Legend of Grimrock 2 رسما معرفی شد

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
log_2_tease.jpg


تا به امروز ما در مورد پروژه‌ی جدیدمون اطلاعات و اخبار زیادی رو نگفتیم و عذر خواهی می‌کنیم. دلیل این سکوت این بود که ما در واقع در مورد پروژه‌ی جدیدمون مطمئن نبودیم. پورت و آپدیت کردن Legend of Grimrock بر روی پلتفرم‌های دیگر وقت زیادی از ما گرفته بود طوری که نمیتوانستیم بر روی پروژه‌ی بعدی خودمان تمرکز 100٪ بگذاریم.
چند وقت پیش به این اشاره کردیم که در حال کردن بر روی پروژه‌ای در رابطه با Grimrock هستیم و قصد داشتیم این پروژه یک DLC برای Grimrock باشد. اما ساختن یک DLC برای Grimrock به نظر کار درستی نمی‌آمد.
بنابراین امروز در یک جلسه‌ی فشرده در مورد این موضوع صحبت کردیم، چند طرح محرمانه بر روی تخته کشیدیم، پروژه را از جهات مختلف بررسی کردیم و از همه مهم‌تر برای جواب این سوال به صدای قلبمان گوش دادیم : ما قرار است با این پروژه‌ی جدید به چه چیزی دست یابیم؟
در این جلسه ما با یکی دوتا چیز مهم به توافق رسیدیم. اگر بخواهیم در مورد همه‌ی آن‌ها صحبت کنیم خیلی زیاد می‌شود (و مطئمنا نمیخوایم رازهایمان برملا شود) بنابراین در مورد مهم‌ترین چیزها الان صحبتی می‌کنیم و بقیه‌ی آن را می‌گذاریم برای بعد.
اول از همه ما خیلی دوست داشتیم به گذاشتن آپدیت‌های معمول خود ادامه دهیم. بیشتر از آن دوست داشتیم در مورد چیزهای جالبی که در دفتر (کار) اتفاق می‌افتد صادقانه صحبت کنیم، همانطور که موقع ساخت بازی Legend of Grimrock می‌کردیم. مشکل اینجاست که کار سختی بود که در مورد کارهایی که اینجا انجام میدهیم صحبت کنیم، به این دلیل که ما از نتیجه‌ی کار مطمئن نبودیم، آیا این قرار است یک DLC شود یا چیز دیگری!
دوما، چیز مهم اینجاست (احتمالا برای خودمان مهم‌تر از شماست)، ما حالا به طور رسمی در حال کار برروی Legend Of Grimrock 2 هستیم! ساختن یک DLC یا Expansion برای Grimrock خیلی حس خوبی نمیداد. همانطور که در جلسه‌ی امروز مشخص شد، ما هنوز خیلی ایده‌های خود را به اجرا نگذاشتیم، و تا بحال محتوای زیادی از آن را درست کرده‌ایم (در واقع برای یک DLC یا Expansion قرار بود درست شوند) و همچنین کار بر روی ارتقای Engine بازی شروع شده است. خیلی راحت بگویم، ساخت یک DLC برای ایده‌ها و کارها ما بیش از حد محدود بود. ما می‌خواهیم با یک نسخه‌ی جدید از Grimrock آن را به سطح جدیدی برسانیم.
مطمئنم که تابحال به این موضوع پی برده‌اید، اما معرفی یک پروژه چیزی نیست که ما به سادگی از کنارش بگذریم، برای همین هم ما باید وقعا مطمئن میشدیم که کاری که قرار است روح و قلبمان را در اون بگذاریم، ارزشش را دارد.

منبع
 

~The One~

کاربر سایت
Aug 24, 2012
151
نام
Single Forever
نسخه ی قبلی بازی خیلی خوبی بود یعنی سازنده ها با دست خالی واقعاً گل کاشتن. دوست دارم توی شماره ی جدید هم با جسارت بازی بسازن و تا حد ممکن تغییرات ایجاد بکنن به خصوص این که مبارزه ها رو بهبود بدن که به نظرم اصلی ترین مشکل LOG بود.
-------------------------------------------
چرا نمی تونم پست ها رو لایک کنم؟
 

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
شماره قبلی یه نقش آفرینی عالی و سخت از نوع dungeon crawling بود. کاملا حس و حال بازی قدیمی eye of the beholder رو زنده میکرد. به شدت منتظر شماره دوم هستم. امیدوارم یه کم بخش داستانی رو پر رنگ تر کنن.
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
نسخه ی قبلی عالی بود.یک لحظه برگشتم به حال و هوای Dungeon Crawling های قدیمی.کمی روی بافت ها و موسقی کار می کردند فوق العاده تر میشد
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
نسخه قبلی از بس سخت بود بیخیالش شدم. ولی کیفیت بالاش غیر قابل انکار بود.
فکر کنم از نظر فروش باید 1 میلیون رو رد کرده باشه الان. چون تا 2 ماه پیش 600 هزار نسخه رو رد کرده بود.
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
نسخه قبلی از بس سخت بود بیخیالش شدم. ولی کیفیت بالاش غیر قابل انکار بود.
فکر کنم از نظر فروش باید 1 میلیون رو رد کرده باشه الان. چون تا 2 ماه پیش 600 هزار نسخه رو رد کرده بود.

سختیش الکی نبود، باید استراتژی میداشتی. مثلا برا کشتن اون Spiderها یک راه راحتتر بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر