MGS: Ground Zeroes شامل چرخه شبانه روزی خواهد بود

Safety & Peace

May I stand unshaken Amid, amidst a crashing world
کاربر فعال
Sep 4, 2011
12,845
نام
تونی آلمِیدا
هیدئو کوجیما سازنده سری بازی های MGS، به تازگی گفته است که جدیدترین عنوان این سری به نام Metal Gear Solid: Ground Zeroes شامل چرخه شبانه روز خواهد بود.



با نشان دادن قسمتی از بازی برای سایت Eurogamer، کوجیما وجود چرخه شبانه روز را تایید کرد و افزود که این مورد، الگوی گشت و گذار نگهبانان را تغییر خواهد داد و همچنین دنیای بازی را به شیوه های دیگر نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.
علاوه بر این، Eurogamer گزارش داد که تریلر گیم پلی که کوجیما به این سایت نشان داده است، Big Boss را در حال نفوذ به پادگان نشان می دهد که پیش از این در دموی این بازی دیده شده است.
در پایان دمو نیز، Snake در حال مذاکره با مرد صورت زخمی برای آزادی Chico - پسر بچه ای که در قفس بود - مشاهده شده است.

منبع
 

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,766
نام
وحيد
قضیه ow البته چیز جدیدی نیست و در واقع این دیگه اپدیت شده نسخه های قبل هست چون اگه دقت هم بکنید در متالگیر های قدیمی مثل MGS3 و MGS4 و ,MGSPW در واقع بازی ها به شکلی یه نیمه OW بودن و بازی همیشه محیط های بزرگ و قابل برگشتی داشته و در واقع در این نسخه داره پیشرفته تر و گسترده تر میشه .

کلا بسیار بسیار استقبال میشه .
 
آخرین ویرایش:

Boss

Loyal Member
Jul 7, 2006
3,676
نام
امید
تاپیک زدن احتیاج ندازه....

این اطلاعات تو نقد و بررسی بازی بیشتر مورد استفادست.
درسته اما در مورد بازی های بزرگ چون طرفدار زیاد دارن و اگه توو تاپیک خودش اعلام یشه.
شاید خیلیها متوجه اخبار جدید نشن، در نتیجه اخبار در یه تاپیک جدید قرار می دن که همیشه دیده بشه

البته چیز جدیدی نیست و در واقع این دیگه اپدیت شده نسخه های قبل هست
اتفاقاً همه چی جدید هم موتور بازی که موتور جدیدیه FOX
و هم قسمتی از داستانه که تا حالا ساخته نشده و چیزی در موردش ندیدم
حالا چون متال گیر 5 نیست دلیل نمیشه بگیم آپدیت شده اس !
 

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,766
نام
وحيد
اتفاقاً همه چی جدید هم موتور بازی که موتور جدیدیه FOX
و هم قسمتی از داستانه که تا حالا ساخته نشده و چیزی در موردش ندیدم
حالا چون متال گیر 5 نیست دلیل نمیشه بگیم آپدیت شده اس !
میشه کامل پست ادم رو بخونید و بعد نظر بدید ؟؟ یعنی چشم شما فقط همون قسمت اول حرف بنده رو خوند و بقیه رو نفهمید ؟؟؟ چیکار به خود بازی و موتور بازی اصلا من داشتم ؟؟ گفتم این OW بودن بازی در واقع بصورت نصفه و نیمه در شماره های قبل هم بوده و حالا در این نسخه کامل شده و تبیدل به یه بازی OW شده .

حرف کاربر ها و بخصوص خبر ها رو کامل بخونید و بعد دست به اسلحه بشید !!
 

Boss

Loyal Member
Jul 7, 2006
3,676
نام
امید
میشه کامل پست ادم رو بخونید و بعد نظر بدید ؟؟ یعنی چشم شما فقط همون قسمت اول حرف بنده رو خوند و بقیه رو نفهمید ؟؟؟ چیکار به خود بازی و موتور بازی اصلا من داشتم ؟؟ گفتم این OW بودن بازی در واقع بصورت نصفه و نیمه در شماره های قبل هم بوده و حالا در این نسخه کامل شده و تبیدل به یه بازی OW شده .

حرف کاربر ها و بخصوص خبر ها رو کامل بخونید و بعد دست به اسلحه بشید !!
دوست من برداشت بدی از حرف من نکن، من معذرت می خوام

اما هیچ کدوم از نسخه های متال گیر نزدیک هم به OW نبودن و همه کاملا خطی بودن !
پس شما رو هم کامل خوندم !
 

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,766
نام
وحيد
دوست من برداشت بدی از حرف من نکن، من معذرت می خوام

اما هیچ کدوم از نسخه های متال گیر نزدیک هم به OW نبودن و همه کاملا خطی بودن !
پس شما رو هم کامل خوندم !
بر عکس املا هم به بازی های OW نزدیک بودن بخصوص همون 3 تا نسخه ای ذکر کردم و بخصوص دوتا بازی PW و MGS3 !! در این دو نسخه محیط بشدت باز بود و قابلیت برگشت به محیط های قبلی رو هم داشتیم و در واقع میشد گفت یه بازی OW نصفه هست . در کل سری های جدید متال گیر همیشه محیط های خیلی بزرگی داشتند و حالا دیگه به نهایت کمال خودشون رسیدند .
 

Boss

Loyal Member
Jul 7, 2006
3,676
نام
امید
بر عکس املا هم به بازی های OW نزدیک بودن بخصوص همون 3 تا نسخه ای ذکر کردم و بخصوص دوتا بازی PW و MGS3 !! در این دو نسخه محیط بشدت باز بود و قابلیت برگشت به محیط های قبلی رو هم داشتیم و در واقع میشد گفت یه بازی OW نصفه هست . در کل سری های جدید متال گیر همیشه محیط های خیلی بزرگی داشتند و حالا دیگه به نهایت کمال خودشون رسیدند .
شاید آزادی عمل زیاد بوده.
به هر حال این نظر شماست و محترمه به نظر من بازی یا OW یا نیست ! نزدیک یا دور نداره !

MGS3 هم محیطش بزرگ بوده اما بازم خطی بوده و شما محیط زیادی می دیدی اما به همه محیط دسترسی نداشتی !
در مورد Peace Walker هم باید بگم آپشن زیاد داشت اما تمام مراحلش خطی بود و شما می تونستی انتخاب کنی
 

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,766
نام
وحيد
شاید آزادی عمل زیاد بوده.
به هر حال این نظر شماست و محترمه به نظر من بازی یا OW یا نیست ! نزدیک یا دور نداره !

MGS3 هم محیطش بزرگ بوده اما بازم خطی بوده و شما محیط زیادی می دیدی اما به همه محیط دسترسی نداشتی !
در مورد Peace Walker هم باید بگم آپشن زیاد داشت اما تمام مراحلش خطی بود و شما می تونستی انتخاب کنی
برای بنده تجربه یک بازی ow نصف و نیمه رو داشته همیشه mgs ها چون محیط ها بنظر بنده خیلی بزرگ و متنوع بودن و همیشه راه های مختلفی هم برای انجام ماموریت هاتون داشتید . در کل یکی از خصوصیت بازی های سبک ow همین بزرگ بودن محیط هست که بنظر بنده بصورت نصف در این سری همیشه رعایت شده بوده .
 

The A.B

کاربر سایت
May 6, 2012
28
واقعا عالیه.هنوز هم بازیسازهای ژاپنی در صنعت بازیسازی دنیا اول هستند به نظر من.
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
اميد راست ميگه من کاملا باهاش موافقم.
من يادمه سر متال گير 1 هم ميگفتن اولين بارى اى که خطى نيست و ميتونى به مکان هايى که قبلا رفتى برگردى (تقريبا اولين بازى ow)
 

SerJ TanKiaN

کاربر سایت
Aug 26, 2012
413
نام
پویا
فک کنم شما فقط peace walker رو بازى کردى. چون هر چى ميگى در مورد peace walkerه
چرا اینقدر زود قضاوت می‌کنین شما:d

من کالکشن بازی رو گرفتم و بعد از تموم کردن هر سه تا متوجه شدم از این صنعت هیچی نفهمیدم:d الآن هم در به در دنبال کرایه PS3 ـم ببینم MGS4 چی شد.

البته ادعای داشتن اطلاعات درباره‌ی بازی هم نمی‌کنم، اون قضیه کوجیما رو هم از یه اچیومنت فهمیدم وگرنه اصلاً نتونستم پیداش کنم، چه برسه به استخدام:d
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,441
هیچی دیگه! واسه MGS 5 نسل بعدی حتما باید بعد از چند وقت ریش اسنیک رو ام اصلاح کنیم :D.
کوجیما حساسه رو همه چیز، بیصبرانه منتظرم ببینم چه نواوری توی این زمینه بکار برده.

پ.ن. مثلا توی MGS 4 از 24 ساعت بعد بازی رو ادامه میدادی نوار سلامتی اسنیک تا اخر پر میشد! :D. یعنی این 24 ساعت رو استراحت کرده و سلامتیش رو بدست اورده/
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,986
هیچی دیگه! واسه MGS 5 نسل بعدی حتما باید بعد از چند وقت ریش اسنیک رو ام اصلاح کنیم :D.
کوجیما حساسه رو همه چیز، بیصبرانه منتظرم ببینم چه نواوری توی این زمینه بکار برده.

پ.ن. مثلا توی MGS 4 از 24 ساعت بعد بازی رو ادامه میدادی نوار سلامتی اسنیک تا اخر پر میشد! :D. یعنی این 24 ساعت رو استراحت کرده و سلامتیش رو بدست اورده/
اصلا بازیاش همش نکته های قابل کشفه لامصب
توی 3 داشتم میرفتم یهو یارو جلوم ظاهر شد
از ترس اسلحه رو گرفتم بالا یهو یه تیر انداختم خورد به بیسیمش و خراب شد
دیگه نمیتونست کمک بخواد
همش میدویید اینور اونور داد میزد
کسی نمیومد کمکش :d
 

hdxc

کاربر سایت
Apr 29, 2011
1,588
نام
امیرحسین
اصلا بازیاش همش نکته های قابل کشفه لامصب
توی 3 داشتم میرفتم یهو یارو جلوم ظاهر شد
از ترس اسلحه رو گرفتم بالا یهو یه تیر انداختم خورد به بیسیمش و خراب شد
دیگه نمیتونست کمک بخواد
همش میدویید اینور اونور داد میزد
کسی نمیومد کمکش :d
PW که وحشتناک بود!
اولا میتونستی خود کوجیما رو استخدام کنی:|
دوما توی یکی از مراحل بازی یه تیکه گندم گذاشته بودن,کنار یه ساختمون.میرفتی بالای گندمه دکمه بالا(Action Button)رو میزدی مثل AC میومد Leap Of Faith میزد:Dبعد هم میلر توضیح میداد که اساسین ها اینکارو میکردن که مخفیانه به دشمنشون نزدیک شن و انارو به قتل برسونن:D
خیلی چیز های مخفی داره البته
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,610
نام
کامیار
فقط پیدا کردن کوجیما تو کامیون:d هر چند یادمه چند نفر که تو ساخت بازی هم بودن میشد پیدا کرد:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟