Kung Fu Rider

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین

974805_141869.jpg


Publisher : SCEA
Developer : SCEA
Genre : Action
Release Date : Sep 30, 2010​

یک بازی مخصوص برای Playstation Move و برای اجرای آن نیاز به Move دارید .
بازی در شهر Hong Kong اتفاق می افتد و شما در نقش کارآگاهی به نام Toby هستید .
وسیله نقلیه یک صندلیه چرخ دار اداری است ، در شهر نوانع زیادی وجود دارد که شما با کمک این صندلی باید از آن ها عبور کنید ، مانند دشمنان ، ماشین ها ، عابران پیاده ! که این موانع سد راه شما برای رسیدن Toby's Mobile Station ( که برای شخصیت بازی یک دستگاه اتومبیل ون هستش ) در زمان مشخص شده می شوند .



کنترل شخصیت بازی از طریق Move بدین گونه است که شما با ، به چپ و راست بردن دستگاه باعث به چپ و راست رفتن شخصیت می شوید ( Steering ) ، با عقب و جلو بردن دستگاه سرعت را زیاد و کم می کنید ، پریدن از طریق تکان دادن سریع کنترل به بالا ( همون چیزی که تو Heavy Rain هم دیدیم ) ، وقتی هم که در هوا هستید اگر دکمه Move را بزنید شاهد Slide خواهید بود .


در حین حرکت ، شما قادر به ضربه زدن به دشمنانتان خواهید بود که انجام این حرکات هم از طریق تکان دادن های دسته و هم دکمه ها امکان پذیر خواهد بود . به نظر می رسد که بازی دارای تنوع محیط و مراحل خوبی باشد ، بازی دارای 26 مرحله خواهد بود که در هر کدام از آنها با چالش هایی روبرو خواهید شد . تنها وسیله نقلیه شما همین صندلی اداری نخواهد بود بلکه در مکان های گوناگون شما باید از وسایل دیگری همانند کالسکه بچه ، چرخ دستی ، سبد خرید و ... نیز استفاده کنید که به بهتر تمام کردن مرحله کمک خواهند کرد .



Pictures :



Trailers :

Kung Fu Rider E3 2010 Demo
SD - HD


Kung Fu Rider E3 Trailer
SD - HD
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر