Max Payne 3: بازگشت ارباب رنج ها

MANIX

کاربر سایت
May 18, 2007
2,500
نام
حميدرضا
dtcefvfnh90qlh55fwgj.jpg


" وقتي درد و رنج تو را فرا ميگيرد، هيچ راه فراري از آن نداري تا زماني كه روزي آن را بكشي" - مكس پين

*بازي توسط بيشتر تيم هاي Rockstar از قبيل Vancouver ، Toronto ، London و New Englandساخته شده.

* داستان هشت سال پس از Max Payne 2 اتفاق مي افتد و مكس پس از ترك NYPD به ساپائولو مي رود و به عنوان يك گارد براي يك فرد بسيار ثروت مند در اين شهر به نام Rodrigo Branco كار مي كند.

*در يكي از مراحل ابتدايي زن Branco توسط يكي از خطرناك ترين گنگسترهاي منطقه دزديده مي شود و پول زيادي هم براي برگرداندن آن روي كار است و Branco از مكس مي خواهد تا همسر او را نجات دهد.

* Max Payne 3 آنچنان با زمان بازي مي كند كه هميشه در حال تغيير هستيد و خود Rockstar مي گويد كه اين بازي و اديت مخصوص چيزي است كه تا به حال در گذشته در هيچ يك از بازي هاي خود از آن استفاده نكرده اند. مراحل ابتدايي مكس مو دارد و چاق نيست ولي بسيار شكسته تر از نسخه قبل است ولي شما دائما در حال سفر در زمان هستيد و با مكس چاق و كچل هم بازي خواهيد كرد.

* تمام اتفاقات و اكشن بازي بر مبناي داستان است ، بازي خطي است و همه چيز ، حتي تعداد دشمنان بر مبني داستان پيش مي رود.

*بازي همچنان جو Noir سبك بازي هاي Remedy را دارد.

7pvtt8fdkj137y4sjrf.jpg


* تكنولوژي Motion-Capture خيره كننده اي در بازي به كار رفته شده و حركات مكس بسيار طبيعي است.

* سيستم Bullet-Time با كشتن دشمنان چارج مي شود.

* فيزيك بازي براي هرچه سينمايي تر شدن بسيار قوي كار شده.

*پرش هاي معروف مكس همچنان وجود دارد و Rockstar از جلوه هاي بصري خيره كننده اي در اين صحنه ها استفاده كرده و شما گلوله هايي كه به سمتتان شليك مي شوند را به راحتي مشاهده مي كنيد.

* پرش ها خيلي طبيعي است و به هر طرفي كه مي خواهيد مي توانيد بپريد و مكس بر مبناي جهت پرش واكنش نشان مي دهد. مثلا اگر مستقيم بپريد، مكس سعي مي كند روي دستهاي خود فرود آيد تا از شدت ضربه با زمين جلوگيري شود و يا اگر از كنار بپريد با شانه فرود مي آييد.

* سيستم سنگر گيري به اين شكل است كه با تريگر سمت چپ به سنگر رفته و با تريگر سمت راست شليك مي كنيد. سيستم سنگر گيري به نظر بسيار عالي كار شده و به زيبايي با فضاي بازي كار مي كند.

*بازي از تكنولوژي NaturalMotion Euphoria استفاده مي كند كه باعث مي شود انيميشن هاي بسيار متفاوتي را مشاهده كنيم. Rockstar كه از اين تكنولوژي در تمام بازي هاي جديد خود استفاده كرده مي گويد :"هر بازي كه ما مي سازيم سعي مي كنيم NaturalMotion را به مرحله اي جديد ببريم".

fab5zxdt2ahjgv99csl1.jpg


*سازندگان روي AI خيلي كار كرده اند و قرار است دشمنان بر مبناي هر شليك واكنش و عملكردي متفاوت و مناسب داشته باشند.

*سيستم انتخاب و حمل اسلحه همانند Red Dead Redemption كار شده است.

*در هر مرحله يك صحنه Slow Motion خاص وجود دارد كه توسط شما فعال نمي شود و بيشتر يك صحنه سينمايي است كه شما آن را كنترل مي كنيد.

* بسياري از موارد داستاني دو نسخه قبل همچنان در اين بازي وجود دارد و ممكن است با دشمنان قبلي هم رو به رو شويم .

* به نظر مي رسد مكس پين مجبور شده است كه از نيويورك فرار كند و در طول بازي ما متوجه چرا آن خواهيم شد.

83joszicbzfox4zf3c8c.jpg


* روايت كميك مانند بازهم به بازي بازگشته ولي اين بار به صورت متحرك (چيزي شبيه به Metal Gear Solid: Peace Walker) است. البته Rockstar همچنان روي اين سيستم كار مي كند.

* و خبر فوق العاده آخر اين كه James McCaffrey بازهم صداگذار مكس خواهد بود.

b2c2m2cdev8v4xtyucyi.jpg

 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
خوب به شخصه به مکس پین جدید امیدوارم. مطمئنم که بازی در حد انتظار ظاهر میشه.
خبری که بسیار منو خوشحال کرد اینه که صداپیشه ی بازی همون صدا پیشه ی 2 شماره ی قبل هست. فقط اینکه در بازی هم سیستم کاورگیری هست هم قابلیت بولت تایم یکم منو گیج کرده. ولی مطمئنن راک استار هم به مکس پین به عنوان یک پروژه ی خاص نگاه میکنه و میدونه که طرفداران دو آتیشه ی مکس پین چه چیزی از این بازی انتظار دارن. پس بهتره خوشبینانه به این بازی نگاه کنیم.
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
برزيل،حسن كچل و نوآر.
چه ارتباط نزديكی دارند با هم اين 3 واژه!
برزیل : جام جهانی
حسن کچل : مکتب
نوآور : صنعت خودروسازی
:d:d:d:d:d

مومن بازی8 سال بعد از اتفاقات MP2 هست و مکس به خاطر فشار روحی که بهش اومده پیر شده. فکر نکنم لازم باشه بازی رو اینجوری مسخره کنی.
 

The Jackal

کاربر سایت
Nov 29, 2008
425
نام
امير
چه ربطی داره؟
دليل نميشه بيان محتويات معده به علاوه ی‌ شام ديشب و پريشب و متعلقات رو خالی ‌كنن رو بازی‌ بعد بيان بگن بازيمون Noireـه...الان من رو پيشونيم نوشته احمق؟
مسئله اينه كه Rockstar فك كرده هر بازی مثل GTAـه خودشه كه يه كاكاسياه بندازه اون وسط از ديالوگ های قشنگ استفاده كنه و كلی بزن و بكوب و حالا شايدم يه نصفه داستان و اينجور صحبتاست...
من ديگه مشكلی ندارم كه گند خورد تو مكس پين رفت.از اين حرصم ميگيره كه Rockstar اُسكل گرفته ملت رو انگار.Noire,heh
 
  • Like
Reactions: Astiak

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
الان R اومده برای شاد کردن دل طرفدارها (شما یک چیز دیگه بخوندش) یک سری تغییرات مسخره داده که شده یک آش رشته حسابی حتما هم میخواد به صورت احمقانه ای اینها رو به هم ربط بده..

2 ساله هر چی سایت و مجله ست منتظر هستن ببینن کی این بازی میاد تا چند تا 7 و 8 بندازن جلوش تا دیگه R باشه و کار انقلابی نکنه..

کـــــــــــــــــــــــــــــــچـــــــــــــــــــــــــــــــــــــل چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاق..
 

Modern Samurai

کاربر سایت
Aug 31, 2007
1,333
نام
نوین
* و خبر فوق العاده آخر اين كه James McCaffrey بازهم صداگذار مكس خواهد بود.
به جای کل خبر همینو میزاشتی واسه من کافی بود!!!!!!
ایول... این جیمز مک کافری تو فیلم افتضاحی که از مکس پین ساختن هم یه تیکه کوچیک بازی افتخاری داشت (چند ثانیه از پشت سر)

بسياري از موارد داستاني دو نسخه قبل همچنان در اين بازي وجود دارد و ممكن است با دشمنان قبلي هم رو به رو شويم .
این تیکه رو بلف زدن ... من مکس پین ها قشنگ تو ذهنم ثبت شدن! دیگه دشمنی نموده که... همون گاگنیتی و آلفرد وودن و یا اون رفیق نامردش ولادیمر هم که از شماره یک باقی مونده بودن همشون تو 2ش کشته شدن... (دیگه اسپویلر نمیخواست دیگه :d)
کسی نموند دیگه...

==

همه یه جمله گفتن منم از کلی جمله که تو ذهنمه اینو از مکس بگم: (در واقع از سم لیک :d)
Einstein was right ... time is relative to the observer ... when you look at the barrel of a gun time slows down and all you whole life flashes by ... pain and death
stay with it and you can live a lifetime in that split second
...

اینو وقتی میگفت که ولاد اسلحه رو به سمتش میگیره و ما از زاویه ی اسلحه چهره ی مکس رو میبینیم...
 
آخرین ویرایش:

MANIX

کاربر سایت
May 18, 2007
2,500
نام
حميدرضا
به جای کل خبر همینو میزاشتی واسه من کافی بود!!!!!!
ایول... این جیمز مک کافری تو فیلم افتضاحی که از مکس پین ساختن هم یه تیکه کوچیک بازی افتخاری داشت (چند ثانیه از پشت سر)

این تیکه رو بلف زدن ... من مکس پین ها قشنگ تو ذهنم ثبت شدن! دیگه دشمنی نموده که... همون گاگنیتی و آلفرد وودن و یا اون رفیق نامردش ولادیمر هم که از شماره یک باقی مونده بودن همشون تو 2ش کشته شدن... (دیگه اسپویلر نمیخواست دیگه :d)
کسی نموند دیگه...

==

همه یه جمله گفتن منم از کلی جمله که تو ذهنمه اینو از مکس بگم: (در واقع از سم لیک :d)
Einstein was right ... time is relative to the observer ... when you look at the barrel of a gun time slows down and all you whole life flashes by ... pain and death
stay with it and you can live a lifetime in that split second
...

اینو وقتی میگفت که ولاد اسلحه رو به سمتش میگیره و ما از زاویه ی اسلحه چهره ی مکس رو میبینیم...

برو بچه هاي Inner Cirlce و پليس ها و گنگسترهاي زيادي هستند كه ميتونند تو اين بازي باشند. :d تصور كن چقدر شخصيت ميشه از دو نسخه قبل وارد اين شماره كرد، نه فقط دشمن و بلكه بسياري از دوست هاي مكس. دست به آسمان ميبريم تا مونا رو ببينيم. تصور كنيد مونا مكس رو با اون ظاهر ببينه، چه صحنه ي غم انگيزي خواهد شد. (ياد ديدار كيت بلانشت با برد پيت در Curious Case of Benjamin Botton افتادم).:d

كساني كه به سيستم كاور گير ميدند، بايد بگم هنوز بازي نيومده كه انقدر سريع جبهه ميگيريد و اين كه مسلما تو بازي جواب ميداده كه Rockstar از اون استفاده كرده. خود Rockstar ميگه از زمان MP2 سبك شوتر سوم شخص تغييرات و پيشرفت هاي زيادي داشته و ما هم بايد به روز مي شديم. اين حرف به نظرم كاملا درست هست، پيشرفت و بروز رساني رو هيچ وقت نبايد با حس نوستالوژي كه مثلا ما دوست داريم بازي مثل قبل باشه نابود كرد. اينطوري هيچ بازي هيچ پيشرفتي نخواهد داشت چون مثل قبل نيست !. نميدونم چرا خيلي ها با سيستم سنگر گيري به طور كلي مشكل دارند اين در حالي هست كه به نظرم يكي از مهم ترين موضوعات در يك بازي اكشن تيراندازي همين سيستم كاوره چون تو دنياي واقعي آدم كه مثل اسب سرش رو نميندازه پايين تير بزنه و مسلما حتما بايد جايي سنگر بگيريد تا به موقع عمل كنيد، اين موضوع هم خيلي سرگرم كننده هست و هم گيم پلي كلي بازي رو متنوع ميكنه. (اين موضوع رو كلي گفتم و محدود به MP3 نيست). Rockstar هم قصد داره بازي رو واقعي جلوه بده و همه چيز هم براي واقعي جلوه دادن گرافيك نيست و گيم پلي هم خيلي مهمه.

من خودم ديوانه سري Max Payne هستم و تقريبا دو ماه يك بار هر دو بازي رو يك سري دوباره كامل تموم ميكنم، اين موضوع رو از همون سالي كه بازي ها اومدن انجام ميدم پس من به عنوان يك فن بازي با اين تغييرات موافق هستم تا بازي مورد علاقم به روز و جديد بشه.

سيستم سنگر گيري در بازي هايي با اكشن سريع هم اتفاقا جواب ميده، نمونه Vanquish هست كه تركيبي درست از يك اكشن سريع با سنگر گيري داشت.
 

A.T.HELLBOY

کاربر سایت
Aug 20, 2009
2,362
نام
علیرضا
من نمی دونم چرا روز به روز دارم به این بازی علاقه مند تر میشم :d ولی روز به روزم دارم نا امید تر می شم :d نمی دونم دیگه چند تا تاخیر دیگه در راهه من که با مکس پین 1 و 2 زندگی کردم و هنوزم به نظر هیچ بازی غیر از سری هیلو نتونسته رو دستش بزنه :d
 

darknight2010

کاربر سایت
Aug 26, 2010
4
>:d<انتظار دیگه سخت شد فقط امیدوارم تا آخر امسال یا اوایل سال دیگه بازی بیاد دوباره تاخیر نزن واسش :d اِنگار راک استار میخواد 2012 اومد این بازی بیاد که این حرف حدیث ها هم دیگه نباشه
 

Modern Samurai

کاربر سایت
Aug 31, 2007
1,333
نام
نوین
برو بچه هاي Inner Cirlce و پليس ها و گنگسترهاي زيادي هستند كه ميتونند تو اين بازي باشند. :d تصور كن چقدر شخصيت ميشه از دو نسخه قبل وارد اين شماره كرد، نه فقط دشمن و بلكه بسياري از دوست هاي مكس. دست به آسمان ميبريم تا مونا رو ببينيم. تصور كنيد مونا مكس رو با اون ظاهر ببينه، چه صحنه ي غم انگيزي خواهد شد. (ياد ديدار كيت بلانشت با برد پيت در Curious Case of Benjamin Botton افتادم).
اینو خوب اومدی! inner circle مثلا برای اینکه بخوان شاهدی ازشون باقی نمونه ممکنه برگردن واسه کشتن مکس.
ولی مونا که دیگه اصلا رفت واسه خودش!! شاید اسمی ازش بیاد ولی حضور فیزیکی مسلما نداره (6 لیتر خون ازش رفت مثلا :d)
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
اینو خوب اومدی! inner circle مثلا برای اینکه بخوان شاهدی ازشون باقی نمونه ممکنه برگردن واسه کشتن مکس.
ولی مونا که دیگه اصلا رفت واسه خودش!! شاید اسمی ازش بیاد ولی حضور فیزیکی مسلما نداره (6 لیتر خون ازش رفت مثلا :d)
توی یکی از پایان های بازی (فکر کنم روی آخرین درجه سختی بود) مونا زنده می موند :D ولی معلوم نیست پایان اصلی کدوم بوده !!
 

Modern Samurai

کاربر سایت
Aug 31, 2007
1,333
نام
نوین
توی یکی از پایان های بازی (فکر کنم روی آخرین درجه سختی بود) مونا زنده می موند :D ولی معلوم نیست پایان اصلی کدوم بوده !!
به نکته ی خوبی اشاره کردی! :d منم اونو دیدم رو درجه ی Hard-Boiled بود فکر کنم رفتم. با اون صحنه ای هم که آخر پایان معمولی نشون میده زیاد فرقی نداشتش. فقط به جای اینکه مونا رو تو خون غوطه ور ببینیم ببینیم تو بغل مکس میدیدم :d یه دیالوگ مکس هم عوض میشد. موسیقی هم یه کوچولو تغییر میکرد (خودمو کشتم رو آخرین درجه سختی بعد آخرش همینا رو دیدم!!! :|)
حالا من که از خدامه باشه توش ... اینجوری خیلی عالی میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر