Konami UK : سری متال گیر سالید میتواند بدون کوجیما ادامه داشته باشد

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
konami-e3-press-conference-720x405.jpg



درود

پس از انتشار اخرین قسمت از سری متال گیر سالید به کارگردانی هیدئو کوجیما ، بسیاری بر این عقیده بودند که این سری به پایان رسیده و دیگر ساخته نخواهد شد. اما چند وقت پیش شرکت کونامی اقدام به جذب نیرو برای ساخت قسمت جدید از سری متال گیر سالید کرد.

در جدیدترین خبرهای منتشرشده از این سری بازی ، Gameondaily توانسته است با Graham Day، مدیر انجمن شعبه بریتانیای Konami، مصاحبه‌ای داشته باشد.

اقای Graham Day در رابطه با اینده این سری بازی گفت:

" من احساس میکنم که این سری بازی میتواند بدون کوجیما ادامه پیدا کند. این سری بازی داستان غنی و شخصیت های جذابی دارد و می‌تواند ساعت‌ها، شما را سرگرم کند .او در ادامه Metal Gear Rising Revengeance را مثال زد.بازی‌ای که توسط Kojima ساخته نشده بود؛ اما در عین حال، موفق بود."


سوال بزرگ دیگری که وجود دارد این است که ایا کونامی دیگر بازی AAA نخواهد ساخت و تمرکز بر روی بازی های موبایل میکند که اقای Graham Day در واکنش به این سوال گفت:

"نباید هر چیزی که می‌شنوید و یا می‌خوانید را باور کنید. Konami ساخت بازی‌های کنسولی را فراموش نخواهد کرد. ساخت بازی‌های موبایل از کارهای آینده این شرکت است؛ اما بازی‌های PC و کنسول، همیشه توسط Konami ساخته خواهند شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:
انصافا کوجیما در اون حدی نیست که ما کل یه IP بزرگی مثل mgs رو به اون گره بزنیم که حالا با نبودش نشه ادامه ی بازی رو ساخت۰۰۰یعنی هرکسی هم بود با اون حجم منابع مالی که کونامی در اختیارش گذاشته بود هم میتونست یه بازی در حد گوتی بسازه۰
دقیقا در همون حده
 
اقای Graham Day

منبع


Blasphemer!!!!!!

- - -ویرایش - - -

انصافا کوجیما در اون حدی نیست که ما کل یه IP بزرگی مثل mgs رو به اون گره بزنیم که حالا با نبودش نشه ادامه ی بازی رو ساخت۰۰۰یعنی هرکسی هم بود با اون حجم منابع مالی که کونامی در اختیارش گذاشته بود هم میتونست یه بازی در حد گوتی بسازه۰

شوخی میکنی دیگه؟

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



همین امسال رو نگاه کنید، حداقل بجز MGS V به تعداد 2تا بازی دیوانه کننده و فوق العاده دیگه عرضه شدن (Bloodborne & Witcher 3) ولی هیچکدوم اصلا در حد و اندازه متال گیر نیستن واسه یه گیمر قدیمی، حتی دور و بری های من متوجه شدن چقدر بازی تاثیرش بیشتر از 2 تای دیگه بوده، یکی از بچه ها همین دیروز گفت که تو از اومدن Witcher و بازی کردنش خوشحال بودی ولی برنامه هارو نمی پیچوندی که بشینی بازی کنی ولی برای MGS V انگار روزی 12 ساعتم وقت بازی داشته باشی بازم واست کمه.....
بازیش در این حد خوبه و تازه بهترین متال گیر هم نیستش (Snake Eater :x:x:x)
کوجیما نباشه تف هم کف دست کونامی نباید انداخت......بنده خدا الان باید رئیس کل کمپانی میبود.....
حالا هم امیدوارم اون چیزی که توی Resident Evil شاهدش بودیم با رفتن میکامی پیش اومد رو توی Metal Gear نبینیم، من خوشحالم میشم که Phantom Pain آخرین متال گیری باشه که بازی میکنم.......(تا ابد)

MGR بسازن، بازی Fun ی بود....ولی در همین حد.
 
آخرین ویرایش:
در کل من هم بدم نمیاد بازی جدیدی در ادامه ببینم اما چون کوجیما نیست یکم شوق و ذوغ کمتری دارم. البته بیشتر اشتیاقم به نمایش اول برمیگرده.

ولی در کل اگر روزی بخوان یک متال گیر جدید بسازن(که امیدوارم کم کم اسم بعدش عوض بشه) این ها نقش اصلی توش داشته باشن. که البته معلوم نیست اگر کوجیما بره اینها هم باهاش میرن یا نه:
Shuyo Murata: میشه گفت در امر داستان نویسی بعد از کوجیما ایشون مهمترین فرد در دنیای متال گیر هست و همیشه با کوجیما داستان رو مینوشته و به همین دلیل با کلیت کار آشناست و میدونه باید چیکار کنه.
Kenichiro Imaizumi: توی بیشتر کارها در کنار کوجیما تهیه کنندگی کار رو داشته به همین دلیل خوب با کار آشناست.

همین دو نفر اگر سر متال گیر بعدی باشن خودش کلی هست، البته تجربه ثابت کرده نفر اصلی یک استدیو که میره پشت سرش کلی از افراد هم میرن، از طرفی دوست دارم برن تا کوجیما تیم کامل تر و آشناتری برای ساخت بازیه بعدیش داشته باشه، از طرفی هم دوست دارم با کوجیما نرن تا متال گیر سرنوشت شومی نداشته باشه.
 
Blasphemer!!!!!!

- - -ویرایش - - -



شوخی میکنی دیگه؟

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



همین امسال رو نگاه کنید، حداقل بجز MGS V به تعداد 2تا بازی دیوانه کننده و فوق العاده دیگه عرضه شدن (Bloodborne & Witcher 3) ولی هیچکدوم اصلا در حد و اندازه متال گیر نیستن واسه یه گیمر قدیمی، حتی دور و بری های من متوجه شدن چقدر بازی تاثیرش بیشتر از 2 تای دیگه بوده، یکی از بچه ها همین دیروز گفت که تو از اومدن Witcher و بازی کردنش خوشحال بودی ولی برنامه هارو نمی پیچوندی که بشینی بازی کنی ولی برای MGS V انگار روزی 12 ساعتم وقت بازی داشته باشی بازم واست کمه.....
بازیش در این حد خوبه و تازه بهترین متال گیر هم نیستش (Snake Eater :x:x:x)
کوجیما نباشه تف هم کف دست کونامی نباید انداخت......بنده خدا الان باید رئیس کل کمپانی میبود.....
حالا هم امیدوارم اون چیزی که توی Resident Evil شاهدش بودیم با رفتن میکامی پیش اومد رو توی Metal Gear نبینیم، من خوشحالم میشم که Phantom Pain آخرین متال گیری باشه که بازی میکنم.......(تا ابد)

MGR بسازن، بازی Fun ی بود....ولی در همین حد.

:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|
 
انصافا کوجیما در اون حدی نیست که ما کل یه IP بزرگی مثل mgs رو به اون گره بزنیم که حالا با نبودش نشه ادامه ی بازی رو ساخت۰۰۰یعنی هرکسی هم بود با اون حجم منابع مالی که کونامی در اختیارش گذاشته بود هم میتونست یه بازی در حد گوتی بسازه۰
نمیدونم چرا حس میکنم سر منشا تمام کامنتای مخالف کوجیما تو بازیسنتر به یه نفر بر میگرده:d
 
همین امسال رو نگاه کنید، حداقل بجز MGS V به تعداد 2تا بازی دیوانه کننده و فوق العاده دیگه عرضه شدن (Bloodborne & Witcher 3) ولی هیچکدوم اصلا در حد و اندازه متال گیر نیستن واسه یه گیمر قدیمی، حتی دور و بری های من متوجه شدن چقدر بازی تاثیرش بیشتر از 2 تای دیگه بوده، یکی از بچه ها همین دیروز گفت که تو از اومدن Witcher و بازی کردنش خوشحال بودی ولی برنامه هارو نمی پیچوندی که بشینی بازی کنی ولی برای MGS V انگار روزی 12 ساعتم وقت بازی داشته باشی بازم واست کمه.....
بازیش در این حد خوبه و تازه بهترین متال گیر هم نیستش (Snake Eater :x:x:x)
کوجیما نباشه تف هم کف دست کونامی نباید انداخت......بنده خدا الان باید رئیس کل کمپانی میبود.....
حالا هم امیدوارم اون چیزی که توی Resident Evil شاهدش بودیم با رفتن میکامی پیش اومد رو توی Metal Gear نبینیم، من خوشحالم میشم که Phantom Pain آخرین متال گیری باشه که بازی میکنم.......(تا ابد)

MGR بسازن، بازی Fun ی بود....ولی در همین حد.

در مورد بلاد بورن نمی تونم نظری بدم ولی به نظر من ویچر به جز گمپلی (اونم کم نه زیاد) توی همه موارد گرافیک . داستان (حتی ماموریت های فرعیش هم بهتر بودن) و ... بالاتر از متالگیر بود
من بعد 114 ساعت بازی ویچر هنوز بعضی میکنم و هنوز برام قابل تحمله حتی ماموریت های فرعیش ولی متالگیر بعد 63 ساعت برام کاملا تکراری شده جوری که دیگه حس یک مامورییت فرعی رو هم ندارم
البته اینم میگم که متالگیر 5 برام یه شاهکار بود ولی دیگه نباید بیام بازی رو که واقعا میشد احساس کرد که بیشتر براش زحمت کشیدن رو الکی واسه هایپ و مسایل غیره ای که پیرامون این بازی بود کوچیک کنم
 
آخرین ویرایش:
من متال گیر باز نیستم ... ولی مطمئنم این بازی بدون کوجیما چیزی نمیشه ... متال گیر یه بازیه ریشه داریه و یک سری ویژگی های خاص داره که کاملا مشخصه همش ایده های کوجیما ه...
 
در مورد بلاد بورن نمی تونم نظری بدم ولی به نظر من ویچر به جز گمپلی (اونم کم نه زیاد) توی همه موارد گرافیک . داستان (حتی ماموریت های فرعیش هم بهتر بودن) و ... بالاتر از متالگیر بود
من بعد 114 ساعت بازی ویچر هنوز بعضی میکنم و هنوز برام قابل تحمله حتی ماموریت های فرعیش ولی متالگیر بعد 63 ساعت برام کاملا تکراری شده جوری که دیگه حس یک مامورییت فرعی رو هم ندارم
البته اینم میگم که متالگیر 5 برام یه شاهکار بود ولی دیگه نباید بیام بازی رو که واقعا میشد احساس کرد که بیشتر براش زحمت کشیدن رو الکی واسه هایپ و مسایل غیره ای که پیرامون این بازی بود کوچیک کنم

ببین من واقعا عاشق Witcher هستم....توی همین سایت اتهام فن کور بازی هم به من زده شده :d (بهترین RPG که از آغاز نسل تا الان دیدیم، Piece of crap هایی مثل Skyrim رو غورت میده) و من واقعا دوستش داشتم، هنوزم دارم بازیش میکنم، و بزودی نیز طعم شیرین پلاتینیومش رو میچشم، ولی نمی دونم چی هستش راجع به این قسمت متال گیر.....شاید من زیاده روی میکنم ولی واقعا خیلی بیشتر دوستش داشتم، من بیشتر منتظر Witcher بودم تا Metal Gear ولی واقعا الان فهمیدم کار یه نفر که دیگه خاک صنعت رو سالهاست خورده چه فرقی با کار یه استدیو با استعداد ولی کم و بیش تازه کار داره.....همون یه گیم پلی متال گیر که گفتی بهتره....خیلی خیلی خیلی بهتره.....حرف من از ارزش Witcher کم نکرده، من گفتم هم ویچر و هم بلادبورن هردو بازیهای بی نظیری بودن که نظیرشون رو 5-6 سال یه بار میبینه آدم ولی متال گیر یه چیز دیگه است.....
 
من نمیدونم سرنوشت این سری چی میشه ولی جدا از این مسائل کوجیما خیلی بد سلیقه ای در آورد سره این نسخه و بیش از حد مسائل دعوا با کونامی رو تو بازی رفلکس داده. از مراحل تکراری که مشخص هست به عمد تو بازی گذاشته در حالی که با همون آیتم ها و ابزار هایی که تو بازی هست میتونست بدون خرج اضافی مراحل جدیدی بذاره برای همون مراحل. مپ ادیتور تو اکثره بازی ها هم هست. یا دیدن اسم کوجیما تو بازی بیش از دویست بار که آقا من این بازی رو ساختم.یک بازی ساز باید بتونه با توجه به محدودیت هاش بازی رو جمع کنه ولی کوجیما متاسفانه به آون شکل که باید و شاید بازی رو از لحاظ محدودیت های مالی نتوسنت جمع کنه مخصوصا اینکه کونامی آمده این همه هزینه کرده همچین دنیای ساخته موتور گرافیکی و کلی انیمیشن و و و حالا باید بذاره کناره کمد همه ایناها خاک بخوره. کوجیما نتونسته اونطور که باید برای اهداف کمپانی برنامه ریزی بلند مدت کنه.حداقلش اگر خوده کوجیما میخواست بره روی یک فرانچایز دیگه کار کنه. میتونست حداقل یک برنامه راهبردی به کونامی بده آقا بعد از این نسخه برید مثلا فلان نسخه mg 1و 2 رو کلا بازسازی کنید و و و. باز میگم کوجیما از لحاظ مدیریت شرایط خیلی بد خراب کرد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or