یهو سانست2 معرفی بشه
یا یهو کرایتک با رایز2 بیاد
یا یه تریلر مرموز و معرفی الن ویک 2
اینگزایل با وجود اینکه هیچکس انتظارشو نداره با معرفی یه نقش افرینی بیاد
بازگشت اسکیل باند با معرفی دوباره
به نظرم سورپرایز یعنی این موارد نه اونهایی که همه از قبل دربارشون مطمئن هستیم
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
سلام بلوپرینت یا بلوپوینت؟

درباره بلوپرینت من چیزی ندیدم تو اینترنت (سوابق کاری)

صد البته که بلوپوینت. (همون شایعه که می گفت مایکروسافت در حال مذاکره با یکی از استودیوهای نزدیک به سونیه.)
به لطف تصحیح کننده آیفون از این سوتی ها هر از گاهی میدم.

@Soheil
سهیل اصلا وارد جزئیات نشیم و اسمی از استودیو خاصی هم نبریم؛ یک چیز واضحه. مایکروسافت برای قدرتمند کردن سرویس گیم پس به استودیوهای بیشتری نیاز داره، نه دو تا! و توانایی اش هم داره.
حالا اینکه یه استودیو مستعد رو بگیره و مجهزش کنه، یه بحثه دیگه ست اما برای بعضی از ژانرها مایکرو نیازمند دو تا استودیوست. مثل FPS و شایعه ی خرید Turtle Rock Studios. چون ذات گیم پس، فراوانی و آزادی در انتخابه. مایکرو نمیتونه با یه هیلو فقط پاسخگوی گیمرهای FPSباز باشه و این رو هم در نظر بگیر که خیلی از ناشرین حاضر به عرضه Day-1 بازی روی گیم پس نیستند.
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
klob اینو در جواب انتظارات از بسته گسترش دهنده دوم FH4 زده

Biggest FH expansion yet, "almost like a new game", from what I know based on a globally-known IP, can't verify though.

And I love pizza.


شخصا از بسته گسترش دهنده اولی انچنان راضی نبودم، مسابقه و لوکیشن جدید به بازی اضافه شد ولی نسبت به بسته گسترش دهنده اولی FH3 که میشد blizzard mountain تنوعی به گیمپلی اضافه نمیکرد. ببینیم با دومی چیکار میکنند
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,249
نام
سروش
klob اینو در جواب انتظارات از بسته گسترش دهنده دوم FH4 زده

Biggest FH expansion yet, "almost like a new game", from what I know based on a globally-known IP, can't verify though.

And I love pizza.


شخصا از بسته گسترش دهنده اولی انچنان راضی نبودم، مسابقه و لوکیشن جدید به بازی اضافه شد ولی نسبت به بسته گسترش دهنده اولی FH3 که میشد blizzard mountain تنوعی به گیمپلی اضافه نمیکرد. ببینیم با دومی چیکار میکنند

hot wheels هم عالی بود
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
اگر تکراری هست ببخشید:


من اگر طراح مراحل GOW یا سرپرست انیمیشن های TloU 2 بودم هرگز هیچ وقت برای پول محل کارم رو تغییر نمیدادم. اینا یه کار خیلی بزرگ دارن انجام میدن که از همه استودیوهای درجه یک داره افراد درجه یک! بهشون اضافه میشه.
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
دیشب تو خواب تریلر fable جدید رو دیدم جو عالی پرجزیات خیلی شبیه فیبل 2 بود :D
ی چرخ کوچیک تو کوچه و خیابون زد البته یه فیلتر زرد هم انگار به لحاظ گرافیکی و چشم میزد که خیلی دوس داشتنی و اورجینال به نظر میومد:D:D
کلا خاب کوتاه و خیلی خوبی بود امیدوارم واقعا همینقدر قوی و اورجینال باش بازی جدید
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,249
نام
سروش
تا اینجا افراد خیلی خوبی جذب کردن ولی مثل اینکه اون چیزی که تو ذهن من بود قرار نیست باشن یه استودیو 250-300 نفری با یه انجین اختصاصی
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر