Mass Effect: Andromeda

1emz_gpm20idtl0zleq7zvh1n_%28copy%29.jpg


Developer: BioWare
Publisher: Electronic Arts
Platforms: Xbox One, PS4, PC
Genre: Action Role Playing
Release Date: Q1 2017

تـولــیــد:

بعد از پایان سه گانه ی Mass Effect، در نوامبر 2012 بود که توئیت Casey Hudson به عنوان کارگردان تریلوژی، اولین شایعات را رقم زد.
"ما در حال طراحی مس افکتی کاملا جدید هستیم. شما دوست دارید چه چیزی را در آن ببینید؟"
طولی نکشید که BioWare در 12 نوامبر 2012 تایید کرد که نسخه ی جدیدی از ME را با انجین خانگی استدیوی DICE، یعنی Frostbite 3 -مشابه Dragon Age: Inquisition- در دست ساخت دارد.
در مارس 2013، نمایشگاه PAX East کیسی هادسن تایید کرد که ساخت نسخه ی جدیدی در فرانچایز آغاز شده است.
روز 18 ژوئن 2013 بود که Yanick Roy با توئیتی در جواب کاربر Shinobi602 تایید کرد که بازی مکانیزیم هایی را از Dragon Age: Inquisition قرض خواهد گرفت.
7 نوامبر 2013 که به روز N7 Day برای طرفداران مس افکت معروف است اولین تصاویر از تولید بازی به شکل اف-اسکرین منتشر شد.
اما در E3 2014، روز نهم June بود که ساخت بازی به طور رسمی بدون هیچ عنوانی تایید شد.
با توجه به صحبت های Chris Priestly که community manager بایوور است، آن ها دوست نداشتند مردم شماره ی بعدی را با نام Mass Effect 4 بشناسند.
Yanick Roy رئیس استدیوی منترال تاکیید کرد که سه گانه به پایان رسیده و کار بر روی داستانی کاملا جدید آغاز گشته است.
در E3 2014 بود که ویدئویی مفهومی و بسیار کوتاه از مراحل اولیه ی بازی منتشر شد.
January 19 تایید شد که 200 نفر بر روی بازی کار می کنند و تاریخ انتشار 2016 خواهد بود.
نهایتا در 15 ژوئن 2015 بود که Mass Effect: Andromeda به طور رسمی در کنفرانس خبری EA E3 2015 معرفی شد.
BioWare توضیح داد: "ما می دانستیم که می خواهیم با یک پایه متشکل از بهترین قطعات عناوین گذشته ی سری شروع کنیم.
دنیای جدید هیجان انگیز، شخصیت های بزرگ و اکشنی درگیر کننده.
ما می خوایم تعریف شما از آنچه که از Mass Effect بعدی میخواهید، را گسترش دهیم."
در تاریخ 18 ژوئن، تایید شد که هواداران سری برای اطلاعات بیشتر باید تا پایان سال 2015- احتمالا N7 Day- منتظر بمانند.
در روز N7 Day 2015، تیزری کوتاه از بازی به نمایش درآمد که پیام خداحافظی شپرد با طرفداران را به همراه داشت. همچنین سه کانسپت آرت جدید نیز به نمایش گذاشته شد.
اخیرا دو تن از اعضای مهم تیم ساخت بازی، یعنی مدیر ارشد توسعه بازی و نویسنده اصلی بایوور مونترال را ترک کردند. بازی با تاخیری چند ماهه در سه ماهه اول سال 2017 عرضه خواهد شد.

اطلاعات کلی:

— عنوان بازی شماره نداره و با پسوند Andromeda شناخته میشه.
— در ابتدا قرار بود بازی نام Mass Effect: Beyond رو یدک بکشه.
— بازی در دنیایی متفاوت با تریلوژی قبلی و در کهکشان آندرومدا جریان داره.
— وظیفه ی اصلی ساخت بازی به عهده ی شعبه ی مونترال بایوور هست.
— شعب دیگه ی BioWare هم توی ساخت بازی کمک می کنن.
— برای گشت و گذار Mako از شماره ی اول سری برگشته.
— خبری از شخصیت های تریلوژی قبلی نیست و بازی چندین سال بعد از اتفاقات سه گانه روایت میشه.
— ساخت بازی از اوایل 2013 به طور جدی شروع شده.بازی از انجین Frostbite استفاده می کنه.
— وجود نژاد Salarian تایید شده.
— بازی تمرکز زیادی روی بخش "گشت و گذار" و همچنین "شخصی" سازی داره.
— مثل شماره های قبل، رومنس توی بازی وجود داره.
— مدیر خلاق تولید پروژه اعتقاد داره آندرمدا بهترین و بزرگ ترین شماره ی ME خواهد بود.
— احتمالا سیستم آب و هوای پویا وجود داره.
— بازی دارای داستانی در گیر کننده مثل شماره های قبلی خواهد بود.
— سیستم مبارزات شبیه به نسخه ی سوم هستش.
— تیم سازنده ی بازی 200 نفر را شامل می شود.
— بازی داری بخش مولتی پلیر همکاری خواهد بود.
— سیستم هایی از Dragon Age: Inquisition در Andromeda حضور خواهند داشت.

شایعات مربوط به داستان بازی


Ark Theory


kim_106880_%28copy%29.jpg




خطر اسپویل شدید

قسمت اول | تئوری Ark

سال 2148


اتفاقات ما قبل تریلوژی:
بشریت با یافتن بقایای پنهان یک نژاد کهن بر روی مریخ، به اطلاعات این نژادی باستانی و پیشرفته که 50,000 سال قبل زندگی می‌کردند دست می‌یابد. نام این موجودات «Prothean»ـها است.
درحالی که خیلی از موضوعات کشف نشده باقی می‌مانند ولی انسان‌ها می‌توانند به تکنولوژی FTL و Mass Effect دست پیدا کنند.

پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:
در همین حین باستان‌شناسان نشانه‌ها و سرنخ‌هایی را ردگیری و دنبال می‌کنند که درنهایت آن‌ها را به سمت ARK راهنمایی می‌کند.


سال 2149


اتفاقات ما قبل تریلوژی:
قمر پلوتو، «Charon» در حالی کشف می‌شود که در واقع یک Mass Relay پوشانده شده با یخ است.
بشریت مس‌ریلی را فعال کرده و اولین موج سفرهای اکتشافی به «Arcturus System» آغاز می‌گردد. در سال‌های بعدی انسان‌ها به اکتشافات خود ادامه می‌دهند و به ساخت کلونی در سیستم‌های ستاره‌ای می‌پردازند.

پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:
باستان‌شناسان به سفرهای متعددی برای کشف محل دقیق Ark ادامه می‌دهند تا موفق به کشف محل آن می‌شوند.
چون درک درستی از مفاهیم Protheanـها وجود ندارد، Ark به صورت یک معمای بزرگ باقی می‌ماند. تلاش‌ها همچنان برای مخفی باقی ماندن پروژه ادامه دارد.

سال 2157



اتفاقات ما قبل تریلوژی:
زمانی که Turianـها، انسان‌ها در حال تلاش برای فعال سازی Relay 314 می‌بینند، در این امر مداخله کرده و این کش‌مکش باعث آغاز The First Contac War می‌شود. اینجاست که Citadel Council وارد عمل شده و خیلی زود جنگ را پایان می‌دهد.
بشریت وارد انجمن کهکشانی شده و سفارتی را در سیتادل به دست می‌آورد.

پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:
اکتشافات مرتبط با Ark به بن‌بست برخورد می‌کند و هدف وجود Ark و عملکردش برای 28 سال به صورت راز باقی می‌ماند.

25 سال بعد... سال 2183


اتفاقات مس‌افکت 1:
حمله به Eden Prime فرمانده شپرد را متوجه رهگیری Specter خیانت‌کار یعنی Saren می‌کند. در اتفاقات بعدی شپرد با مکاشفه متوجه وجود ریپرها می‌شود.
قدرت سیتادل و نیروهای ارشد Alliance وجود ریپرها رو رد می‌کنند.
شپرد در حمله‌ای که توسط سفینه‌ای ناشناس به نرماندی رخ میده، جان خود را از دست می‌دهد.

پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:
تعداد محدودی از نیروهای ارشد ارتش Alliance به رهبری Admiral Hackett اخطار شپرد را جدی می‌گیرند.
Hackett تیمی خبره از دانشمندان Asari, Turian و Salarian جمع کرده تا تحقیق روی Ark رو ادامه بدهند. پروژه به صورت فوق محرمانه ادامه پیدا می‌کند.


قسمت دوم | تئوری Ark
سال 2185


اتفاقات مس‌افکت 2:
شپرد به وسیله پروژه‌ای با نام لازاروس توسط سربروس، برای مقابله با «Collector»ـها احیا می‌شود.
شپرد کشف می‌کند که Collectorـها برای ریپرها کار می‌کنند.
وی به لیارا کمک می‌کند تا «Shadow Broker» را شکست داده و این امر باعث می‌شود لیارا اطلاعات مهمی را به دست آورد رو آن‌ها را در اختیار شپرد بگذارد.
شپرد Collectorـها را شکست می‌دهد.

پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:
با منابع بدست آمده از طریق شکست Shadow Broker، لیارا برای پیروزی بر ریپرها تلاش می‌کند و ارتباطش را با Admiral Hackett حفظ می‌کند.

سال 2186 | شش ماه اول


اتفاقات پس از مس‌افکت 2:
شپرد به «Bahak System» سفر کرده و در آن‌جا دانشمندانی را می‌بیند که مشغول فعال سازی «Alpha relay» هستن؛ ریلی‌ای که سرعت ورود ریپرها به کهکشان راه شیری را افزایش می‌دهد.
شپرد ریلی را نابود و در نتیجه سرعت ریپرها را کاهش می‌دهد ولی یکی از کلونی‌های «Batarian»ـها در این بین نابود می‌شود.
لیارا کلیدهای رمزنگاری را در یکی از معابد Protheanـها در سیاره Kahje پیدا می‌کند.

سال 2186 | جولای به بعد


اتفاقات مس‌افکت 3:
حمله ریپرها آغاز می‌گردد و زمین اولین قربانی آن‌هاست.
به خواست «اندرسن»، شپرد زمین را ترک می‌کند تا تمام کهکشان را برای مقابله با ریپرها و جلوگیری از انتقراض متحد سازد. اما قبل از این کار، Hackett از شپرد می‌خواهد که به مریخ سفر کند.
در یکی از مراکز تحقیقاتی مریخ، شپرد دوباره لیارا را ملاقات می‌کند.
لیارا از کلیدهای رمزنگاری برای رمزگشایی طرح ساخت «Crucible» استفاده می‌کند.
شپرد و تیمش به متحد کردن نژادهای کهکشان و جمع‌آوری منابع برای ساخت Crucible، که در حقیقت سلاحی ابداع شده توسط Protheanـها برای مقابله با ریپرهاست ادامه می‌دهند.
پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:
Admiral Hackett، کلیدهای رمزنگاری و اطلاعات به دست آمده از Protheanـها را در اختیار دانشمندان Ark می‌گذارد.
در ادامه به تحقیقات سرعت داده شده و کشف می‌شود که در حقیقت Ark یک گذرگاه به کهکشان آندرومدا است!
اطلاعات خیلی سریع و همچنان به صورت محرمانه در اختیار شورای سیتادل و نیروهای ارشد Alliance قرار می‌گیرد و به آن‌ها توضیح داده می‌شود که از این طریق راه فراری برای جلوگیری از مقابله مستقیم با ریپرها فراهم شده است.
Ark Contingency یا به اختصار ARKCON، به عنوان گزینه‌ آخر در صورت شکست شپرد و Crucible شکل می‌گیرد. ARKCON با استفاده از کلیدهای رمزنگاری و اطلاعات Protheanـها، موفق به فعال سازی Ark می‌شود.
اولین موج اکتشافات با اسم «Pathway Initiative» شروع می‌شود که به بررسی امن بودن مسیر و امکان ایجاد کلونی در مقصد می‌پردازد.


قسمت سوم | تئوری Ark

اوایل سال 2186/اواخر 2187


اتفاقات مس‌افکت 3:

سربروس از این‌که شپرد به ماهیت Catalyst پی ببرد جلوگیری می‌کند.
Thessia به دست نیروهای ریپر سقوط می‌کند.
عدم دانش پیرامون چگونگی کامل کردن Crucible باعث می‌شود تا آینده کهکشان تیره و تار به نظر رسد.

پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:

پس از عدم موفقیت شپرد در نجات Thessia، آساری Counselor طی سخنانی می‌گوید: «آن‌ها در حال آماده سازیِ طرحی برای استمرار تمدن هستند!»
صحبت‌های بالا به Ark Contingency اشاره دارد.
ARKCON به صورت محرمانه به گردآوری ناوگان، سفینه‌های محل زندگی، کشتی‌های مخصوص زراعت، منابع اولیه مورد نیاز، سیستم‌های لازم برای ساخت و ساز و هرآنچه که برای پایه‌گذاری یک تمدن جدید در کهکشان آندرومدا لازم است، مشغول می‌شود.

اتفاقات مس‌افکت 3:

شپرد مرکز فرماندهی سربروس را می‌یابد و متوجه می‌شود که Catalyst همان Citadel است.
Admiral Hackett نیروهای متعددی را از سراسر کهکشان برای نبرد پایانی در مقابله با ریپرها گرد هم می‌آورد.
ریپرها سیتادل را به زمین انتقال می‌دهند تا بتوانند کنترل و دفاع بیشتری روی آن داشته باشند.
شپرد فرماندهی نیروهای سطح لندن را برای باز پس‌گیری سیتادل به دست می‌گیرد.

پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:

طی نبرد پایانی ناوگان متعلق به ARKCON به شکل آماده باش درمی‌آید، تا در صورت پیروزی نیروهای ریپر کهکشان را ترک کند.

ساعات پایانی مس‌افکت 3

اتفاقات مس‌افکت 3:

درگیری در خیابان‌های لندن شدت می‌گیرد.
ارتباط با شپرد قطع شده و نیروهای Alliance تصور می‌کنند که وی مرده است.
نیروهای ریپر در نبرد پیروز می‌شوند.

شروع (؟) اتفاقات آندرومدا:

به ناوگان ARKCON دستور داده می‌شود تا از طریق سیستم آرک، از راه شیری فرار کنند.

اتفاقات مس‌افکت 3:

شپرد به طرز معجزه آسایی زنده می‌ماند و Crucible را فعال می‌سازد.

اتفاقات همزمان آندرومدا:

Ark نابود می‌شود و سیستم ارتباطی از بین می‌آورد، در نتیجه مسیر بازگشتی برای ARKCON به راه شیری باقی نمی‌ماند.

اتفاقات پس از تریلوژی

اتفاقات پس از مس‌افکت 3:

تصمیمات بازیکن در نقش شپرد، سرنوشت راه شیری را مشخص می‌کند.
هرچند این تصمیمات و آینده راه شیری -با توجه به نابودی آرک- برای ناوگان ARKCON و شخصیت اصلی آندرومدا به صورت راز باقی می‌ماند.

اتفاقات مس‌افکت آندرومدا:

Pathfinder Initiative موفق به کشف خانه‌ای جدید برای بازماندگان جنگ با ریپرها می‌شود.
شخصیت جدید فشارهای زیادی را ناشی از رها کردن خانواده و دوستان خود در راه شیری و بی‌خبری از سرنوشت آن‌ها متحمل می‌شود.
بعضی از بازماندگان، ریپرها را پیروز و برخی دیگر تمدن راه شیری را پیروز جنگ می‌دانند، هرچند که هیچ وقت از سرونوشت کهکشان خانه خود با خبر نخواهند شد.



شـایـعــات:

واقع بازی در Helius Cluster اتفاق می افتد. خوشه ای که 100 منظومه ی خورشیدی در کهکشان آندرومدا را شامل می شود.
شما در نقش Pathfinder در فاصله ی زمانی و مکانی دور از اتفاقات تریلوژی قبلی و تصمیمات شپرد، برای ایجاد کردن خانه ای جدید برای بشریت عاظم خوشه ی Helius می شوید.
زمانی که شما در این منظومه های خورشیدی گسترده (چیزی تقریبا 4 برابر سایز Mass Effect3) به کاوش می پردازید، منابع جمع می کنید و کلونی می سازید؛ با بی رحمی سرزمین های رام نشده و خطر نژاد های بیگانه روبرو می شوید.
برای ادامه ی حیات و گسترش کلونی ها در این فضای وحشی شما احتیاج دارید تا زراد خانه، خدمه و کشتی خود را گسترش داده و با استراتژی و بر قراری اتحاد با دیگران، در برابر این دشمنان قدرتمند ایستادگی کنید.
در ادامه ی راه شما با بقایای یک نژاد قدرتمند و مرموز روبرو می شوید، که این بقایا، کلید دستیابی به تکنولوژی فراموش شده در این قسمت از کهکشان خواهد بود.
زمانی که شما کشف می کنید که این بقایا از چه نژادی بوده اند و به راز خرابه های تمدن آن ها دست میابید به مسابقه ای خشونت آمیز برای پیدا کردن منبع تکنولوژی فراموش شده، که تایین کننده ی آینده ی بشریت است، کشیده می شوید.
جست و جو کردن منظومه ها و سیارات برای یافتن منابع و بلوپرینت های تکنولوژی نژاد فراموش شده، به شما کمک می کند تا تجهیزات و سلاح های بهتری بسازید.
نظیر بهبود دادن زره پا برای پرش های جت پکی، اپگرید کردن cryo-beam(همان توپ لیزری معروف ME) برای هدف قرار دادن دشمنان یا وارد کردن آسیب منطقه ای.
زمانی که شما زرادخانه و منابع پایه ی خود را ساختید و افزایش دادید، قادر خواهید بود تا عمیق تر در منظومه های خورشیدی خطرناک کاوش کنید و به منظومه هایی با منابع اولیه بیشتر دست یابید.
در طول داستان 7 عضو همراه خواهید داشت.
هر عضو، شخصیت به خصوص و توانایی های خاص خود را دارد که به شما انتخاب های استراتژیکی را جهت همراه کردن دو تن از آن ها با خود، در طی مراحل می دهد.
برای مثال، Cora، توانایی ایجاد یک سپر بایوتیک را دارد که کسی در داخل آن را از خطرات خارجی حفظ می کند ولی همچنان به اعضای داخل اجای تیراندازی به بیرو نرا می دهد.
اعضای تیم شما همواره در کنار شما رشد می کنند و در بخش های مختلف: سلاح، توانایی های و ابزار قابل ارتقاع هستند.

شــایـعات جـدیدتر:

  • ترکیب بندی گروه همانند سه نسخه قبلی است: شما در نقش شخصیت اصلی و دو نفر از همراهانتان.
  • دو تن از همراهانتان را یک زن بلوند ریز نقش و یک «Krogan» تشکیل می‌دهند. [مشابه چیزی که در تریلر E3 دیده شد.]
  • شما در نقش «Pathfinder» بازی خواهید کرد.
  • ماموریت و هدف اصلی یافتن خانه‌ جدیدی برای بشریت است.
  • نژادهای دیگر نیز در بازی حضور خواهند داشت.
  • شما و همراهانتان از «جت‌پک» استفاده می کنید که نقش موثری در گشت و گذار در محیط بازی دارد.
  • «Omni tool» حالا دارای تعامل‌های کاربردی بیشتری شده‌ است. برای مثال؛ قابلیت ایجاد سپر دفاعی در مبارزات افزوده شده است.
  • اسلحه مشابه سری قبلی هستند.
  • جزئیات و کیفیت بالای انیمیشن‌‌های صورت و مدل شخصیت‌ها، از موراد پیشرفت رندرینگ بازی است.
  • «کاورها» تخریب پذیر هستند.
  • سفینه جدید طراحی کاملا متفاوتی نسبت به «نرماندی» دارد. «Mako» در طبقات پایین‌تر قابل مشاهده است و اتاق ویژه‌ای برای Pathfinder در نظر گرفته شده.
  • مراحلی با عنوان «Strike» از داخل سفینه قابل مدیریت هستند.
  • اتاق جلسه برای تعامل با همراهان وجود خواهد داشت.
  • Mako تا حدودی مشابه تریلر E3 است ولی به نظر می‌رسد که قابلیت شخصی سازی داشته باشد.
  • شخصی سازی کرکترها شامل زره، کلاه و موارد متعددی می‌شود.
  • «گلگسی مپ» سنتی وجود نخواد داشت و سفر به سیارات مختلف با کنترل سفینه به صورت اول شخص صورت می‌گیرد.
  • «FTL drive» برای سفرهای سریع استفاده می‌شود.
  • علایمی برای راهنمایی بازیکن وجود خواهد داشت.
  • دشمنان بیگانه اصلی، چیزی ما بین «Vorcha» و «Collectors» هستند.
  • در نسخه‌های اولیه ساخت، دشمنان از سفینه‌های «سربروس» خارج می‌شدند، هر چند به نظر می‌رسد در بازی اصلی شاهد چنین موضوعی نباشیم.



افراد کلیدی تیم سازنده:


Yanick Roy | BioWare Montréal
سابقه ی 6 سال فعالیت در شعبه ی مونترال و کمک به پایه گذاری و گسترش آن
مدیر ارشد پروژه ی Mass Effect در سال 2006


Chris Wynn | Senior Development Director
مدیر ارشد توسعه ی بازی. کسی که تلاش می کنه همواره خلاقیت تیم حفظ بشه
بیشتر از 15 سال سابقه ی توی گیمینگ. همکاری با مایکروسافت و Epic Games
تهیه کننده ی GeoW 3 و تهیه کننده ی ارشد GeoW: J


Mac Walters | Director
نزدیک به 10 سال سابقه ی کار روی فرانچایز Mass Effect
بیشتر از 10 سال سابقه ی نویسندگی، نویسندگی ارشد و کارگردان روایت در BioWare
سابقه ی کار روی 4 عنوان AAA با متای متوسط 92
دستیار نویسنده ی Mass Effect 2 و نویسنده ی ارشد Mass Effect 3


Fabrice Condominas | Producer
سابقه ی Designe و تهیه کنندگی.
تهیه کننده ی Mass Effect 3: Omega و تشکیل دهنده ی تیم خلاق برای شعبه ی منترال
سابقه ی فعالیت روی ME3/بخش مولتی/DLCـها و پشتیبانی تیم هنری شخصیت های Inquisition
سابقه ی Lead Designe در EA و LucasArts


Ian Frazier | Lead Designer
طراح، کارگردان خلاق و رهبر پروژه ی بزرگ بعدی Big Huge Games قبل از فروپاشی
طراح ارشد Kingdoms of Amalur: Reckoning
تهیه کننده و طراح ارشد Dawn of War: Soulstorm


Joel MacMillan | Art Director
6 سال سابقه ی طراحی هنری و 4 سال سابقه ی انیماتوری سینمایی ارشد
انیماتور ارشد سینمایی روی پروژه ی مس افکت2
انیماتور و انیماتور سینمایی ME و Dragon Age


Mike Gamble | Producer
سابقه ی 6 سال تهیه کنندگی برای فرانچایز Mass Effect
تهیه کننده ی دو DLC محبوب ME: تهیه کننده ی ارشد Lair of the Shadow Broker و دستیار تهیه Citadel
سابقه ی کار با بازی های Unreal Tournament, Neverwinter Nights و Oblivion
تهیه کنندگی برای EA
I live and breathe Mass Effect-


Chris Schlerf | Lead Writer
نویسنده ی ارشد عنوان Halo 4


کـانسپت های N7 Day سال 2015:



کـانسپت های N7 Day سال 2014:



تصــاویـر تریلر E3 سال 2015:



________________

مقایسه ی تریلر CG از Mass Effect 3 با تریلر In-Engine از Mass Effect: Andromeda:



.Technology has opened up so many doors for us. For comparison, doing this scene in engine vs CG for ME3
Michael Gamble-

1446915180419.png


تاپیک در حال بروز رسانی ...
 
آخرین ویرایش:

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
ظاهرا یه سیستمی طراحی و سوار فراست‌بایت شده که اجازه می‌ده انجین همزمان سیاره ایجاد بکنه!
تقریبا چیزی مشابه No Man's Sky. البته اینجا یه مورد مهم تفاوت داره. این طور به نظر میاد که بایوور این سیستم رو توی نسخه نهایی نذاشته و ازش برای تولید بازی استفاده کرده. این قابلیت باعث شده که سرعت توسعه بالاتر بره و طبق شایعات بازی 100 سیاره برای کاوش داشته باشه! :D
اگر این تصمیم رو گرفته باشن نسخه نهایی این قابلیت رو داشته باشه، خب مسلما مثل No Man's Sky هر کسی یه تجربه خاص خودش رو خواهد داشت ولی از طرف دیگه طراحی مراحل نابود می‌شه و یه حس پوچی به وجود میاد.
اما اگر برای ساخت استفاده کرده باشن (که احتمال زیاد همین هست)، 100ـتا سیاره تولید شده توسط انجین داریم که وقت به جای اینکه صرف طراحی سیارات بشه، برای اضافه کردن جزئیات، لول دیزاین و... می‌شه که خوش‌حال کننده‌است. :D حتما یه سری سیاره یونیک هم هستن که تجربه خاص داشته باشن و طراح‌های بازی مستقیم توی خلق کردنش دخیل باشن.
ترکیب این مورد و اون چیزی که از شایعه قبلی می‌دونیم، چیز جالبیه... سفر با کنترل سفینه توی فضای آندرومدا، بدون لودینگ بین 100ـتا سیاره خاص! :D (باورش خداییش خیلی سخته!)
با اینکه این‌ها همش شایعه است و البته خیلی باور نکردینه و هیجان انگیز، در هر صورت خودتون رو برای نمایش اول آماده کنید که اگر درست بود، اظهار فضل یه سری از دوستان مبنی بر اسکی رفتن از NMS در راهه! :)):D
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
ظاهرا یه سیستمی طراحی و سوار فراست‌بایت شده که اجازه می‌ده انجین همزمان سیاره ایجاد بکنه!
تقریبا چیزی مشابه No Man's Sky. البته اینجا یه مورد مهم تفاوت داره. این طور به نظر میاد که بایوور این سیستم رو توی نسخه نهایی نذاشته و ازش برای تولید بازی استفاده کرده. این قابلیت باعث شده که سرعت توسعه بالاتر بره و طبق شایعات بازی 100 سیاره برای کاوش داشته باشه! :D
اگر این تصمیم رو گرفته باشن نسخه نهایی این قابلیت رو داشته باشه، خب مسلما مثل No Man's Sky هر کسی یه تجربه خاص خودش رو خواهد داشت ولی از طرف دیگه طراحی مراحل نابود می‌شه و یه حس پوچی به وجود میاد.
اما اگر برای ساخت استفاده کرده باشن (که احتمال زیاد همین هست)، 100ـتا سیاره تولید شده توسط انجین داریم که وقت به جای اینکه صرف طراحی سیارات بشه، برای اضافه کردن جزئیات، لول دیزاین و... می‌شه که خوش‌حال کننده‌است. :D حتما یه سری سیاره یونیک هم هستن که تجربه خاص داشته باشن و طراح‌های بازی مستقیم توی خلق کردنش دخیل باشن.
ترکیب این مورد و اون چیزی که از شایعه قبلی می‌دونیم، چیز جالبیه... سفر با کنترل سفینه توی فضای آندرومدا، بدون لودینگ بین 100ـتا سیاره خاص! :D (باورش خداییش خیلی سخته!)
با اینکه این‌ها همش شایعه است و البته خیلی باور نکردینه و هیجان انگیز، در هر صورت خودتون رو برای نمایش اول آماده کنید که اگر درست بود، اظهار فضل یه سری از دوستان مبنی بر اسکی رفتن از NMS در راهه! :)):D
رعایت کردن اون قضیه شبیه نبودن خیلی مهمه.. به نظرم اگر تعداد رو کمتر کنن و روی دیزاین وقت بزارن خیلی بهتره..
 
  • Like
Reactions: Hazmat and sabco

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
آقای Andrew Wilson از EA:

And then we have Mass Effect: a whole new Mass Effect story emerging, a fan favorite. As a category role playing games or RPGs continues to grow and break beyond what was the core gamer audience. We’ve seen other games in the category do this, and we believe that Mass Effect will do that
 

Gotham Knight

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,082
ظاهرا یه سیستمی طراحی و سوار فراست‌بایت شده که اجازه می‌ده انجین همزمان سیاره ایجاد بکنه!
تقریبا چیزی مشابه No Man's Sky. البته اینجا یه مورد مهم تفاوت داره. این طور به نظر میاد که بایوور این سیستم رو توی نسخه نهایی نذاشته و ازش برای تولید بازی استفاده کرده. این قابلیت باعث شده که سرعت توسعه بالاتر بره و طبق شایعات بازی 100 سیاره برای کاوش داشته باشه! :D
اگر این تصمیم رو گرفته باشن نسخه نهایی این قابلیت رو داشته باشه، خب مسلما مثل No Man's Sky هر کسی یه تجربه خاص خودش رو خواهد داشت ولی از طرف دیگه طراحی مراحل نابود می‌شه و یه حس پوچی به وجود میاد.
اما اگر برای ساخت استفاده کرده باشن (که احتمال زیاد همین هست)، 100ـتا سیاره تولید شده توسط انجین داریم که وقت به جای اینکه صرف طراحی سیارات بشه، برای اضافه کردن جزئیات، لول دیزاین و... می‌شه که خوش‌حال کننده‌است. :D حتما یه سری سیاره یونیک هم هستن که تجربه خاص داشته باشن و طراح‌های بازی مستقیم توی خلق کردنش دخیل باشن.
ترکیب این مورد و اون چیزی که از شایعه قبلی می‌دونیم، چیز جالبیه... سفر با کنترل سفینه توی فضای آندرومدا، بدون لودینگ بین 100ـتا سیاره خاص! :D (باورش خداییش خیلی سخته!)
با اینکه این‌ها همش شایعه است و البته خیلی باور نکردینه و هیجان انگیز، در هر صورت خودتون رو برای نمایش اول آماده کنید که اگر درست بود، اظهار فضل یه سری از دوستان مبنی بر اسکی رفتن از NMS در راهه! :)):D

من فکر میکنم از این روش هم برای ساختن شخصیت ها تو نسخه های قبلی استفاده کرده بودن:Whistling:
توی بازی همش احساس میکردم شخصیت ها مثل Sims، به صورت Random و به شکلهای مختلف ساخته شدن
البته خیلی مهم نیست چون شخصیت های فرعی مثل اصلیا مهم نیستن و زیاد به چشم نمیان

من از این نسخه فقط 2 چیز میخوام : یکی این که بتونن شخصیتی خلق کنن که جای Shapard رو بگیره برام (اگه این کارو کنن که 50% راه رو رفتن! )
چون واقعا تصور این بازی بدون Shapard برام سخته
و دوم این که بتونن یه اتمسفر فوق العاده و شخصیت های به یاد موندنی (مثل Mass Effect 2 !) بسازند که در این مورد امید زیادی ندارم:|

بقیه ی قسمت های بازی هم میشه گفت از حالا تضمین شدس و لازم نیست نگرانش باشیم
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
دوستان آیا تایید شده که این نسخه هم مثل 3، قابلیت انتخاب حالت اکشن کامل داره یا نه؟
بازی هنوز کوچیک ترین چیزش هم معلوم نیست! انقدر اطلاعات کمه ممکنه اصلا بازی ریسینگ/کارتینگ تو دنیای مس افکت باشه!!

سازنده هاش هنوز با خودشون درگیرن
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
داستان نمایش نداشتن‌های آندرومدا خیلی داره عجیب می‌شه.
سه ساله منتظریم دریغ از دو دقیقه نمایش گیم‌پلی. چنتا بخش کوچیک این-گیم نشون دادن، بازی خیلی جاه طلبانه به نظر می‌رسید، اما چرا نباید نمایش گیم‌پلی داشته باشیم؟
احتمالش هست که با رفتن پشت سر هم اعضای کلیدی تیم مونترال، پروژه یه کمی به مشکل خورده باشه.
ولی اگر سعی کنیم و خوش‌بین باشیم، فکر می‌کنم چون حجم تغییرات زیاد هستش و کلی نژاد، مکان و مکانیک جدید گیم‌پلی وجود داره، بایوور قصد داره تا بازی اول بره روی گیم‌اینفورمر تا اطلاعات اولیه مشخص بشه و جهت گیری کلی رو طرفدارها هضم کنن، بعد نمایش گیم‌پلی داشته باشیم.
اگر اشتباه نکنم برای Dragon Age: Inquisition هم، همین اتفاق افتاد تقریبا.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
مشخص شد شخصیت جدید بازی زنه و اسمش هم Ryder ـه!

بازی هم بهار 2017 میاد. یعنی بهار 96. کاملا مشخصه بعد از اینکه تیم سازنده بازی خیلی متحول شد و یه سری ها رفتن و ... پروسه ساخت دچار تغییر و تحول شده و خوب پیش نرفته. امیدوارم گند نزنن تو بازی!
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
همه اطلاعات جدید:

EA Play Trailer

-The new ship is called the Tempest. It's small enough to land on planets
-Asari, Salarians, Krogan etc are all in Andromeda
-The Mako has a boost feature
-Biotics are back
-You can switch shoulders during combat
-Facial animations are smoother/more detailed
-There is more than one Ark
-Before leaving, the Arks were located above Earth
-Passengers on the Ark have been kept in some kind of stasis during the journey. Female character is first to wake up

Mac Walters (YouTube Live at E3)
-Characters are a huge focus, Frostbite allows them to create more detailed characters
-The dialogue system will be familiar but they want to push the envelope with new mechanics
-There will be an 'evolution' of the morality system
-The protagonist's name is Ryder
-The woman at the end of the EA Play video is a FemRyder
-The goal of this game is to move forward. There will be callbacks to the trilogy however
-Ryder has a family. This family ties into the storyline (Maybe siblings, parents etc)
-ME3 multiplayer was a surprising success but they understand that fans didn't like how it tied into the single player, aims to improve this
-Development in the game is in the final stretch, they only want to show stuff that's totally finished and polished
-The Mako is the only vehicle in the game

Polygon and IGN interviews with Mac Walters/Aaryn Flynn
-Mass Effect 3's ending and your decisions won't affect Andromeda
-Relationships and romances will be more realistic
-Friendships and romances will take into account character temperaments. Some may be harder to talk to.
-Romance won't be limited to checking in a few times, then getting a romance scene.
-Mass Effect Andromeda is a story about becoming a hero
-The characters will be much younger and untested, drawing from themes of feeling out of depth or like an outcast
-Humanity are the aliens this time, it's the story of a stranger in a strange land
-BioWare are aiming for a character that is more than just a typical space marine, someone who recognises the impact their presence is having
-Instead of your character already knowing a lot about the Galaxy like Shepard, you're going to be discovering all of this stuff with them
-You won't have the kind of support Shepard would have. You're not exactly a Spectre this time
-The story of the game will be more personal this time, even though the scale is still grand
-The trilogy will act as a foundational background, but won't be a focus. There will be explainations for new players on what Krogans are, what mass effect field are etc.
-The trilogy was about a cinematic, grand, space opera with a titular character. With Andromeda they want to move away from this
-Instead of saying "You are this person" it's about saying "This is your role and this is the way you can play it"
-Andromeda will still be a human centric story, as it gives the player a foothold in the alien narrative
-In ME1, humans found themselves to be the underdogs in a larger galaxy, and this is ultimately a core theme of Mass Effect, not just the trilogy
-BioWare kept trying to solve the vehicle problem in the trilogy, but this time they've made it a core focus and tried to fix it early in development
-The online component will have no impact on the main story this time. There will be more positive ties between the singleplayer and multiplayer
-The core elements of branching dialogue, relationship building, exploration etc will remain intact
-Andromeda will feel like you're playing Mass Effect for the first time, as the setting/characters are new and unfamiliar, yet nostalgic to returning fans

Yanick Roy (Studio Director)
-RPG elements are of course still there, allowing the player to control the story their way
-BioWare aren't worried about moving on from Shepard, they believe that as long as all the core elements of Mass Effect are there, people will play it
-There will be companions with 'loyalty' missions and new ways to get to know them
-The multiplayer will be similar to ME3's but with more freedom, dynamic gameplay and 'chaos'
-There will be more customisation than we've seen before. We can "own" our environments
-Andromeda is their biggest game ever. Exploration is a major factor, similar to what they tried to achieve in ME1
-Planets will have essentially one biome, inspired by planets from things like Star Wars
-There will be different ways to communicate with the races of Andromeda. Diplomacy, aggressiveness, combat etc
-The order in which you do quests/talk to people may also influence opinion of you and humanity
-We will be able to choose male/female, but they want to go a little bit further with this. More details to come soon
-The female Ryder isn't exactly the default face. There is a bit of a twist this time around but they can't say more yet
-The protagonist's role will be vast, their goal is to find a new home for humanity and the other races accompanying them, requiring a character of many qualities
-There will be references to the trilogy, but not so much as to flood new players with information
-The way the translators will understand the languages of the Andromeda species will be explained
Aaryn Flynn (PlayStation Access and Inside Playstation)
-The trip to Andromeda has taken a really really long time (hundereds of years)
-The game draws parallels to today's space exploration advancements/themes
-The N7 character has nothing to do with Shepard
-New species. Some old, some new, some completely mysterious
-Choices will affect the species you encounter
-Planetary exploration is essentially the same mechanic as ME1, but much MUCH bigger/better with more freedom
-There's much more to the Tempest than meets the eye
-The 'Ark' is a huge part of the story, not just where Ryder wakes up
-Main character will be human, you can choose to play as a male/female Ryder
-There is a sense of continuity in the Mass Effect universe, despite starting fresh in a new Galaxy
-Mass Effect Andromeda is story/characters first, then with a large focus on seamless loading, exploration
-Frostbite has forced them to rebuild everything from the ground up, it's a clean slate in more ways than one
-Mass Effect VR is a possibility

EDIT: New Info (Various Sources such as Twitter and news websites) -Same-S*x romances are still there
-Info about the collectors edition is coming this fall
-As the game runs Frostbyte, the PC hardware requirements will be similar to that of Battlefront and Inquisition
-More news may be coming in weeks instead of months. -Codex entries will be detailed and in-depth as usual

____________________

مشخص شد شخصیت جدید بازی زنه و اسمش هم Ryder ـه!

بازی هم بهار 2017 میاد. یعنی بهار 96. کاملا مشخصه بعد از اینکه تیم سازنده بازی خیلی متحول شد و یه سری ها رفتن و ... پروسه ساخت دچار تغییر و تحول شده و خوب پیش نرفته. امیدوارم گند نزنن تو بازی!

زن یا مرد بودن شخصیت اصلی رو که همیشه خودمون انتخاب می‌کنیم. :D منتهی اینجا شخصیت دیفالت رو مونث نشون دادن چون دلیلش احتمالا می‌تونه این موضوع باشه که قبلا توی تاپیک هم گفتم:
جالبه بدونید اولین زن آمریکایی که تونست به فضا سفر کنه Sally Ride نام داشت و شاید اینجا رفرنس به اون باشه. قبلا هم شپرد، اشاره‌ای به اسم Alan Shepard اولین مرد آمریکایی که به فضا سفر کرد بود.

یعنی احتمالا چون اسم شخصیت رو از روی این خانومه گرفتن، شخصیت دیفالت هم خانوم نشون دادن. :D
مک والتر کارگردان بازی هم گفته تاخیر خودن‌ها ربطی به جدا شدن افراد تیم نداره، حالا نمی‌دونم دیگه چه قدر حرفش درسته. :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر