Lost Planet Colonies در انحصار PS3...تاریخ انتشار Gears of War 2 و Gears of War 3

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
به نقل از انجمن Surfer Girl اعلام شده عنوان Gears of War 2 برای سال 2008 و عنوان Gears of War 3 برای سال 2010 بعد از اتمام تمام عناوین انحصاری و غیر انحصاری به صورت اتمام نهایی بازی های کنسول منتشر خواهد شد!

gearsofwar3_2.jpg


در لیست نهایی آپدیت شده منتشرشده از سوی Capcom عنوان Lost Planet Colonies فقط برای PS3 تایید شده است و بدین جهت میتوان این عنوان را در انحصار کنسول PS3 دانست ( شاید Capcom میخواد طرفداران معترض خودش رو به کنسول PS3 و دوران طلایی برگردونه!)
خاطر نشان میکنم عنوان Lost Planet Colonies نسخه بعدی Lost Planet میباشد که در گذشته کم و بیش در مورد وجود این عنوان بحث شده بود.

137.jpg


PlayStation 3
- Bionic Commando
- Lost Planet Colonies
- Lost Planet: Extreme Condition
- Moto GP 08
- Resident Evil 5
- Street Fighter 4

Xbox 360
- Bionic Commando
- Black Cloud
- Moto GP 08
- Resident Evil 5
- Street Fighter 4"
 
آخرین ویرایش:

R.I.P

Father
کاربر سایت
Jun 5, 2006
3,217
UT=Unreal Tournoment
UE=Unreal Engine
به خدا با هم فرق دارن...اقا من از حرفم گذشتم:D ماشا لا انقدر اینجا مهندس و استاد هستند که جایی واسه ی پست دادن نمیذارن...دیگه حال و حوصله ی بحث کردن ندارم(یعنی اصلا در حدی نمیبینم بعضی هارو که بخوام بحث کنم...اره داداش مغرورم...همینی که هست)...حال خودمو میکنم بقیه هم میتونن به این جمله رجوع کنن:
If you cant accept my opinion,you will go to hell
85w83gh.gif
 

GorDaN

کاربر سایت
Sep 5, 2007
40
SNIP

Interviewer: I've read statements by you bemoaning the lack of creativity from publishers. What’s one thing that’s holding the industry back that you would change if you could?

SurferGirls: Hesitancy, I'd eradicate that like Ron Paul wants to do with the federal government (like a crazy, crazy irresponsible man).

SNIP

:lol: خیلی جالبه که صحبت از ران پاول میکنه من که خیلی دلم میخواد بیاد بالا ببینم آیا باز تاریخ خودشو تکرار میکنه و اینم یه پوپو لیست تو خالی در میاد مثل بقیه یا نه. حداقلش اینه که پزشک نه مثل این یکی یه لات بیسواد جاهل به معنی واقعی کلمه و معتاد و الکلی سابق.

چون حر فاش آدمو اینجوری :o میکنه. ببین تاثیر بکار گیری این حربه البته اگه ثابت بشه که فقط یک حربه بیشتر نبوده تا کجاست که اسمش تو اعماق نت و تو جاهایی که اصلا ربطی بهش نداره به میون میاد.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
امكانش نيست يعني خيلي كمه ، چون Unreal Engine 4 از Shader Model4 و‌DirectX10 پشتيباني ميكنه. درحالي كه چيپ گرافيكي كنسول هاي نسل حاضر يعني PS3 و X360 بر مبناي Shader Model3 و DirectX9 ساخته شده.
الان احتمالا ميگي:
خوب سازنده ها مريض نيستن و وقتشونم از سر راه نيوردن كه يه موتور قوي تر بسازن اما نتونن از تمام قدرتش استفاده كنن.
يادمه Cliffy B در يكي از مصاحبه هاش گفته بود كه GoW فقط يك سوم قدرت UE3 رو روي X360 به نمايش ميذاره.
اين يعني همين موتور براي نسخه بعدي هم كافيه و صد التبه سازنده ها ميتونن خيلي راحت امكانات موتور رو ارتقا بدن.
يه موتور الكي كه ساخته نميشه ، بلكه زمان و هزينه بسيار بالايي بر ميداره و سازنده ها ميخوان تا بيشترين حد ممكن از همون موتور استفاده بشه تا هزينه ساخت با سود بسيار بالايي جبران شه.
مثلا خيلي ها ميگن Double Agent با موتور Unreal 3 است اما اينطور نيست بلكه Double Agent از ورژن ارتقا يافته موتور Unreal2 به نام Unreal 2.5 استفاده ميكنه.
قرار هم نيست يه موتور جديد كه ساخته شد حتما و فقط از dx10 و shader4 استفاده كنه .
و البته اينو بگم موتور قدرتش فقط روي dx و shader m خلاصه نشده . موتور بايد خود طراحيش قدرتمند باشه .
الان موتور هاي گوناگون وجود داره كه هر كدوم قدرت متفاوتي دارند
.
موتور بازي قدرتش را فقط با dx يا هرچيز ديگه اي نشون نميده قرار نيست هر موتوري بر پايه ي dx10 ساخته بشه از موتورهاي dx9 قويتر باشه.
الان بازي crysis را در نظر بگير با اينكه اصل پايه ي گرافيكش با dx9 هست تونسته چنين جلوه هايي را بوجود بياره و قرار نيست هر بازي با dx10 ساخته بشه از crysis سرتر باشه .
به طور مثال موتور id tech5 يه موتور كاملا جديد و داره بهينه سازي هم ميشه ولي خبري از dx10 نيست و يه بازري هم ازش ساخته نشده هرچند ممكنه در اينده بگن از dx10 هم استفاده كامل ميكنه ! ولي مهم اينه كه ميبيني از dx9 استفاده ميكنه و همون نمايشهاي عظيمش مربوط به dx9 ميشد .
يا مثلا Serious Engine 3 كه از اول هم گفته شده بود از dx10 هم استفاده ميكنه ولي براي كنسولهاي نسل بعد هم هست .

در اخر بگم من هيچ اسراري ندارم كه بگم ue4 حتما از dx9 هم استفاده ميكنه فقط ميگم احتمال استفاده از dx9 هم داره و شايد براي كنسولها هم كاربرد داشته باشه و اگر بخواد موتور به همين زودي ها خودش را نشون بده !
پس نبايد همه چيز را مطمئن شد و يه علامت 100% روش درج كرد احتمال همه چيز هست .
پس فردا ديدي حرف تو درست از اب دراومد نياي ما را گير بندازي چون گفتم كه احتمالش هست و 100% نگفتم .
 

GorDaN

کاربر سایت
Sep 5, 2007
40
.
به طور مثال موتور id tech5 يه موتور كاملا جديد و داره بهينه سازي هم ميشه ولي خبري از dx10 نيست و يه بازري هم ازش ساخته نشده هرچند ممكنه در اينده بگن از dx10 هم استفاده كامل ميكنه ! ولي مهم اينه كه ميبيني از dx9 استفاده ميكنه و همون نمايشهاي عظيمش مربوط به dx9 ميشد .

idTech5 بر پایه OpenGL نوشته شده نه dx9 .

id همیشه بر پایه OpenGL API کار میکرده و اونرو به DirectX ترجیح میداده. id میشه گفت تنها تیمی هست که داره این API رو زنده نگه میداره و اصلا OpenGL با اسم id عجین شده.
 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
idTech5 بر پایه OpenGL نوشته شده نه dx9 .

id همیشه بر پایه OpenGL API کار میکرده و اونرو به DirectX ترجیح میداده. id میشه گفت تنها تیمی هست که داره این API رو زنده نگه میداره و اصلا OpenGL با اسم id عجین شده.

شما هم بري كمي تحقيق كني بد نيست .
برو يه سرچ تو google بكن !
 

GorDaN

کاربر سایت
Sep 5, 2007
40
من البته منظورم نسخه غیر کنسول اینجین بود چون دیدم صحبت از dx10 کردی طبییعی که من هم گفته های تو رو در رابطه با PC در نظر گرفتم .

طبیعتا برای کنسولها بر پایه اون API که developement kit هر کنسول در اختیار برنامه نویس میگزاره نوشته میشه که مشخصا OpenGL نیست ولی نسخه ای از اینجین که برای PC , Mac نوشته میشه آخرین خبری که من دارم چهار ماه پیش طبق گفته خود JC بر پایه OpenGL خواهد بود. تو اگه خبر جدید تری داری در این رابطه لطفا لینک بذار که اطلاعات من هم بروز بشه. ازت تشکر هم خواهم کرد. :happy:

نمیخوام برم بالا منبر از کسایی هم که میرن خوشم نمیاد ولی فورام برای تبادل اطلاعاته دیگه اگه شمایامن راجع به یه موضوعی اخرین خبر رو نداشته باشیم اشکالی نداره که ولی مقاومت کردن در مقابل قبول اطلاعات جدیده که اشکال داره چه از طرف توانجام بشه یا من.


GI: Will this engine support any DX10 features?
Carmack: No, not currently. We’re not expecting to. We’re not sure if we’re going to be a Vista title or not. There will be some support benefits by being Vista only. It depends when we get the game done what the adoption has been. But it’s a OpenGL title on the PC and Mac right now, obviously D3D on the 360, and the PS3 it’s kind of an in between where it’s Open GLES but we do a lot of direct command buffer writing there. If necessary we can move the PC version over to DX10, but there’s not much strong pull for us to do that. All of the toolset is in OpenGL, I wouldn’t want to convert everything over.​

LINK

یه نکته دیگه هم بگم فکر نکنی من میگم dx9 نمیتونه از عهده ارائه افکتهای idTech5 بر بیاد و مثلا OpenGL فقط این قابلت رو داره. مطلب این بود که id برای نوشتن موتور Tech5 برای PC,Mac
از OpenGL استفاده میکنه طبق حرفی که تا حالا به میون آوردن.​

ویرایش: Gartall من به علاقه تو به Rage احترام میزارم منم خودم عاشق کارهای id هستم. اونموقع که همه از فضاهای تاریک و گیم پلی یکنواخت DooM3 حا لشون بهم میخورد من داشتم هر روز تو DooM3 شنا میکردم .​
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر