MGR:Revengeance : Platinum Games عنوانی متفاوت خواهد بود

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
32625489196437263180.jpg

MGR:Revengeance : Platinum Games عنوانی متفاوت خواهد بود

Atsushi Inaba و Kenji Saito دو تن از سازندگان Metal Gear Rising: Revengeance اخیرا به صحبت در مورد جزییات ساخت بازی وچگونگی آشنایی هیدئو کوجیما با تیم آنها و خصوصیات کاری هردو تیم Kojima Productions و Platinum Games پرداختند که در ادامه خوهیم خواند.
در مصاحبه ای که مجله PSM3 با آنها داشته است، تهیه کننده بازی توضیح داد که کوجیما در یک مهمانی از وی تقاضای ساخت Metal Gear Rising را کرده است.

" اولین بار من آقای کوجیما را در یک مهمانی ملاقات کردم و یادم می آید که از او پرسدیم پروسه ساخت Metal Gear Rising چگونه پیش می رود و در بار اول او از پاسخ دادن به سوال من اجتناب کرد. اما در دومین مهمانی که ما درآنجا بودیم کوجیما از من پرسید 'می خواهی Rising را شما بسازی؟ ' اما این سوال به نظرم یک درخواست کاری و رسمی نمی آمد چرا که او بدون هیچ مقدمه ای به من گفته بود 'می خواهی Rising را برای ما بسازی؟ ' بنا بر این من فکر می کردم که او دارد با من شوخی می کند. "

"سومین بار ملاقات ما به صورت رسمی بود و آقای کوجیما از ما پرسید که توانایی ساخت این بازی را داریم یا خیر. به عنوان یک استودیوی مستقل ما باید به این فکر می کردیم که با توجه به پرسنلمان توانایی این را داریم که چنین پروژه ای را تکمیل کنیم و راستش را بخواهید امید زیادی هم نداشتیم؛ ولی من احساس کردم که این پروژه ای است که ما باید آن را انجام دهیم و در آن جلسه من باور داشتم که میخواهم این بازی را بسازم. "

در ادامه از هردو نفرشان در مورد کیفیت ابتدایی Metal Gear Rising قبل از این که Platinum همه آن را دور بریزد و پروژه را از نو شروع کند پرسیده شد و Saito گفت که وی حتی Boss های قبلی بازی را هم از نزدیک دیده بوده است، همان طور که قبلا هم تهیه کننده Kojima Productions از آنها به عنوان بهترین Boss های این سری یاد کرده بود.

02959887732367050860.jpg


" وقتی بازی توسط Kojima studios در حال ساخت بود. کارکتری مثل Boris) Volgin) در کانسپت های قبلی به چشم می خورد، که ما بعد از یک بررسی اجمالی آن را رد کردیم و تعدادی دیگر از کاراکترها را هم از کانسپت اصلی کنار گذاشتیم. اما در نهایت چیزی که ما به آن احتیاج داشتیم این بود که به دنیای Metal Gear وفادار بمانیم.
Boss های بازی ومبارزات با آنها کاملا با مفاهیم اصلی تفاوت داشت. زمانی که پروژه در دست Kojima studios بود مفاهیم زیادی از سبک مخفی کاری در بازی وجود داشت؛ اما حالا این بازی فقط یک عنوان اکشن است و طراحی ها و درون مایه های اکشن آن هم کاملا متفاوت است. "


57509481863215906534.jpg


" تمامی مفاهیم هنری و کانسپت Boss های بازی تحت نظارت کارگردان هنری Kojima studios یعنی Yoji Shinkawa شکل گرفته است و به نظرم تاثیر مثبتی هم بر روی بازی داشته است. "

وقتی از آنها پرسیده شد که چطور با طبیعت وخصوصیات Kojima Productions که Hideo Kojima همیشه از آنها صبحت کرده، کنار آمدند، Saito تا حدودی به شفاف سازی موضوع پرداخت.


28137596231109257569.jpg


" یک چیزی که من از نظرات همگان در Kojima Productions متوجه شدم، این است که همه آنها می خواهند که نظراتشان وآنچه در ذهنشان است در مورد بازی شنیده شود و این کاری است که Platinum games به خوبی از پس آن برآمده واین موضوع در روابط بین دو شرکت هم کاملا مشهود است. و باور قلبی تمام ما این بوده که چیزی فراتر و بهتر از یک ایده بسازیم و امیدوارم همین امر بر بازی هم تاثیر گذاشته باشد. "

"هر استودیویی خصوصیات وسلایق منحصر به خودش را دارد. این دفعه در مورد Revengeance ما یک مقدار محدود شده بودیم و بایستی یک سری موارد را فدا می کردیم.
اما اگر در‌ آینده قرار باشد با Kojima Productions همکاری داشته باشیم دوست داریم هر دو شرکت این فرصت را به طور مساوی داشته باشند تا ویژگی های منحصر به فرد خودشان را در بازی به نمایش بگذارند."


در پایان وقتی از آنها پرسیده شد که نظرتان در مورد این که برخی می گویند Metal Gear Rising: Revengeance ترکیبی از دو بازی قبلی شما یعنی Bayonetta و Vanquish می باشد چیست، Saito در پاسخ این مقایسه را بی اهمیت دانست و گفت: "ما لزومی نمی بینیم که بگوییم این بازی ترکیبی از این دو عنوان است. البته باید بگویم که Bayonetta و Vanquish پروژه های قبلی ما هستند وتجاربی که در ساخت آنها بدست آورده ایم ممکن است به ما در خلق یک سری فاکتور ها در Revengeance کمک بسزایی کرده باشد. بنابر این تجربیات برای این هستند که به ما کمک کنند، ولی صرفا نمی شود گفت که Revengeance تلفیقی از این دو بازی می باشد. این یک عنوان کاملا متفاوت خواهد بود. "



منبع
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,206
نام
امیر حسین
کلا زدن MGS:R رو خراب کردن،از اول MGR:R رو ساختن! :d همین عوض شدن باس فایت ها یکی از نشونه هاشه! :d
داستانم قبلا میگفتن بین MGS2 و MGS4ـه ولی الان رفته برای بعد از MGS4 ...
غیر از شخصیت اصلی که رایدن هست،هیچی دیگه اون قبلیه نیست :d ولی همچنان نظارت دارن :-"
 

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
با این خبر یوخده از بازی دلسرد شدم.البته من هنوز به این سری ایمان دارم.:D
یه سوال ایا کوجیما بازم نقشی در سازندگی بازی داره؟؟
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
من اون قبلی رو میخوام:((
تریلر اول رو یادتونه؟خدایی از بازی موج میزد که توش استاد هست.

ولی استاد نبود :| شاگردان استاد بودن :d

کوجیما خودش گفت من اصلا نقشی نداشتم و داشتم روی Peace Walker کار میکردم که وقتی بعد از تموم شدن کارم روو Peace walker اومدم دیدم پروژه خیلی بد پیش میره که میخواسته کنسلش کنه که ناگهان به ذهنش زده که بازیو بده به PG و الان هم خرسنده که این کارو کرده :d
 

ahmad mashti

کاربر سایت
May 27, 2011
265
نام
احمد رضا
احیانا بازی یه مقدار شبیه vanquish نیست تو تریلرهاش .........
من که اولین چیزی که با دیدن تریلر به ذهنم اومد همین بازی بود ......
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
خیلی دلم میخواست MGS:R رو هم بازی میکردم، همین که تلفیقی از Stealth و HnS بود خیلی باحال میشد. اون تریلر E3 2009 هم که خارق العاده بود. ولی خوب بد هم نشد دادنش یه استدیوی HnS ساز حرفه ای. دوست داشتم جفتشون منتشر میشدن:d
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,645
الانشم تو همین نسخه عناصر مخفی کاری وجود داره!

عناصرش در کل مخفی کاریه اما در مقابل MGS یه اکشنه به تمام معناس !
می خوان بگن که مثلا وفادار بودن به سری ! احتمالا یوشیمیتسو تـِیکن آموزشهای زیادی به رایدن داده واسه قاچ کردن هندونه و تیرآهن 2 !
 

abtinhitodie

کاربر سایت
Feb 11, 2011
923
احیانا بازی یه مقدار شبیه vanquish نیست تو تریلرهاش .........
من که اولین چیزی که با دیدن تریلر به ذهنم اومد همین بازی بود ......
شدیدا شبیه، بافتها، آبجکت‌های کپی‌ هم، مرحله تمرین که دقیقا همونه، البته در کّل یک سر و گردن گرافیک بالاتر هست ولی‌ نه خیلی‌
(برداشت از روی دموی قابل بازی)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر