MercurySteam خواهان ساخت Zelda.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
7849nvpyyvm487lsbwf.jpg


Nintendo به تازگی روابط خوبی با نشران خارجی برقرار کرده است و همین طور تیم ها کمکی برای آنان فرستاده است.
تهیه کننده Castlevania آقای David Fox از استدیو MercurySteam در مصاحبه ای درمورد Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate گفت:"

من یکی از طرفداران بزرگ سری Zelda هستم، و تمایل دارم یک بازی از سری Zelda را بسازم من واقعا عاشق کار برروی یک از سری Zelda هستم چون بازی بزرگی خواهد شد. من واقعا نمی دانم چه چیزی را در این سری باید تغییر دهم. منظور من این است که علاقه دارم Ocarina of Time بیشتری را بسازم، چرا که این بازی یکی از بهترین های سری Zelda است به طور من به این کار علاقه دارم. شما می دانید که در دنیای Zelda مسائل پنهان و شگفت انگیز زیادی وجود دارد، پس من فکر می کنم چیزی را که دوست دارم بسازم را خواهم ساخت.
پاسخ به سوال من کار بسیار سختی است، اما اگر استاد Iwata حرف من را گوش می دهد: من دوست دارم یک Zelda بسازم.

Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate قرار بود برای Vita ساخته شود اما به دلایل برخی ویژگی های 3D برتر کنسول دستی 3DS این کنسول انتخاب شد. ساخت بازی برای Vita با توسعه بازی برروی 3DS متفاوت است. توسعه بازی برای 3DS دشوار بود به همین دلیل ما کمک های زیادی از سوی Nintendo دریافت کردیم.

قبلا Capcom برروی دو نسخه از سری Zelda برای کنسول دستی Game Boy کار کرده است. خالق The Legend of Zelda کسی نیست جز Shigeru Miyamoto و بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time از سایت های رتبه بندی میانگین 99 از metacritic و میانگین 97.54 از Gamerankings را کسب کرده است. قبلا نیز سازندگان علاقه خود را نسب به ساخت بازی های شرکت نینتندو اعلام کرده بودند از جمله Hideki Kamiya خالق Devil May Cry علاقه خود رو نسب به ساخت یک بازی از سری Star Fox اعلام کرده بود.

منابع:
1
2
3
 
آخرین ویرایش:

ramaz

کاربر سایت
Dec 31, 2010
494
نام
رضا
تنها زلدای گیم بوی ادونس رو هم اگه دوستان یادشون باشه کپکام ساخت، minish cap برای خودش شاهکاری بود
حالا کاری به MercurySteam ندارم ولی موندم کپکام امروز جربزه اون روزا رو داره هنوز یا نه. می ترسم یه زلدا بهش بدن ازش شوتر بده بیرون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر