Multi Platform Mafia: The Old Country

Mafia : The Old Country

IMG_20240820_232908_287.jpg

تاریخ انتشار: 8 آگوست 2025

پلتفرم ها: PS5, XBOX Series X|S , PC

جزییات بازی:

توی این بازی نقش «انزو فاوارا» رو خواهید داشت.او یک جوان سیسیلی است که از کار طاقت‌فرسا توی معدن‌های گوگرد فرار می‌کنه، به "دون توریسی" قسم وفاداری می‌خوره و توی دنیای خشن و بی‌رحم جرایم سازمان‌یافته، توی شهر خیالی «سن چِلِسته» رشد می‌کنه و بالا می‌ره.

- برخلاف مافیا ۳، این نسخه چهارم اصلی بازی، تجربه‌ای داستانی و خطی‌تر رو ارائه می‌ده که تمرکزش روی روایت قوی، ریتم سریع و اصالت تاریخی هست؛ همه این‌ها با موضوعات وفاداری، فداکاری و خانواده گره خورده.

- بازی با موتور Unreal Engine 5 ساخته شده و گرافیک سینمایی فوق‌العاده‌ای داره؛ از نورپردازی GI ریل تایم، تکنولوژی Nanite و نورپردازی ری تریسینگ پشتیبانی می‌کنه و روستاهای سیسیلی، مناطق روستایی و بازارچه‌های سنگفرش رو خیلی زنده نشون می‌ده.

- توی یکی از کلیپ‌های جدید، تنوع گیم‌پلی کاملاً دیده می‌شه؛ از اسب‌سواری و رانندگی با ماشین‌های قدیمی گرفته تا حذف بی‌صدا با چاقو و تیراندازی‌های سنگین با اسلحه‌های اون دوران.

- استودیو Hangar 13 برای واقعی‌تر شدن داستان، با استودیوی ایتالیایی Stormind Games همکاری کرده تا زندگی سیسیلی اوایل قرن بیستم رو از معماری گرفته تا لهجه دقیق و درست نشون بده.

- ضبط حرکات بازیگران و طراحی صدا برای سازنده‌ها خیلی مهم بوده و طبق گفته‌های توسعه‌دهنده در اواخر ماه می و تریلر PAX East که توی Summer Game Fest نشون داده شد، تأکید زیادی روی تأثیر بصری و احساسی بازی شده.

- اولین نمایش گیم‌پلی بازی توی IGN هم تحسین منتقدها رو از سایت‌هایی مثل MeriStation و WCCFTech به همراه داشت و خیلی‌ها معتقد بودن که نسبت به مافیا ۳، بازی جدید خیلی پخته‌تر و امیدوارکننده‌تره.

- هر دو نسخه استاندارد و دیلاکس بازی برای پیش‌خرید موجوده و هر دو شامل بسته Soldato می‌شن. نسخه دیلاکس علاوه بر اون، آیتم‌هایی مثل شاتگان، لباس، اسب، ماشین، موسیقی دیجیتال و کتاب هنری رو هم داره.

- استودیو Hangar 13 همچنین یک بسته داستانی با محوریت قدرتمند شدن"دون توریسی" رو برای بعد از عرضه بازی معرفی کرده که با سیزن‌پس ارائه می‌شه.

- این بازی قول یک داستان قوی، گرافیک چشمگیر و تجربه‌ای احساسی رو می‌ده که روایت‌گر تولد مافیای سیسیل هست و هم برای طرفدارهای قدیمی سری و هم تازه‌واردها ساخته شده.


تریلر معرفی:



View attachment VID_20240820_233437_753.mp4

 
آخرین ویرایش:
یه بار یه نقر نیومد بگه اشتراکی رو pc چطوره
به جای اینکه ارجینال ۳ ۴ میلیون هزینه کنی به صورت اشتراکی ۱۵۰ می دهی می ری . طرف میاد یکی می خره و به ۳۰ نفر می فروشه . در هر روز حق داره برای ۳ ۴ فعال سازی کنه .

وقتی شما دیتا بازی تهیه کردی و روز نوبتت رسید ، طرف یوزر پس در اختیارت می زاره و بازی رو فعال می کنی و باید در نهایت استیم آفلاین مود کنی و به بازی بپردازی. اصلا نباید تا موقعی که بازی رو داری. استیم آنلاین کنی چون ممکنه بازی بن بشه و باید کل خسارت رو بدی . وقتی بازی تمام کردی می تونی پاکش کنی و استیم آنلاین کنی

اگر به دلایلی مانند ویروس یا تغییر ویندوز بازی پاک بشه ، طبق پکیجی که خریدت ، فروشنده بین دو بار تا بی نهایت در طول یک سال برات دوباره فعال سازی می کند
 
  • Like
Reactions: VICE
بازی deathloop با اون گرافیکش مسخرش 8 گیگابایت VRAM می خواست بعد Ghost of sushima با تنظیمات HIGH رو کارت 6 گیگاباتی راحت اجرا میشه ، از بی عرضگی دلووپرِ که هر جا کمر بیارن بارشو مینداز رو گردن سخت افزار ! بعد میگن الان سال 2025 و 12 گیگابایت عادیه ، هیچم عادی نیست !
برای اثبات حرفم برید سراغ بازی 7Days to die ببینید چه گندی زده جدا از اینکه VRAM رو پر میکنه به هیچ عنوان از هسته های Performance سی پی یو استفاده نمیکنه :)) لابد اینم تو سال 2025 عادیه ؟
بعدشم قفل دونوو داره که CPU رو درگیر میکنه :hide:
اینکه مردم برای هر گیمی غر میزنن علتش تکراری شدن بیش از حد بازی هاست ، همین چینی ها برید ببینید چه کپی از Horizon zero dawn زدن خب نباید چیزی گفت ؟ اتفاقا نشون دهنده سطح آگاهی بالاست که مردم نمی خوان چیز آشغال تجربه کنن حالا اینا می خوان با قیمت 49.99 همه چیزو توجیه کنن :hide:
Screenshot 2025-08-02 185109.png
چرا دیگه اینو گذاشتین آخه :hide:
 
فکر میکنم با تریلر ۱ ماه پیش اوضاع بازی در بخشهای مختلف و سطح منطقی انتظارات مشخص شده بود کاملا.
شخصا با وجود علاقه م به سری حاضر نیستم ۵۰ دلار پول بابت این بازی بدم. شاید اکانت اشتراکی.. اونم وقتی مناسب شد قیمتش.
به هیچ عنوان ۵۰ دلار ارزش نداره
شاید تو آف بعدی که استیم بزنه قیمت خوبی بخوره چون پیش بینی میشه خیلی ازش استقبال نشه و قیمت بیارن پایین تا فروش صورت بگیره
 
بازی deathloop با اون گرافیکش مسخرش 8 گیگابایت VRAM می خواست بعد Ghost of sushima با تنظیمات HIGH رو کارت 6 گیگاباتی راحت اجرا میشه ، از بی عرضگی دلووپرِ که هر جا کمر بیارن بارشو مینداز رو گردن سخت افزار ! بعد میگن الان سال 2025 و 12 گیگابایت عادیه ، هیچم عادی نیست !
برای اثبات حرفم برید سراغ بازی 7Days to die ببینید چه گندی زده جدا از اینکه VRAM رو پر میکنه به هیچ عنوان از هسته های Performance سی پی یو استفاده نمیکنه :)) لابد اینم تو سال 2025 عادیه ؟
بعدشم قفل دونوو داره که CPU رو درگیر میکنه :hide:
اینکه مردم برای هر گیمی غر میزنن علتش تکراری شدن بیش از حد بازی هاست ، همین چینی ها برید ببینید چه کپی از Horizon zero dawn زدن خب نباید چیزی گفت ؟ اتفاقا نشون دهنده سطح آگاهی بالاست که مردم نمی خوان چیز آشغال تجربه کنن حالا اینا می خوان با قیمت 49.99 همه چیزو توجیه کنن :hide:
View attachment 387891
چرا دیگه اینو گذاشتین آخه :hide:
کارت گرافیکای 8 گیگی سال 2016-2017 همه گیری شون شروع شد و تا الان باید صد بار ـه منصوخ میشدن ولی خوب به لطف دندون گردی انویدیا هنوز تولید میشن این هیچ ربطی به سازنده نداره . الان بازیی مثل Indiano Jones رو تکسچر بالای Medium رو هشت گیگ بالا نمیاد و کرش میکنه اونم از گشادی سازندست ؟ این بازیم از اونجایی که محیطاش بزرگ هستش و عملا داره از تمام امکانات UE5 استفاده میکنه طبیعیه رم هشت حداقلش باشه (تنظیمات Medium تازه) . کارت گرافیکی مثل 2060 و 3060 مال 5-6 سال پیشن چجوری توقع داری رو تنظیمات بالا این بازی رو اجرا کنن ؟ کلا این اختلاف سخت افزاری که الان ما داریم میبینم باید همون سالی که کنسولا لانچ میشدن میدیدیم ولی به دلیل تشابه سخت افزاری خیلی از سازنده ها زدن تو کار کراس جن در کنارش کرونا هم باعث شد خیلیا نتونن کامل کوچ کنند به نسل بعدی و همین شد که یـ سریا فک کردن با کارت گرافیک میان رده میتونن تو ستینگ بالا از پس فیچر های Next Gen بر بیان . در مورد این دنوو هم تا حالا بار ها ثابت شده تاثیری که رو CPU میزاره به شدت ناچیز ـه و اصلا به چشم نمیاد روز به روز هم با قوی تر شدن CPU ها این تاثیر کم و کمتر میشه . اصلا یکی از دلایلی که سازنده های ول کن این قفل نیستن همین مورد ـه. اگه تاثیر خاصی میداشت تا الان صد بار به زباله دانی تاریخ میپیوست ولی متاسفانه از این نظر کار رو خوب در اورده .
۱۲گیگ Vram؟
بعد ۸ گیگ برای ۱۰۸۰ و Low؟
الان هل بلید ۲ که وحشتناک ترین گرافیک رو، روی پی سی داره، با کارت ۴۰۶۰ رو ۱۰۸۰ و تنظیمات High بازی میکنم و ۷۰ فریم می گیرم.
یا Doom رو ۱۴۴۰ با تنظیمات High و DLSS و FG دارم ۸۰ فریم می گیریم.
دقیقا اینا چیکار کردن؟
کلا بهینه سازی نمیدونن چیه :D
هل بلید ۲ یـ بازی سوپر خطی Doom هم اپدیت Path Trcing رو فعال کن تا بهت بگم فریم ریت یعنی چی :D 8 گیگ با تنظیمات مدیوم زده دقیقا مشابه Indiana Jones ـه
این بازی اگه متای بالا 80 بگیره عکس بلارمزی رو در سرتاسر شبکه های اجتماعی به عنوان پروفایل میزارم.( کسی که از مافیا سه و حتی عرضه دوباره سه گانه ضربه خورده سخته به اینا اعتماد کنه
زور اینا در حد همون 78 اون حوالی ـه ، مشابه ریمیک
 
دیجیتال فاندری 4 سال پیش تایید کرد نسخه بدون دنوو فریم خیلی بیشتری میده ، این وسط کسی که پول میده میخره حتی تجربه بدتری نسبت به کسی که داره مجانی بازی میکنه داره😭


مقایسه دنوو دو سال پیش و نتیجه تفاوت : 100 فریم بدون قفل ، 65 فریم با دنوو

اینکه دنوو تاثیر روی فریم نداره ادعای بیخود خود دنوو هست که رو صفحه اصلی سایتش گفته و خود دنوو هیچ ارزشی نداره که چی میگه
 
آخرین ویرایش:
دیجیتال فاندری 4 سال پیش تایید کرد نسخه بدون دنوو فریم خیلی بیشتری میده ، این وسط کسی که پول میده میخره حتی تجربه بدتری نسبت به کسی که داره مجانی بازی میکنه داره😭


مقایسه دنوو دو سال پیش و نتیجه تفاوت : 100 فریم بدون قفل ، 65 فریم با دنوو

اینکه دنوو تاثیر روی فریم نداره ادعای بیخود خود دنوو هست که رو صفحه اصلی سایتش گفته و خود دنوو هیچ ارزشی نداره که چی میگه
عزیز من جفت ویدیو هایی که گذاشتی باگ بودن . مورد RE8 علت DRM خود کپکام بود که بچش کرد و خود DF ویدیو داد هیچ فرقی ندارن :


خود امپرس :

1754161064198.png

مورد هاگوارد هم باز دوباره باگ بود وقتی Steam Overlay رو روشن میکردی فریم رو نابود میکرد اینجا تستش هست بازم هیچ فرقی نداره :

1754161463479.png



چند وقت پیش هم ملت ریختن رو سر Steller Blade که سازندش با مدرک نشون دادن هیچ فرقی ندارن خلاصه چه خوشمون بیاد چه نیاد هیچ تاثیری نداره تنها مورد دست و پا گیرش محدودیت های اکتیو کردنش ـه همین .
 
دقیقا این مورد که دنوو سیستم رو زیر بار میبره یک فرضیه اشتباست که هیچ وقت ثابت نشد.
مقایسه خیلی از بازیهایی که دنوو داشتن و بعدا حذف و کرک شدن کاملا مشخص میکنه ، تو یوتوب پره از این ویدئوها.

تو بعضی از بازیها بعد کرک شدن ممکنه که چندفریم فرق بکنه و بعضی ها حتی ممکنه بعد از کرک شدن چند فریم افت پرفورمنس هم داشته باشن.
هیچ مدرک مشخصی که این رو ثابت کنه نداریم.

اینهم رفته جزو اون اطلاعات اشتباهی که بارها نادرستیش ثابت شده ولی دوباره بعد از چندوقت یکی دیگه میاد استفادش میکنه ، کاریش نمیشه کرد.
مثلا یکی دیگه از این موارد اینکه کمپانیهای ماشینسازی دوست ندارن ماشینهاشون تو بازیها خراب بشه و صدمه ببینه ، برای همین خیلی از بازیهای ریسینگ سیستم دمیج و آسیب پذیری ندارن.
این هم از نسل 7 همچنان مورد استفاده قرار میگیره که خب کاملا یه چیز من درآوردیه.
 
دقیقا این مورد که دنوو سیستم رو زیر بار میبره یک فرضیه اشتباست که هیچ وقت ثابت نشد.
مقایسه خیلی از بازیهایی که دنوو داشتن و بعدا حذف و کرک شدن کاملا مشخص میکنه ، تو یوتوب پره از این ویدئوها.

تو بعضی از بازیها بعد کرک شدن ممکنه که چندفریم فرق بکنه و بعضی ها حتی ممکنه بعد از کرک شدن چند فریم افت پرفورمنس هم داشته باشن.
هیچ مدرک مشخصی که این رو ثابت کنه نداریم.

اینهم رفته جزو اون اطلاعات اشتباهی که بارها نادرستیش ثابت شده ولی دوباره بعد از چندوقت یکی دیگه میاد استفادش میکنه ، کاریش نمیشه کرد.
مثلا یکی دیگه از این موارد اینکه کمپانیهای ماشینسازی دوست ندارن ماشینهاشون تو بازیها خراب بشه و صدمه ببینه ، برای همین خیلی از بازیهای ریسینگ سیستم دمیج و آسیب پذیری ندارن.
این هم از نسل 7 همچنان مورد استفاده قرار میگیره که خب کاملا یه چیز من درآوردیه.
امپرس دنوو حذف میکنه یا دورش میزنه؟
چون من RE4 هم کرک امپرس بازی کردم هم قانونی و حس میکنم نسخه قانونی حتی پرفورمنسش بهتر بود، البته شاید بخاطر به روز تر بودنش بوده.
 
کارت گرافیکای 8 گیگی سال 2016-2017 همه گیری شون شروع شد و تا الان باید صد بار ـه منصوخ میشدن ولی خوب به لطف دندون گردی انویدیا هنوز تولید میشن این هیچ ربطی به سازنده نداره . الان بازیی مثل Indiano Jones رو تکسچر بالای Medium رو هشت گیگ بالا نمیاد و کرش میکنه اونم از گشادی سازندست ؟ این بازیم از اونجایی که محیطاش بزرگ هستش و عملا داره از تمام امکانات UE5 استفاده میکنه طبیعیه رم هشت حداقلش باشه (تنظیمات Medium تازه) . کارت گرافیکی مثل 2060 و 3060 مال 5-6 سال پیشن چجوری توقع داری رو تنظیمات بالا این بازی رو اجرا کنن ؟ کلا این اختلاف سخت افزاری که الان ما داریم میبینم باید همون سالی که کنسولا لانچ میشدن میدیدیم ولی به دلیل تشابه سخت افزاری خیلی از سازنده ها زدن تو کار کراس جن در کنارش کرونا هم باعث شد خیلیا نتونن کامل کوچ کنند به نسل بعدی و همین شد که یـ سریا فک کردن با کارت گرافیک میان رده میتونن تو ستینگ بالا از پس فیچر های Next Gen بر بیان.

هل بلید ۲ یـ بازی سوپر خطی Doom هم اپدیت Path Trcing رو فعال کن تا بهت بگم فریم ریت یعنی چی :D 8 گیگ با تنظیمات مدیوم زده دقیقا مشابه Indiana Jones ـه
افتادی تو تله :D
ایندیانا جونز هم بهینه نبود، چرا؟ چون mandatory ray tracing داشت و بخاطر همین ۸ گیگ کم بود. ضمنا ایندیانا پر از مشکل فنی بود، اعم از دیر لود شدن تکسچرها که گیمرها با کارت ۴۰۹۰ هم درگیرش بودن.

اینجا هم قضیه همینه و شاید مثل ایندیانا، ری تریسینگ اجباری داره که زده ۱۲ گیگ. وگرنه "فعلا" ۸ گیگ برای رزولوشن ۱۰۸۰ با تنطیمات high کافیه.
 
اینکه اکثر بازی ها با آنریل روی pc مشکل دارن هیچ بحثی نیست...

ولی تاثیر VRAM خیلی فراتر از هرچیزی تو GPU تاثیر خودشو می زاره...

اصلا یکی از دلایل افسانه ای شدن 1080Ti تو زمان خودش همون مقدار Vram شد...

متاسفانه از وقتی قضیه ماینرها شدید ترند... انویدیا تمرکزشو از ارائه اصلی برای رندر حالا چه ریل تایم برای ویدیو گیم یا کلا کارای دیگه... اون بازار رو هدف گرفت... و با شروع تب AI همش داره بزور می خواد تاثیر مقدار Vram رو تو مارکتینگش به نوعی سانسور کنه...

ولی مقدار VRAM و استفاده از هوش مصنوعی در تضاد هم نیستن... تو همین مقدار VRAM رو افزایش بدی... با همون AI پرفورمنسی به مراتب خیلی بهتری می تونی ارائه بدی... ولی با اینکه خودشون اینو می دونن... دارن یکجور دیگه مارکتینگ می کنند...

متاسفانه سیاست انویدیا روی AMD هم تاثیر می زاره... و به کل نمی شه همه چی رو هم گردن سازنده ها انداخت...

ما از نسل هفت
از رزولیشن میانگین HDو سی فریم میانگین
تو نسل هشت رسیدیم به گرافیک میانگین 1080p(حالا با اپ اسکیل و هر ترفندی) و سی فریم باز میانگین

اما اما اما نسل 9 دیگه شرایط فرق کرده...

شاید خیلی ها به حق بگن چرا ما جهش گرافیکی نمی بینیم...

چون از 1080p با هر ترفندی استاندارد پایه شده یک مد 4k با هر ترفند اپ اسکیلی...

یهو رزولیشن 4 برابر افزایش پیدا کرده...

از طرفی اکثرا بازی ها روی کنسول یک مد 60 فریم هم دارن... بعد نکته اینجاست،اصلا فکر نکنید دو برابر فریم بیشتر نیازمند صرفا دو برابر قدرت پردازشی هست... بلکه کمی بیشتر از دو برابر این توان رو مورد نیاز هست...

حالا انجین ها اپدیت شدن... کلی تکنولوژی های جدید اومده... از همین ری تریسینگ و پث تریسینگی که انویدیا به شدت روش تبلیغ می کنه... و کلی تکنولوژی های سنگینی که انریل 5 داره ولی بی استفاده مونده...

قطعا برخی سازنده ها گشaد هستند... ولی این همه تکامل باید وسیلش هم برای اکثر سازنده ها فراهم بشه...

حقیقت اینه دوران 8گیگ Vram گذشته... ابتدایی ترین کارت انویدیا که سری 50 باشه... باید در این زمونه حداقل 12گیگ رو دارا باشند...!
 
برادر این هوش مصنوعی از برآیند سطح دانشی که توی نت به اشتراک گذاشته میشه اطلاعاتش رو جمع میکنه.
که گاهی باد هواست.

شما یه مطلب علمی که اثبات کنه دنوو بار پردازشی میاره رو نمیتونی پیدا کنی.
تو هر بازی کاملا متفاوته.

به جای AI برو تو یوتوب خودت مقایسه بازیها قبل و بعد از حذف دنوو یا بعد از کرک شدن رو ببین.
اگه الگوی تکرار شونده ای دیدی بیا و میم/گیف بزار.
 
بیشتر از اینکه دنوو رو پروفورمنس این بازی اثر بد بذاره ، خود انجین UE5 هست که باید ازش نگران بود. وگرنه واقعا دنوو تاثیری نداره. مدتیه دارم Assassin’s Shadows بازی میکنم یکی از خوش پرفورمنس ترین بازیهایی هست که بازی کردم. یا مثلا همین Doom Dark Ages هم به همین صورته و واقعا تو این بازیا چیزی بنام استاتر و لگ حس نمیکنی . عملا همه اینها دونوو دارن اما واقعا مشکلی وجود نداره.
اما همین نسخه جدید Robocop بنام Unfinished Business رو نصب کردم از همون ابتدا pop-in وحشتناک و استاتر به وضوح رو تجربه من تاثیر داشت. اینا همش برمیگرده به انجین UE5 که واقعا هنوز جای کار داره چون ایراداتی بخصوص تو بحث بهینه سازی داره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or