Major Mayhem | PC

Developer: Rocket Jump
Rocket Jump |
Genre: Arcade Shooting
Release Date: 2013
Platforms: PC - iOS

سرگرد ویرانگر

Major-Mayhem.jpg


سرگردی نظامی و تا دندان مسلح ماموریت می یابد تا با نابود کردن نینجاهای
ساهپوش, گروههای مافیایی و طالب که قصد نابودی دنیا را دارند, مبارزه کرده و جهان را بهمراه دوست دختر و دو سگ رییس جمهور! نجات دهد.

این داستان کلیشه ای و کمیک, تنها بهانه ایست بر یک بازی سراسر تیراندازی, سراسر اکشن و سراسر هیجان! گرافیک شاد و نیمه سه بعدی بازی به حالت Side Scroll به پیش می رود و سرگرد ما در هر صحنه, پس از کمین کردن پشت یک مانع مانند سنگ و یا دیوار, بصورت دیوانه وار به سمت نینجاهایی که ستاره های خود را به سویش پرتاب می کنند, و یا گانگسترهایی که با مسلسل قصد جان او را دارند, شلیک می کند و به پیش می رود.

کنترل بازی کاملا بوسیله ی موس انجام می پذیرد و این کار بشدت دقت تیراندازی را افزایش می دهد. بازی با یک کلت ساده شروع می شود ولی پس از جمع آوری مقداری مناسبی سکه در جبهه های نبرد! می توانید به فروشگاه مراجعه کرده و از بین 20 اسلحه ی جورواجور و با کاراییها و قدرتهای متفاوت, یار همیشگی! خور را برگزینید. (من بشخصه بدلیل علاقه ی خودم, تفنگ دوربین دار رو انتخاب کردم)

علاوه بر اسلحه, امکان خرید و تعویض لباسهای رنگارنگ برای سرگرد و همچنین خرید آیتمهای ویژه ای مانند کند کننده ی زمان, کمک هوایی, جان دوباره و ده ها آیتم ویژه ی دیگر نیز وجود دارد. پس از پایان هر مرحله نیز ماموریتهای نسبتا ساده ای نمایان می شوند که با انجام دادن آنها, رتبه ی سرگرد ارتقاء یافته و به دنبال آن گردونه ی شانس برایتان به گردش در می آید و شاید با کمی شانس و دقت, 1000 عدد سکه را به خانه ببرید.

در کل, Major Mayhem یک بازی مفرح و سراسر هیجان است که می تواند اوقات خوشی را برای علاقه مندان به تیراندازی به ارمغان آورد.

29 مگ

دو عدد لینک مستقیم

major_mayhem3.jpg


majormayhem5.jpg


20120717-182014.jpg


امتیازات خوب بازی

Slide to Play - 100
AppSafari - 90
Multiplayer.it - 86
IGN - 85
AppSpy - 80
148Apps - 80
Modojo - 80
Pocket Gamer UK - 80
TouchGen - 80
TouchArcade - 60
 

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
اینا رو از کجا پیدا میکنی ؟

از زیرزمین دیگه :d
اصولا وضعیت بازیهای ایندی PC این روزا خیلی خوبه. کمتر روزی میشه که یکی دو تا بازی ایندی منتشر نشه. خودم مجبورم هر روز 4-5 تا سایتو چک کنم تا بازی جدیدی رو از دست ندم...

اینم اگه اضافه کنی که آواتاراتو از کجا پیدا میکنی ممنون میشم
از پشت بوم
پ.خ فرستادم
مَنکه 24 ساعته زیر زمینم چرا چیزی پیدا نمیکنم !؟

حتما خوب چراغ قوه نمیندازی :d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر