Little Racers STREET | PC

Developer: Milkstone Studios
Publisher: Steam, Desura …
Genre: Arcade Racing
Platforms: PC – X360 - Onlive

ماشن کوچولوها در مسابقات زیرزمینی!

18983724.jpg


شرکت Milkstone Studios پس از عرضه ی بازی بسیار خوب MotorHEAT در سبک ریسینگ, اینبار با یک بازی دیگر در همان سبک ولی با تغییر شیوه و اندازه ی ماشینها, برگشته. در Little Racers STREET شما باید با ماشینهای کوچک و مینیاتوری به مسابقه با حریفان بپردازید. شهری کوچک و با مناظر طبیعی زیبا و تغییرات آب و هوایی از قبیل برف و باران انتظار شما را می کشد. خودروی خود را خریده, قطعاتش را آپگرید کرده و با شکست حریفان, خود را به رده های اول برسانید.

خودورها در کلاسهای مختلفی قرار دارند و برای هر کلاس, چندین و چند مسابقه ی مجزا در نظر گرفته شده که با داشتن 30 خودرو, تنوع خوبی دارد. گرافیک قابل قبول برای یک بازی آرکید کوچک, موزیکهای متنوع, پشتیبانی از گیم پد, 4 نوع دوربین مختلف برای سلیقه های مختلف و امکان مسابقه با دوستان از طریق Lan و یا بصورت آنلاین از دیگر نکات مثبت بازیست.

در این بازی امکان بازی آنلاین بصورت 2 تا 12 نفره وجود دارد که خودم چک کردم. اگه کسی دوست داشت میتونیم با هم ساعتی قرار بذاریم تا دو یا چند نفره بازی کنیم...
6.jpg


1.jpg


4.jpg


2.jpg

وبسایت رسمی

تریلر

38 مگ

دمو (اگه کسی دوست داشت نسخه ی اریجینالو بخره)

نکته1: برای اجرای بازی حتماً باید XNA Frameowrk 4.0 را نصب کنید که داخل فایل فشرده ی بازی هست. (یا از سایت مایکروسافت بگیرید)

نکته2:در همان منوی اول بازی با زدن کلید Shift نام دلخوای خود را ثبت کنید.

نکته3: 4 نوع دوربین برای انتخاب در تنظیمات وجود داره. همشونو امتحان کنید تا هر کدوم رو که بیشتر باهاش راحتید انتخاب کنید.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر