Luxor - Pharaoh's Challenge

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
یکی از بهترین بازیهای آرکید هم اکنون از PC وارد DS شده و شما را به مبارزه می طلبد. این بازی ساخته ی شرکت MumboJumbo می باشد که یکی از معروفترین شرکتها در زمینه ی ساخت بازیهای Casual است.
این بازی تاکنون تا چهار شماره برای PC ساخته شده و اکنون DS داران هم می توانند به کمک قلم مخصوص DS , از این بازی لذت ببرند.
طریقه ی بازی اینگونه است که باید به کمک قلم , توپهایی که در پایین صفحه پدیدار می شوند را به بالا پرتاب کنید که اگر توپ شما با بیش از دو توپ هم رنگ خودش در قسمت بالایی صفحه برخورد کنه باعث حذف شدن آنها می شود و این حذف شدن توپها , نوار رنگی موجود در صفحه ی بالایی DS را پر می کند. هر گاه این نوار پر شد , مرحله به اتمام می رسد. البته توپهای رنگی بصورت قطاروار از یک سمت صفحه وارد می شوند و شما باید تا قبل از رسیدن آنها به خروجی , آنها را حذف کنید وگرنه بازی را خواهید باخت. در بازی امتیازهایی نیز قرار داده شده که شما با حذف سه توپ رنگی بطور مداوم می توانید آن امتیازها را از آسمان دریافت کنید. امتیازهایی مانند رعد و برق و یا توپ آتشین که به شما در طی کردن مراحل کمک بسیاری می کنند. البته علاوه بر این امتیازها جواهرات و الماسهایی نیز از آسمان فرود می آیند که شما می توانید برای امتیازگیری آنها را نیز جمع آوری کنید.
کنترل بازی نیز براحتی و بخوبی با قلم DS انجام می پذیرد و شما با گذاشتن قلم بر روی توپ مورد نظر و سپس برداشتن قلم , باعث پرتاب شدن توپ می شوید . البته همیشه توپی معمولا به رنگی متفاوت از توپ اصلی در زیر صفحه وجود دارد که با رفتن قلم به سمت آن , توپها تعویض می شوند.
گرافیک بازی بسیار زیبا و رنگارنگ می باشد و موسیقی و تم زیبای آن , شما را بی درنگ به یاد مصر باستان می اندازد که جذابیت بازی را دو چندان می کنند.

عکسهایی از بازی :
http://www.play-asia.com/paOS-01-77-3-49-en-85-1-70-1vh3.html

لینک دانلود :
http://rapidshare.com/files/129490008/Luxor_Pharaoh_s_Challenge__USA_.nds
8mb
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر