Metro Exodus | PC

fgy6_header_(1).jpg


Metro Exodus
Developer:
4A Games
Publisher: Deep Silver
Platforms: PC,X1,PS4
Release Date: 15 Feb 2019
9yww_ff04bc4a3f368b0911844ee640ce7cbd3f4f3cab.jpg

سومین قسمت از سری مترو با نام Metro Exodus در جریان کنفرانس مطبوعاتی Microsoft با تریلری In-Engine معرفی شد. این قسمت ادامه ای بر پایان خوب بازی Metro: Last Light می باشد و بار دیگر شاهد حضور Artyom به عنوان شخصیت اصلی خواهیم بود. دموی نشان داده شده قسمت پایانی یکی از ماموریت های داخل بازی است، اما کمی هم ویرایش شده تا برای اولین نمایش مناسب باشد. سازندگان گفته اند که کیفیت نهایی بازی همان چیزی خواهد بود که مشاهده کردید و تنها در یک سری قسمت ها به صورت جزیی تفاوت خواهد بود.

اطلاعات منتشر شده:

  • بازی به مدت 3 سال است که در دست ساخت می باشد و بزرگترین پروژه 4A Games تا به حال است.
  • در این بازی باز هم در نقش Artyom بازی خواهید کرد و پایان خوب بازی قبل یعنی Metro: Last Light در نظر گرفته شده است.
  • یکی از اهداف بازی خارج شدن از شهر مسکو (مکان اتفاقات دو بازی قبلی) است. این کار به وسیله قطاری که در تریلر مشاهده شد انجام می پذیرد. تعداد دیگری از بازماندگان نیز در این قطار هستند و در این راه شما را همراهی می کنند.
  • در این قسمت به فضای سطح زمین (خارج از تونل های مترو) بیشتر پرداخته می شود.
  • بازی هم دارای مراحل خطی به صورت قبل هست و هم مراحلی با وسعت بیشتر که از آن با نام Sandbox Survival یاد می شود.
  • سیستم ارتقا اسلحه در این نسخه بهبود داشته و همچنان شاهد المان های قبلی نیز می باشیم.
  • موجودات جهش یافته بیشتری در بازی وجود دارند. مثلا خرس و گرگ هایی که در تریلر مشاهده شدند.
  • بر خلاف بازی های قبلی که فقط در فصل زمستان جریان داشت، داستان این بازی در مدت یک سال روایت می شود و شاهد هر چهار فصل خواهیم بود.
  • فصلی که در اولین تریلر مشاهده کردید پاییز بود.
  • مناطق آلوده اینبار پراکنده هستند (هم در زیر زمین و هم در سطح آن) و همچنان ماسک تنفس و المان های گیم پلی آن در بازی نقش مهمی دارند (تایمر فیلتر و ... )
  • اتمسفر سنگین بازی که یکی از قسمت های شاهکار این سری به حساب می آید در این شماره هم وجود خواهد داشت.


عکس های بازی:


 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
واقعا این هم open world کردن؟! لعنتی ها. هر چی دستشون میاد open world میکنن. ما open world نخوایم, کیو باید ببینیم؟ [-(
نه بازی اصلا Open World نشده، محیط های بزرگ بازی افزایش پیدا کردن! و اینکه بیشتر بازی توی محیط های باز اتفاق می افته!
یه جوری مرحله مرحله توی مناطق مختلف هست و وقتی اون منطقه رو پشت سر گذاشتید دیگه نمی تونید برگردید بهش! البته خوب از اون ساختار خطی و مستقیم قبلی هم خارج شده قاعدتا!
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
نه بازی اصلا Open World نشده، محیط های بزرگ بازی افزایش پیدا کردن! و اینکه بیشتر بازی توی محیط های باز اتفاق می افته!
یه جوری مرحله مرحله توی مناطق مختلف هست و وقتی اون منطقه رو پشت سر گذاشتید دیگه نمی تونید برگردید بهش! البته خوب از اون ساختار خطی و مستقیم قبلی هم خارج شده قاعدتا!
امیدوارم فقط به تئوری آزاد کردن نوبتی Territory ها نزدیک نشه که واقعا خسته کننده ـست!
 
  • Like
Reactions: kamyy and a2010

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
نه خوشبختانه رسمی اعلام شده که بازی جهان باز نیست و فقط کمی المان های rpg بهش اضافه شده از جمله کرفت کردن یا داشتن وسایل نقلیه بازی خطی هست فکر کنم مشابه crysis 1 بشه که ایده ی خوبیم هست به نظرم
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
به نظر من که اتمسفر مترو توی جهان باز بیشتر میچسبه. اینکه توی اون فضا بخوای ماموریت فرعی بری یا بگردی دنبال لوت وسوسه انگیزه واسه من یکی

با جهان باز حال نمی کنم هیچ وقت (مگر زبانت عالی باشه و بتونی از طریق دیالوگ ها و ... ماموریت ها رو پیدا کنی )
 
  • Like
Reactions: s.1

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
نه خوشبختانه رسمی اعلام شده که بازی جهان باز نیست و فقط کمی المان های rpg بهش اضافه شده از جمله کرفت کردن یا داشتن وسایل نقلیه بازی خطی هست فکر کنم مشابه crysis 1 بشه که ایده ی خوبیم هست به نظرم

امیدوارم همین جوری باشه . دو نسخه قبل کاملا راضی کننده بود
 
  • Like
Reactions: s.1

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
خبر جدید :

بازیکنان سفر خود را در بیابان‌های روسیه آغاز می‌کنند، اما سازنده بازی استودیوی ۴A Games اصرار دارد که این یک عنوان جهان‌باز نیست! Metro Exodus محیط‌ها و مراحل وسیع بسیاری را جهت کاوش در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، اما داستان بازی کاملا خطی است. زمانی که وارد منطقه‌ای جدید می‌شوید، قادر به بازگشت به منطقه قبلی نخواهید بود. اما جای هیچ نگرانی نیست، Metro Exodus آزادی عمل بسیاری را در اختیارتان می‌گذارد حتی اگر یک عنوان جهان‌باز نباشد. وسعت مراحل بازی به ۲ کیلومتر مربع نیز می‌رسند، و می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه متفاوت به جستجو و اکتشاف آن‌ها بپردازید.

پایگاه اصلی شما قطاری بنام Aurora است، که در ماجراجویی‌ها همراه‌تان خواهد بود و می‌توانید با پیشرفت در بازی آن را بروزرسانی کنید. در کل می‌توانید انتظار یک عنوان بزرگ‌تر و بهمراه ماجراجویی‌های گسترده‌تر نسبت به گذشته را داشته باشید. داستان بازی در این نسخه در طول یک سال کامل رقم خواهد خورد، و هر منطقه نمایانگر فصل متفاوتی است. بعنوان مثال: مرحله فصل پاییز در منطقه‌ای کوهستانی و بهمراه خرس‌های جهش‌یافته اتفاق می‌افتد، در حالی که مرحله تابستان در بیابان رقم خواهد خورد.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
همونطور که می دونید داستان بازی توی 4 فصل سال اتفاق می افته

- شروع بازی از زمستان هست که آرتیوم به همراه سایر اسپارتان ها از مترو مسکو به دنبال ماجراجویی های جدید (کشف زندگی) خارج می شن.
- بهار در منظقه سرد و یخ زده دنبال می شه و گذرتون به راهزن ها و گروه هایی با اعتقادات مذهبی عجیب می خوره
- تابستان توی محیط خشک و کویری اتفاق میافته که متفاوت ترین حالت تا به حال از فضای مترویی هست که می شناسیم و حس و حال Mad Max رو هم خواهد داشت
- پاییز هم که نمایش اولیه بازی از اون قسمت بود توی محیط های جنگلی و کوهستانی اتفاق می افته. در این محیط ها رودخانه های خروشان (در یه سری مراحل قابلیت قایق سواری هم به بازی اضافه شده)، غارهای تو در تو و ... دیده می شه.

انجین بازی هم شامل تغییرات زیادی شده که بتونه این حجم از گسترش بازی رو پوشش بده. Physic Based Rendering، سیستم نورپردازی کاملا بهبود یافته، استفاده از موشن کپچر و طراحی کامل عضلات صورت برای صحنه های سینمایی تنها بخشی از این تغییرات و بهبود ها هستن. همچنین سازنده ها گفتن که قراره باز هم جزو بنچمارک ها باشن و به قول خودشون سیستم بازیکنان رو ذوب کنن (خدا به خیر بگذرونه)

سیستم Morality در بازی شباهت به بازی های قبلی خواهد داشت، و اعمال شما در دنیای بازی، بدون اینکه اشاره ای به آن شود در داستان و پایان آن تاثیر گذار خواهد بود. بهترین وصف برای این قسمت نقل قولی از تهیه کننده بازی است: "We want to see how people play, and then the game reacts to how you play."

(عکس های جدید منتشر شده کیفیت خوبی ندارن، در صورت انتشار عکس های با کیفیت این پست آپدیت میشه و یا پست جدیدی ایجاد خواهد شد).
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
همونطور که می دونید داستان بازی توی 4 فصل سال اتفاق می افته

- شروع بازی از زمستان هست که آرتیوم به همراه سایر اسپارتان ها از مترو مسکو به دنبال ماجراجویی های جدید (کشف زندگی) خارج می شن.
- بهار در منظقه سرد و یخ زده دنبال می شه و گذرتون به راهزن ها و گروه هایی با اعتقادات مذهبی عجیب می خوره
- تابستان توی محیط خشک و کویری اتفاق میافته که متفاوت ترین حالت تا به حال از فضای مترویی هست که می شناسیم و حس و حال Mad Max رو هم خواهد داشت
- پاییز هم که نمایش اولیه بازی از اون قسمت بود توی محیط های جنگلی و کوهستانی اتفاق می افته. در این محیط ها رودخانه های خروشان (در یه سری مراحل قابلیت قایق سواری هم به بازی اضافه شده)، غارهای تو در تو و ... دیده می شه.

انجین بازی هم شامل تغییرات زیادی شده که بتونه این حجم از گسترش بازی رو پوشش بده. Physic Based Rendering، سیستم نورپردازی کاملا بهبود یافته، استفاده از موشن کپچر و طراحی کامل عضلات صورت برای صحنه های سینمایی تنها بخشی از این تغییرات و بهبود ها هستن. همچنین سازنده ها گفتن که قراره باز هم جزو بنچمارک ها باشن و به قول خودشون سیستم بازیکنان رو ذوب کنن (خدا به خیر بگذرونه)

سیستم Morality در بازی شباهت به بازی های قبلی خواهد داشت، و اعمال شما در دنیای بازی، بدون اینکه اشاره ای به آن شود در داستان و پایان آن تاثیر گذار خواهد بود. بهترین وصف برای این قسمت نقل قولی از تهیه کننده بازی است: "We want to see how people play, and then the game reacts to how you play."

(عکس های جدید منتشر شده کیفیت خوبی ندارن، در صورت انتشار عکس های با کیفیت این پست آپدیت میشه و یا پست جدیدی ایجاد خواهد شد).

بالاخره جهان باز هست یا خطیه ؟ مثل دو تای قبل هست ؟؟
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
بالاخره جهان باز هست یا خطیه ؟ مثل دو تای قبل هست ؟؟
هیچ کدوم، بازی منطقه بندی شده و هر منطقه وسعت زیادی داره که می تونین به گوشه و کنارش سر بزنین و ...
فکر کنم Tomb Raider مثلا چنین حالتی داشت!
 
  • Like
Reactions: kamyy

Sir Daniel

کاربر سایت
Mar 22, 2017
1,101
هیچ کدوم، بازی منطقه بندی شده و هر منطقه وسعت زیادی داره که می تونین به گوشه و کنارش سر بزنین و ...
فکر کنم Tomb Raider مثلا چنین حالتی داشت!

فکر میکنم باید بگیم بیشتر شبیه استالکر شده

احتمالا این بازی برای گرفتن 30 فریم روی 1080 الترا به یه کانفیگی در حد 2x1080Ti SLI نیاز داشته باشه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر