Mafia 3 l PC

te1jcgu7ps1fp9iwnwbn.jpg


Publisher : 2k

Genre : Action

Platform : Xbox one / PC / PS4

Release Date : 2016







درود

بلاخره انتظارات برای دوستاران و منتظران سری Mafia ( از جمله خودم:d ) به پایان خواهد رسید . ساعاتی پیش ناشر بازی ( 2K ) بصورت رسمی طی ارسال ایمیلی خبر از انتشار و ساخت Mafia 3 رو در نمایشگاه Gamescom رو داد .

همچنین قراره اولین تریلر بازی روز چهارشنبه ( 5 آگست ) در نمایشگاه Gamescom پشت درهای بسته به نمایش در بیاد .


هنوز اطلاعات و جزییاتی از بازی منتشر نشده و باید تا چهارشنبه هفته ی دیگه صبر کرد . با اومدن اطلاعات بیشتر پست اول بروز میشود ...


اولین تصاویر رسمی منتشر شده :

sco0hfhh7ko08p2q3u17_thumb.jpg
dshrbu5pcau19ggegvnl_thumb.jpg
mh3k8cylazj1dm4y8c7b_thumb.jpg
tmvayoujxrk6u3bnxmyx_thumb.jpg
478vn9nwzh9021q76zao_thumb.jpg



12 دقیقه از Gameplay بازی :






تصاویر منتشر شده از 2K در نمایشگاه E3 16 :



 
آخرین ویرایش:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
- بازی در دهه 60 در شهر نیو اورلانز اتفاق میافته.
نمیدونم چرا تا اینو خوندم شدیدا یاد The Vampire Diaries و The Originals افتادم:d ، ولی من عاشق دو سری قبلی بودم و مطمئنا این سری هم هرچه داری از سنت اصلی ـش دور میشه ولی تجربه لذت بخشی خواهد بود.
- در بازی فقط میتونید با لینکون بازی کنید و بازی دارای سوییچ شخصیت نخواهد بود.
عالی بود ، خیلی امیدوارم بودم عین GTA V نشه سوییچ کرد ، خداروشکر
- در گروه مافیایی شما سه نفر دیگر هم حضور دارن. یه زن سیاه پوست به نام کاساندرا (Cassandra) ، یه مرد ایرلندی به نام بورک (Burke) و ویتو (Vito) شخصیتی که در شماره دوم بازی هم بود.
نشون دهنده اینه که از کمرنگ بودن شخصیت پردازی نسخه دوم میخوان نقطه قوت بسازن و واقعا سری بازی هایی که شخصیت های سری های مختلف توشون نقش پررنگ دارن داستان پردازی خوبی توشون نهفته.
سیستم نشونه گیری به صورت نیمه اتوماتیک خواهد بود. که به نظر میاد بازی رو خیلی ساده کرده است.
احتمالا روی کنسول اینجوری باشه ، در هر صورت امیدوارم روی PC بشه کاملا Manual کرد!
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
این چه گروه مافیایی هست که کلا 4 تا عضو داره؟!:|
توی منبع (گیم اسپات) نوشته بود یه گروه مافیایی خیلی کوچیکن که میخوان جای گروه ایتالیایی رو بگیرن. البته اگه به شماره های قبل بازی هم نگاه کنی میبینی گروه های مافیایی نشون داده شده زیاد بزرگ نبودن.
نمیشه جاشون عوض بشه و بریم طرف مافیای ایتالیا؟! :d
والا منم از خدام بود. ولی خب به خاطر اینکه میخوان مارتین لوتر کینگ و وقایع اون موقع رو نشون بدن شخصیت رو ویتنامی و سیاه پوست کردن.
نمیدونم چرا تا اینو خوندم شدیدا یاد The Vampire Diaries و The Originals افتادم:d ، ولی من عاشق دو سری قبلی بودم و مطمئنا این سری هم هرچه داری از سنت اصلی ـش دور میشه ولی تجربه لذت بخشی خواهد بود.
اصلا از زمان بازی خوشم نمیاد. نباید میومد جلود . همون دهه 40-50 بهتر بود.
عالی بود ، خیلی امیدوارم بودم عین GTA V نشه سوییچ کرد ، خداروشکر
منم دقیقا اصلا دوس نداشتم که بشه شخصیت رو عوض کرد. زیاد نمیشه با شخصیت ارتباط برقرار کرد.
احتمالا روی کنسول اینجوری باشه ، در هر صورت امیدوارم روی PC بشه کاملا Manual کرد!
دمویی هم که بازی کردن روی کنسول بوده. احتمالا همین چیزیه که میگی.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
بازی از استیم حذف شده
یعنی میشه بازی کنسل شه این مزخرفو جا مافیا ندن
مافیا 2 هم از استیم پاک شده. فکر نکنم کنسل بشه.در ضمن خواهشا اون 4 مگ عکسی رو که گذاشتین رو پاک کنین. الکی حجم لود شدن صفحه میره بالا.

ویرایش: چک کردم هر دو برگردوندن. نمیدونم حالا جریان چی بوده.

http://store.steampowered.com/app/360430/
 
آخرین ویرایش:

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
تنها نکته مثبتی که تا حالا از بازی دیدم اون آهنگ House Of The Rising Sun هست که آخر تریلر Gamescome پخش میشه.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,362
نام
Majid
این تریلر 13 دقیقه ای جدید کلا نظرمو 180 درجه تغییر داد :D با اینکه تریلرای اول هم تیکه هایی از همین تریلر بود ولی میشه گفت بدترین تیکه هارو برداشته بودن.

توی این تریلر شهر خیلی پویا هست همه دارن کار خودشونو میکنن یک چیزی مثل Watch dogs و محیط شهر هم خیلی پرجزئیات و خوب کار شده همینطور تعداد NPC ها هم کم نبود و البته انیمیشناشون عالی و خیلی بی باگ بود.
گیم پلی خیلی روون و بدون باگ بنظر میرسه همینطور شوتینگ خیلی خوبه اما خیلی به سمت آرکید حرکت کرده، مهم تر از همه فیزیک محیط فوق العادس، از خورد شدن اجزای محیط گرفته تا تیر خوردن افراد که بهترین شکل کار شده، یک تیکه نارنجک پرت میشه و تقریبا تمام اجزای محیط خرد میشن و خیلی واقعیت پرتاب میشن که قشنگ این صحنه رو میشه گذاشت کنار تریلر آنچارتد 4 و همینطور تیر خوردن آدما اینقدر طبیعی و خوب کار شده و مثل اکثر بازیایی دیگه که انیمیشن آزاد بهشون میدن طرف تیر میخوره پرتاب میشه نیست، قشنگ تیر به پاش میخوره عقب میره پاشو میگیره درد میکشه بسیار خوب کار شده.
گرافیک خیلی خوبه واسه یک بازی OW ولی تکسچرا داغونن اصلا تعریفی ندارن.

تنها چند نکته که بشدت رو اعصابه و باعث میشه اسم مافیا رو روش نزاریم اینه که گیم پلی خیلی آرکید شده - شخصیت کوچک ترین حس مافیا رو به آدم نمیده، یک قلدر چهار شونه سیاه پوست که با نیم آستین تو خیابون راه میره با مشت و چاقو ملتو میزنه، این کجا اون قیافه Cool و کت و شلوار و کراوات و کلاه کجا.

و همینطور برعکس فیزیک محیط که عالیه فیزیک ماشینا یک چیزی در حد افتضاحه، چیزی که توی نمایشای اول خیلی روش تمرکز کردن و همینم باعث شد اکثرا ناامید بشن از بازی.
ماشینا با یک فوت چپ میشن و بالافاصله هم میترکن :| ماشینه میخوره به یک ماشین دیگه ماشینه درجا منفجر میشه :| دوتا تیر به کاپوت ماشینه میزنه ماشینه منحرف میشه چپ میکنه، همینطور انفجار ماشینا هم تعریفی نداره زیاد طبیعی کار نشده بر عکس فیزیک خراب شدن محیط و در و دیوار.

در کل بشدت امیدوار شدم به بازی با این تریلر خدا کنه هایپ الکی نباشه، بنظر نشونه یک بازی خیلی خوب رو داره در نهایت یک مافیا به تمام عیار نشه یک بازی لذت بخش میتونه بشه :x
کاش میتونستن بیخیال این شخصیت بشن و یک شخصیت مافیایی واقعی رو جایگزینش کنن بنظرم هنوزم دیر نشده رسما این شخصیت هیچ سنخیتی با مافیا نداره.
 
  • Like
Reactions: noorihamid99

hosseincode

کاربر سایت
Dec 15, 2007
832
این منفجر شدن ماشین ها با چند تا تیر رو خودش اواخر دموی IGN توضیح میده که به خاطر دمو اینطوری کردن که انفجارها دیده بشن و هر ماشینی به این آسونی تو بازی نهایی نمیترکه.
این نمایش هم خیلی بهتر از اون نمایش های اولیه بود و به بازی امیدوارتر شدم. فقط مشکل همین شخصیت اولش هست که امیدوارم حداقل با یه داستان خوب بتونن حضورش رو توجیه کنند.
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
تریلر رو دیدم . واقعا زیبا بود . از نظر گرافیکی واقعا قشنگ بود . شهر زنده بود و NPC ها عکس العمل های خوبی داشتن . اما نحوه تیر اندازی و کاور گیری و حتی دویدن شخصیت بازی یه کپی برداری اساسی از آنچارتد بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر