شایعه Metal Gear Solid Remake دردست ساخت قرار دارد( انحصاری کنسولی PS5)

Subject 16

Only fools venture where them spirits tread
کاربر سایت
May 21, 2018
434
نام
Fazel

168341


به گزارش Pushsquare یکی از محبوب ترین عناوین کلاسیک PS1 در راه PS5 و PC است. بر اساس گزارش چنل یوتیوب RedGamingTech که در گذشته اطلاعاتی را فاش کرده که در طول زمان درستی آن ها اثبات شده است و منبعی قابل اعتماد به حساب می آید بازسازی نسخه اول Metal Gear Solid در دست ساخت است.

این منبع خبری همچنین از عرضه دوباره عناوین MGS2/MGS3/MGS4 خبر داده است که مشخص نیست آیا آن ها هم بازسازی خواهند بود یا یک نسخه ارتقا یافته. همچنین پلتفرم مقصد آنها نیز مشخص نشده است.


پیش از این Final Fantasy VII Remake بصورت انحصاری زمانی یک ساله برای PS4 منتشر شده بود و Demon's Souls Remake در زمان لانچ کنسول PS5 به صورت انحصاری کامل در دسترس خواهد بود.
بنابراین بازسازی نسخه اول یکی از آیکونیک ترین سری های تاریخ ویدیو گیم دور از انتظار نخواهد بود.

This is according to YouTube channel RedGamingTech, which has been known to provide some accurate leaks in the past, although they specialise in hardware information rather than software.

Still, according to their source — a source that apparently has a 100 per cent track record up to this point — this supposed Metal Gear Solid revival is a full remake, not just some kind of port or remaster.

The source also states that Metal Gear Solid 2, 3, and 4 are all being re-released, but it sounds like they're set to be remasters rather than full remakes. It's unclear whether they're coming to PS5 as well, or whether they're just targeting PC.

We don't know how far into development the Metal Gear Solid remake is, but its rumoured existence does tie into reports that we've heard elsewhere. For starters, we know that Sony has been flashing its cash to third party publishers in order to lock down exclusive PS5 deals — Final Fantasy XVI is a perfect example of this. A remake of Metal Gear Solid — arguably the most beloved instalment in a series synonymous with PlayStation — certainly fits the bill when you consider that Sony dished out serious dosh for timed exclusivity on a very similar project, namely Final Fantasy VII Remake.

But is Konami really going to pump money into crafting a full-blown remake of Metal Gear Solid? Without a doubt, stranger things have happened, but the Japanese publisher is something of an enigma these days, which makes it an easy starting point for all kinds of rumours. Remember Silent Hills on PS5? Heck, maybe that's happening as well, and Konami's really getting back into the swing of things.

Anyway, this is certainly one to keep an eye on
 
آخرین ویرایش:

P.S.5

کاربر سایت
Sep 21, 2020
227
ریمیک MGS فقط زمانی بدرد میخوره که سونی KP رو بخره، IP بازی رو هم بگیره دستش بده خود کوجیما دوباره بسازتش. در باقی موارد یا یه چیز مسخره میسازن یا صرفا میشه بهبود گرافیکی.
چه ربطی داره مگه کوجیما لول دیزاینر یا گیم پلی دیزاینر؟ داستان mgs1 آمادست و فقط به یه تیم خوب نیاز داره که مثل تیم RE2 بیاد لول دیزاین و گیم پلیش از اول طراحی کنه همین
 
  • Like
Reactions: Tatsumaru

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,257
نام
امیر حسین
چه ربطی داره مگه کوجیما لول دیزاینر یا گیم پلی دیزاینر؟ داستان mgs1 آمادست و فقط به یه تیم خوب نیاز داره که مثل تیم RE2 بیاد لول دیزاین و گیم پلیش از اول طراحی کنه همین
سر MGS V هرجای Credits رو نگاه میکردی کوجیما وجود داشت:D
حتی رو کاور بلزی قبل از جنگ:-"
رسما مهران مدیریی هست برای خودش:D
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,243
چه ربطی داره مگه کوجیما لول دیزاینر یا گیم پلی دیزاینر؟ داستان mgs1 آمادست و فقط به یه تیم خوب نیاز داره که مثل تیم RE2 بیاد لول دیزاین و گیم پلیش از اول طراحی کنه همین
نه پس فکر کردی فقط نویسنده بوده؟:D کوجیما هم لول دیزاینره هم گیم دیزاینر هم ادیتور هم کامپوزیتور هم نویسنده هم تهیه کننده و خلاصه هر چیز دیگه ای که فکر بکنی:D برای همینه که انقد آدم خفنیه و بازیهاش قشنگ مخصوص به خودشن و هیشکی نمیتونه ازشون کپی بزنه. اون آدمهایی هم که توی کردیتس به عنوان لول دیزاینر و گیم دیزاینر مطرح میشن همشون از فیلترهای کوجیما رد میشن و کوجیما بالا سرشون سوپروایزری میکنه.
سر متال گیر سالید 1 برای طراحی مراحل از خونه سازی های لگو استفاده میکرده و فضاهای مد نظرش رو میچیده و بررسی میکرده که چجور لول دیزانی مناسب تره برای اون فضا. چنین آدمیه این بشر:D
 

P.S.5

کاربر سایت
Sep 21, 2020
227
نه پس فکر کردی فقط نویسنده بوده؟:D کوجیما هم لول دیزاینره هم گیم دیزاینر هم ادیتور هم کامپوزیتور هم نویسنده هم تهیه کننده و خلاصه هر چیز دیگه ای که فکر بکنی:D برای همینه که انقد آدم خفنیه و بازیهاش قشنگ مخصوص به خودشن و هیشکی نمیتونه ازشون کپی بزنه. اون آدمهایی هم که توی کردیتس به عنوان لول دیزاینر و گیم دیزاینر مطرح میشن همشون از فیلترهای کوجیما رد میشن و کوجیما بالا سرشون سوپروایزری میکنه.
سر متال گیر سالید 1 برای طراحی مراحل از خونه سازی های لگو استفاده میکرده و فضاهای مد نظرش رو میچیده و بررسی میکرده که چجور لول دیزانی مناسب تره برای اون فضا. چنین آدمیه این بشر:D
سر MGS V هرجای Credits رو نگاه میکردی کوجیما وجود داشت:D
حتی رو کاور بلزی قبل از جنگ:-"
رسما مهران مدیریی هست برای خودش:D
اون که بعد اخراج شدنش اضافه کرد که بگه این بازی من:D
ولی طرف تهش فقط داستان مینویسه و کارگردانی میکنه درسته نقش کارگردان تو همون لول دیزاینم زیاده مثلا portable ops کارگردارش یکی دیگه بود و لول
دیزاینش رسما زباله ولی محیط shadow mosses آمادس رهبر تیم ریمیک نتونه محیط بزرگش کنه رسما باید گاو باشه :|
آره اتفاقا دیدم با لگو لول میساخت ولی خب دلیلش گفتم دیگه
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,257
نام
امیر حسین
اون که بعد اخراج شدنش اضافه کرد که بگه این بازی من:D
ولی طرف تهش فقط داستان مینویسه و کارگردانی میکنه درسته نقش کارگردان تو همون لول دیزاینم زیاده مثلا portable ops کارگردارش یکی دیگه بود و لول
دیزاینش رسما زباله ولی محیط shadow mosses آمادس رهبر تیم ریمیک نتونه محیط بزرگش کنه رسما باید گاو باشه :|
آره اتفاقا دیدم با لگو لول میساخت ولی خب دلیلش گفتم دیگه
اتفاقا بعد اخراجش اون نوشته برداشته شد و ملت سر لج با کونامی دست نویس اضافه میکردن و همه جا مینوشتن و ... :D

کوجیما دقیقا همه کاره بازی هاش هست:D
 
  • Like
Reactions: armintn

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,243
اون که بعد اخراج شدنش اضافه کرد که بگه این بازی من:D
ولی طرف تهش فقط داستان مینویسه و کارگردانی میکنه درسته نقش کارگردان تو همون لول دیزاینم زیاده مثلا portable ops کارگردارش یکی دیگه بود و لول
دیزاینش رسما زباله ولی محیط shadow mosses آمادس رهبر تیم ریمیک نتونه محیط بزرگش کنه رسما باید گاو باشه :|
آره اتفاقا دیدم با لگو لول میساخت ولی خب دلیلش گفتم دیگه
به هر حال دلیل داشته که تا بحال کسی نتونسته متال گیرها رو ادامه بده یا چیزی شبیهشون بسازه و خود کوجیما هر دفعه برگشته سمتشون. سر متال گیر 3 اولش در پروژه نبود و تیم ساختش قشنگ گند زده بوده و خودش دوباره مجبور میشه برگرده سر پروژه. خب اینا نشون میده نقشش خیلی بزرگتر از صرفا نویسندگی و کارگردانیه، یجورایی در تار و پود بازیهاشه همیشه.
در مورد ریمیک MGS1 چند سال پیش گفته بود ریمیک این بازی نیاز به تغییرات اساسی در گیم پلی و لول دیزاین داره و نمیشه همونو یک به یک از نو ساخت چون با استانداردهای روز سازگار نیست. پس اصلا پروژه ساده ای نخواهد بود و باید یه بازی جدید صفر تا صد ساخته بشه یعنی هیچ چیز آماده ای غیر از ستینگ داستانی برای این ریمیک وجود نداره الان.
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
دیزاینش رسما زباله ولی محیط shadow mosses آمادس رهبر تیم ریمیک نتونه محیط بزرگش کنه رسما باید گاو باشه :|
آره اتفاقا دیدم با لگو لول میساخت ولی خب دلیلش گفتم دیگه
لول دیزاین بازی و لوکیشین ها تو MGS1 تا MGS3 بر پایه دوربین fixed هست و واقعا این نوع دوربین دیگه تقریبا منسوخ شده. یعنی این که میگی محیط و اینا آمادست برای ریمیک حرف غلطی چون باید همونجوری که گیم پلی تو re2r تغییر کرد تو اینم تغییر اساسی بکنه و برای بازیی مثل mgs1 این تغییرات خیلی سخت.
نمونش تو mgs3 دیدیم که دوربین fixed اومدن تو substance سوم شخص و interactive کردن ولی گیم دیزاین بر پایه fixed camera ساخته شده بود. بازی بعضی جاها خیلی آسون شد مثل مبارزه با end و fear که اصلا قصد کارگردان این نبوده و بعضی جاها سخت تر شد و بالانس بازی یه جورایی بهم ریخت. خلاصه ریمیک کردن یه بازی به این قدمت نیازمند یه تیم خیلی حرفه ای هست که بتونه تغییرات درست تو طراحی گیم پلی و محیط بده.
حالا این فقط از نظر گیم پلی دیالوگ ها هم بعضی جاها واقعا ضعیف برای نسل الان و باید تغییر اساسی بکنه.
 
آخرین ویرایش:

P.S.5

کاربر سایت
Sep 21, 2020
227
به هر حال دلیل داشته که تا بحال کسی نتونسته متال گیرها رو ادامه بده یا چیزی شبیهشون بسازه و خود کوجیما هر دفعه برگشته سمتشون. سر متال گیر 3 اولش در پروژه نبود و تیم ساختش قشنگ گند زده بوده و خودش دوباره مجبور میشه برگرده سر پروژه. خب اینا نشون میده نقشش خیلی بزرگتر از صرفا نویسندگی و کارگردانیه، یجورایی در تار و پود بازیهاشه همیشه.
در مورد ریمیک MGS1 چند سال پیش گفته بود ریمیک این بازی نیاز به تغییرات اساسی در گیم پلی و لول دیزاین داره و نمیشه همونو یک به یک از نو ساخت چون با استانداردهای روز سازگار نیست. پس اصلا پروژه ساده ای نخواهد بود و باید یه بازی جدید صفر تا صد ساخته بشه یعنی هیچ چیز آماده ای غیر از ستینگ داستانی برای این ریمیک وجود نداره الان.
قبول دارم اینکه کسی بجز کوجیما نمیتونه mgs بسازه حقیقت چون رسما فقط خودش میفهمه چی به چیه و کی به کی :D
ولی مطمعن درباره ریمیک mgs1 حرف زد؟ تا جایی که یادمه از ریمیک metal gaer msx حرف زد نه mgs و ابته ریمیک اونا رو قبول دارم که فقط کار خودش:D
درسته داستانی که کوجیما مینویسه رو کسی نمیتونه بنویسه اتمسفر و ستینگیم که میسازه رو هم کسی نمیتونه کپی کنه اینکه گیم پلی و لول دیزاین mgs1 خیلی outdated هست رو هم خودم گفتم ولی قبول کند درست کردن این دو مورد بدون کوجیما کاملا امکان پذیره اگه کار تیم درست باشه :-"
بنظرم اگه کوجیما باز یروزی بره سراغ mgs باید یا اون دوتا mg الی رو ریمیک کنه یا اینکه یه فکری به حال سالید اسنیک بکنه بفهمیم چی شد این آخر!
 

P.S.5

کاربر سایت
Sep 21, 2020
227
لول دیزاین بازی و لوکیشین ها تو MGS1 تا MGS3 بر پایه دوربین fixed هست و واقعا این نوع دوربین دیگه تقریبا منسوخ شده. یعنی این که میگی محیط و اینا آمادست برای ریمیک حرف غلطی چون باید همونجوری که گیم پلی تو re2r تغییر کرد تو اینم تغییر اساسی بکنه و برای بازیی مثل mgs1 این تغییرات خیلی سخت.
نمونش تو mgs3 دیدیم که دوربین fixed اومدن تو substance سوم شخص و interactive کردن ولی گیم دیزاین بر پایه fixed camera ساخته شده بود. بازی بعضی جاها خیلی آسون شد مثل مبارزه با end و fear که اصلا قصد کارگردان این نبوده و بعضی جاها سخت تر شد و بالانس بازی یه جورایی بهم ریخت. خلاصه ریمیک کردن یه بازی به این قدمت نیازمنده یه تیم خیلی حرفه ای هست که بتونه تغییرات درست تو طراحی گیم پلی و محیط بده.
حالا این فقط از نظر گیم پلی دیالوگ ها هم بعضی جاها واقعا ضعیف برای نسل الان و باید تغییر اساسی بکنه.
عزیز من همون اول گفتم mgs1 بجز داستانش و اتمسفرش همه چیزش outdated ریمیک گیم کیوبم مثال زدم که با دوربین اول شخص mgs2 رسما تبدیل به چیت شده بود طرف باس اسلات و ریون تو چندثانیه مترکوند یا گاردها رو از هزار کیبومتری هدشات میکرد :D ولی بدون کوجیما هم میشه انجامش داد! کوجیما از قبل داستان و اتمسفر آماده کرده کات سایناش هم بنظرم هنوز خوبه یه موشن کپچر بزنن تنگش ردیفه اصلا نیاز نیست مثل رمیک گیم کیوب حرکات ماتریکسی اضافه کنن! :D فقط یه لول دیزاینر و یه گیم پلی دیزاینر درست میخواد!
بازم میگم قبول دارم هیچ کارگردانی کارگردانی کوجیما نمیشه ولی این مواردی که گفتم از اول آماده کرده! دیالوگ من توش اون موقع که بازی کردم مشکلی ندیدم!
لول دیزاینری که نتونه محیط بازی رو بزرگ کنه که باید بره بمیره :D
 
  • Like
Reactions: Tatsumaru

Tatsumaru

Searching For Light
Gold User
Mar 31, 2013
937
نام
Ahmad
متال گیر 1 یه عنوان رویایی هست.جلوتر از زمان خودش بود از نظر داستان و شخصیت پردازی.خدا کنه با یه ریمیک خوب دوباره بریم تو دنیای تک تیر انداز کرد Sniperwolf و Mantis و ...
 
  • Like
Reactions: P.S.5

P.S.5

کاربر سایت
Sep 21, 2020
227
متال گیر 1 یه عنوان رویایی هست.جلوتر از زمان خودش بود از نظر داستان و شخصیت پردازی.خدا کنه با یه ریمیک خوب دوباره بریم تو دنیای تک تیر انداز کرد Sniperwolf و Mantis و ...
من بازی اولین بار دو سه سال پیش بازی کردم و وقتی داستان و یسری از صحنه هاش دیدم رسما ریخت :D واقعا عجیب بود اصلا به باس ها فکر نکنید فقط اون صحنه ای که اسنیک با تناب میره پایین از دیوار در نظر بگیرید راحت میفهمید که چقدر از زمانش جلوتر بوده چنین صحنه هایی من اولین بار تو آنچارتد دیدم! :|
الان درد ما اینه که چرا سونی مثل نینتندو نمیاد انحصاری کاملش کنه که یه دلیلی واسه خرید کنسولش به ملت بده! :-"
 
  • Like
Reactions: Tatsumaru

Tatsumaru

Searching For Light
Gold User
Mar 31, 2013
937
نام
Ahmad
من بازی اولین بار دو سه سال پیش بازی کردم و وقتی داستان و یسری از صحنه هاش دیدم رسما ریخت :D واقعا عجیب بود اصلا به باس ها فکر نکنید فقط اون صحنه ای که اسنیک با تناب میره پایین از دیوار در نظر بگیرید راحت میفهمید که چقدر از زمانش جلوتر بوده چنین صحنه هایی من اولین بار تو آنچارتد دیدم! :|
الان درد ما اینه که چرا سونی مثل نینتندو نمیاد انحصاری کاملش کنه که یه دلیلی واسه خرید کنسولش به ملت بده! :-"
یه عنوان عجیب و عمیق فلسفی سیاسی روانشناسیه.حدود 18 سالم بود که رو ps1 بازیش کردم.با اینکه دفعه اول خیلی از زوایای داستان برام مبهم بود،ولی ارتباط عجیبی گرفتم یا این بازی.من تازه بعد از 4 شروع کردم به پیگیری عمیق تر داستان این چهارگانه.موسیقی پایان که یادمه تصاویری از خرس قطبی هم توش بود رو با بغض گوش میکردم.

You mustn't allow yourself to be chained to fate,to be ruled by your genes.Human beings can choose the kind of life that they want to live.What's important is that you
choose life and then live
یاد Naomi به خیر.
 
  • Like
Reactions: P.S.5

P.S.5

کاربر سایت
Sep 21, 2020
227
یه عنوان عجیب و عمیق فلسفی سیاسی روانشناسیه.حدود 18 سالم بود که رو ps1 بازیش کردم.با اینکه دفعه اول خیلی از زوایای داستان برام مبهم بود،ولی ارتباط عجیبی گرفتم یا این بازی.من تازه بعد از 4 شروع کردم به پیگیری عمیق تر داستان این چهارگانه.موسیقی پایان که یادمه تصاویری از خرس قطبی هم توش بود رو با بغض گوش میکردم.

You mustn't allow yourself to be chained to fate,to be ruled by your genes.Human beings can choose the kind of life that they want to live.What's important is that you
choose life and then live
یاد Naomi به خیر.
منم دقیقا 17 یا 16 سالم بودکه بازی کردم! البته هیچ وقت به مسائل سیاسی mgs دقت نکردم (بجز صحنه مرگ اسنایپر ولف) و بیشتر کرکتراش دوست دارم تا اینکه یسری ویدیو درباره اینکه اصلا mgs درباره چی هست دیدم ولی آخرش نمیفهمیدم فاز آسلات تو کل سری چی بوده!
موسیقی آخرش که فوق العاده بود هنوزم گوش میکنمش با اینکه آهنگش درباره عشق و زندگی بازم اشکت درمیاره! تازه خوانندش برا فن فیلم متال گیر یکی دیگه هم خونده که کمتر کسی از وجود خود فیلم خبر داره چه برسه به آهنگش! :D بدبختی اینه که کلا یکبار بازی تموم کردم و هنوز پشیمونم که چرا صحنه اتاق شکنجه رو درست نرفتم تا پایان خوب بازی رو بگیرم :| 4 رو هم که یک موجود پلیدی نشسته تو راس playstation نمیزاره بازی کنیم و هنوز تو کفشیم که ببینیم این شاهکار با کات سینای هزار ساعتش چه شکلیه :|
آره اون صحبتاش با naomi که بنظرم از بهترین بخشای بازی بود فقط اونجا که گرگای برفی میرفتن :(
ارتباط رسما همه فن های سری میگیرن واگرنه کوجیما که انقدر محبوب نمیشد :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Tatsumaru

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
من ریمیک اولی رو روی GameCube بازی کرده بودم خیلی هم حال داد زمانه خودش ولی الان اصلا دنبالش نیستم بخوام دوباره اون بازی رو روی نسل جدید بازی کنم..!! نسل جدید بازیه جدید میخواد ایده ی جدید میخواد یه متال گیر جدید میخواد..! نه اینکه دوباره بشینم ریمیکه یه ریمیک رو بازی کنم..!! من که به شخصه دوست دارم MGS6 بازی کنم منتظرشم میمونم تا این ریمیک..!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر