Mass Effect درباره تصمیمات سیاه و سفید نخواهد بود

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
mass_effect_andromeda_e3_trailer_6-600x337.jpg


Mass Effect: Andromeda دیگر درباره تصمیمات خوب یا بد نبوده، بلکه انتخاب‌ها سخت‌تر و تبعات آن خاکستری‌تر خواهد بود.

طبق آخرین گفته‌های Mac Walters، کارگردان اثر، نه تنها سیوهای شما از سه‌گانه قبلی منتقل نخواهد شد، بلکه سیستم ارزیابی تصمیمات هم به کلی تغییر خواهد کرد تا از آن حالت خشک خوب (Paragon) یا بد (Renegade) فاصله گرفته شود:
" به صورت کلی گیمرها بیشتر به دنبال تصمیمات خاکستری هستند. سیستم قبلی هسته فرمانده شپرد بود و با جدایی از آن و خلق شخصیت جدید، ما هم به دنبال خلق فضایی میانه رفتیم تا دیگر بازیکن به صورت مشخص دنبال یک عمل مثبت یا منفی نرود. این کار باعث به وجود آمدن حس انتخاب خواهد شد. "
این تصمیم را شاید بشود یکی از بهترین تغییرات در این سری دانست چرا که در نسخه‌های قبلی شخصیت اصلی همیشه بین " همیشه خوب " یا " همیشه بد " بودن در حال نوسان بود اما حالا می‌توان انتخاب‌های میانروتری داشت.

Bioware قول اطلاعات بیشتری را در طی ماه‌های آینده به خصوص پاییز داده است.

منبع
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
به به. :D اگر یادتون باشه راد فرگوسن هم گفته بود که بازیکن‌ها دنبال داستان دوتایی، خوب و بد نیستن.
یه فضای خاکستری رو می‌خوان که حتی بعضی از جاها خودشون تصمیم بگیرن که چی خوبه و چی بد. به هر امیدوارم اون سیستم دیالوگ چرخشی مسخره که همیشه بدون خوندن (!) روی بالا سمت راست کلیک می‌کردیم، عوض شده باشه! :D
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
حالا بازی هایی بودن قبل از این که اینجوری باشن، ولی دم ویچر 3 گرم که هم به شدت خاکستری بود، هم به شدت فروخت و هم RPGـه و هم تازه اومده که باعث شد همه برن سمت خاکستری شدن:D
 

RezaRazeR

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,432
نام
Reza
به به. :D اگر یادتون باشه راد فرگوسن هم گفته بود که بازیکن‌ها دنبال داستان دوتایی، خوب و بد نیستن.
یه فضای خاکستری رو می‌خوان که حتی بعضی از جاها خودشون تصمیم بگیرن که چی خوبه و چی بد. به هر امیدوارم اون سیستم دیالوگ چرخشی مسخره که همیشه بدون خوندن (!) روی بالا سمت راست کلیک می‌کردیم، عوض شده باشه! :D
آخ گفتی اون سیستم مسخره دیالوگش که خودش خوب و بد و...جوک و اینا رو مشخص میکرد مسخره بود، ولی سیستم ویچر خیلی خوب بود. باید قشنگ درک میکردی دیالوگ رو که داره شوخی میکنه،جدی میگیه خوبه بده و یا داره تهدید میکنه و....
این یک مورد سیستم دیالوگ رو عوض کنن خیلی خوب میشه و اینکه هم من شخصا هم از سیستم خیر و شر خیلی خوشم نمیاد ! امیدوارم تو این یکی نباشه...
 

Sam Drake

Shook Ones
Gold User
Dec 24, 2010
550
نام
Ahmadreza
در واقع یه بازی RPG باید هم به همین شکل باشه و مخاطب بتونه داستان شکل بده نه اینکه بیشتر سعی کنن بازی رو به سمت اکشن شوتر بکشونن. ادغام یه داستان باز و متغیر با طعم اکشن شوتر همون چیزیه که یه ME عالی رو خلق میکنه.
البته نسخه های قبلی هم بسیار خوب بودن اما موضوع دستیابی به یک پایان خوب ( یا دسترسی به چند نوع پایان) باعث میشد بازیکن بیشتر به دنبال جمع کردن Paragon ها باشه.
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,434
نام
علی
موضوع دستیابی به یک پایان خوب ( یا دسترسی به چند نوع پایان) باعث میشد بازیکن بیشتر به دنبال جمع کردن Paragon ها باشه.
اون بازیکنانی که به دنبال پایانی خوش در بازیهای RPG هستند را باید به خدا واگزار/گذار کرد!:| اگر بازی پایانه بد داره، چرا باید رفت دنباله خوبش به طوره دقیق؟:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر