Michel Ancel هم نسبت به تاخیر Rayman Legends اعتراض کرد.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
91


طراح و خالق بزرگ Michel Ancel به همراه تیم سازنده Rayman Legends خشم خود را از تصمیم Ubisoft برای تاخیر در عرضه Rayman Legends ابراز داشتند.

Michel Ancel خالق Rayman و طراح بازی Beyond Good & Evil به همراه تعدادی از اعضا سازنده Rayman Legends با عکس مفهموی اقدام به اعتراض درمورد تصمیم رئیس شرکت Ubisoft کردند.
شرکت Ubisoft هفته گذشته عرضه Rayman Legends در فوریه را به ماه سپتامبر موکول کرد همچنین این بازی که انحصاری Wii U بود از انحصار خارج شد و تایید شد که برای Xbox 360 و PS3 نیز عرضه خواهد شد، این بازی به طور همزمان برای پلتفرم ها تایید شده عرضه خواهد شد.

Ancel و تیم توسعه خود بنری را در دست داشتند که کلماتی با زبان فرانسوی روی بنر دیده می شد:Sortez nous Rayman. Soutient a Ubi Montpellier معنی این جمله این بود: Rayman را عرضه کنید. از Ubisoft Montpelier حمایت کنید.
Rayman در این بنر در حال گریه کردن است Rayman می گوید:لطفا". همچنین در این بنر عکس اعتراض کنندگانی است که جملاتی مانند: Wii U،Michel Ancel و Rayman همچنین تاریخ اصلی عرضه بازی قبل از تاخیر خوردن این عنوان 28/02/13 در این بنر دیده می شود.
اوایل هفته پیش مدیر رابط عمومی سابق Ubisoft درمورد رابطه شرکت ها با هم صحبت کرده بود و از تاخیر در عرضه بازی گله مند بود. او پس از شنیدن این خبر واژه" جهنم" را به کار برده بود زیرا گفته بود که ماه ها سخت برروی این بازی کار شده است.

Ubisoft در پاسخ به خشم طرفداران اعلام کرد دموی انحصاری از این بازی برای Wii U عرضه خواهد کرد. Michel Ancel قبلا متذکر شده بود که موفقیت Rayman Legends است که ادامه ساخت Beyond Good & Evil 2 را تعیین می کند.

عکس کارمندان استدیو Ubisoft Montpelier و اعتراض آنان:




منبع
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
حالا دموی انحصاری هم که می خواد بیاد چند روز قبلش می گه فن ها گفتن که ما هم دموی اختصاصی می خوایم و ما این دمو رو می خوایم روی 360 و ps3 بازی کنیم:|
سازنده ی بازی راضی هست از اومدن بازی و یوبی ناز می کنه:|
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
دمشون گرم . حركت قشنگي بود.
RAYMAN واقعا بازيه خوبيه ...
شركت ها اينقدر با هم تو رقابتند كه مايكروسافت همه بازيها رو براي XBOX ميخواد سوني هم همينطور .
RAYMAN بايد تو انحصار WII U ميموند .
البته براي ما هم بد نشد :d
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
اگه از اول ادعا نمیکردن بازی انحصاری WiiU هست هیچکی دلخور نمیشد ولی وقتی توی آخرین ماه های مونده به عرضه ی بازی این کار رو انجام میدن همه رو عصبانی میکنن. آخه پول پرستی هم حدی داره! یه زمان (البته یه زمان) یوبی Assassin's Creed I,II رو عرضه کرد. یه زمانی Splinter Cell Chaos Theory رو عرضه کرد. دیگه میخواد هر جور شده لقب اکتی به عنوان "پول پرست ترین پابلیشیر" رو از آن خودش کنه. البته همیشه شرکت های در حق Nintendo ظلم کردن (Resident Evil 4 و Revelation که اعلام شده بودن هر دو انحصارین) ولی دیگه این آخرشه!
اگه میخواین بازی مولتی باشه بگین مولتیه و هیچ کس هم ناراحت نمیشه ولی وقتی میگین انحصاریه:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر