Live For Speed

Navid T

کاربر سایت
Aug 16, 2006
5
با عرض سلام
فکر ميکنم اسم Live For Speed تا به حال به گوش خيلی ها نخورده باشه، ولی اگر کسی به صورت حرفه ای يا غير حرفه ای در جريان این شبيهساز هست لطفا اطلاع بده.
Live For Speed يکی از بهترين شبيه ساز های مسابقات اتومبيلرانی هست و در خيلی از کشور ها مورد تاييد و استفاده راننده ها و مربی های اتومبيلرانی قرار گرفته، به خصوص در کشور انگليس.
نسخه آخر این شبيه ساز S2 alpha 0.5 U هست که من هم اکنون با اون کار ميکنم، و ياد ميگيرم، جهت اطلاعات بيشتر ميتونيد به سايت زير بخش Live For Speed مراجعه کنيد.
البته به کسانی که بازی های اتومبيلرانی مثل خانواده Need For Speed و اینجور چيزارو انجام ميدن بگم که این به خاطر شبيه ساز بودن خيلی مشکل تر از این بازيها هست و شايد در اولين تجربه زده بشيد، اما با کمی تمرين عادت ميکنيد..
دوستانی که علاقه دارند بيشتر با این شبيه ساز و ويژگيهای فوق العاده اون آشنا بشند ميتونند در سايت زير به قسمت Live For Speed مراجعه کنند.
www.vc4p.com
در حال حاضر مشغول به آماده کردن سی دی آموزشی مقدماتی این شبيه ساز هستم و سايت داده شده رو فعلا به عنوان فروم اصلی این شبيه ساز انتخاب کردم. هر سوال يا مطلبی که در اونجا مطرح کنيد با کمال ميل پاسخگو هستم.
خوش باشيد.
نويد
 
  • Like
Reactions: .:Soheil:.

Navid T

کاربر سایت
Aug 16, 2006
5
سلام
تصوير صفحه تنظيمات suspension اتومبيل Formula V8
Formulas.jpg
 

Navid T

کاربر سایت
Aug 16, 2006
5
این هم صفحه مربوط به تنظيم نسبت دنده و انتخاب و تنظيم کلاچ يکی ديگه از اتومبيلها هست

GearRatio.jpg


تصوير صفحه تمرينهای آموزشی برای ایجاد مهارت بيشتر در رانندگی با اتومبيل های مختلف

lesson.jpg


در این تصوير در واقع دوربين از بالا هست که در ديدن replay به ما کمک ميکنه که وضعيت حرکت در race line رو برّسی کنيم.

up.JPG


این يکی ورودی Pit هست که همينطور که ميبينيد محدوديت سرعت داره، بعضی از ماشين ها که خودشون محدود کننده دارن و با کليد L فعال ميشه ولی بقيه که ندارن خودمون بايد دقت کنيم که خطا انجام نديم.
شکلهای پايين هم خصارت هارو نشون ميده که اینجا همه قسمتها سالم هستن

Pit.JPG


این هم درون Pit Stop هست که بايد توی يکی از این جايگاها وايسيم و کارای لازم رو انجام بديم، در این تصوير چون همه چيز خوب هست فقط سوخت گيری انجام ميشه.
اون گوشه سمت راست هم پدال های ترمز و کلاچ هست که ترمز قرمز و کلاچ بنفش هست، گاز و دستی هم به ترتيب سبز و خاکستری هستن، که اینجا هيچکدوم چون فشرده نشده معلوم نيست.
در اینجا هر دو پدال تا انتها فشرده شده بره همين بلند هستن، اگر کمتر فشار بديم کوتاهتر نشون داده ميشن.

Gas.JPG


این شکل ها هم وضعيت حرارت و بار تاير هارو نشون ميده ( هر 4 تاير ). در هر تاير حرارت سه قسمت داخلی، بيرونی و خارجي مشاهده ميشه، که البته با توجه به این دما ها رنگ های آبی به رنگ های ديگه تغيير ميکنه.
قسمت قهوه ای رنگ که در دو تاير سمت راست ميبينيد وجود گل روی لاستيک رو نشون ميده و این به خاطر این هست که این دو تا تاير توی چمن هستن.
توجه کنيد که تاير که گلی هست بيشتر سر ميخوره و توجه به این نکته مهم هست، که البته بعد از طی کردن مقداری راه گل پاک ميشه از لاستيک.
به ياد داشته باشيد که اگر ميخواهيد رکورد بزنيد حتماً قبل از اقدام به این کار لاستيک هارو گرم کنيد، نحوه گرم کردن لاستيک هارو بد تو 1 فايل replay نشون ميدم.
يه حسن LFS این هست که ميشه هر چی ميخوايم تايب کنيم بعد هر کس replay رو ببينه اونرو ميتونه بخونه، يعنی ميشه هر کاری که ميکنی در موردش توضيح بدی تا اونکه ميبينه متوجه بشه همون موقع

Tyre.JPG


اینا هم زوايا و مقادير مربوط به Suspantion و tyre ها هستند که در حال رانندگی اگر بخوايم ميتونيم به این شکل ببينيم که البته با توجه به حرکت ماشين این زوايا و مقادير به صورت Real Time تغيير ميکنن

SUS.JPG
 

Navid T

کاربر سایت
Aug 16, 2006
5
سلام دوستان
این دو تا عکس هم مربوط به تمرين استارت زدن هست که محل تمرين رو درست کرده بودم برای آموزش استارت زدن با اتومبيل. ميشه مسير های Slalom و انواع مسير های Auto Cross رو طراحی کنيم و تمرين کنيم

Snap1.jpg


Snap2.jpg
 

ROC

کاربر سایت
Dec 27, 2009
1
سلام من تازه عضو شدم و این شبیه ساز چند ماهی میشه بازی میکنم خیلی جالبه به نظرم اصلان نمیشه به عنوان یک بازی به این نگاه کرد در زمن این بازی در ایران لیگ و مسابقه هم داره که این سایتش هست :))
http://www.lfs.ir
در مورد کرک هم من از این کرک استفاده میکنم:x
http://www.4shared.com/file/MttxYTuw/LFS2_05_Z28_Keygen.html
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر